Bush spreekt knullig maar weet wel de 'juiste' antwoorden te geven. Illustratief daarvoor was het antwoord op de tijdens een debat gestelde vraag 'welke denker hem het meest heeft geinspireerd'. Het antwoord daarop was veelzeggend 'Jezus, want hij veranderde m'n leven".quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Bush is nooit echt populair geweest en een verschrikkelijke debater. Je zit echt met je tenen gekromd te kijken als de man spreekt. Hij heeft best goede dingen gedaan, maar een beetje Democraat had de vloer aangeveegd met zijn geleverde prestatie's.
Das waar, en daarom vond ik persoonlijk de neocons zo slecht nog niet.quote:[..]
Bush is een neocon. Dat is nu een vies woord, maar het woord neocon staat voor een voormalig Democraat die naar de Republikeinen is overgelopen. Het neocon gedrag van Bush is het best herkenbaar in het No child left behind programma en het prescription drug plan voor de oude vandagen. In beide gevallen gaat het om programma's die heel veel geld kosten, en waar zielige mensen veel aan hebben. Deze twee programma's hebben IMHO heel wat Democratische kiezers over de streep getrokken.
Mwa, op die rooskleurige economissche situatie is een boel af te dingen. Zijn economische adviseurs raadden indertijd die belastingverlagingen niet voor niets af. Ook moet je niet vergeten dat de reele inkomen van de middenklasse al sinds eind jaren 80 daalt en dat nog steeds door zet.quote:[..]
De werkelijkheid geeft je ongelijk. Na de tax cut for the rich is de economie gaan groeien als kool, en daar hebben heel wat mensen hun baan aan te danken.
Ja, Hillary lijkt me ook echt iemand die nogmaals vrijwillig een stapje terug zou doen ten behoeve van haar man. Zelf heeft ze natuurlijk totaal geen politieke ambities.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:19 schreef Michelle84 het volgende:
Daarnaast zullen de Amerikanen doorhebben dat zij niet voor het presidentschap gaat, maar voor de post 'first lady' naast Bill Clinton.
Giuliani doet dat ook, met zijn homohuwelijk- en abortusstandpunten.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:19 schreef Michelle84 het volgende:
Bovendien probeert ze zowel links als rechts te zijn en dat stellen veel Amerikanen niet op prijs.
Dat valt wel mee. New York heeft volgens mij de meeste presidenten voortgebracht.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:26 schreef ethiraseth het volgende:
Ik hoop dat het Barack Obama wordt i.p.v. Hillary Clinton, al was het maar om eens te zien hoe Amerikanen reageren op een zwarte, niet-Zuidelijke presidentskandidaat. Was het namelijk niet zo dat bijna alle presidenten uit Zuidelijke staten komen? kan het zo snel niet vinden op internet helaas.
Daarom denk ik niet dat Giuliani het wordt voor de GOP; hij heeft teveel zwakke punten, vooral dat flip-floppen (van standpunt wisselen).quote:Op zondag 8 juli 2007 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Giuliani doet dat ook, met zijn homohuwelijk- en abortusstandpunten.
Hij is wel de kandidaat met de meeste zendtijd op Fox News. De andere kandidaten worden amper belicht. Clinton wordt het meest gebashed. Dat is meestal een indicatie.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Daarom denk ik niet dat Giuliani het wordt voor de GOP; hij heeft teveel zwakke punten, vooral dat flip-floppen (van standpunt wisselen).
Ik vind Clinton echt saai, dus ik hoop dat zij het niet wordt voor de democraten. Bij de republikeinen vind ik ze allemaal wat zwak, hopelijk gebeurt daar nog wat spannends.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:33 schreef Michelle84 het volgende:
[..]
Hij is wel de kandidaat met de meeste zendtijd op Fox News. De andere kandidaten worden amper belicht. Clinton wordt het meest gebashed. Dat is meestal een indicatie.
*een achterlijke christen is.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:37 schreef Sjonnjoop het volgende:
Volgens een Amerikaanse collega en ik zie het punt wel.. de democraten verslaan zichelf, amerika is niet klaar voor een zwarte of vrouwelijke president, 2 extremen en al de republiekeinen hoeven te doen is een kandidaat hebben die lekker mainstream* is.
Sympathieke jongen, maar hij gaat het nooit winnen van Hillary's campagneteam. De klassieke fout van de Democraten herhaalt zich, want Barack zou het beter toen tegen Giuliani. Hij is smetvrij en vele malen charismatischer dan Hillary. Maar net als Edwards in 2004 gaat hij het niet redden.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Obama zal het imo gaan worden ipv Clinton.
dus iemand die ongelovig is in de bestaande godsdiensten is een atheïst? neen jonge kerel, ik ben pragmatisch en zie alleen de positieve of negatieve kanten van kuddedieren die vaak niet eens in staat zijn te lezen zoals het er staat, maar er prijs opstellen dat iemand het reciteert, met welke achterelijke visie dan ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:42 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Als jij hoopt op een openlijke atheist kun je voorlopig blijven doordromen....
tegen mij?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:50 schreef gronk het volgende:
Klassieke denkfout: het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom wat de malloten met stemrecht denken.
Ik bedoelde het niet als kritiek op jou, ik geef gewoon aan dat een presidentskandidaat Judeo-Christian in achtergrond moet zijn, en dan vooral protestant, katholiek of joods. Volgens die poll die ik postte zou 5% niet op een zwarte stemmen, 11% niet op een vrouw, 43% niet op een homo en 53% niet op een atheist. En atheist is voor hun een niet-gelovige.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus iemand die ongelovig is in de bestaande godsdiensten is een atheïst? neen jonge kerel, ik ben pragmatisch en zie alleen de positieve of negatieve kanten van kuddedieren die vaak niet eens in staat zijn te lezen zoals het er staat, maar er prijs opstellen dat iemand het reciteert, met welke achterelijke visie dan ook.
een atheïst is tegen godsdiensten, dat ben ik niet. ik kijk als toeschouwer hoe sommigen zich in golven idioot gedragen omdat ze in een 'boekgod' geloven.
quote:
best eng die poll. wel opvallend, slavernij/kkk romantiserend, dat amerika hun zwarte medemens nog hoger inschat dan een vrouw.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als kritiek op jou, ik geef gewoon aan dat een presidentskandidaat Judeo-Christen moet zijn. Volgens die poll die ik poste zou 5% niet op een zwarte stemmen, 11% niet op een vrouwe, 43% niet op een homo en 53% niet op een atheist. En atheist is voor hun een niet-gelovige.
leg eens uit. puhlease.quote:
Guiliani is toch drie keer gescheiden en nu "vrijgezel"??quote:Op zondag 8 juli 2007 13:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Dit is trouwens een interessante poll: http://www.galluppoll.com/content/?ci=26611&pg=1
Zou kunnen, deze poll was ook al een paar maanden oud.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:02 schreef henkway het volgende:
[..]
Guiliani is toch drie keer gescheiden en nu "vrijgezel"??
Overigens als Clinton nog een keer mee mocht doen dan zou hij opnieuw gekozen worden, mogelijk zullen velen daarom toch op Hilary stemmen
Tsja, het is niet alsof wij ooit een vrouw of niet-blanke als MP hebben gehad, dus of we mogen zeuren...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
best eng die poll. wel opvallend, slavernij/kkk romantiserend, dat amerika hun zwarte medemens nog hoger inschat dan een vrouw.
klopt. meestal zijn ze wat te emotioneel en verliezen ze het debat, sommige vrouwen, met veel natuurlijke of ingenomen testosterom, zijn echter in staat om een land te leiden.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:05 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tsja, het is niet alsof wij ooit een vrouw of niet-blanke als MP hebben gehad, dus of we mogen zeuren...
liever een neger dan een vrouw. een homo is helemaal niet aan de orde. maar ik denk dan ook dat er maar weinig niet prematuur afgeschoten homomp's wereldwijd zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef VrAnKiE het volgende:
De meeste amerikanen die ik gesproken heb denken dat het hillary gaat worden... Amerikanen willen echt niet nog een republikein LOLz0rz Oh en amerikanen willen helemaal geen neger als president daar zijn ze nog niet 'klaar' voor (lees: te onderontwikkeld)
Hmm ik weet het niet zowel de democraten als de republikeinen hebben "rare"kandidaten deze keerquote:Op zondag 8 juli 2007 14:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
liever een neger dan een vrouw. een homo is helemaal niet aan de orde. maar ik denk dan ook dat er maar weinig niet prematuur afgeschoten homomp's wereldwijd zijn.
ik geloof dat alleen de koning van marokko er openlijk voor uitkomt.
En dat basseer je op wat? Heb je uberhaupt de poll gezien die ik postte?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef VrAnKiE het volgende:
De meeste amerikanen die ik gesproken heb denken dat het hillary gaat worden... Amerikanen willen echt niet nog een republikein LOLz0rz Oh en amerikanen willen helemaal geen neger als president daar zijn ze nog niet 'klaar' voor (lees: te onderontwikkeld)
Ja ik heb ook het idee dat de republikeinen gestraft zullen worden door de verschrikking van 3500 dode jongens en 350 miljard dollar in het putje.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:55 schreef Hexagon het volgende:
Als het tussen deze 2 gaat dan het liefst Clinton. De republikeinen mogen wat mij betreft een jaartje of 20 in de oppositie brommen
Je en het gekke is dat NADER weet dat Gore de verkiezingen had gewonnen maar door zijn broer in Florida de das omgedaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:23 schreef OFfSprngr het volgende:
De realiteit is dat Nader nooit kan winnen, helaas, dan had het misschien een goede richting op gegaan met de VS, want wees nou eerlijk welk werkelijk verschil is er nou tussen Guilliani en Clinton behalve het geslacht?
Die kan het echt schudden.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:49 schreef xman het volgende:
Het wordt Ron Paul! Er is al ongelofelijk veel support voor hem. Hij is tegen de oorlog, tegen bemoeienissen van Amerika in het buitenland, anti-corporaties etc.
Fijn, dat gaat leuk worden, met isolationisten.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:49 schreef xman het volgende:
Het wordt Ron Paul! Er is al ongelofelijk veel support voor hem. Hij is tegen de oorlog, tegen bemoeienissen van Amerika in het buitenland, anti-corporaties etc.
Ron Paul is wat de V.S. echt nodig heeft:
en het machtigste leger ter wereld wat bassisen heeft in meer landen dan de VNquote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Fijn, dat gaat leuk worden, met isolationisten.
Het spoiler argument vindt ik ook altijd zo mooi want wat is nou werkelijk het verschil tussen de Dems en de Reps..quote:Op zondag 8 juli 2007 16:43 schreef henkway het volgende:
[..]
Je en het gekke is dat NADER weet dat Gore de verkiezingen had gewonnen maar door zijn broer in Florida de das omgedaan.
Maar ik geef Al Gore nog steeds een kans om mee te doen , want hij geeft zelf geen JA of NEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |