Mwah... ik noemde De Ridder al voor het toernooi als kandidaat voor de rechtsbuitenpositie. Ik wist wel dat hij wat kan, dat toernooi heeft het alleen maar bevestigd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.
Voor dit EK hebben we het al eens over de Ridder gehad in dit topic hoor.. Niet eens zo heel lang geleden als ik het goed heb.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef w00h00 het volgende:
Motta aantrekken.
Precies, middenvelders genoeg. Zie er eerst maar eens één of twee kwijt te raken, Lindenbergh en Krohn-Dehli bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef BB-boy het volgende:
En we hebben hem niet nodig.
Kom maar op met namen, Andy en de Ridder mogen nietquote:Ajax wil nieuwe rechtsbuiten bij vertrek De Mul
In voetbalweekblad VI laat Martin van Geel weten dat Ajax een extra rechtsbuiten wil aantrekken indien de transfer van De Mul naar Sevilla rondkomt. Van Geel vindt die positie ondanks de komst van Bakircioglu dan te dun bezet.
Ja, maar wij hebben ten Cate en die komt van Barcelona, zegt iedereen dan weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.
Wesley Verhoek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom maar op met namen, Andy en de Ridder mogen niet![]()
Motta heeft al enkele malen aangeven interesse te hebben in een overstap naar Ajax.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.
Andrei Demtsjenko, wie anders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Foreign Suprisequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:
Ja verkeerde topic kneusquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef patrickt37 het volgende:
Bayern München wil veel geld zien voor Makaay
Gepubliceerd op 27-06-07 om 20:23 door Dennis Smedts
Bayern München-aanvaller Roy Makaay wil de club verlaten na de komst van Miroslav Klose van Werder Bremen. Der Rekordmeister trok eerder al Luca Toni aan, waardoor Makaay niet meer op veel speeltijd hoeft te rekenen. De Nederlandse spits heeft daarom aan de clubleiding laten weten dat hij wil vertrekken.
'Er zijn veel biedingen gedaan op Roy Makaay', verklaarde Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge aan Eurosport. 'We hebben veel geld betaald om hem hier te krijgen, dus er moet nu ook veel betaald worden voor hem.'
Werder Bremen had graag of Roy Makaay of Lukas Podolski gehad in ruil voor Klose, maar beide aanvallers wilden geen deel uitmaken van de deal. 'De Podolski-deal ging niet door', aldus directeur Klaus Allofs. 'We hebben ook gevraagd naar Makaay, maar de speler gaf aan Bayern alleen te willen verlaten voor Nederland of Spanje.'
Makaay
ajax had toch ook interesse in Makaay of niet?quote:
Hoezo lullo?quote:
Wat doet een foto van Dirk-Kuijt in dit topic?quote:
die kunnen we dus ook vergeten.quote:Krkic maakt overstap naar hoofdmacht
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 27 juni om 19:01
Bojan Krkic zal volgend seizoen deel uit maken van het hoogste keurkorps van Frank Rijkaard. Dit liet Barcelona-legende Josep Guardiola, deze week aangesteld als trainer van het filiaal, optekenen tijdens een persconferentie.
Krkric, die op 28 augustus zeventien jaar wordt, was het voorbije seizoen één van de revelaties van Barįa B, dat echter degradatie naar de Segunda Divisiķn B, de derde klasse, niet kon voorkomen. De Spaanse jeugdinternational zal nu net als het andere talent Giovanni dos Santos de overstap maken naar de A-kern.
De opstap van de Mexicaan Dos Santos, die op het punt staat om de Spaanse nationaliteit te verkrijgen, was al bevestigd, in tegenstelling tot die van Krkic. Guardiola maakte vanmiddag een einde aan alle onzekerheid. “Bojan zal de voorbereiding van de eerste selectie op het nieuwe seizoen meemaken en ook alle trainingen”, legde Pep uit. “Wanneer hij voor een wedstrijd niet wordt opgeroepen, dan zal hij gewoon zijn wedstrijden bij ons afwerken.”
Het is nog maar de vraag of Krkic überhaupt op speelminuten mag hopen. De aanvaller, die op het WK onder 20 actief zal zijn, kampt sowieso met de concurrentie van Samuel Eto’o, Lionel Messi en Thierry Henry, terwijl Santiago Ezquerro en Eidur Gudjohnsen ook nog op de loonlijst in het Camp Nou staan. Voor Dos Santos de moeilijke taak om zijn look-a-like Ronaldinho uit de basis te verdrijven.
Gast ken je klassiekers!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat doet een foto van Dirk-Kuijt in dit topic?
Misschien achter de schermen, een beetje optrekken qua scouting samen en misschien in de toekomst wat vriendschappelijke potjes spelen tegen elkaar. Meer moet zo'n samenwerking niet in gaan houden vind ik, Ajax moet geen satellietclub worden van Barcelona...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef BB-boy het volgende:
Hebben we uberhaupt wel wat aan die samenwerking...
Bogarde... Jasje aan of jasje uit?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gast ken je klassiekers!
Litmanen is allebei-benig. We worden wereldkampioen!
Dat zeker niet. Daarvoor zijn we nog steeds te groot.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Misschien achter de schermen, een beetje optrekken qua scouting samen en misschien in de toekomst wat vriendschappelijke potjes spelen tegen elkaar. Meer moet zo'n samenwerking niet in gaan houden vind ik, Ajax moet geen satellietclub worden van Barcelona...
Het was ook wel nodig ook. Ik snap de supporters ook wel, we zouden ook gek worden als we nu opeens in 1 transferperiode Stam, Davids, Huntelaar en Gabri zouden halen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
Wat een aankopen daar joh...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef koningdavid het volgende:
We kunnen aan de bak komend seizoen.
Ik stel mijn prognose bij van kampioen in november tot kampioen met Sinterklaas.![]()
Tja, nu moeten ze ineens heel veel mensen gaan inpassen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
Wat een aankopen daar joh...
Ach Feyenoord gaat nu de stap zetten die wij afgelopen seizoen gezet hebben. Naar mijn mening hebben wij, met ons redelijk ingespeelde team, wel een voorsprong.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar dus 4 ploegen die strijden om de titel, al verwacht ik dat PSV nog wel het nodige zal kwijt raken... maar Feyenoord heeft toch wel de gouden slag geslagen deze zomer, al was het ook broodnodig natuurlijk...
Hopelijk kan Ajax nog wat binnenhalen, al blijft het angstvallig stil...
volgens voetbalprimeur ( ok, daar noem ik een sitequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef twi het volgende:
Feyenoord gebruikt het geld van die talentenpool nu voor knakkers achterin de twintig of begin 30. Nog een paar van die aankopen, en als ze geen CL halen dan zitten ze met de gebakken peren.
quote:In de Voetbal International van woensdag heeft Martin van Geel laten weten een nieuwe rechtsbuiten te willen kopen, mits Tom de Mul verkocht wordt aan Sevilla.
Het Britse tabloid The Sun weet te melden dat Roy Beerens de vervanger van de Mul moet zijn. Volgens de krant zal de deal er als volgt uitzien: PSV krijgt Kenneth Perez, in ruil daarvoor zal Roy Beerens komend seizoen bij Ajax spelen. Ajax vindt blijkbaar de spelers niet gelijkwaardig en zal nog anderhalf miljoen euro er bij willen krijgen van de landskampioen.
Ik denk dat Ajax en Feyenoord elkaar qua sterkte nu toch niet echt veel meer ontlopen, het zal ook geen maanden duren voordat Feyenoord is ingespeeld denk ik...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach Feyenoord gaat nu de stap zetten die wij afgelopen seizoen gezet hebben. Naar mijn mening hebben wij, met ons redelijk ingespeelde team, wel een voorsprong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |