Dan is er een peperduur station met een fantastische nieuwe naam! Amsterdam Bijlmer ArenA. En waar moet de reiziger uitstappen ongeveer 1km van Amsterdam Arena.quote:Op zondag 1 juli geeft Genesis een concert in de Amsterdam ArenA. Dit concert begint om 19.00 uur en eindigt om ongeveer 23.00 uur.
Bereikbaarheid
NS adviseert bezoekers voor dit concert te reizen naar station Duivendrecht. Station Duivendrecht ligt op loopafstand van de Amsterdam ArenA.
Gaat dat zo snel met die Linten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:10 schreef MREn het volgende:
En een Lint is weer een meter korter door een hert dat levensmoe was.
Dat ding dat drie jaar geleden een tractor tegen kwam, staat nog steeds in de hoek in Hengelo met een zeiltje er over. En een beetje volwassen hert zal toch ook niet veel lichter zijn dan een kleine auto.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel met die Linten?
Schijnt dat de stoptrein naar Doetinchem in de avond-spits niet eens rijdtquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel met die Linten?
Dat is dan toch iets anders, want dat hert was op Zp-Hgl.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef Brembo het volgende:
[..]
Schijnt dat de stoptrein naar Doetinchem in de avond-spits niet eens rijdt
Willen ze of kunnen ze dat ding niet repareren?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat ding dat drie jaar geleden een tractor tegen kwam, staat nog steeds in de hoek in Hengelo met een zeiltje er over. En een beetje volwassen hert zal toch ook niet veel lichter zijn dan een kleine auto.
Stond er los van, een of andere buschauffeur vond het nogal vreemd dat iedere dag het zelfde riedeltje was... Ik zat zelf te denken, je zit zeker in Groundhog Day(film), want de 3700 is geen dag het zelfde! En die was nogal over de rooie, dat de stoptrein naar doetinchem niet vaak reed in de avondspits. Maar ja gelukkig zijn bussen zou uberbetrouwbaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is dan toch iets anders, want dat hert was op Zp-Hgl.
Rijdt dat spits-ding niet met DM'90 trouwens?
Mijn vaste reizen wel. Altijd ruim op tijd in Enschede, rustig plekje zoeken met krant in een van de twee stellen ICM, dan komt schoonmaker, iets later gaan we.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Brembo het volgende:
Als treinreiziger geen dag is het zelfde!!!
Nee hoor. Lintje 31 is toen een tractor tegen gekomen en is een paar jaar geleden afgevoerd. De lint die nu in Hengelo staat is de 23 die begin dit jaar een vrachtwagen is tegengekomenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat ding dat drie jaar geleden een tractor tegen kwam, staat nog steeds in de hoek in Hengelo met een zeiltje er over. En een beetje volwassen hert zal toch ook niet veel lichter zijn dan een kleine auto.
hehe.. afkloppenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef MREn het volgende:
[..]
Mijn vaste reizen wel. Altijd ruim op tijd in Enschede, rustig plekje zoeken met krant in een van de twee stellen ICM, dan komt schoonmaker, iets later gaan we.
In Amersfoort perron oversteken naar nog meer ICM (meestal vier) en in Utrecht net de 800 aan het perron weg zien rijden. Dan na een haluur in de volgende 800 (10 bakken IRM) en stipt op tijd in Ehv aan komen.
Gaat eigenlijk nooit veel anders
Waarom geen 3500?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef MREn het volgende:
[..]
Mijn vaste reizen wel. Altijd ruim op tijd in Enschede, rustig plekje zoeken met krant in een van de twee stellen ICM, dan komt schoonmaker, iets later gaan we.
In Amersfoort perron oversteken naar nog meer ICM (meestal vier) en in Utrecht net de 800 aan het perron weg zien rijden. Dan na een haluur in de volgende 800 (10 bakken IRM) en stipt op tijd in Ehv aan komen.
Gaat eigenlijk nooit veel anders
Omdat die 's avonds niet rijdt, en ik welquote:
Daar kan ik niet tegenop.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Omdat die 's avonds niet rijdt, en ik wel
Hongarije kan de BZmotjes leuk afdanken en upgraden naar DH als ze willenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef MREn het volgende:
Die wadlopers worden daar gestald....offerte bij sloper is aangevraagd, maar ze worden wel eerst technisch in orde gemaakt in Onnen dus NSFSC zal nog wel hopen op een of andere koper ooit.
Stuur het voorstel naar Hongarijequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hongarije kan de BZmotjes leuk afdanken en upgraden naar DH als ze willen
van 2- naar 4-assige railbussenWadjes rijden nog een stuk harder ook
Boeiend, niet ons probleemquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Moeten die wadjes dan niet eerst even op revisie, omdat ze anders daar bij bosjes uitvallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |