Om de hoek zit een Q-Park parkeergarage, City Parking is de naam daarvan.quote:
DUSSSSSSSSS..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
true pc maar anderzijds moet al het initiatief altijd van mijn kant komen, en is het contact met haar nihil, en de geslaagden zitten boven en ik beneden bij de ouders ik zie dr misschien 15min dan ofo wantz e gaat altijd vroeg naar huis
Solly, controlfreak enzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef luciano het volgende:
Zo zie je haar een uur niet , en dan kaapt ze 1 seconde voor mijn neus het nieuwe topic weg .......... LURKERTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Petre het volgende:
Het is die dag ook nationale veteranendag.. dus als mensen eerder in Den Haag zijn, defile en fly-over
( http://www.veteranendag.nl/demo/feest_in_den_haag/index.html )
Wellicht dat het parkeren direct in de binnenstad wat moeilijker wordt, ze verwachten 50k mensen...
htm: 29 juni Nederlandse Veteranendag: tram en bus rijden om!
Op vrijdag 29 juni is de jaarlijkse viering van Nederlandse Veteranendag. Het centrum van Den Haag wordt tussen 11:00 uur en 18:00 uur afgesloten voor het verkeer, en diverse tram- en buslijnen rijden een omleidingroute.
de parkeerplaatsen op het kaartje zouden wel bereikbaar moeten zijn, maar of er plaats is...
Desnoods zet je je auto in Rijswijk of voorburg neer en pak je de tram richting centrum.
Rond 19.30 uur gaan we eten en het voorborrelen is vanaf 18.00 uur in de karaoke bar. Voorborrelen is natuurlijk geen verplichting hequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef Petre het volgende:
qua eten: hoelaat beginnen we? of hoelaat borrelen we voor?
& als yvonne mee-eet, dan iteejer ook gok ik?
Dussss dan ga je naar de meet. Je kunt met me meerijden, kunnen we alvast oefenen in de autoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
true pc maar anderzijds moet al het initiatief altijd van mijn kant komen, en is het contact met haar nihil, en de geslaagden zitten boven en ik beneden bij de ouders ik zie dr misschien 15min dan ofo wantz e gaat altijd vroeg naar huis
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, is een soort Paultjuhhh.
1.7 kmquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:21 schreef Socios het volgende:
Tsja... Het blijft een lange afstand. Zijn er nog meer die van heel ver moeten komen?
RealZeus en die gaat met de auto, misschien als je hem lief aankijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:21 schreef Socios het volgende:
Tsja... Het blijft een lange afstand. Zijn er nog meer die van heel ver moeten komen?
Erg goed ken ik pistolen Paultjuhhh niet , maar ik beschouw het niet als een compliment , al was het alleen maar om eens lekker te kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, is een soort Paultjuhhh.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef luciano het volgende:
[..]
snel topic vol spamt , en nieuw topic opent ..... dat zal haar leren![]()
Nee, 19:30 is perfect. Er moeten ook mensen werken of andere dingen doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:41 schreef MissHobje het volgende:
Gekke vraag ofzo.. is half 8 eten niet laat ? half uurtje eerder is dat mogelijk?
iVM dat er een zooi mensen laatste trein moet halen en er dan nietzo veul tijd is voor karaoke ?
Mja of dooreten natuurlijk
Ow ok .. wist ik niet vandaar de vraag ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, 19:30 is perfect. Er moeten ook mensen werken of andere dingen doen.
Ja, ik moet "andere dingen doen"quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ow ok .. wist ik niet vandaar de vraag ook
Jij zeker he
precies... vorige meeting aten we ook uiteindelijk pas om 20:30..quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, 19:30 is perfect. Er moeten ook mensen werken of andere dingen doen.
Er zijn vanaf 18.00 uur al mensen in de karaoke bar. En niet iedereen die komt eet mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef Socios het volgende:
Lol, hoelaat gaan we naar de karaokebar dan? Om 23.06uur vertrekt de laatste intercitytrein van
Den Haag CS naar Leeuwarden, waar ik dan om 02.00uur aankom.
Pussydeluxe en yvonne eten mee, ze willen je allebei. Wat kun je nog meer wensen?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:28 schreef Blight het volgende:
Ik twijfel zo.
Braaf! Ik ga nu bellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:19 schreef Blight het volgende:
Ach what the heck. Ik eet wel mee.
Nice!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef _nWo_ het volgende:
Ik kom ook, maar ik eet niet mee.
Check.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:17 schreef moemoe het volgende:
Morgen doe ik nog wel even een laatste PM spam actie naar iedereen met de tijden en alles. Tegelijk ook een PM naar alle mensen die nog op ''misschien'' staan.
Ik wil met z'n allen zingen ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Q. het volgende:
Spammert!
Die in Scheveningen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef moemoe het volgende:
Ff kijken wat moest ik nou nog meer doen....
Owja! De veiling!
Jammer. Met wie moet ik nu al die duetten zingen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:05 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom niet. Ik heb een vergadering en daarna een sollicitatie-gesprek.
En die is pas om 20.30.
Sorry![]()
Ik kan proberen een lage stem te dingensen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jammer. Met wie moet ik nu al die duetten zingen.![]()
PICK ME PICK ME PICK ME!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jammer. Met wie moet ik nu al die duetten zingen.![]()
Q. Ik. Karaoke. Bier. Tof.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Q. het volgende:
Spammert!
Waar moet je uit Den Haag vandaan komen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Poehee moet wel 5 minuten met de tram reizen om er te komen, weet niet of ik dat wel aankan
Holland Spoor, Laakkwartierquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Waar moet je uit Den Haag vandaan komen ?
The horror.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zo blij, dat hij z'n PI vergeet. Cute.
Hmmmkay, daar kom ik langs met de auto.quote:
Ik zal een lief liedje voor je zingen om het goed te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef luciano het volgende:
Zo te zien was MIJN TT toch echt MEER op zijn plaats geweest @ afzeggers .........![]()
![]()
![]()
Een weloverwogen gedachte noem ik datquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja en ik woon nu al bijna een jaar in Utrecht (enb Zeist eerst dan) en niemand die hier langs is geweest omdat de trein te duur is etc tja dan heb je weinig over he voor "vriendschap" dus me een avond vervelen op de diplomauitreiking en haar misschien 10min, spreken, de kat meeslepen en zondagavond terug (dus niet gratis) neuh is het me niet waard en de meet lijkt me veel leuker ook
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dr zin inen mensen ik eet ook met jullie mee, is dat niet enig?
Gaat je hoofd dan ook ronddraaien?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:47 schreef _nWo_ het volgende:
Had ik al verteld dat ik niet ga zingen ?
Wordt ik gedwongen om te zingen dan is het echter iets in de richting van : bloed, gore, satanisme, godslastering, lijken en dat soort dingen meer
If you want me toquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gaat je hoofd dan ook ronddraaien?
Ik bel zo voor de 3 extra mensen, een tafel van 15, best gezellig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dr zin inen mensen ik eet ook met jullie mee, is dat niet enig?
Eerst zeggen of je mijn routebeschrijving naar de karaoke bar snapt, helemaal zelf bedacht en dat is in mijn geval best knapquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:09 schreef Blight het volgende:
Waar zit die toko ook alweer? Dat restaurant.
Ik begrijp'm ook, maar ik weet ook waar het is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:19 schreef Blight het volgende:
Mja, ik begrijp 'm wel, maar da's niet eerlijk aangezien ik die toko sowieso al wist te vinden.
Ik ben rond 19:00 op Den Haag CS.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:07 schreef MissHobje het volgende:
Meer mensen die om 18.00 op DenHaag CS staan toevallig ?
Petre en ik straan er dan toch![]()
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof dan bel ik jou wel als ik aankom, want jij weet waar het is.
Dus Hob:
Ik reken een gidstarief van 2 bier per kilometer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:22 schreef remlof het volgende:
Tof dan bel ik jou wel als ik aankom, want jij weet waar het is.
Ik neem wel een paar extra blikjes meequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik reken een gidstarief van 2 bier per kilometer..
Owz je rijdt toch niet meequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb geeeen idee waar het is en denk dat ik morgen nog even voor die tijd Den Haag in ga en de Haagse markt ga checken maar ik vind het vast wel
Tuurlijk wel! Vorige keer heb ik de presentator verteld dat de mensen waarmee ik toen was wel wilden zingen, maar a bit verlegen warenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:47 schreef _nWo_ het volgende:
Had ik al verteld dat ik niet ga zingen ?
Wordt ik gedwongen om te zingen dan is het echter iets in de richting van : bloed, gore, satanisme, godslastering, lijken en dat soort dingen meer
Fijn! En wáár het station?!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:26 schreef moemoe het volgende:
Owja en hier zit Le Connaisseur: http://www.dinnersite.nl/restaurant/plattegrond.php?lng=nl&RN=36050&lng=nl
Ik doe met je meequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef Q. het volgende:
Oh, ik verdwaal altijd in den haag dus ik lig vast ergens vermoord te zijn.
Anders kunnen er op de terugweg ook wel mensen met mij mee, ik kom langs Utrecht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dussss dan ga je naar de meet. Je kunt met me meerijden, kunnen we alvast oefenen in de auto. Q. kan overigens ook mee rijden als hij dat zou willen, moet toch in Utrecht zijn.
Ik twijfel alleen over de terugweg of ik in Dordrecht of Zeist overnacht.
Hoe laat ben je op het station dan? Misschien kan je mee met remlof en mij. Zoals ik wel al aangaf: mijn gidstarief is 2 bier per kilometer!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:21 schreef yvonne het volgende:
Is er voor de eters geen meetingpoint op het station ofzoot?
Moeilijk en nou opbokkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef Socios het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een adresje te vinden.
Ik weet geeneens welk station ik moet hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Hoe laat ben je op het station dan? Misschien kan je mee met remlof en mij. Zoals ik wel al aangaf: mijn gidstarief is 2 bier per kilometer!
Enschede CS.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet geeneens welk station ik moet hebben
DH heeft 2 stationsquote:
CS of HS, is allebei even ver lopen. CS ligt echter in een wat vriendelijkere buurtquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vermoord worden is tof.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
CS of HS, is allebei even ver lopen. CS ligt echter in een wat vriendelijkere buurt![]()
Hoelang is het lopen naar de eettent?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
CS of HS, is allebei even ver lopen. CS ligt echter in een wat vriendelijkere buurt![]()
Dat ligt er aan: loop je in de goede richting?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang is het lopen naar de eettent?
Lol die vreettent is 200 meter verderquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang is het lopen naar de eettent?
Dat is een voorwaarde ja. Ok recap: voor mannen 200 mter, vrouwen 750.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt er aan: loop je in de goede richting?
Het ziet er op die plattegrond ernstig ver uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Lol die vreettent is 200 meter verder
Je gaat naar Den Haag Centraal Station. Hoe laat kom je daar aan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik verdwaal met gemak, ik heb van niemand een foonnummer, ik moet zeker mn pb nog lezen over hoelaat enzo, nee, dat gaat helemaal goed komen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt er aan: loop je in de goede richting?
Centraal Station.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik mn pb nog eens lezen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je gaat naar Den Haag Centraal Station. Hoe laat kom je daar aan?
Van het station is het ca 10 a 15 minuten lopen naar die bar. Je kan de tram pakken, lijn 17 komt er langs geloof ik. Check maar ff met ov9292quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het ziet er op die plattegrond ernstig ver uit
Of de OP.quote:
quote:Hoe laat begint het?
Het voorborrelen begint vanaf 18.00 uur, rond 19.30 uur gaat er een groep uit eten en sommigen wijken uit naar snackbars. Je zult iig nooit alleen eten, er is altijd wel iemand die met je mee wil
Als je nou om 19.00 uur op CS bent, dan kan je mee met de tour van Siemen (Remlof is daar ook bij).quote:
De argentijn in de kettingstraat is trouwens best aan te raden! Ziet er in 1e instantie niet zo top uit maar het eten is best goed en naar hedendaagse standaard cheapoquote:
Je ondertitelquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
De argentijn in de kettingstraat is trouwens best aan te raden! Ziet er in 1e instantie niet zo top uit maar het eten is best goed en naar hedendaagse standaard cheapo
Sterk he? Had van mezelf kunnen zijn maar hij is van Robert DeNiro, spuide hij ooit eens in e.e.a. interviewquote:
Of om 18.00 de Petre en Hobje tourquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je nou om 19.00 uur op CS bent, dan kan je mee met de tour van Siemen (Remlof is daar ook bij).
Stap 1 print de route beschrijvingen uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga dus Den Haag nog in voor de meet maar weet nu al geheid dat ik de toko niet ga vinden
Ik heb je mijn telefoonnummer in een PM toegezonden, ik wacht je wel op bij Den Haag CS. Don't worryquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:17 schreef yvonne het volgende:
Ja! Waar moet ik zijn, welk station moet ik uitstappen, waar is die vreettent en hoelaat moet ik daar zijn?
Je hebt mijn nummer, als het niet kunt vinden, bel me.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga dus Den Haag nog in voor de meet maar weet nu al geheid dat ik de toko niet ga vinden
Zing ze stilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:56 schreef moemoe het volgende:
Ben ik even naar een concert gelijk iedereen in paniek.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:15 schreef moemoe het volgende:
Mocht je het niet kunnen vinden, kun je op straat dus gewoon vragen naar de Pathé bioscoop (dat weet iedereen wel). Als je met je neus voor de Pathé bioscoop staat loop je rechts de Popocatepetl en de passage voorbij en dan is het die zijstraat.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:51 schreef moemoe het volgende:
Hoe laat begint het?
Het voorborrelen begint vanaf 18.00 uur, rond 19.30 uur gaat er een groep uit eten en sommigen wijken uit naar snackbars. Je zult iig nooit alleen eten, er is altijd wel iemand die met je mee wil.
Kom je nu echt dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef Socios het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een adresje te vinden.
Ah je had ze ingeseind dat je al een pocketrocket hebt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:09 schreef moemoe het volgende:
Zo!
En nu mijn cadeautjes uitpakken vanclumsy_clown
&
Nosh
.
Lush
.
Ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:36 schreef moemoe het volgende:
Wheh wie heeft de TT gewijzigd?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:36 schreef moemoe het volgende:
Wheh wie heeft de TT gewijzigd?
Clumsy_clown wil dat soort dingen nooit van mij weten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah je had ze ingeseind dat je al een pocketrocket hebt?
Nee maar je vertelt ze toch welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Clumsy_clown wil dat soort dingen nooit van mij weten.
Omdat je mij dan eens een keer ontmoetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:09 schreef Blight het volgende:
Waarom laat ik me weer een hele avond in met dit stelletje mafkezen?
Dat zijn er minstens 3 dan, zou tof zijn, maar met tram 17 komen we er ook welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:28 schreef _nWo_ het volgende:
Ik ken ook eventueel wat mensen oppikken met de auto om 7 uur op CS
Voor uitgebreid te eten bij de Conaisseur?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:12 schreef Blight het volgende:
We kunnen ook een voorafje halen bij de Burger King.
Weet je dat zeker? Het is erg druk in het centrum vanwege Vetranendag.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:28 schreef _nWo_ het volgende:
Ik ken ook eventueel wat mensen oppikken met de auto om 7 uur op CS
Ik heb een invalidenkaart en niemand die me tegen houdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Het is erg druk in het centrum vanwege Vetranendag.
Naast burger king ding zit zo';n bord met alle vertrekkende treinenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:08 schreef remlof het volgende:
Gaat lukken. 7 uur Den Haag CS, ergens bij een groot bord ofzo
Pfft! Luie honden. Het is nog geen vijftien minuten lopen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:38 schreef remlof het volgende:
Dat zijn er minstens 3 dan, zou tof zijn, maar met tram 17 komen we er ook wel
Weet ik veel, ik ken dat hele Den Haag niet. Ben toch geen lid van de Hofstadgroepquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Pfft! Luie honden. Het is nog geen vijftien minuten lopen!
Ja, en?quote:
Tuuk wel, dan klink je net als Celine Dionquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
dan kan ik toch niet zingen man, dat klinkt voor geen meter
Stel je niet aan. Ik heb al weken een blafhoest en ik klink als Joe Cocker als ik zing.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ook de motoriek?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik heb al weken een blafhoest en ik klink als Joe Cocker als ik zing..
Wat een goed idee, Q. Bier drinken! Dat ga ik doen vanavond!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:21 schreef Q. het volgende:
Gewoon meer bier zuipen M-M, spoelt de verkoudheid weg.
Ja, na 600 bier.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Trouwens Yvonne, ga je nog Dokter Bernhard doen? Ik ken iemand die het gedeelte van Ron Brandsteder al heeft ingestudeerd voor vanavond.![]()
Oy, hebben ze ook bier in die karaokebar? Dan zal het zeker een dolle boel worden!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat een goed idee, Q. Bier drinken! Dat ga ik doen vanavond!
Ja! Wie smst ons vanavond wie de nieuwe bewoner wordt?!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Gelukkig.
[afbeelding]
Shit, ja dat moeten we wel weten! Misschien een van de mods van DGK?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Wie smst ons vanavond wie de nieuwe bewoner wordt?!!!!
Jij toch? We hebben deze hele karaokehoax met dat doel opgezetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben ze een inet-café in de buurt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Shit, ja dat moeten we wel weten! Misschien een van de mods van DGK?
Niet meer nodig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Scheelt.. ik heb er ook al last vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Tot in Den Haagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:38 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik ga zo richting The_Terminator en dan gaan we even proberen om Den Haag in te komen.
Dus, tot straks.![]()
Succes, met alle files.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:38 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik ga zo richting The_Terminator en dan gaan we even proberen om Den Haag in te komen.
Dus, tot straks.![]()
Ik ben reuze benieuwd. Het zal wel tof zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:38 schreef Q. het volgende:
Duh! Dat ken ik keigoed jeweet!
Kom nou maar gewoonquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:41 schreef Nolius het volgende:
Worden er ook geluidsopnames gemaakt?
geluidsopnames mogen ook?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:55 schreef Nolius het volgende:
Maak maar wat telefoonfilmpjes
Niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:45 schreef pacifier het volgende:
Ben onderweg, zit in de trein. En ja ik sta al op de lijst van komers
Dan zijn remlof, siemen en yvonne er ook, zien ze je daar welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:30 schreef Q. het volgende:
Ik ben ook om 19:00 op CS, kom om 18:55 aan dus met 5 minuten vertraging ben ik al te laat.
Wel, ik ben remlof's mobiele kloonquote:
hahaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:38 schreef Blight het volgende:
DGK,.
Ik eet nog liever bedorven hutspot uit een zweetschoen van SunChaser dan dat ik DGK kijk.
jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:41 schreef Nolius het volgende:
Worden er ook geluidsopnames gemaakt?
FOK!tv was present.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:28 schreef zarGon het volgende:
Waren ook beeldopnames?
nee, dat kan wel kloppen, ik dweep er niet bepaald mee ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik associeerde jou niet met FOK!tv..
Geen blote tieten van FOK!sters?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, dat kan wel kloppen, ik dweep er niet bepaald mee ofzo
maargoed. beeldmateriaal volgt.
blote tieten, half naakte vrouwen, karaoke, bier, tshirts, de 3 (4?) gezusters die zo camerageil als ik weet niet wat waren, een afgelebberde sunchaser, en een of andere rappende mafkees
Wedstrijdje doe wat voor een shirt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, dat kan wel kloppen, ik dweep er niet bepaald mee ofzo
maargoed. beeldmateriaal volgt.
blote tieten, half naakte vrouwen, karaoke, bier, tshirts, de 3 (4?) gezusters die zo camerageil als ik weet niet wat waren, een afgelebberde sunchaser, en een of andere rappende mafkees
FOK!tv oproep: wat doe jij voor een FOK!shirtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wedstrijdje doe wat voor een shirt?
Anders snap ik niet waarom er tshirt tussen bier en geile zussen staat.
Wie is er dronken gevoerd?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
FOK!tv oproep: wat doe jij voor een FOK!shirt
wel een beetje op de hoogte blijven heur.
QueenBeequote:
oh jeetje, wat naar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:30 schreef Petre het volgende:
MissHobje heeft nog een tussenstop op de eerste hulp gemaakt van een uur en is nu met ingezwachtelde enkel opweg naar huis.
Verrekte enkelband.
Binnen al, tijdens dansen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh jeetje, wat naar.
ging ze buiten onderuit ofzo?
minder,quote:
Ja die had een fokshirt aanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
the terminator was er ook?
jammer dak da nie wist, had 'm wel ff willen spreken!
het filmpje is dan ook nog niet af, en foto's waren er nu eenmaal niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:17 schreef enter het volgende:
MissHobjewatskebeurt?!? waaarom heb ik hier niets van meegekregen
beterschap meis
![]()
Is YMCA nog wel gezongen?
Na 4 jaar fok.... endelijk Yvonne mogen meeten![]()
![]()
Enter heeft een Fok!Shirt gewonnen,met mijn dronken hoofd midden in de stad gelijk mijn nieuwe shirt aangetrokken (lief dat alles van mijn kleine-omkleed-actie niet wordt gepost) !!!!!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:16 schreef _nWo_ het volgende:
PDL, wat een geil wijf was dat zeg
Doe de groeten aan ErwinB, toffe gozer trouwens
Ik had eigenlijk niet verwacht dat Yvonne ook zon toffe vrouw zou zijn
Heb lekker met haar lopen lullen over van alles en nog wat![]()
En enter, lieve meid... nouja, je weet wat ik heb gezegd in de auto
Wheheeheheheheheh. Ik heb dingen gezíen!quote:
Watquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:42 schreef Blight het volgende:
Ik ben net wakker trouwens. We hebben nog nét de trein weten te halen.
Die van Memento-Mori bedoel je ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Wheheeheheheheheh. Ik heb dingen gezíen!
Nee, die shirtjes wedstrijd heb ik gemist. Maar dit was véél mooier.quote:
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:42 schreef Blight het volgende:
[..]
vertelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee, die shirtjes wedstrijd heb ik gemist. Maar dit was véél mooier.
ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Leeft ze nog?quote:
ik ontken alles, alles en allesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |