Ik wil met z'n allen zingen ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Q. het volgende:
Spammert!
Die in Scheveningen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef moemoe het volgende:
Ff kijken wat moest ik nou nog meer doen....
Owja! De veiling!
Jammer. Met wie moet ik nu al die duetten zingen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:05 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom niet. Ik heb een vergadering en daarna een sollicitatie-gesprek.
En die is pas om 20.30.
Sorry![]()
Ik kan proberen een lage stem te dingensen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jammer. Met wie moet ik nu al die duetten zingen.![]()
PICK ME PICK ME PICK ME!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jammer. Met wie moet ik nu al die duetten zingen.![]()
Q. Ik. Karaoke. Bier. Tof.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Q. het volgende:
Spammert!
Waar moet je uit Den Haag vandaan komen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Poehee moet wel 5 minuten met de tram reizen om er te komen, weet niet of ik dat wel aankan
Holland Spoor, Laakkwartierquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Waar moet je uit Den Haag vandaan komen ?
The horror.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zo blij, dat hij z'n PI vergeet. Cute.
Hmmmkay, daar kom ik langs met de auto.quote:
Ik zal een lief liedje voor je zingen om het goed te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef luciano het volgende:
Zo te zien was MIJN TT toch echt MEER op zijn plaats geweest @ afzeggers .........![]()
![]()
![]()
Een weloverwogen gedachte noem ik datquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja en ik woon nu al bijna een jaar in Utrecht (enb Zeist eerst dan) en niemand die hier langs is geweest omdat de trein te duur is etc tja dan heb je weinig over he voor "vriendschap" dus me een avond vervelen op de diplomauitreiking en haar misschien 10min, spreken, de kat meeslepen en zondagavond terug (dus niet gratis) neuh is het me niet waard en de meet lijkt me veel leuker ook
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dr zin inen mensen ik eet ook met jullie mee, is dat niet enig?
Gaat je hoofd dan ook ronddraaien?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:47 schreef _nWo_ het volgende:
Had ik al verteld dat ik niet ga zingen ?
Wordt ik gedwongen om te zingen dan is het echter iets in de richting van : bloed, gore, satanisme, godslastering, lijken en dat soort dingen meer
If you want me toquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gaat je hoofd dan ook ronddraaien?
Ik bel zo voor de 3 extra mensen, een tafel van 15, best gezellig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dr zin inen mensen ik eet ook met jullie mee, is dat niet enig?
Eerst zeggen of je mijn routebeschrijving naar de karaoke bar snapt, helemaal zelf bedacht en dat is in mijn geval best knapquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:09 schreef Blight het volgende:
Waar zit die toko ook alweer? Dat restaurant.
Ik begrijp'm ook, maar ik weet ook waar het is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:19 schreef Blight het volgende:
Mja, ik begrijp 'm wel, maar da's niet eerlijk aangezien ik die toko sowieso al wist te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |