Hij doet ook niets met mannen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:57 schreef diego08 het volgende:
is die dennis homo?
hij doet niks bij dat meisje:s
Die stem is nog het verschrikkelijkst. Bah.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:58 schreef mazaru het volgende:
Dat meisje dat bij jaap in bad zat, heeft helemaal geen kont. Allemaal rug
idd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:59 schreef Judah het volgende:
[..]
Die stem is nog het verschrikkelijkst. Bah.
En een stoma natuurlijk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:58 schreef mazaru het volgende:
Wel leuk meisje samen met die stillequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef SiRojK het volgende:
Dennis reageert gewoon niet als dat meisje hem zoent.. Is Dennis homo? Een van de groupies die hij zelf heeft uitgenodigd en waarbij hij net nog aan haar borsten hebben gezeten
Dat zag ik ook jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:58 schreef mazaru het volgende:
Ik weet het niet zeker, heb het terug gelezen, maar volgens mij omdat Amanda en Brian samen op het paard zatenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:59 schreef Larisje het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor: Ik las dat Ellen vandaag boos was geweest dat er iets was met Fries? Klopt dit en waarover was ze dan boos?
Zal wel met Wifebeater en Amanda te maken hebben die effe op Fries gingen rijden gisterenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:59 schreef Larisje het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor: Ik las dat Ellen vandaag boos was geweest dat er iets was met Fries? Klopt dit en waarover was ze dan boos?
Het been van Fries was weer open. Er gaan geruchten dat Ellen boos was omdat Brian veel te wild met Fries had gereden en A en B samen op Fries hadden gereden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:59 schreef Larisje het volgende:
Zou leuk zijn als DGK_REDAKTIE effe vermeld hoe oud ze is (kleine moeite toch?), VOORDAT mensen filmpjes op youtube dumpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
Dat meisje die net even topless was, is 16?
Ik zou het wel leuk vindenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:03 schreef BarryK het volgende:
Dimitri probeert het ook bij die chick die achter Dennis aanzit. Dimitri denkt vast, die is mediageil en neppe player maakt er geen gebruik van.
Het meisje is onder de 16 aan de drank en half naakt, redactiequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Het meisje zei dat Lieke en Huub op tv slecht worden neergezet en dat ze ze nu wel leuk vindt.
ik weet het niet zeker, maar Fries vond het geloof ik niet leuk en begon wilder te bewegen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, heb het terug gelezen, maar volgens mij omdat Amanda en Brian samen op het paard zaten![]()
Gewoon goud met zirkonia stenen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
diamanten oorbellen.![]()
Patsertje, alcoholisch dwergje: Lieke dumpt je zogauw ze de villa heeft gewonnen en anders blijft Lieke aan je hangen vanwege de media-aandacht en het geld.
Ik zei het toch!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een deja vu..er gaat zo iets erg gebeuren...Jaap doet iets wat het meisje niet wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |