True, maar de meederheid is ook niet bedoeld om snel te gaan, lekker rustig en stilquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef rival het volgende:
ik vind het schakelen in een peugeot echt waardeloos (met sportief rijden)
juist niet vind ik persoonlijk. Ook de koppeling werkt erg lekker. Heb wel eens in een volvo (s40) gereden maar dat was echt dramaquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef rival het volgende:
Een peugeot is een peugeot... Of het nou een auto is, een scooter of een pepermolen.quote:
quote:Peugeot produceert momenteel nog steeds pepermolens. Dit is nog een overblijfsel uit de beginperiode van Peugeot toen zij allerlei producten op de markt hadden. De Peugeot-pepermolens staan hoog aangeschreven.
Heb je pech mee gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:19 schreef Tjabbo het volgende:
^heb je geluk mee. mijn pa had er 1 die in een jaar tijd meer dan de helft van die tijd bij de dealer stond.
niet normaal.na 12000km de versnellingsbak kapot
Daarna nog 2x startmotor, startonderbreker, schokbrekers, ophanging en velgen vernieuwd :x
Peugeot is het ultieme bewijs dat voor veel mensen de vorm bķven de betrouwbaarheid gaat.
4 Ton is netjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je pech mee gehad.
Peugeotje 307 SW van m'n pa heeft 4 ton gereden in 5 jaar en nergens problemen mee
Ok, hij zegt sinds een week of 2 dat de motor overhit is als je 'm net aanzet.
Maar zodra de motor warm is, heeft ie daar geen last meer van
Ja, de 206 is zo'n kutauto, dat er ruim 6 miljoen van gemaakt zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef Keiichi het volgende:
Ik ga waarschijnlijk zaterdag een Peugeot 206 1.4hdi kopenBakje is van aug 2002
Heeft iemand ervaringen met deze auto?(heb reactie van lenus al gelezen ja
)
Daarvoor moet je de oudere Peugeots hebben, raar maar waar, deze schakelen beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef rival het volgende:
quote:
Klopt goldhorn, het is zeker te weten een 405, hebben hier thuis meer dan 10 jaar een 605 gereden, dus ik kan beamen dat het geen 605 isquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef goldhorn het volgende:
voor zover ik weet is er van de 605 nooit een rally versie geweest. ik ben er toch redelijk zeker van de die dakar 405 ook echt een 405 is
klik hier om er nog meer te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |