Plaats: Groningenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:28 schreef justmattie het volgende:
aha oke, tijd? plaats?
17quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef 0ttie het volgende:
Dudes, hoe oud is de gemiddelde Fokker die erheen gaat?
Op zich wel zin om beetje te ouwehoeren maar wel met een beetje een 'gevarieerd gezelschap'...
A.J.B.W.I.B.
Kom bij ons in Leek! Leuk joh!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef EricT het volgende:
Groningen-STAD mag ik hopen, want voor de rest is er weinig te beleven in die provincie
oh ja, Leek ken ik ook welquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:59 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]
Steeds meer info, steeds minder ruimte
Marum (1 r) is zo'n beetje Friesland (dus ver wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:03 schreef justmattie het volgende:
of naar marrum, de kroeg/discotheek in
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Marum (1 r) is zo'n beetje Friesland (dus ver weg) en niet goed te bereiken na de avondspits.
genoeg. De drie gezusters, lekker groot, mooi centraal...kan je mooi weg als je het niet bevaltquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:12 schreef enter het volgende:
Weet iemand een leuke kroeg in Groningen dan?
Ik ging uit van mijn eigen situatie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:14 schreef EricT het volgende:
[..]
![]()
DUS ver weg. Friesland is dichterbij voor de meeste fok!-ers dan Groningen
De Drie heeft teveel herrie om gezellig te kunnen meeten (imo)...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:15 schreef EricT het volgende:
[..]
genoeg. De drie gezusters, lekker groot, mooi centraal...kan je mooi weg als je het niet bevalt![]()
ja daar heb je wel een punt... Plus het kan er smerig druk wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:19 schreef WurM het volgende:
[..]
De Drie heeft teveel herrie om gezellig te kunnen meeten (imo)...
29 septquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef 0ttie het volgende:
dus Groningen, 3 gezusters, 19:00, welke datum, ben ik nog welkom (bedoelde het niet lullig)?
ff kijken of ik vrij ben van mn werk dan..
Er is pas een meet geweest en veel mensen gaan nu op vakantie enzo, maar er gaan ook niet heel veel mensen komen (denk ik) de meeste willen toch liever naar Utrechtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef 0ttie het volgende:
trouwens, Enter, kom je helemaal uit den haag hierheen?
goeie actie!
waar we elkaar meeten?, Groningen is niet een plek a la Nooitgedachtquote:
kewl, anders ben ik altijd maar degene die naar den haag komt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef enter het volgende:
[..]
Er is pas een meet geweest en veel mensen gaan nu op vakantie enzo, maar er gaan ook niet heel veel mensen komen (denk ik) de meeste willen toch liever naar Utrecht![]()
Maar ik kom wel hoor, ik ben nog nooit in Groningen geweest![]()
We meeten elkaar in Den Haagquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waar we elkaar meeten?, Groningen is niet een plek a la Nooitgedacht
Dude, ga me niet vertellen dat je camping nooitgedacht kentquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
pfffquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef enter het volgende:
[..]
We meeten elkaar in Den Haagvanuit daar naar Groningen
![]()
ik heb ooit door het dorp Nooitgedacht geredenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:30 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Dude, ga me niet vertellen dat je camping nooitgedacht kent![]()
nooit gedacht dat ik er ooit aan herinnert zou wordenquote:
Toffff, is het een beetje te doen met de trein anders neem ik de autoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef 0ttie het volgende:
[..]
kewl, anders ben ik altijd maar degene die naar den haag komt.
Ben er toevallig vandaag nog geweest..
Ik heb er tot voor kort ook nog 14 maanden gewerkt.
ik denk dat je iig 1 keer moet overstappenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef enter het volgende:
[..]
Toffff, is het een beetje te doen met de trein anders neem ik de auto
Wat heb je vandaag dan gedaan in Den Haag?
En voor welk bedrijf heb je gewerkt haha (*nieuwsgierig is)![]()
ruim je wel de troep op?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Leia het volgende:
Ik kom !
Als ik vertel waarvoor ik werk moet ik je vermoorden (kijk mn fotoboek maarquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef enter het volgende:
[..]
Toffff, is het een beetje te doen met de trein anders neem ik de auto
Wat heb je vandaag dan gedaan in Den Haag?
En voor welk bedrijf heb je gewerkt haha (*nieuwsgierig is)![]()
Als ik mijn immer logische denkwijze op deze questie loslaat, verschijnt daar een hersenspinsel dat luistert naar de naam 'CS'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wow- scherp!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Als ik mijn immer logische denkwijze op deze questie loslaat, verschijnt daar een hersenspinsel dat luistert naar de naam 'CS'.
In het Nederlands: Het lijkt me min of meer logisch om elkaar te ontmoeten op Groningen CS, omdat het grootste deel van de bezoekers waarschijnlijk met de trein zal komen.
Als ik vertel waarvoor ik werk moet ik je vermoordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Als ik vertel waarvoor ik werk moet ik je vermoorden (kijk mn fotoboek maar)
Voor de rest ben ik vandaag met mn collega's naar het omniversum geweest voor een soort groepsuitje.
En ik ga immer met de auto en vanuit den haag altijd over utrecht, met de trein is het niet te doen![]()
mischien kom ik ook wel even checkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Als ik mijn immer logische denkwijze op deze questie loslaat, verschijnt daar een hersenspinsel dat luistert naar de naam 'CS'.
In het Nederlands: Het lijkt me min of meer logisch om elkaar te ontmoeten op Groningen CS, omdat het grootste deel van de bezoekers waarschijnlijk met de trein zal komen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mischien kom ik ook wel even checken
oh, als jullie een kroeg in duiken om vervolgens te zuipen en kaenkerstickies te paffen, kom ik niet
minuutje of 3, komt goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Wow- scherp!
vandaaruit is het niet ver lopen naar het centrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |