Wat een goed idee, Q. Bier drinken! Dat ga ik doen vanavond!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:21 schreef Q. het volgende:
Gewoon meer bier zuipen M-M, spoelt de verkoudheid weg.
Ja, na 600 bier.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Trouwens Yvonne, ga je nog Dokter Bernhard doen? Ik ken iemand die het gedeelte van Ron Brandsteder al heeft ingestudeerd voor vanavond.![]()
Oy, hebben ze ook bier in die karaokebar? Dan zal het zeker een dolle boel worden!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat een goed idee, Q. Bier drinken! Dat ga ik doen vanavond!
Ja! Wie smst ons vanavond wie de nieuwe bewoner wordt?!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Gelukkig.
[afbeelding]
Shit, ja dat moeten we wel weten! Misschien een van de mods van DGK?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Wie smst ons vanavond wie de nieuwe bewoner wordt?!!!!
Jij toch? We hebben deze hele karaokehoax met dat doel opgezetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben ze een inet-café in de buurt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Shit, ja dat moeten we wel weten! Misschien een van de mods van DGK?
Niet meer nodig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Scheelt.. ik heb er ook al last vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
dan kan ik toch niet zingen man, dat klinkt voor geen meter
Tot in Den Haagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:38 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik ga zo richting The_Terminator en dan gaan we even proberen om Den Haag in te komen.
Dus, tot straks.![]()
Succes, met alle files.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:38 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik ga zo richting The_Terminator en dan gaan we even proberen om Den Haag in te komen.
Dus, tot straks.![]()
Ik ben reuze benieuwd. Het zal wel tof zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:38 schreef Q. het volgende:
Duh! Dat ken ik keigoed jeweet!
Kom nou maar gewoonquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:41 schreef Nolius het volgende:
Worden er ook geluidsopnames gemaakt?
geluidsopnames mogen ook?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:55 schreef Nolius het volgende:
Maak maar wat telefoonfilmpjes
Niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:45 schreef pacifier het volgende:
Ben onderweg, zit in de trein. En ja ik sta al op de lijst van komers
Dan zijn remlof, siemen en yvonne er ook, zien ze je daar welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:30 schreef Q. het volgende:
Ik ben ook om 19:00 op CS, kom om 18:55 aan dus met 5 minuten vertraging ben ik al te laat.
Wel, ik ben remlof's mobiele kloonquote:
hahaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:38 schreef Blight het volgende:
DGK,.
Ik eet nog liever bedorven hutspot uit een zweetschoen van SunChaser dan dat ik DGK kijk.
jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:41 schreef Nolius het volgende:
Worden er ook geluidsopnames gemaakt?
FOK!tv was present.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:28 schreef zarGon het volgende:
Waren ook beeldopnames?
nee, dat kan wel kloppen, ik dweep er niet bepaald mee ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik associeerde jou niet met FOK!tv..
Geen blote tieten van FOK!sters?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, dat kan wel kloppen, ik dweep er niet bepaald mee ofzo
maargoed. beeldmateriaal volgt.
blote tieten, half naakte vrouwen, karaoke, bier, tshirts, de 3 (4?) gezusters die zo camerageil als ik weet niet wat waren, een afgelebberde sunchaser, en een of andere rappende mafkees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |