Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef linkeloutje het volgende:
Heb niks met groningen
Je komt wel naar Groningen toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Jekoos het volgende:
Eerst emmendie had deze week moeten zijn geloof ik
maar volgens mij wordt dat niets
Ik drink ook geen bier meer op meetsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kom, mits geen bierzuipavond
Als je de grote oversteek naar het grote boze Nederland durft te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Edwinuss het volgende:
ik woon in Friesland, mag ik ook komen?
Je moetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet vanuit Den Haagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je de grote oversteek naar het grote boze Nederland durft te maken.
Groningen heeft ook bierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef enter het volgende:
[..]
Ik moet vanuit Den Haag![]()
Beter is Groningen wel een beetje gezellig![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik nu iig zeker dat ik met jou niks hoef te proberen
Als fiets komtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef donroyco het volgende:
Is daar het begin van de Tour de France ofzo?
quote:
De fokkers uit Groningen zelf kunnen toch wel chicks regelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
komen er ook wijven trouwens?
In 2002 was er wel de start van de Giro d'Italiaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef donroyco het volgende:
Is daar het begin van de Tour de France ofzo?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef Edwinuss het volgende:
anders neem ik een paar koeien mee achterop de fiets jo!
Denk je dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef enter het volgende:
[..]
De fokkers uit Groningen zelf kunnen toch wel chicks regelen![]()
Da's n lief meisje idd, maar exquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef enter het volgende:
[..]
Ladidadddiaadiaaa komt ook wel, lief meisje![]()
Dat is geen koequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef Edwinuss het volgende:
ik ken wel een meisje uit leeuwarden die ook een beetje fokt!
http://fotoboek.fok.nl/TherAngelina
Kan der wel ff vragen![]()
Het is geen ONZ meet!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wordt er trouwens gebatst?
Jeetje, nasty.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:08 schreef enter het volgende:
Er mogen alleen geen negerts komen.
oh jij komt ook, laat dan maarquote:
Indd, vieze Gothik!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
oh jij komt ook, laat dan maar
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
oh jij komt ook, laat dan maar
ik ben godverdomme geen gothic, kankerhondquote:
Ik ben ook geen hond, en ik heb geen kankerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben godverdomme geen gothic, kankerhond
De meet moet nog beginnen enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben godverdomme geen gothic, kankerhond
Dat zie je helemaal goed !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik nu iig zeker dat ik met jou niks hoef te proberen
Busy with it!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef enter het volgende:
Kan iemand even een groningen paint maken:
!Groningen meet 2007!
Cerror!?!? hoe ga ik dat voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef nietzman het volgende:
Als Cerror komt, kom ik ook. Daar valt wel een nachtje mee door te halen.
Weet ik 't, jij zegt 't.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:18 schreef enter het volgende:
[..]
Cerror!?!? hoe ga ik dat voor elkaar krijgen![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef enter het volgende:
Kan iemand even een groningen paint maken:
!Groningen meet 2007!
Het is geen UVT meet. Laat je poeders maar thuisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja nee, speciaal voor jou verstop ik ze in stukjes aluminiumfolie.
kenker hip ouwe!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef WurM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje snel gedaan... special effects komen later mss nog
Hmm, ik had gehoopt dat een nieuwe versie op dezelfde server zou komen te staan, maar dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef WurM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje snel gedaan... special effects komen later mss nog
tau eem tammo!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jovink,'Ole dakdoefe, bist du dronk' mien jung?
Hou je in, anders ga ik gebruik maken van je bash-mij-hier-topic.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:41 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Tuurlijk... als ik een uurtje met jou alleen in 1 kamer mag..
Jij ladidadadaididadadad ik enterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Hou je in, anders ga ik gebruik maken van je bash-mij-hier-topic.
door de shredderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef jovink het volgende:
marre waar is dat topci dan met die emmen meet?
Als je een beetje had opgelet, wist je nu dat Ladidadida en ik uit elkaar zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Jij ladidadadaididadadad ik enter
PUNT uit!!!!!!!
je bent mijn maatjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
waarom zou ik moeten komen?
Zal je wel na gemaakt hebben..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet, wist je nu dat Ladidadida en ik uit elkaar zijn.
oh?quote:
blief mie oafquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jovink, goa du moars eempies op nest lign'
Viaviqra en ik maken alles wel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef jovink het volgende:
hee enter jij bent een meisje ja
maar komen daar niet allemaal van die stomme ict gevallen die niks zeggen?
haha neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef jovink het volgende:
hee enter jij bent een meisje ja
maar komen daar niet allemaal van die stomme ict gevallen die niks zeggen?
kbendr bang voor... maarl ijktme wel grappig ik sta ltijd open voor nieuwe ointwikklingenenfnenequote:
ontplooiingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:57 schreef jovink het volgende:
[..]
kbendr bang voor... maarl ijktme wel grappig ik sta ltijd open voor nieuwe ointwikklingenenfnene
En dat is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef WurM het volgende:
[..]
En dat is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat eerst je toetsenbord eens makenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:57 schreef jovink het volgende:
[..]
kbendr bang voor... maarl ijktme wel grappig ik sta ltijd open voor nieuwe ointwikklingenenfnene
+1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Edwinuss het volgende:
lekker lekker maar mijn vooroordeel was toch niet geheel ongegrond. ik kijk en pasasnt in een een willekeurig foto boek en wat schertststctst mijn verbazing:quote:
Hoeveel willekeurige fotoboeken heb je daar en passant voor bekeken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef jovink het volgende:
[..]
lekker lekker maar mijn vooroordeel was toch niet geheel ongegrond. ik kijk en pasasnt in een een willekeurig foto boek en wat schertststctst mijn verbazing:
Beroep Software ingenieur
Studierichting HBO Informatica
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef jovink het volgende:
Beroep Student
Studierichting Informatica
haha nog 1 ik had gelijk![]()
![]()
![]()
ook uit 1985quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef 0ttie het volgende:
Dudes, hoe oud is de gemiddelde Fokker die erheen gaat?
Op zich wel zin om beetje te ouwehoeren maar wel met een beetje een 'gevarieerd gezelschap'...
A.J.B.W.I.B.
Ik woon in Leeuwarden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef Renesite het volgende:
Wonen al deze orakels in Groningen?
Ik schaam me te pletter
Plaats: Groningenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:28 schreef justmattie het volgende:
aha oke, tijd? plaats?
17quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef 0ttie het volgende:
Dudes, hoe oud is de gemiddelde Fokker die erheen gaat?
Op zich wel zin om beetje te ouwehoeren maar wel met een beetje een 'gevarieerd gezelschap'...
A.J.B.W.I.B.
Kom bij ons in Leek! Leuk joh!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef EricT het volgende:
Groningen-STAD mag ik hopen, want voor de rest is er weinig te beleven in die provincie
oh ja, Leek ken ik ook welquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:59 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]
Steeds meer info, steeds minder ruimte
Marum (1 r) is zo'n beetje Friesland (dus ver wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:03 schreef justmattie het volgende:
of naar marrum, de kroeg/discotheek in
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Marum (1 r) is zo'n beetje Friesland (dus ver weg) en niet goed te bereiken na de avondspits.
genoeg. De drie gezusters, lekker groot, mooi centraal...kan je mooi weg als je het niet bevaltquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:12 schreef enter het volgende:
Weet iemand een leuke kroeg in Groningen dan?
Ik ging uit van mijn eigen situatie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:14 schreef EricT het volgende:
[..]
![]()
DUS ver weg. Friesland is dichterbij voor de meeste fok!-ers dan Groningen
De Drie heeft teveel herrie om gezellig te kunnen meeten (imo)...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:15 schreef EricT het volgende:
[..]
genoeg. De drie gezusters, lekker groot, mooi centraal...kan je mooi weg als je het niet bevalt![]()
ja daar heb je wel een punt... Plus het kan er smerig druk wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:19 schreef WurM het volgende:
[..]
De Drie heeft teveel herrie om gezellig te kunnen meeten (imo)...
29 septquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef 0ttie het volgende:
dus Groningen, 3 gezusters, 19:00, welke datum, ben ik nog welkom (bedoelde het niet lullig)?
ff kijken of ik vrij ben van mn werk dan..
Er is pas een meet geweest en veel mensen gaan nu op vakantie enzo, maar er gaan ook niet heel veel mensen komen (denk ik) de meeste willen toch liever naar Utrechtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef 0ttie het volgende:
trouwens, Enter, kom je helemaal uit den haag hierheen?
goeie actie!
waar we elkaar meeten?, Groningen is niet een plek a la Nooitgedachtquote:
kewl, anders ben ik altijd maar degene die naar den haag komt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef enter het volgende:
[..]
Er is pas een meet geweest en veel mensen gaan nu op vakantie enzo, maar er gaan ook niet heel veel mensen komen (denk ik) de meeste willen toch liever naar Utrecht![]()
Maar ik kom wel hoor, ik ben nog nooit in Groningen geweest![]()
We meeten elkaar in Den Haagquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waar we elkaar meeten?, Groningen is niet een plek a la Nooitgedacht
Dude, ga me niet vertellen dat je camping nooitgedacht kentquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
pfffquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef enter het volgende:
[..]
We meeten elkaar in Den Haagvanuit daar naar Groningen
![]()
ik heb ooit door het dorp Nooitgedacht geredenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:30 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Dude, ga me niet vertellen dat je camping nooitgedacht kent![]()
nooit gedacht dat ik er ooit aan herinnert zou wordenquote:
Toffff, is het een beetje te doen met de trein anders neem ik de autoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef 0ttie het volgende:
[..]
kewl, anders ben ik altijd maar degene die naar den haag komt.
Ben er toevallig vandaag nog geweest..
Ik heb er tot voor kort ook nog 14 maanden gewerkt.
ik denk dat je iig 1 keer moet overstappenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef enter het volgende:
[..]
Toffff, is het een beetje te doen met de trein anders neem ik de auto
Wat heb je vandaag dan gedaan in Den Haag?
En voor welk bedrijf heb je gewerkt haha (*nieuwsgierig is)![]()
ruim je wel de troep op?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Leia het volgende:
Ik kom !
Als ik vertel waarvoor ik werk moet ik je vermoorden (kijk mn fotoboek maarquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef enter het volgende:
[..]
Toffff, is het een beetje te doen met de trein anders neem ik de auto
Wat heb je vandaag dan gedaan in Den Haag?
En voor welk bedrijf heb je gewerkt haha (*nieuwsgierig is)![]()
Als ik mijn immer logische denkwijze op deze questie loslaat, verschijnt daar een hersenspinsel dat luistert naar de naam 'CS'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wow- scherp!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Als ik mijn immer logische denkwijze op deze questie loslaat, verschijnt daar een hersenspinsel dat luistert naar de naam 'CS'.
In het Nederlands: Het lijkt me min of meer logisch om elkaar te ontmoeten op Groningen CS, omdat het grootste deel van de bezoekers waarschijnlijk met de trein zal komen.
Als ik vertel waarvoor ik werk moet ik je vermoordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Als ik vertel waarvoor ik werk moet ik je vermoorden (kijk mn fotoboek maar)
Voor de rest ben ik vandaag met mn collega's naar het omniversum geweest voor een soort groepsuitje.
En ik ga immer met de auto en vanuit den haag altijd over utrecht, met de trein is het niet te doen![]()
mischien kom ik ook wel even checkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Als ik mijn immer logische denkwijze op deze questie loslaat, verschijnt daar een hersenspinsel dat luistert naar de naam 'CS'.
In het Nederlands: Het lijkt me min of meer logisch om elkaar te ontmoeten op Groningen CS, omdat het grootste deel van de bezoekers waarschijnlijk met de trein zal komen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mischien kom ik ook wel even checken
oh, als jullie een kroeg in duiken om vervolgens te zuipen en kaenkerstickies te paffen, kom ik niet
minuutje of 3, komt goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Wow- scherp!
vandaaruit is het niet ver lopen naar het centrum
Nee, ik rook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mischien kom ik ook wel even checken
oh, als jullie een kroeg in duiken om vervolgens te zuipen en kaenkerstickies te paffen, kom ik niet
zie PIquote:
je durft niet hequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef enter het volgende:
0ttie over het vervoer, bespreken we nog wel ok
Ik ben wel fanatiek meeroker en ik vind die nieuwe wet tegen roken in cafe's maar onzin... Ga je nu een post maken met 13.gif?quote:
ik maak onderscheid tussen ketting roker en gelegenheidsrokerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben wel fanatiek meeroker en ik vind die nieuwe wet tegen roken in cafe's maar onzin... Ga je nu een post maken met 13.gif?
Ik ga je uithoren in de autoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef 0ttie het volgende:
[..]
je durft niet he(ik hoef je niet echt te vermoorden als ik vertel wat ik doe
)
nee, is goed ik hoor het allemaal wel
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik maak onderscheid tussen ketting roker en gelegenheidsroker
heb je nog ff om moed te verzamelen [muhahahaha]quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga je uithoren in de automaar het is pas over een paar maanden haha, komt goed
![]()
hehe jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef 0ttie het volgende:
[..]
heb je nog ff om moed te verzamelen [muhahahaha]![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef 0ttie het volgende:
mja, ga ff southpark kijken en dan pitten, truste
Nu alquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef 0ttie het volgende:
mja, ga ff southpark kijken en dan pitten, truste
Wie heeft dit nou weer gepland op een dag dat ik niet kan? De vorige keer ook alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef enter het volgende:
[..]
Ladidadddiaadiaaa komt ook wel, lief meisje![]()
Niet alleen populair om de stad vanaf te bekijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef RealZeus het volgende:
Ja!!
![]()
Ik ben er ook bij.
Tegen die tijd zal ik wel even een route-beschrijving maken naar de parkeergarage (rademarkt lijkt me het handigst) en zulks.
Want alle Groningers weten het wel:
"Ain pronkjewail in 't Hogeland is Stad en Ommeland.
![]()
Groningen heeft:
- een bruisend uitgaansleven, want studentenstad.
- de Hooghoudt.
- de Martinitoren (d' Olle Grieze)
- en nog veul meer.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:09 schreef EricT het volgende:
[..]
Niet alleen populair om de stad vanaf te bekijken![]()
Als je met de trein komt kun je gewoon op het station instappen, als ik me niet vergis zit de Metaallaan in Vinkhuizen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik moet morgen naar groningen, weet iemand zo bij welke halte ik moet instappen om naar de metaallaan te gaan?
Dat was altijd wel zo, maar de enige keren dat ik de bus naar Groningen neem is met Koninginnedag en dan heb ik aan lijn 318 of lijn 59 genoeg. Ik ga altijd met de auto.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat klopt, dat is toch lijn 3?
gezellig!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, hoi natuurlijk kom ik ook
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:22 schreef enter het volgende:
Want het moet echt tof worden, ENTER is nog nooit in Groningen geweest!!
Misschien kom ik wel eerder kan ik de stad nog even met daglicht bekijken![]()
Ga jij een rondleiding geven?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een pre-groningen meet meet![]()
ideeën zijn welkomquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef lobotomie het volgende:
en waar precies gaat dit plaatsvinden?
ook gezelligquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef RealZeus het volgende:
Ja!!
![]()
Ik ben er ook bij.
Tegen die tijd zal ik wel even een route-beschrijving maken naar de parkeergarage (rademarkt lijkt me het handigst) en zulks.
Want alle Groningers weten het wel:
![]()
Groningen heeft:
- een bruisend uitgaansleven, want studentenstad.
- de Hooghoudt.
- de Martinitoren (d' Olle Grieze)
- en nog veul meer.
quote:
PM als iemand 't weet, dan vermijdt ik die tent als de pest die dag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef lobotomie het volgende:
en waar precies gaat dit plaatsvinden?
Ik wil je ook wel alleen rondleidenquote:
Zooooooooooo nog 3 maanden en 1 dagquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel alleen rondleiden![]()
![]()
en ik dan?quote:
Het aftellen is begonnen * Whiiii smiley*quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef enter het volgende:
[..]
Zooooooooooo nog 3 maanden en 1 daghehe
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het aftellen is begonnen * Whiiii smiley*![]()
Nou, in dat geval, veel plezier in de kroeg van Beijum.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
PM als iemand 't weet, dan vermijdt ik die tent als de pest die dag.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel alleen rondleiden![]()
![]()
Waarom zou ik haar mijn bed willen laten zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw bed staat in Assen , niet in Groningen.
![]()
De hoerenstraat in Grunn is wel tofquote:
Dat hebben jullie heul nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De hoerenstraat in Grunn is wel tof![]()
Welquote:
Omdat je gewoon.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar mijn bed willen laten zien![]()
quote:
Dus we gaan straatmadeliefjes adorerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel1 straat met een paar hoeren
Tis niet veel true....
Grunneger Koukquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef enter het volgende:
[..]
Dus we gaan straatmadeliefjes adorerenWaar staat Groningen om bekend??
ohjaa slapen is![]()
Onderwerp neuqsex bewaren we tot het Grunn-napraat topicquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat je gewoon.....
heel simpel.......
maar één ding wil:
En dat is keiharde neuksex.
![]()
Goed planquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef enter het volgende:
[..]
Onderwerp neuqsex bewaren we tot het Grunn-napraat topic![]()
In de zin van: "verbeteringen voor de volgende keer"quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef enter het volgende:
[..]
Onderwerp neuqsex bewaren we tot het Grunn-napraat topic![]()
Ze geloofden ook al niet dat het aan was...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:21 schreef Ladidadida het volgende:
WurM, waarom gelooft niemand dat het uit is tussen ons?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Nieuwstad, de Muurstraat/Vissersstraat en als je echt triest bent kun je naar de coke-hoertjes op de Bornholmstraat.
En nee, ik ga principieel niet naar de hoeren, maar ik ben koerier geweest in de stad dus ik ken Grun'nn wel een beetje.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Ze geloofden ook al niet dat het aan was...
We zijn toch juist een waar sprookjesstel?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:10 schreef WurM het volgende:
[..]
Je bent te lekker en te lief voor een knappe, stoere vent als ik.
Denk ik
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We zijn toch juist een waar sprookjesstel?
Is toch romantischquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Alleen jammer dat jij de winter zo tof vindt...
Ja, maar koud.quote:
Juist die kou maakt het zo romantischquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:23 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, maar koud.
De lente daarentegen, is het seizoen van ontluikende liefde, opbloeiende natuur en aangename temperaturen.
Leg eens uit, als je wilt...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Juist die kou maakt het zo romantisch
Kouquote:
Je hebt me bijna overtuigd...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kou "N
Open haardGeur van verwarming
![]()
Vroeg donker
Kaarsjes aanHelemaal onder de dekens kruipen
Goeie film aan
Warme chocomelk
Elkaar warmhouden
Dit was mijn ode aan deWINTER
Het is geven en nemen, WurMpie!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Je hebt me bijna overtuigd...
Maar toch zal de winter nooit helemaal mijn seizoen worden... Zeker niet in Nederland
Jij bent niet zo van het geven?quote:
Het leven draait niet alleen om bier, WurM!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, ik drink mijn bier liever zelf op
Groningen!
Niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het leven draait niet alleen om bier, WurM!
Toch maar goed dat we uit elkaar zijn gegaan
Mooi geregeld zoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet?
Dan is het inderdaad maar goed
Groningen!
Is het niet om te janken! Ze verkrachten hier gewoon het volkslied.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:03 schreef WurM het volgende:
[..]![]()
Ain pronkjewail met golden raand is Stad en Ommelaand.
Bij WurM, wanneer je maar wilt!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:38 schreef Berenanus het volgende:
OW! Ik wil ook neuken!
Waar en wanneer moet ik er zijn?![]()
Moet je naar de Golden Arm gaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat je gewoon.....
heel simpel.......
maar één ding wil:
En dat is keiharde neuksex.
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je naar de Golden Arm gaan![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bij WurM, wanneer je maar wilt!
graag gedaan WurM!
quote:
We hebben een nieuw Fokstel!quote:
ik heb gehoord dat daar wel veel geile biatches komen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:19 schreef Ladidadida het volgende:
We kunnen ook in Staphorst gaan meeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |