Ja maar intelligente mensen kijken vooruit. Helaas behoor jij niet tot die groep.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef Toeps het volgende:
Over hoeveel vrouwen gaat het hier eigenlijk? Want deze hele ophef zou wel eens meer geld kunnen kosten dan alle vrouwen in burka met uitkering bij elkaar.
Ik denk dat ik met een pij en horrengaas (of een bivakmuts en spiegelbril) ook weinig kans maak bij een sollicitatie, zeker als ik ook nog eens weiger omdat ik een principieel tegenstander van de markteconomie ben. Het is gewoon sabotage.quote:De vrouw werd bij drie bedrijven afgewezen vanwege haar allesbedekkende gewaad. Een ander bedrijf wilde haar zelfs met burqa aannemen, maar de vrouw wees de baan af omdat ze telefonische loten zou moeten verkopen en moslims volgens de islam niet mogen gokken.
Brildragers! Dat schiet lekker op. En mensen met rood haar en een uitkering moeten ook allemaal gekort worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Iemand nog ideeen welke groep bijstandtrekkers als volgende aan te pakken?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef LXIV het volgende:
Brildragers! Dat schiet lekker op. En mensen met rood haar en een uitkering moeten ook allemaal gekort worden.
Dat is dus de helft van de vrouwen in de bijstand. Van die te dikke vrouwen met een hip kapselquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef LXIV het volgende:En mensen met rood haar en een uitkering moeten ook allemaal gekort worden.
Tuurlijk. Hier in de wijk lopen er al minstens 100quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef sneakypete het volgende:
Ik heb niet de officiele bron maar volgens mij waren er iets van 100 burqa dragers in nederland
Iedereen met twee paar gezonde armen en benen. Voorzie maar in je eigen levensonderhoud in plaats van als een parasiet op een ander te teren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Iemand nog ideeen welke groep bijstandtrekkers als volgende aan te pakken?
Twee paar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:13 schreef StefanP het volgende:
[..]
Iedereen met twee paar gezonde armen en benen. Voorzie maar in je eigen levensonderhoud in plaats van als een parasiet op een ander te teren.
Ik mag leiden dat jij ooit nog eens arbeidsongeschikt wordt. Ach, het klopt ook wel met wat ik van Amerika gezien heb. Ben je in staat om te werken, en werk en/of studeer je hard, dan ligt de wereld voor je open. Ben je om wat voor reden dan ook niet in staat om te werken, dan kun je rotten op straat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:13 schreef StefanP het volgende:
[..]
Iedereen met twee paar gezonde armen en benen. Voorzie maar in je eigen levensonderhoud in plaats van als een parasiet op een ander te teren.
Ja, misschien wel vijf of zelfs zes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar hopelijk pakken op deze manier meer bijstandtrekkers aan.
Het zijn niet jouw belastingcenten, het zijn centen van iedere Nederlander en verder is iets niet opeens niet religieus omdat het toevallig niet in de Koran staat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:39 schreef Seneca het volgende:
Oh, bdw, los daarvan vind ik wel dat ze deze mevrouw met de boerka mogen korten. Ze is prima in staat om te werken, en ze kiest er zelf voor om zichzelf onmogelijk te maken op de arbeidsmarkt. En dat ook nog eens niet vanuit religieus (de Koran schrijft geen boerka voor) maar vanuit cultureel standpunt. Maar ondertussen wel teren op MIJN belastingcenten. Dat zijn imho de echte parasieten.
Dus zijn het OOK mijn belastingcenten. En als iedereen zomaar klakkeloos zelf gaat bepalen wat voor hem een religie is en wat niet, en de overheid met al die mensen rekening moet houden, dan is het hek van de dam. Straks gaat er nog een of andere idioot verzinnen dat hij niet helemaal niet MAG werken van zijn religie. Ook maar een uitkering geven dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Het zijn niet jouw belastingcenten, het zijn centen van iedere Nederlander en verder is iets niet opeens niet religieus omdat het toevallig niet in de Koran staat.
Dat is leuk, maar het is niet alsof je er nog een effectief beroep op kunt doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:19 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dus zijn het OOK mijn belastingcenten.
Mensen mogen zelf bepalen wat hun religie is. Zou pas wat zijn als de staat daar iets mee te maken heeft. Verder hoort de staat helemaal niet in te gaan op religie en de bezwaren bij een burqa horen niet te gaan om de redenen die de vrouw heeft om het ding te dragen maar of het terecht is om te stellen dat daarmee de sollicitatiekansen moedwillig om zeep worden geholpen.quote:En als iedereen zomaar klakkeloos zelf gaat bepalen wat voor hem een religie is en wat niet, en de overheid met al die mensen rekening moet houden, dan is het hek van de dam. Straks gaat er nog een of andere idioot verzinnen dat hij niet helemaal niet MAG werken van zijn religie. Ook maar een uitkering geven dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |