Stap 1 print de route beschrijvingen uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga dus Den Haag nog in voor de meet maar weet nu al geheid dat ik de toko niet ga vinden

Ik heb je mijn telefoonnummer in een PM toegezonden, ik wacht je wel op bij Den Haag CS. Don't worryquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:17 schreef yvonne het volgende:
Ja! Waar moet ik zijn, welk station moet ik uitstappen, waar is die vreettent en hoelaat moet ik daar zijn?

Je hebt mijn nummer, als het niet kunt vinden, bel me.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga dus Den Haag nog in voor de meet maar weet nu al geheid dat ik de toko niet ga vinden

Zing ze stilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:56 schreef moemoe het volgende:
Ben ik even naar een concert gelijk iedereen in paniek.

quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:15 schreef moemoe het volgende:
Mocht je het niet kunnen vinden, kun je op straat dus gewoon vragen naar de Pathé bioscoop (dat weet iedereen wel). Als je met je neus voor de Pathé bioscoop staat loop je rechts de Popocatepetl en de passage voorbij en dan is het die zijstraat.

quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:51 schreef moemoe het volgende:
Hoe laat begint het?
Het voorborrelen begint vanaf 18.00 uur, rond 19.30 uur gaat er een groep uit eten en sommigen wijken uit naar snackbars. Je zult iig nooit alleen eten, er is altijd wel iemand die met je mee wil.

Kom je nu echt dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef Socios het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een adresje te vinden.

Ah je had ze ingeseind dat je al een pocketrocket hebt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:09 schreef moemoe het volgende:
Zo!
En nu mijn cadeautjes uitpakken vanclumsy_clown
&
Nosh
.
Lush
.

Ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:36 schreef moemoe het volgende:
Wheh wie heeft de TT gewijzigd?

quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:36 schreef moemoe het volgende:
Wheh wie heeft de TT gewijzigd?

Clumsy_clown wil dat soort dingen nooit van mij weten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah je had ze ingeseind dat je al een pocketrocket hebt?

Nee maar je vertelt ze toch welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Clumsy_clown wil dat soort dingen nooit van mij weten.

Omdat je mij dan eens een keer ontmoetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:09 schreef Blight het volgende:
Waarom laat ik me weer een hele avond in met dit stelletje mafkezen?

Dat zijn er minstens 3 dan, zou tof zijn, maar met tram 17 komen we er ook welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:28 schreef _nWo_ het volgende:
Ik ken ook eventueel wat mensen oppikken met de auto om 7 uur op CS
Voor uitgebreid te eten bij de Conaisseur?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:12 schreef Blight het volgende:
We kunnen ook een voorafje halen bij de Burger King.

Weet je dat zeker? Het is erg druk in het centrum vanwege Vetranendag.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:28 schreef _nWo_ het volgende:
Ik ken ook eventueel wat mensen oppikken met de auto om 7 uur op CS

Ik heb een invalidenkaart en niemand die me tegen houdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Het is erg druk in het centrum vanwege Vetranendag.

Naast burger king ding zit zo';n bord met alle vertrekkende treinenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:08 schreef remlof het volgende:
Gaat lukken. 7 uur Den Haag CS, ergens bij een groot bord ofzo

Pfft! Luie honden. Het is nog geen vijftien minuten lopen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:38 schreef remlof het volgende:
Dat zijn er minstens 3 dan, zou tof zijn, maar met tram 17 komen we er ook wel

Weet ik veel, ik ken dat hele Den Haag niet. Ben toch geen lid van de Hofstadgroepquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Pfft! Luie honden. Het is nog geen vijftien minuten lopen!
Ja, en?quote:

Tuuk wel, dan klink je net als Celine Dionquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
dan kan ik toch niet zingen man, dat klinkt voor geen meter

Stel je niet aan. Ik heb al weken een blafhoest en ik klink als Joe Cocker als ik zing.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
dan kan ik toch niet zingen man, dat klinkt voor geen meter

Ook de motoriek?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik heb al weken een blafhoest en ik klink als Joe Cocker als ik zing..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |