Nee, ik rook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mischien kom ik ook wel even checken
oh, als jullie een kroeg in duiken om vervolgens te zuipen en kaenkerstickies te paffen, kom ik niet
zie PIquote:
je durft niet hequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef enter het volgende:
0ttie over het vervoer, bespreken we nog wel ok
Ik ben wel fanatiek meeroker en ik vind die nieuwe wet tegen roken in cafe's maar onzin... Ga je nu een post maken met 13.gif?quote:
ik maak onderscheid tussen ketting roker en gelegenheidsrokerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben wel fanatiek meeroker en ik vind die nieuwe wet tegen roken in cafe's maar onzin... Ga je nu een post maken met 13.gif?
Ik ga je uithoren in de autoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef 0ttie het volgende:
[..]
je durft niet he(ik hoef je niet echt te vermoorden als ik vertel wat ik doe
)
nee, is goed ik hoor het allemaal wel
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik maak onderscheid tussen ketting roker en gelegenheidsroker
heb je nog ff om moed te verzamelen [muhahahaha]quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga je uithoren in de automaar het is pas over een paar maanden haha, komt goed
![]()
hehe jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef 0ttie het volgende:
[..]
heb je nog ff om moed te verzamelen [muhahahaha]![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef 0ttie het volgende:
mja, ga ff southpark kijken en dan pitten, truste
Nu alquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef 0ttie het volgende:
mja, ga ff southpark kijken en dan pitten, truste
Wie heeft dit nou weer gepland op een dag dat ik niet kan? De vorige keer ook alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef enter het volgende:
[..]
Ladidadddiaadiaaa komt ook wel, lief meisje![]()
Niet alleen populair om de stad vanaf te bekijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef RealZeus het volgende:
Ja!!
![]()
Ik ben er ook bij.
Tegen die tijd zal ik wel even een route-beschrijving maken naar de parkeergarage (rademarkt lijkt me het handigst) en zulks.
Want alle Groningers weten het wel:
"Ain pronkjewail in 't Hogeland is Stad en Ommeland.
![]()
Groningen heeft:
- een bruisend uitgaansleven, want studentenstad.
- de Hooghoudt.
- de Martinitoren (d' Olle Grieze)
- en nog veul meer.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:09 schreef EricT het volgende:
[..]
Niet alleen populair om de stad vanaf te bekijken![]()
Als je met de trein komt kun je gewoon op het station instappen, als ik me niet vergis zit de Metaallaan in Vinkhuizen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik moet morgen naar groningen, weet iemand zo bij welke halte ik moet instappen om naar de metaallaan te gaan?
Dat was altijd wel zo, maar de enige keren dat ik de bus naar Groningen neem is met Koninginnedag en dan heb ik aan lijn 318 of lijn 59 genoeg. Ik ga altijd met de auto.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat klopt, dat is toch lijn 3?
gezellig!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, hoi natuurlijk kom ik ook
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:22 schreef enter het volgende:
Want het moet echt tof worden, ENTER is nog nooit in Groningen geweest!!
Misschien kom ik wel eerder kan ik de stad nog even met daglicht bekijken![]()
Ga jij een rondleiding geven?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een pre-groningen meet meet![]()
ideeën zijn welkomquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef lobotomie het volgende:
en waar precies gaat dit plaatsvinden?
ook gezelligquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef RealZeus het volgende:
Ja!!
![]()
Ik ben er ook bij.
Tegen die tijd zal ik wel even een route-beschrijving maken naar de parkeergarage (rademarkt lijkt me het handigst) en zulks.
Want alle Groningers weten het wel:
"Ain pronkjewail in 't Hogeland is Stad en Ommeland.
![]()
Groningen heeft:
- een bruisend uitgaansleven, want studentenstad.
- de Hooghoudt.
- de Martinitoren (d' Olle Grieze)
- en nog veul meer.
quote:
PM als iemand 't weet, dan vermijdt ik die tent als de pest die dag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef lobotomie het volgende:
en waar precies gaat dit plaatsvinden?
Ik wil je ook wel alleen rondleidenquote:
Zooooooooooo nog 3 maanden en 1 dagquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel alleen rondleiden![]()
![]()
en ik dan?quote:
Het aftellen is begonnen * Whiiii smiley*quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef enter het volgende:
[..]
Zooooooooooo nog 3 maanden en 1 daghehe
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het aftellen is begonnen * Whiiii smiley*![]()
Nou, in dat geval, veel plezier in de kroeg van Beijum.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
PM als iemand 't weet, dan vermijdt ik die tent als de pest die dag.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel alleen rondleiden![]()
![]()
Waarom zou ik haar mijn bed willen laten zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw bed staat in Assen , niet in Groningen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |