Tja, als iemand je vriendin bij haar strot grijpt... dan heb je niet alleen iets om woest op te zijn, maar ook om bang voor te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:35 schreef schatje het volgende:
Huub is nu ook para.
Bij de keel grijpen / schelden... ja iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
En wie noemde Amanda penozehoer.
Wie gebruikte het woord kankerhoer.
Huub heeft weer eens teveel gedronken, lijkt me duidelijk.
Wel een leuk excuus voor zijn agressie: hij noemt het 'intensiteit'.
Brien dreigde ook para te worden. Dus hij is naar schteren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
Wat is er met Brian gebeurt dan?
Weet je nog die narcose die natasja kreeg voor haar nieuwe tieten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
wat is febo nou. de redactiequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef schatje het volgende:
Febo, roep 'm maar weer terug hoor. Ook wat pammetjes.
Brian zit achter zn blackout te beleven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
Dat als eerste slaan heb ik helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Judah het volgende:
Tijdens al dat geschreeuw heeft Huub Dennis geslagen.
Althans, die suggestie werd opgewekt in het gesprek doordat Lieke zei dat het stom was dat Huub nou als eerste in zijn gezicht sloeg.
Ik zou wel moeten lachen als dit wederom 100.000 euro boete oplevert.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Hanekrooi het volgende:
Huub flipt zo erg, dat ie waarschijnlijk net een half miljoen boete heeft gekregen...
Ook bij de Febo. Hij was zijn besef enzo aan het verliezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt niet dat Lieke nog niet op 1 staat in de poll. Ze is echt geweldig. Helemaal na vanavond.
Hoezo dat? wat was er met hem dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef F04 het volgende:
[..]
Brien dreigde ook para te worden. Dus hij is naar schteren.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Huub moet eens voluit op de redactie vloeken op beeld
ik zag hem niet..... pilletje nodigquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Donnie29 het volgende:
Zagen jullie die knipoog die Huub aan Lieke gaf? Of word ik gek hier achter de pc hahaha.
Dat heeft de user Kleinzusje verzonnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom noemen jullie de redactie de FEBO?
Keri.....nicequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Desii het volgende:
Ehhhh... Febo... roep Huubie nog even naar achter.
Want hij is echt niet zo rustig als jullie denken...
Lieke kan prima voor zichzelf opkomen... Huub's ego zit in de weg. Begrijpelijk maar zo 1800. Er is beveiliging genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, als iemand je vriendin bij haar strot grijpt... dan heb je niet alleen iets om woest op te zijn, maar ook om bang voor te zijn.
zeggen we lekker nietquote:
Je beschrijft nu ook Jaapquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, als je voor 98% van de tijd onzichtbaar bent zoals dennis, vlieg je er gewoon uit lijkt me
Dat wordt 400.000 dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten lachen als dit wederom 100.000 euro boete oplevert.![]()
Nee hoor, ze zei dat het stom van Huub was om gelijk weer in zijn gezicht te sTaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:37 schreef Judah het volgende:
Tijdens al dat geschreeuw heeft Huub Dennis geslagen.
Althans, die suggestie werd opgewekt in het gesprek doordat Lieke zei dat het stom was dat Huub nou als eerste in zijn gezicht sloeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |