quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef planar het volgende:
Duke Kahanamoku
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef tong80 het volgende:
Mecir De laatste met een fluwelen touch. Speelde zoals het ooit bedoeld was.![]()
Oh ok....Dan haal ik 'm wel weer wegquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
Voetbal doen we niet toch? Chrisijan Albers.
We have a winner!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Sally het volgende:
Ulf "Tickan" Carlsson, dan?
Uit Sweeedennnn!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:48 schreef erkel het volgende:
Korving?
Het is een blanke gozert.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zie een zwart plaatje. Ik herken een zonnebril. Dus gok ik op Johnson
Wacht ff, ander plaatje dan...quote:
Nou, kom op!! Nu is de sport toch duidelijk??? *het plaatje is clickable...*quote:
Yep!! Het 1e plaatje was idd Simon, maar hoe heet de broer dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
Sorry kijk nu echt goed.De broer van Simon Vroemen ?
quote:
OK, voor ons Barend Balhoofd die eens mijn petje van het hoofd sloeg om snel een opname te kunnen maken zonder dat er reklame op de buis kwam.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:12 schreef tong80 het volgende:
Barend Barendse. Gisteren nog gevraagd naar hem in een ander kwistopic
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef planar het volgende:
Casper?
Dus die linker is niet de enige??!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:07 schreef horstjan het volgende:
hint; oorzaak DRANK!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*je eerste hint bij het plaatje deed 't m...* Of is googlelen niet toegestaan...Tis voor mijn tijd, nl...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus die linker is niet de enige??!!
Gefint:Alles is toegestaan, ik heb het verhaal vele malen mogen horen van een ooggetuige en ieder jaar was het anders[sterker]. Abdelkader Zaaf de dronken Algerijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*je eerste hint bij het plaatje deed 't m...* Of is googlelen niet toegestaan...Tis voor mijn tijd, nl...
janneman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On the other side of the screen, it all looks so easy. - Flynn
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:55 schreef horstjan het volgende:
Carlo Pedersoli ofwel tegenwoordig BUD SPENCER van de spaghetti westerns
Dat dacht ik wel , ik zat vanmorgen vroeg op de fiets en toen dacht ik er ook aan.Zeker niet goed uitgeslapen, maar jij wel !!quote:Op zondag 8 juli 2007 09:43 schreef tomtomaat het volgende:
Hoezo GOED. Tong komt met Evert ten Napel en jij met Heinze Bakker......
Shit die plaatje willen maar niet lukkenquote:
Ik keur hem goed, de boer uit Portugal Joaquim Agostinho.quote:
Gerard Vianenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:21 schreef LamstraalASD het volgende:
vianen natuurlijk (zeggen de kenners hier)
Red Rum?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:53 schreef Mark het volgende:
[afbeelding]
Het gaat natuurlijk om het paard
Yep.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:16 schreef fanneke het volgende:
Laurent Fignon en Robert Millar
Bo Jackson.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:51 schreef Sally het volgende:
Janica Kostelic in haar jonge jaren?
Het zou kunnen dat 'ie er achter loopt, maar de man voorop is 100% een Spanjaard, er staat ESP op z'n shirtquote:Op maandag 16 juli 2007 14:09 schreef tong80 het volgende:
Nederlander maar ik twijfel nu of dit idd Gert Jan Liefers is.
Nu je het zegt ja. Vond dat rood geel al erg verdachtquote:Op maandag 16 juli 2007 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat 'ie er achter loopt, maar de man voorop is 100% een Spanjaard, er staat ESP op z'n shirt.
Frau? Frouke Oonk?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:14 schreef Mr_Memory het volgende:
[afbeelding]
Wie is deze schone dame![]()
Hint: Het is meer een winter frau![]()
Het is een Duitse sportvrouwquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef horstjan het volgende:
kati wilhelm is een hele mooie die ik ken??
Ik vind ze op deze foto nog leuker...quote:
goed zoquote:Op maandag 16 juli 2007 23:01 schreef zjroentje het volgende:
Neuner?
Magdalena Neuner is de naamquote:Op maandag 16 juli 2007 23:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Lekker wijf wel... Ik zou een B&H topic voor d'r openen...
Maar ja... kweet de naam niet...
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:01 schreef zjroentje het volgende:
Neuner?
Hou je in Tongquote:Op maandag 16 juli 2007 23:39 schreef tong80 het volgende:
Nou in die naam zou ik graag een K plaatsen
tja, alweer goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:49 schreef Mark het volgende:
Is dat Frau Friesinger?
Belgie was het buurland, Geen Duitser, geen Nederlander en ook geen Fransman.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:51 schreef tong80 het volgende:
Bahamontes ?
Of was dat de adelaar van Toledo ?
quote:
Sorry Tong, maar als ik gelijk Luxemburg had gezegt, was het wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:59 schreef tong80 het volgende:
Dan mar Luxenburg geef de naam eens dat ik oh-jaa kan zeggen dit is 40-50 jaar geleden je doet alsof iedereen dat nog weet.
Ik kreeg gisteren verwijten dat ik ite veel voetbalvragen van te lang geleden stel.
Is goed,ik hoor Tom nog na afloop zeggen"DAT MIJ DIT MAG OVERKOMEN" Het was ook een wondertje om Altig in die spurt te kloppen, Een jaar later werd Rudy Altig alsnog kampioen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:08 schreef Mark het volgende:
Dan zal de eerste wel Tommy Simpson zijn. Voor de Duitser gok ik dan op Rudi Altag
Harper?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:01 schreef jna het volgende:
Nee ook niet. Achternaam begint met een H
Fout!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef ScienceFriction het volgende:
Michael Phelps?
Ja bv de nationaliteit en zoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef L-style het volgende:
[..]
Fout!
Is het de bedoeling dat ik op een gegeven moment tips ga geven?
Weet ik veel, ik zou zeggen na 3 of 4 foute gokkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:10 schreef L-style het volgende:
[..]
Na hoeveel gokken is dat de gewoonte?
Fout!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:14 schreef erkel het volgende:
Zastrov?
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:52 schreef PinhoSouza het volgende:
Davy van Reusel (ofzo iets)
Of ben ik nu in de war met een ander?
Heel erg dicht in de buurt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 07:35 schreef horstjan het volgende:
Glenn Surgeloose?
Yoris Grandjean natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:59 schreef L-style het volgende:
Initialen zijn: Y G
Dinsdag avond ben ik terug.
wie kent hem nietquote:
De beste junior in het Belgische zwemmen. En Horstjan googlet nietquote:
Hasek?quote:
* Mark komt uit Oss en daar staat ie niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:20 schreef Beschouw het volgende:
Oss?
Cafe 'De Klok" te Warmenhuizen waar men nog immer gek van wielrennen is, maar waar Steven Rooks niet meer te vinden is. Op mijn vraag aan hem of hij er nog wel eens aan terugdenkt antwoordde hij,NOOIT!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:31 schreef Mr_Memory het volgende:
Of is het warmenhuize ???
Je bent er snel bijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:10 schreef fanneke het volgende:
Oksana Baiul
Inderdaad, beste belgische zwemmer van dit moment en nog maar 18. Afgelopen 2jaar Europees jeugdkampioen 100 vrije slag en vorig jaar Wereld jeugdkampioen op de 50 en 100 vrije slag. Eerste Belgische man op de 100m vrije slag onder de 50 seconden (afgelopen week).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |