je weet maar nooit. Misschien blijft het bij deeltje 1, misschien komt er een vervolg. Ik weet uit persoonlijk sfeer dat er veel liefhebbers zijn van peugeot. Vooral de oudere modellen vallen bij veel mensen in de smaak.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Tjabbo het volgende:
deeltje 1 nog wel. Je bent wat van plan.
Ik heb ook een 206 en dat is ook al zon gekut met de electronicaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef LENUS het volgende:
Ik heb ongeveer een half jaar in een peugeot 206 quicksilver gereden. Man, man, man, man wat een drama was dat. De electronica was om de week stuk. Qua comfort, rijprestaties, design was het wel smullen geblazen.
[afbeelding]
Oude foto, tegenwoordig gewoon op Nederlands kenteken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef goldhorn het volgende:
oooh, schitterend die 604.. en nog met origineel frans kenteken??
Ik vind, talbot rijders zijn ook welkom hier!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef BID112 het volgende:
een Peugeot topic
![]()
Peugeot 309 rijder meld zich!
(Jaja ik weet het, de 309 is een beetje het zwaarte schaap van Peugeot maar toch)
M'n schoonpa heeft net een 307SW... Wel geil, zo'n enorm glazen dakquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:19 schreef Tjabbo het volgende:
^heb je geluk mee. mijn pa had er 1 die in een jaar tijd meer dan de helft van die tijd bij de dealer stond.
niet normaal.na 12000km de versnellingsbak kapot
Daarna nog 2x startmotor, startonderbreker, schokbrekers, ophanging en velgen vernieuwd :x
Peugeot is het ultieme bewijs dat voor veel mensen de vorm bóven de betrouwbaarheid gaat.
True, maar de meederheid is ook niet bedoeld om snel te gaan, lekker rustig en stilquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef rival het volgende:
ik vind het schakelen in een peugeot echt waardeloos (met sportief rijden)
juist niet vind ik persoonlijk. Ook de koppeling werkt erg lekker. Heb wel eens in een volvo (s40) gereden maar dat was echt dramaquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef rival het volgende:
Een peugeot is een peugeot... Of het nou een auto is, een scooter of een pepermolen.quote:
quote:Peugeot produceert momenteel nog steeds pepermolens. Dit is nog een overblijfsel uit de beginperiode van Peugeot toen zij allerlei producten op de markt hadden. De Peugeot-pepermolens staan hoog aangeschreven.
Heb je pech mee gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:19 schreef Tjabbo het volgende:
^heb je geluk mee. mijn pa had er 1 die in een jaar tijd meer dan de helft van die tijd bij de dealer stond.
niet normaal.na 12000km de versnellingsbak kapot
Daarna nog 2x startmotor, startonderbreker, schokbrekers, ophanging en velgen vernieuwd :x
Peugeot is het ultieme bewijs dat voor veel mensen de vorm bóven de betrouwbaarheid gaat.
4 Ton is netjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je pech mee gehad.
Peugeotje 307 SW van m'n pa heeft 4 ton gereden in 5 jaar en nergens problemen mee
Ok, hij zegt sinds een week of 2 dat de motor overhit is als je 'm net aanzet.
Maar zodra de motor warm is, heeft ie daar geen last meer van
Ja, de 206 is zo'n kutauto, dat er ruim 6 miljoen van gemaakt zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef Keiichi het volgende:
Ik ga waarschijnlijk zaterdag een Peugeot 206 1.4hdi kopenBakje is van aug 2002
Heeft iemand ervaringen met deze auto?(heb reactie van lenus al gelezen ja
)
Daarvoor moet je de oudere Peugeots hebben, raar maar waar, deze schakelen beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef rival het volgende:
quote:
Klopt goldhorn, het is zeker te weten een 405, hebben hier thuis meer dan 10 jaar een 605 gereden, dus ik kan beamen dat het geen 605 isquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef goldhorn het volgende:
voor zover ik weet is er van de 605 nooit een rally versie geweest. ik ben er toch redelijk zeker van de die dakar 405 ook echt een 405 is
klik hier om er nog meer te zien
alleen vind ik 'm 5deurs mooier...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:05 schreef goldhorn het volgende:
de 306 is echt een mooie auto....
O dus jij bent die vent die met auto's neuktquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
206 RC
Beter dan een orgasme
In de uitlaatquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:30 schreef rena het volgende:
[..]
O dus jij bent die vent die met auto's neukt![]()
?
Vet geilquote:
205 Fquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een 104 in verkleedkleren. En ooit komt er een 205 bestel. 309 is ook gaaf.
quote:Op maandag 2 juli 2007 08:04 schreef freak1 het volgende:
*meldt*
heb net een nieuwe peugeot 407 gekocht
2.0 diesel, premium versie, zwart metallic lak .. nog maar 3 maandjes wachten
[afbeelding]
wat een heerlijke auto, lekkere 6 bak erin, superrelaxed rijden
Maar je hebt wel echt een toffe wagen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:34 schreef nevetS het volgende:
tvp heb altijd moeite om dit soort topics bij te benen, maar ga mijn best doen.
Hier mijn Peugje, die gisteren faliekant is afgekeurd bij de APK, op ongeveer alles wat de wielen aan de rest vasthoudt. Hoera vakantie.
[img=578xnull]http://members.home.nl/dieks/304.jpg[/img]
Heee, die heb ik in Zilver.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:04 schreef freak1 het volgende:
*meldt*
heb net een nieuwe peugeot 407 gekocht
2.0 diesel, premium versie, zwart metallic lak .. nog maar 3 maandjes wachten
[afbeelding]
wat een heerlijke auto, lekkere 6 bak erin, superrelaxed rijden
ook de 2 liter? vond hem eigenlijk niet echt aanmerkelijk sneller dan de 1.6, heb het vooral om de 6 bak gedaan..quote:
Jep, en recent in een 1,6 gereden en had daar de indruk van dat ie de power op de betere plek had zitten, hoewel ie minder pk en Nm heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
ook de 2 liter? vond hem eigenlijk niet echt aanmerkelijk sneller dan de 1.6, heb het vooral om de 6 bak gedaan..
diesel btw.
Klopt, ben er ook nog steeds heel blij mee.quote:
ik zoek ook nog een beetje chiptune ervaringen, als de auto straks is ingereden, twijfel ik toch of ik m laat chippen, meteen plus 40 pk :/quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, en recent in een 1,6 gereden en had daar de indruk van dat ie de power op de betere plek had zitten, hoewel ie minder pk en Nm heeft.
Iemand trouwens een idee van een mooie Ipod oplossing?
Zéér mooie wagen is dat, zeker één van mijn favoriete Peugeot klassiekers!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Peugeot 504 cabrio
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 10 juni 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Vroem; bouwjaar 1982
Zonde dat je de booskijkers eraf gehaald hebtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef jwstoop het volgende:
*MELDT*!
Erfenis, Peugeot 405 1.9i GRX met Mi16 bumpers en 205 gti velgen (upgrades zelf gedaan)
[afbeelding]
En die booskijkers heeft ie intussen niet meerWel een aantal deukjes aangezien ik zo ongeveer in centrum Amsterdam woon waar veel fietsen naast de autos staan en wel eens omvallen :S
Idd heeft de 307 SW een panoramisch dak en zilverkleurige dakrails en strips, maar ook de stoelen zijn in de SW iets anders, mijns insziens wat prettiger ook.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:51 schreef Borkydude het volgende:
Wat is het verschil tussen de break en de SW?
Misschien heb ik het bij hetverkeerde eind en zijn dezelfde stoelen uit de SW ook als optie beschikbaar in de Break, maar ik heb beide gereden en er zat wel verschil tussen, zo had bijvoorbeeld de SW ook armsteunen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:54 schreef goldhorn het volgende:
Voor zover ik weet zijn de stoelen in zowel de break als de sw hetzelfde. Wel een verschil dat ik nog heb kunnen vinden, is dat in de break een achterbank zit, en in de sw schijnen dit drie 'losse' stoelen te zijn.
Dit wordt 'm definitiefquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:08 schreef goldhorn het volgende:
leuke auto, de 207. Ben benieuwd wanneer de 207 SW Outdoor gaat komen. En of ze hem echt ongewijzigd (wat ze verkondigde op de autoRAI) uitbrengen.
plaatje:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |