Waarom staan er dan taalfoutenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Heb net mijn eerste baco achter de kiezen
Kan het niet precies terughalen maar ik meende dat het maandag was. Ik meende Huub horen praten over een brief waar dat instond... verder weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]leg uit, hoe, waar, wanneer, caps ?
Waarom ben jij zo voor huub eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, maar heel veel streamer hebben dat nog niet helemaal door.
Even een nieuw bandje erin, dit verhaal kennen we nu welquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:56 schreef F04 het volgende:
Huub moet naar achter.
Mn lap tekst staat een blz hiervoorquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alsof de Huub-haters de capaciteit hebben om dat in te zien
4 februari all over againquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:51 schreef basicsaint het volgende:
Huub huilend: ik timmer hem nog liever in mekaar dat ik eruit moet dan dat ik dit accepteer.
+1quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vrouwenklerenuitrukker en dronkenmeisjesbestaster? Neuh......
huh? moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef PLAE@ het volgende:
A B & D slapen al bijna in de witte bergen. vd valk hotelletje langs de snelweg daar.
Ik ben geen Huup-hater maar ik zie hem er wel voor aan om bagger te schijten als hij het vermoeden heeft dat iemand daar zijn zogenaamde hoofdrol gaat overnemen in het spelquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
We zullen het zien bij de komende poll. Ik denk dat Huub een vrj grote kans maakt een absolute meerderheid te behalen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert jankt de ogen uit zijn kop omdat hij in de gaten heeft dat hij van zijn troon verstoten wordt
Ik denk eerder Dennis in dit geval....quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:59 schreef klarelucht het volgende:
Ik vind het niet normaal dat er zo snel werd ingegrepen tusseb D en H....normaal bij B en H moet er eerst geslagen worden...jammer hoor![]()
Huub word in bescherming genomen....![]()
En nu het overgenomen wordt door RTL moeten er nog een aantal dingen veranderen, anders wordt het programma niet goed gekeurd door de Luxemburgse Media Wet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef CocaColaLight het volgende:
En ik wou net gaan slapen gaat de telefoon weer.... Het is blijkbaar nog niet uitgepraat achter
Volgens mij moeten ze elkaar nog een handje geven....
Kan me nog een paar woorden herinneren: Nee het wordt geen treiter TV
Dit klinkt me nog niet helemaal overtuigendquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan het niet precies terughalen maar ik meende dat het maandag was. Ik meende Huub horen praten over een brief waar dat instond... verder weet ik het ook niet.
Je hebt geen idee hoeveel aanhangers Jaap heeftquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen het zien bij de komende poll. Ik denk dat Huub een vrj grote kans maakt een absolute meerderheid te behalen.
Daar ging Brian vorige keer ook heen toen ie para werd met natasia.quote:
Als de donder mn uitleg gaan terug lezen nuquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk dat huub zo gaat zeggen dat je meisjes niet mag slaan
Hij heeft zijn ex-vriendin ook geslagen. Beetje hypocriet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk dat huub zo gaat zeggen dat je meisjes niet mag slaan
had hem gelezen, grappigquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als de donder mn uitleg gaan terug lezen nu![]()
De PP is nog niet eens gestart duurt nog een 14 dagen denk ik voor een nieuwe uitslag...quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen het zien bij de komende poll. Ik denk dat Huub een vrj grote kans maakt een absolute meerderheid te behalen.
ja dat gegroupie was inderdaad niets...maaaaar net was ie wel degelijk sterk bezig...kijk Huub maar zitten jankenquote:
Hier heeft hij er afgelopen dagen toch wel een aantal verloren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel aanhangers Jaap heeft
Ik zal het nu eens zo afstandig mogenlijk op schrijven, MAAR:quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:58 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke is de enige die zich beheerst qua fysiek geweld en schelden.
TV kijkers zien toch nooit dat meisjes gedoe helemaal gok ik op tv van vanachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier heeft hij er afgelopen dagen toch wel een aantal verloren.
Hij werd echt para, ik denk omdat hij zag wat er gebeurde en dacht als dit nou na al het gezeik over geweld nou weer toegelaten wordt, dan kan je er op wachten dat het ook richting hem gebeurd en hij bang is dat hij dan door het lint gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zijn AManda en Brian nou ook weer achter, moeten die nou perse para-un? Brian kan dat ook niet zo goed uit handen geven he? Hij probeerde beneden nog ff wanhopig wat para-opmerkingen te maken, maar nee, dit ging toch echt over Dennis en Huub
dat bedoel ik maar. wil ik trouwens absoluut niet mee zeggen dat Dennis niet helemaal fout zatquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn ex-vriendin ook geslagen. Beetje hypocriet.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:02 schreef kleinzusje het volgende:
Truste fokkers
Moet morgen voor 12.00 bij de Sociale dienst zijn, dus dat wordt een kort nachtje![]()
![]()
En het incident met Lieke?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
TV kijkers zien toch nooit dat meisjes gedoe helemaal gok ik op tv van vanacht
Toen hij net dat verhaal over zijn zus vertelde, begreep ik er nog minder van. Hoezo dan je ex-vriendin slaan, als je dat allemaal mee hebt gemaakt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn ex-vriendin ook geslagen. Beetje hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |