Tja, als iemand je vriendin bij haar strot grijpt... dan heb je niet alleen iets om woest op te zijn, maar ook om bang voor te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:35 schreef schatje het volgende:
Huub is nu ook para.
Bij de keel grijpen / schelden... ja iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
En wie noemde Amanda penozehoer.
Wie gebruikte het woord kankerhoer.
Huub heeft weer eens teveel gedronken, lijkt me duidelijk.
Wel een leuk excuus voor zijn agressie: hij noemt het 'intensiteit'.
Brien dreigde ook para te worden. Dus hij is naar schteren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
Wat is er met Brian gebeurt dan?
Weet je nog die narcose die natasja kreeg voor haar nieuwe tieten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
wat is febo nou. de redactiequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef schatje het volgende:
Febo, roep 'm maar weer terug hoor. Ook wat pammetjes.
Brian zit achter zn blackout te beleven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
Dat als eerste slaan heb ik helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Judah het volgende:
Tijdens al dat geschreeuw heeft Huub Dennis geslagen.
Althans, die suggestie werd opgewekt in het gesprek doordat Lieke zei dat het stom was dat Huub nou als eerste in zijn gezicht sloeg.
Ik zou wel moeten lachen als dit wederom 100.000 euro boete oplevert.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Hanekrooi het volgende:
Huub flipt zo erg, dat ie waarschijnlijk net een half miljoen boete heeft gekregen...
Ook bij de Febo. Hij was zijn besef enzo aan het verliezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt niet dat Lieke nog niet op 1 staat in de poll. Ze is echt geweldig. Helemaal na vanavond.
Hoezo dat? wat was er met hem dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef F04 het volgende:
[..]
Brien dreigde ook para te worden. Dus hij is naar schteren.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Huub moet eens voluit op de redactie vloeken op beeld
ik zag hem niet..... pilletje nodigquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Donnie29 het volgende:
Zagen jullie die knipoog die Huub aan Lieke gaf? Of word ik gek hier achter de pc hahaha.
Dat heeft de user Kleinzusje verzonnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom noemen jullie de redactie de FEBO?
Keri.....nicequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Desii het volgende:
Ehhhh... Febo... roep Huubie nog even naar achter.
Want hij is echt niet zo rustig als jullie denken...
Lieke kan prima voor zichzelf opkomen... Huub's ego zit in de weg. Begrijpelijk maar zo 1800. Er is beveiliging genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, als iemand je vriendin bij haar strot grijpt... dan heb je niet alleen iets om woest op te zijn, maar ook om bang voor te zijn.
zeggen we lekker nietquote:
Je beschrijft nu ook Jaapquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, als je voor 98% van de tijd onzichtbaar bent zoals dennis, vlieg je er gewoon uit lijkt me
Dat wordt 400.000 dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten lachen als dit wederom 100.000 euro boete oplevert.![]()
Nee hoor, ze zei dat het stom van Huub was om gelijk weer in zijn gezicht te sTaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Judah het volgende:
Tijdens al dat geschreeuw heeft Huub Dennis geslagen.
Althans, die suggestie werd opgewekt in het gesprek doordat Lieke zei dat het stom was dat Huub nou als eerste in zijn gezicht sloeg.
Ik zag het iig nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Donnie29 het volgende:
Zagen jullie die knipoog die Huub aan Lieke gaf? Of word ik gek hier achter de pc hahaha.
Nee, dat kan niet. De boete verdubbelt iedere keer. Dus bij de volgende staat de boetestand op 400.000. (en daarna 800.000 en vervolgens 1.600.000)quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten lachen als dit wederom 100.000 euro boete oplevert.![]()
Helemaal waar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke kan prima voor zichzelf opkomen... Huub's ego zit in de weg. Begrijpelijk maar zo 1800. Er is beveiliging genoeg.
Hoezo moet je aan friet denken bij de redactiequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heeft de user Kleinzusje verzonnen.
Eerst noemden we het snackbar.
Ze schijnt diazepam en ibuprofen te gebruiken. Misschien neemt ze voor het slapen gaan een dubbele dosis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je nog die narcose die natasja kreeg voor haar nieuwe tieten?
Brrr ligt nu heerlijk te slapen
iedere keer als ik 'febo' lees moet ik eten.... HET IS TOCH FOCKING NIET NORMAAL? focking hell....quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo moet je aan friet denken bij de redactie![]()
zeker wetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Als Dennis en Lieke zouden vechten, denk ik dat Lieke Dennis totaal afmaakt.
Valt me ook op. lieke doet het niks. huub flipt totaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:41 schreef neehe het volgende:
Lieke is de sterkste in de kooi, die krijg je niet kapot.
hotel boeken voor dennisquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
Jaap staat te bellen in de private, maar er is geen geluid bij.
sukkel.... echt niet... hij huilt van woedequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:40 schreef burtbeej het volgende:
Beetje toneel van huub :S
Briefje voor de huishouding dat jaap morgen mag uitslapenquote:
Nja, begrijp het nog wel.. iemand die je vriendin bij de keel grijpt...quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:42 schreef linda25 het volgende:
[..]
Valt me ook op. lieke doet het niks. huub flipt totaal.
idd hij was net ff 8erquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:40 schreef Stupidisco het volgende:
lijkt wel of Huub een script voordraagt.....te gemaakt allemaal
Ik zal het je helemaal uitleggen ok ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo moet je aan friet denken bij de redactie![]()
Omdat dat nergens op slaat. Mannen moeten net zo goed van mannen af blijven. Ik ben geen imbeciel hoor als vrouw zijnde, als 'n vent mij wil duwen of slaan, prima. Triest voor hem, maar dan verdedig ik natuurlijk, ik mag dan niet sterk(er) zijn maar 'n schop op de juiste plek doet wonderenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:42 schreef farceman het volgende:
waarom komt er niet gewoon een regel dat mannen van vrouwen moeten afblijven
en dan ook echt afblijven met geen vinger
Dat is Brian, die slaat zichzelf, en hij spuugt Amanda in haar bekkie, en hij slaat Amanda.. goed opletten he Rudieh, niet teveel typen maar gewoon ff goed opletten en kijken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:42 schreef Rudieh het volgende:
Huub heeft Natasia ook niet geduwd toen ze in zijn lip beet toch?
en hij heeft Amanda ook niet in haar gezicht gespuugd
ga maar lekker huilen Huupie..of jezelf slaan..nerd
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zal het je helemaal uitleggen ok ?
Iemand die daar over twijfelt is net zo gestoord als Dennis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:43 schreef patist het volgende:
huub huilt.... dit is wel echt
Leuke sigquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zal het je helemaal uitleggen ok ?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef PC eend het volgende:
Dennis heeft in een paar dagen tijd huub aan het huilen en zijn vinger gebroken![]()
![]()
Dat deed Dennis ook. Helaas was mijn systeem zowat overbelast van het snelle cappen zodat de enige cap daarvan onduidelijk is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
Huub meent het wel.
Maar tegelijktijd gaf hij Eric het stempel 'aanrander', en Dennis het stempel 'jij-grijpt-vrouwen-bij-de-keel'.
dan heb je niet goed geluisterd waarom..... en ik ga nu niet vertellen waarom hij zo over de zeik is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:43 schreef Anderkeertje het volgende:
Huub is op het moment wel heel erg aan het overdrijven
Huub is zijn straatje aan het schoonvegenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
Huub meent het wel.
Maar tegelijktijd gaf hij Eric het stempel 'aanrander', en Dennis het stempel 'jij-grijpt-vrouwen-bij-de-keel'.
Vindt niemand hier het dan eng en kwalijk dat Dennis Lieke bij haar keel grijpt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef Sug4r het volgende:
Toen Jaap zo met Lieke bezig was flipte Huub niet zo en nu met Dennis draait hij helemaal door.
Lieke slaat Dennis de hele kamer door denk ik , zij is veel sterker dan Dennis. Wat stelt Huub zich nu aan, dat had hij tegen Jaap toen moeten doen
dat weet ik..dat Brian zichzelf slaat..Huub is nu bijna in dezelfde staat..dus ik moedig hem even aan...en Huub heeft Amanda ook in haar gezicht gespuugd...net na of voor de pump die hij in zn rug kreegquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dat is Brian, die slaat zichzelf, en hij spuugt Amanda in haar bekkie, en hij slaat Amanda.. goed opletten he Rudieh, niet teveel typen maar gewoon ff goed opletten en kijken.
Nja een man die een vrouw slaat is toch wat anders dan een man die een man slaat.... hij hoeft niet eens fysiek sterker te zijn, want dat is dennis niet eens dan lieke..quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat dat nergens op slaat. Mannen moeten net zo goed van mannen af blijven. Ik ben geen imbeciel hoor als vrouw zijnde, als 'n vent mij wil duwen of slaan, prima. Triest voor hem, maar dan verdedig ik natuurlijk, ik mag dan niet sterk(er) zijn maar 'n schop op de juiste plek doet wonderen![]()
Ik vind dat 'vrouwenzijnzwak'-geklets hier zo zielig. De hele avond al. Eerst die groupies, en nu Lieke weer. Kom op zeg..![]()
Ik heb wel degelijk geluisterd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:45 schreef Desii het volgende:
[..]
dan heb je niet goed geluisterd waarom..... en ik ga nu niet vertellen waarom hij zo over de zeik is.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit hier met tranen in m'n ogen.
Moeten ze maar het huis uitgaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:45 schreef rooie3 het volgende:
ik snap best dat Huub nu knapt.
Moet je kijken wat ze al een paar dagen flikken bij Lieke.
Jurk uittrekken,duwen en steeds maar uitschelden.
Dit klopt ook niet.
Hij wilde ook vechten maar werd niet uitgedaagd en nu wind hij zich daarover opquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:45 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, deze dag draaide toch om Huub, Lieke, Dennis en Jaap? Waar kwam Brian in het spel voor vandaag dat hij nu ineens blackouts krijgt?
Ik ook. Dit is zo veel beter dan welke soap of welke film dan ook. Dit is echt en daarom vele malen heftiger.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:41 schreef paraquat het volgende:
[..]
ik geniet al de hele avond van ze........echt
Huub zei ook dat Amanda een hoer was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:45 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, deze dag draaide toch om Huub, Lieke, Dennis en Jaap? Waar kwam Brian in het spel voor vandaag dat hij nu ineens blackouts krijgt?
Iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub is zijn straatje aan het schoonvegen
Alsof hij amanda niet voor alles uitmaakt, bespuugd en alle kanten op geduwd heeft![]()
Die moest naar bed van Brian.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
Waar is de penose-hoer met d'r grote schjmoel nu gebleven?
ja maar je mag wel de waarheid zeggen he?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zei ook dat Amanda een hoer was.
En ja dat mag niet.
Nah, dit is de gouden kooi. De ene dag krijgen bewoners 200.000 euro boete, de volgende dag mag je elkaars botten breken, gasten bij de borsten grijpen terwijl ze duidelijk NEE zeggen, dus wat is iemand bij de keel grijpen nou? Stelt toch niets voor?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
Vindt niemand hier het dan eng en kwalijk dat Dennis Lieke bij haar keel grijpt?
Eng? ik denk dat Lieke enger is voor Dennis als andersom als die haar fysieke kracht gebruikt. en dit is niet vervelend voor Lieke bedoeldquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Vindt niemand hier het dan eng en kwalijk dat Dennis Lieke bij haar keel grijpt?
Ik vind het niet anders. Vroeger was dat anders. Man slaat man - vrouw slaat vrouw - man slaat vrouw - vrouw slaat man, tis allemaal precies even triest.Tegenwoordig hoeven we het niet meer met geweld te doen, sterker nog, dat is verboden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:46 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Nja een man die een vrouw slaat is toch wat anders dan een man die een man slaat.... hij hoeft niet eens fysiek sterker te zijn, want dat is dennis niet eens dan lieke..
ik begrijp sowieso niet waarom dennis van meet af aan lieke moet zieken. dat hij haar fysiek ook ziekt is helemaal achterlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Die ligt braaf op haar wipje te wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
Waar is de penose-hoer met d'r grote schjmoel nu gebleven?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:47 schreef akveor het volgende:
Huub maakt Lieke zwak.... Lieke kan het prima allleen met Dennis.
Jij draait echt alles om, alsof Huub 'oh zo' beschermd wordt door de FEBO.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:47 schreef Peter6000 het volgende:
Als Dennis NU ff naar Huub gaat en wat dingetjes zegt, ligt Huub eruit.
Maar goed, Brian is toen ook beschermd, Jaap mocht hem ook niet over het randje duwen.
Volgens mij is hun bed leeg..quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Die ligt braaf op haar wipje te wachten.![]()
Ik zei wat van Huub, dat hij zo doordraait terwijl hij dat bij Jaap bijna niks deed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
(andere reacties ook gelezen)quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik begrijp sowieso niet waarom dennis van meet af aan lieke moet zieken. dat hij haar fysiek ook ziekt is helemaal achterlijk.
Okquote:
Eh, jij moet beter opletten. Huub heeft wel degelijk Natasia lopen duwen (zij duwde terug en hij vloog door de slaapkamer), hij heeft wel degelijk Amanda bespuugd en hij heeft haar ook een keer bijna aangevlogen (werd nog tegengehouden door Brian).quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dat is Brian, die slaat zichzelf, en hij spuugt Amanda in haar bekkie, en hij slaat Amanda.. goed opletten he Rudieh, niet teveel typen maar gewoon ff goed opletten en kijken.
Tja, hij begint misschien te beseffen dat hij overbodig is nu Huub een nieuwe vijand heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:46 schreef Prospera het volgende:
Hij wilde ook vechten maar werd niet uitgedaagd en nu wind hij zich daarover op![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij wilde ook vechten maar werd niet uitgedaagd en nu wind hij zich daarover op![]()
Wie weet wat hij allemaal bij z'n zus heeft gezien. Ik kan het me eigenlijk heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:49 schreef schatje het volgende:
Huub maakt er wel een drama van hè?
Hij heeft ook heel wat gedronken vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:49 schreef schatje het volgende:
Huub maakt er wel een drama van hè?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:50 schreef Desii het volgende:
Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen.
Ja sorry... ik ben een softi, maar ik kan me die reactie zó enorm goed begrijpen. Ik snap ook dat veel mensen dat niet hebben trouwen, maar dat ik hun probleem.quote:
Net ook al, dus technisch gezien de 2e keerquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:50 schreef F04 het volgende:
1e keer dat Huub huilt?
Je bent geniaal...quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:51 schreef PLAE@ het volgende:
Lieke is met afstand de slimste in die hele kooi tering.
qua IQ.
van het lachen mag ik hopen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:50 schreef Desii het volgende:
De man die bekend werd door zijn kleine pikkiequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Soms mis ik Etienne wel hoor![]()
[afbeelding]
Hij heeft zichzelf nog niet geslagen geloof ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:51 schreef linda25 het volgende:
Hij had toch zo'n grote mond dat brian huilde? Nu huilt hij zelf
Ligt er toch maar net aan waarom iemand huilt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:51 schreef linda25 het volgende:
Hij had toch zo'n grote mond dat brian huilde? Nu huilt hij zelf
Ook qua incasseringsvermogenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:51 schreef PLAE@ het volgende:
qua IQ.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De man die bekend werd door zijn kleine pikkie![]()
idd... . kutredactiequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:52 schreef rooie3 het volgende:
Waarom moest er ook weer een Huubhater in komen.
Pak verdomme die Brian eens aan.
Die komt zo wel heel makkelijk naar de finale.
Terwijl hij niks meer opleverd aan tv beelden.
ooh je bent gewoon bezopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja sorry... ik ben een softi, maar ik kan me die reactie zó enorm goed begrijpen. Ik snap ook dat veel mensen dat niet hebben trouwen, maar dat ik hun probleem.
Volgens mij hebben ze een brief gekregen dat de volgende boete weer 100.000 zal zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:52 schreef Gigageil het volgende:
Huub huilt omdat ie de bui van die 4 ton boete wel ziet hangen nu...... 1 x 200.000 2e keer 400.000![]()
Komt nog welquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf nog niet geslagen geloof ik
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt er toch maar net aan waarom iemand huilt?
Ik vermoed dat er veel oud zeer over zijn zus zit. En deze gebeurtenissen na een perfecte avond.
LOL... Heb net mijn eerste baco achter de kiezenquote:
Heb ik ergens gezegd dat Huub dat niet gedaan heeft dan?????????? Ik vind alleen zichzelf slaan in combinatie met spugen heel erg op Brian slaan en niet op Huub. Dat is wat ik ermee bedoelde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:50 schreef Day het volgende:
[..]
Eh, jij moet beter opletten. Huub heeft wel degelijk Natasia lopen duwen (zij duwde terug en hij vloog door de slaapkamer), hij heeft wel degelijk Amanda bespuugd en hij heeft haar ook een keer bijna aangevlogen (werd nog tegengehouden door Brian).
Dit geldt ook allemaal voor Brian, maar daar ging het niet over.
En ze gaan trouwen en jij mag Like's getuige zijn....quote:
Ik denk toch dat hij juist gegroeid is vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert jankt de ogen uit zijn kop omdat hij in de gaten heeft dat hij van zijn troon verstoten wordt
ohw.....dan heb ie mazzelquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een brief gekregen dat de volgende boete weer 100.000 zal zijn.
Binnenkort word je ontvoert door mannetjes en moetje op de gdk redactie werken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Heb net mijn eerste baco achter de kiezen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een brief gekregen dat de volgende boete weer 100.000 zal zijn.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert jankt de ogen uit zijn kop omdat hij in de gaten heeft dat hij van zijn troon verstoten wordt
De spijker op zijn kopquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er veel oud zeer over zijn zus zit. En deze gebeurtenissen na een perfecte avond.
Kijkcijfers gaan boven eerlijkheid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK_redactie, goed moment om eindelijk eens jullie onpartijdigheid te laten blijken ....
Dennis duidelijk exit, heeft eerst Huub zijn vinger gebroken en hem vanavond
drie keer geslagen. Hoe duidelijk moet het zijn ???
Geen sprake van, Dennis was degene die zwaar voor schut ging vanavond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Idd en als hij van de troon wordt gestoten is het door Lieke, niet door Jaap die niet van meisjes kan afblijven... niet door Brian die steeds saaier word.. etc etc.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:55 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik denk toch dat hij juist gegroeid is vanavond
Idd, maar heel veel streamer hebben dat nog niet helemaal door.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:51 schreef PLAE@ het volgende:
qua IQ.
Alsof de Huub-haters de capaciteit hebben om dat in te zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:55 schreef tutjehola het volgende:
Ik denk toch dat hij juist gegroeid is vanavond
Amanda was als laatste nog in de chill , misschien is ze daar nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:56 schreef BarryK het volgende:
Even checken:
Natasia ligt te slapen?
Jaap ligt te slapen?
Lieke en Huub pratend in tuin.
Amanda, Brian en Dennis bij FEBO?
Telefoon gaat voor Huub
Waarom zijn AManda en Brian nou ook weer achter, moeten die nou perse para-un? Brian kan dat ook niet zo goed uit handen geven he? Hij probeerde beneden nog ff wanhopig wat para-opmerkingen te maken, maar nee, dit ging toch echt over Dennis en Huubquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:56 schreef BarryK het volgende:
Even checken:
Natasia ligt te slapen?
Jaap ligt te slapen?
Telefoon gaat voor Huub
Hij huilt op precies dezelfde reden dat Brian huilde en zichzelf in z'n gezicht sloeg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, wegens buitensporig hatelijk en agressief gedrag zonder aanwijsbare reden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen sprake van, Dennis was degene die zwaar voor schut ging vanavond.
Amanda zat in de chill te wachten op Brian. Hij vroeg haar naar bed te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:56 schreef BarryK het volgende:
Even checken:
Natasia ligt te slapen?
Jaap ligt te slapen?
Telefoon gaat voor Huub
niet eens, Lieke is de enige die zich beheerst qua fysiek geweld en schelden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, maar heel veel streamer hebben dat nog niet helemaal door.
Waarom staan er dan taalfoutenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Heb net mijn eerste baco achter de kiezen
Kan het niet precies terughalen maar ik meende dat het maandag was. Ik meende Huub horen praten over een brief waar dat instond... verder weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]leg uit, hoe, waar, wanneer, caps ?
Waarom ben jij zo voor huub eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, maar heel veel streamer hebben dat nog niet helemaal door.
Even een nieuw bandje erin, dit verhaal kennen we nu welquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:56 schreef F04 het volgende:
Huub moet naar achter.
Mn lap tekst staat een blz hiervoorquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alsof de Huub-haters de capaciteit hebben om dat in te zien
4 februari all over againquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:51 schreef basicsaint het volgende:
Huub huilend: ik timmer hem nog liever in mekaar dat ik eruit moet dan dat ik dit accepteer.
+1quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vrouwenklerenuitrukker en dronkenmeisjesbestaster? Neuh......
huh? moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef PLAE@ het volgende:
A B & D slapen al bijna in de witte bergen. vd valk hotelletje langs de snelweg daar.
Ik ben geen Huup-hater maar ik zie hem er wel voor aan om bagger te schijten als hij het vermoeden heeft dat iemand daar zijn zogenaamde hoofdrol gaat overnemen in het spelquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
We zullen het zien bij de komende poll. Ik denk dat Huub een vrj grote kans maakt een absolute meerderheid te behalen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk eerder Dennis in dit geval....quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:59 schreef klarelucht het volgende:
Ik vind het niet normaal dat er zo snel werd ingegrepen tusseb D en H....normaal bij B en H moet er eerst geslagen worden...jammer hoor![]()
Huub word in bescherming genomen....![]()
En nu het overgenomen wordt door RTL moeten er nog een aantal dingen veranderen, anders wordt het programma niet goed gekeurd door de Luxemburgse Media Wet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef CocaColaLight het volgende:
En ik wou net gaan slapen gaat de telefoon weer.... Het is blijkbaar nog niet uitgepraat achter
Volgens mij moeten ze elkaar nog een handje geven....
Kan me nog een paar woorden herinneren: Nee het wordt geen treiter TV
Dit klinkt me nog niet helemaal overtuigendquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan het niet precies terughalen maar ik meende dat het maandag was. Ik meende Huub horen praten over een brief waar dat instond... verder weet ik het ook niet.
Je hebt geen idee hoeveel aanhangers Jaap heeftquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen het zien bij de komende poll. Ik denk dat Huub een vrj grote kans maakt een absolute meerderheid te behalen.
Daar ging Brian vorige keer ook heen toen ie para werd met natasia.quote:
Als de donder mn uitleg gaan terug lezen nuquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk dat huub zo gaat zeggen dat je meisjes niet mag slaan
Hij heeft zijn ex-vriendin ook geslagen. Beetje hypocriet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk dat huub zo gaat zeggen dat je meisjes niet mag slaan
had hem gelezen, grappigquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als de donder mn uitleg gaan terug lezen nu![]()
De PP is nog niet eens gestart duurt nog een 14 dagen denk ik voor een nieuwe uitslag...quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen het zien bij de komende poll. Ik denk dat Huub een vrj grote kans maakt een absolute meerderheid te behalen.
ja dat gegroupie was inderdaad niets...maaaaar net was ie wel degelijk sterk bezig...kijk Huub maar zitten jankenquote:
Hier heeft hij er afgelopen dagen toch wel een aantal verloren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel aanhangers Jaap heeft
Ik zal het nu eens zo afstandig mogenlijk op schrijven, MAAR:quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:58 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke is de enige die zich beheerst qua fysiek geweld en schelden.
TV kijkers zien toch nooit dat meisjes gedoe helemaal gok ik op tv van vanachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier heeft hij er afgelopen dagen toch wel een aantal verloren.
Hij werd echt para, ik denk omdat hij zag wat er gebeurde en dacht als dit nou na al het gezeik over geweld nou weer toegelaten wordt, dan kan je er op wachten dat het ook richting hem gebeurd en hij bang is dat hij dan door het lint gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zijn AManda en Brian nou ook weer achter, moeten die nou perse para-un? Brian kan dat ook niet zo goed uit handen geven he? Hij probeerde beneden nog ff wanhopig wat para-opmerkingen te maken, maar nee, dit ging toch echt over Dennis en Huub
dat bedoel ik maar. wil ik trouwens absoluut niet mee zeggen dat Dennis niet helemaal fout zatquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn ex-vriendin ook geslagen. Beetje hypocriet.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:02 schreef kleinzusje het volgende:
Truste fokkers
Moet morgen voor 12.00 bij de Sociale dienst zijn, dus dat wordt een kort nachtje![]()
![]()
En het incident met Lieke?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
TV kijkers zien toch nooit dat meisjes gedoe helemaal gok ik op tv van vanacht
Toen hij net dat verhaal over zijn zus vertelde, begreep ik er nog minder van. Hoezo dan je ex-vriendin slaan, als je dat allemaal mee hebt gemaakt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn ex-vriendin ook geslagen. Beetje hypocriet.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:02 schreef kleinzusje het volgende:
Truste fokkers
Moet morgen voor 12.00 bij de Sociale dienst zijn, dus dat wordt een kort nachtje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |