lekkere keuzequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:01 schreef Sander170 het volgende:
Op 1: lekkere sterke dubbele Espresso, met niks erin.
Op 2: Cappuccino, met een extra scheutje melk erbij.
Op 3: De gewone koffie, denk dan aan, Max Havelaar, en Senseo Dark Roast koffie.
quote:
omdat ik alweer op de 15e plaats staquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen eer-ik...![]()
..wrom moet je rustig aan doen...
![]()
Ik werd straal genegeerdquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en er is een collega die beweert dat ze het beter weet dan ik.
Fijn dat er tenminste íemand plezier beleeft aan mijn werkperikelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:30 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit is een leuke eerste post om te lezen als je net inlogd![]()
Goedemorgen binnenBRANDjequote:Op woensdag 27 juni 2007 08:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit is een leuke eerste post om te lezen als je net inlogd![]()
Goedemorgen trouwens allemaal! En dat was mijn bijdrage aan dit topic voor voorlopig
Waarschijnlijk tot het volgende nummertje!
kuukquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Wat een liefde in dit topique.
Nee nog nietquote:
Ok, jammer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wel gemaakt, maar ik kan ze nog niet uploaden. Ik mis internet thuis
. Niet dat ik me niet vermaak hoor, maar het is zo gemakkelijk.
Verheug je maar op het moment dat de foto's komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:40 schreef eer-ik het volgende:
Ok, jammer.
Net een heel verhaal getypt, maar er is iets gaars in FF
Er is iets raars in firefox aan de hand, elk textvlak, ook bijvoorbeeld de adresbalk, heeft ineens de rare eigenschap dat de textcursor elke keer verdwijnt uit het vakje, dus je kan niet achtereenvolgens hele stukken text typenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verheug je maar op het moment dat de foto's komen.
Vaagheid...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er is iets raars in firefox aan de hand, elk textvlak, ook bijvoorbeeld de adresbalk, heeft ineens de rare eigenschap dat de textcursor elke keer verdwijnt uit het vakje, dus je kan niet achtereenvolgens hele stukken text typen
Nou is deze tekst gecopy-paste uit word :’)
Maar tof dat je bijna nieuwe foto’s hebt.
Moet er uiteindelijk nog veel gebeuren?
Nah we lopen redelijk op schema. Er moeten nu nog vooral kleine dingetjes gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:47 schreef eer-ik het volgende:
Er is iets raars in firefox aan de hand, elk textvlak, ook bijvoorbeeld de adresbalk, heeft ineens de rare eigenschap dat de textcursor elke keer verdwijnt uit het vakje, dus je kan niet achtereenvolgens hele stukken text typen
Nou is deze tekst gecopy-paste uit word :’)
Maar tof dat je bijna nieuwe foto’s hebt.
Moet er uiteindelijk nog veel gebeuren?
Hoi Fruts!quote:
Strakblauwe lucht, heerlijk zonnetje.quote:
WQzquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht, heerlijk zonnetje.
Fritsje...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hallo iedereen
Meneer Fruts:
Sta ik net onder de douche, radiootje aan, wat denk je, Fruts: Are You Ready[afbeelding]
Ik ben Q niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:53 schreef OA het volgende:
WQz
Ik vind "Quuk" leuk!quote:
spatie is bij mij scrollen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
Vaagheid...![]()
Ik heb de laatste tijd vaak dat ik een spatie doe en tegelijk wil scrollen... Gevolg is dat je hele tekst weg is en dat je bovenaan de pagina staat...![]()
Heb ik een deja vu, of zeg je dit vaker?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hallo iedereen
Meneer Fruts:
Sta ik net onder de douche, radiootje aan, wat denk je, Fruts: Are You Ready[afbeelding]
oeh, hier ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht, heerlijk zonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |