Ze had eerder aan de keukentafel beloofd dat ze ze mochten zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hey, ze stelde het zelf niet voor he. Jaap begon gewoon brutaal te knijpen..
Nee die zit bij Jaap in bad. Die meid die meid die nu bij Dimitri zit is die stille.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
Zag ik nou Dimitri met Demins zn schatje in bad zitten ?
( schakel net weer in)
+Dimitri is een topperquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
één ding is zeker na vanavond
Dennis is triest
Bovendien is ie saai en kan werkelijk niets zonder Jaap
en het tweede dat mij duidelijk is ná vanavond is dat Jaap alleen leuk (kan) zijn met Huub
Ja, dat vond ik dus ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
ho ho, dat verhaal is inhoudelijk best boeiend. er wordt zowaar gepráát in DGK!
die zit onder de middelen lijkt het....quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:49 schreef Desii het volgende:
Die groupie die bij Dennis liep, kruipt bij Japie in bad...
(ze is geen groupie van Dennis zegt ze)
Na al die maanden moet toch duidelijk zijn dat de redaktie niets geeft om de bewoners, personeel of bezoekers? Ze zijn net zo erg als de bewoners.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Beetje vreemd dat de redactie inzoomt op de borsten van dat meisje terwijl ze die juist zo bedekt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef Soho het volgende:
[..]
Nee die zit bij Jaap in bad. Die meid die meid die nu bij Dimitri zit is die stille.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Beetje vreemd dat de redactie inzoomt op de borsten van dat meisje terwijl ze die juist zo bedekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |