Denk jij nou maar om je spelling, mot.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
kom kom, mods moeten ook een nieuwe weg in kunnen slaan. Ik denk dat een FA zich inmiddels met pol bemoeit heeft![]()
Zou je denken? Ze zitten er toch nog?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
kom kom, mods moeten ook een nieuwe weg in kunnen slaan. Ik denk dat een FA zich inmiddels met pol bemoeit heeft![]()
Als ik dat zou willen, dan zou ik wel in TTK posten, denk je niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Denk jij nou maar om je spelling, mot.
Ordinaquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zou je denken? Ze zitten er toch nog?
Eens informeren hoe Ordina daar over denkt. Ik spreek ze morgen.
Daar werkt dat wicht toch voor?quote:
Ik kan die filmpjes niet goed openen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
en in de filmpjes van Lewontin zul je hem ook horen zeggen dat daar geen enkel empirisch bewijs voor is
Geen idee, ik dacht atos origin. Ze zal wel geen Sigme heten daar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar werkt dat wicht toch voor?
Oh, dat zou ook kunnen ja. Nu ja, allemaal bagger, dus wel verklaarbaar waarom ze bagger schijt en blaat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht atos origin. Ze zal wel geen Sigme heten daar.
Sigme, Rock naar huus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef Aoristus het volgende:
Aap, Noot, Mies, Truus
Nah. Giftig aas.quote:
..Does, Hok, Duif, Scha-penquote:
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah. Giftig aas.
Leiden alweer verlaten?
quote:
Niet saai maar leuk, misantroop geldt niet als je wel van je gezelschap houdt (quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]. Je weet toch. Saai, misantroop, druk, noorderling
.
Weet ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet saai maar leuk, misantroop geldt niet als je wel van je gezelschap houdt (), druk is het hier toch bijgaans niet, en het hele huis staat vool boeken over het Noorden.
Ik heb anders een baan aangeboden gekregen. In the middle of nowhere. Ik ben nog aan het wikken en het wegen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ga dan ook nog een keer uitgebreid bij je langs; logeren en het grootste deel van de dag rustig in een hoekje met een boekje
. Je loopt niet weg, en als je ver weg bent lokt het des te meer. Nog één jaar werken Floripas, en dan neem ik tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |