Je analyse bevindt zich in het schemergebied tussen genialiteit en volslagen waanzin. Daar ergens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is toch zo.
Ik heb lang nagedacht over mijn analyse hoor.
ho ho, dat verhaal is inhoudelijk best boeiend. er wordt zowaar gepráát in DGK!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je zó'n hekel aan Dimitri, dat je dan zelfs nog liever naar Huub kijkt?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:41 schreef JohnFoK het volgende:
kunnnen we een capje krijgen van haar borsten ?
Dimitri is wel heel lief voor haarquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef Kinga het volgende:
En die andere meid alleen met dimitri in de jacuzzi... kijkt ze de andere kant op
HALLOOOOO
Wel snel voor iemand die vandaag pas is geregistreerdquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef akveor het volgende:
TOP OP!!! Niks meer aan doen!
Ze had eerder aan de keukentafel beloofd dat ze ze mochten zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hey, ze stelde het zelf niet voor he. Jaap begon gewoon brutaal te knijpen..
Nee die zit bij Jaap in bad. Die meid die meid die nu bij Dimitri zit is die stille.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
Zag ik nou Dimitri met Demins zn schatje in bad zitten ?
( schakel net weer in)
+Dimitri is een topperquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
één ding is zeker na vanavond
Dennis is triest
Bovendien is ie saai en kan werkelijk niets zonder Jaap
en het tweede dat mij duidelijk is ná vanavond is dat Jaap alleen leuk (kan) zijn met Huub
Ja, dat vond ik dus ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
ho ho, dat verhaal is inhoudelijk best boeiend. er wordt zowaar gepráát in DGK!
die zit onder de middelen lijkt het....quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:49 schreef Desii het volgende:
Die groupie die bij Dennis liep, kruipt bij Japie in bad...
(ze is geen groupie van Dennis zegt ze)
Na al die maanden moet toch duidelijk zijn dat de redaktie niets geeft om de bewoners, personeel of bezoekers? Ze zijn net zo erg als de bewoners.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Beetje vreemd dat de redactie inzoomt op de borsten van dat meisje terwijl ze die juist zo bedekt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef Soho het volgende:
[..]
Nee die zit bij Jaap in bad. Die meid die meid die nu bij Dimitri zit is die stille.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Beetje vreemd dat de redactie inzoomt op de borsten van dat meisje terwijl ze die juist zo bedekt.
Jah, een leuk meisje.. Dimitri vindt haar mss ook wel leuk.. Dat meisje moest eerst weg, maar omdat Dimitri zei dat ze leuk was in badkleding mocht ze blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
Zag ik nou Dimitri met Demins zn schatje in bad zitten ?
( schakel net weer in)
Die valt toch op jou?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee toch, daar valt Demins echt niet op
![]()
Schaarse momenten. Ik vind Dimitri vanavond echt een schatje - Als ik homofiel zou zijn, had ik het allang gewetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook.
En ik houd niet van die groupie-scène.![]()
En die kok is een schatje
ja het is echt eruggggggggggggg deze Redactie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Das was op de tweede dag al duidelijk toen ie tegen Sylvia en Amanda te keer ging, en dat was absoluut niet gespeeld, dat was de echte Jaap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:53 schreef farscapevr6 het volgende:
script of nie ik vind t een beetje eng hoe jaap tegen vrouwen doet.
dit ruikt een beetje naar een pervert, maar dan een echte viezerik
Sorry, ik las Dennis i.p.v. Demins.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee toch, daar valt Demins echt niet op
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah, een leuk meisje.. Dimitri vindt haar mss ook wel leuk.. Dat meisje moest eerst weg, maar omdat Dimitri zei dat ze leuk was in badkleding mocht ze blijven
Moet hij eerst para worden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Echt zielig mannetje, snel afvoeren lijkt me het beste ......
[afbeelding]
psies das et erge, ben blij dat ie opgesloten zit in de kooi, ben blij dat ie me vriendin niet tegen kan komen s avonds laatquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Das was op de tweede dag al duidelijk toen ie tegen Sylvia en Amanda te keer ging, en dat was absoluut niet gespeeld, dat was de echte Jaap.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Schaarse momenten. Ik vind Dimitri vanavond echt een schatje - Als ik homofiel zou zijn, had ik het allang geweten![]()
OMFG! Ik ken dat meisje met dat pluk haar voor haar gezicht en die grote zilvere oorbellen! Dat is Rita! Die heeft me een keer aangemeld via msn 4 jaar geleden nadat ik bij de Megafestatie in Utrecht was geweest!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:53 schreef burtbeej het volgende:
Dat wijf scheert echt te lomp, en ze snapt ook werkelijk niets, van wat dan ook... typisch br33z@h
en botquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:58 schreef mazaru het volgende:
Dat meisje dat bij jaap in bad zat, heeft helemaal geen kont. Allemaal rug
hij wordt wel met de homoscene geassocieerd op bepaalde sites.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:57 schreef diego08 het volgende:
is die dennis homo?
hij doet niks bij dat meisje:s
Hij doet ook niets met mannen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:57 schreef diego08 het volgende:
is die dennis homo?
hij doet niks bij dat meisje:s
Die stem is nog het verschrikkelijkst. Bah.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:58 schreef mazaru het volgende:
idd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:59 schreef Judah het volgende:
[..]
Die stem is nog het verschrikkelijkst. Bah.
En een stoma natuurlijk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:58 schreef mazaru het volgende:
Wel leuk meisje samen met die stillequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef SiRojK het volgende:
Dennis reageert gewoon niet als dat meisje hem zoent.. Is Dennis homo? Een van de groupies die hij zelf heeft uitgenodigd en waarbij hij net nog aan haar borsten hebben gezeten
Dat zag ik ook jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:58 schreef mazaru het volgende:
Ik weet het niet zeker, heb het terug gelezen, maar volgens mij omdat Amanda en Brian samen op het paard zatenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:59 schreef Larisje het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor: Ik las dat Ellen vandaag boos was geweest dat er iets was met Fries? Klopt dit en waarover was ze dan boos?
Zal wel met Wifebeater en Amanda te maken hebben die effe op Fries gingen rijden gisterenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:59 schreef Larisje het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor: Ik las dat Ellen vandaag boos was geweest dat er iets was met Fries? Klopt dit en waarover was ze dan boos?
Het been van Fries was weer open. Er gaan geruchten dat Ellen boos was omdat Brian veel te wild met Fries had gereden en A en B samen op Fries hadden gereden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:59 schreef Larisje het volgende:
Zou leuk zijn als DGK_REDAKTIE effe vermeld hoe oud ze is (kleine moeite toch?), VOORDAT mensen filmpjes op youtube dumpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
Dat meisje die net even topless was, is 16?
Ik zou het wel leuk vindenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:03 schreef BarryK het volgende:
Dimitri probeert het ook bij die chick die achter Dennis aanzit. Dimitri denkt vast, die is mediageil en neppe player maakt er geen gebruik van.
Het meisje is onder de 16 aan de drank en half naakt, redactiequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Het meisje zei dat Lieke en Huub op tv slecht worden neergezet en dat ze ze nu wel leuk vindt.
ik weet het niet zeker, maar Fries vond het geloof ik niet leuk en begon wilder te bewegen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, heb het terug gelezen, maar volgens mij omdat Amanda en Brian samen op het paard zaten![]()
Gewoon goud met zirkonia stenen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
diamanten oorbellen.![]()
Patsertje, alcoholisch dwergje: Lieke dumpt je zogauw ze de villa heeft gewonnen en anders blijft Lieke aan je hangen vanwege de media-aandacht en het geld.
Ik zei het toch!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een deja vu..er gaat zo iets erg gebeuren...Jaap doet iets wat het meisje niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |