Het is een blanke gozert.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zie een zwart plaatje. Ik herken een zonnebril. Dus gok ik op Johnson
Wacht ff, ander plaatje dan...quote:
Nou, kom op!! Nu is de sport toch duidelijk??? *het plaatje is clickable...*quote:
Yep!! Het 1e plaatje was idd Simon, maar hoe heet de broer dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
Sorry kijk nu echt goed.De broer van Simon Vroemen ?
quote:
OK, voor ons Barend Balhoofd die eens mijn petje van het hoofd sloeg om snel een opname te kunnen maken zonder dat er reklame op de buis kwam.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:12 schreef tong80 het volgende:
Barend Barendse. Gisteren nog gevraagd naar hem in een ander kwistopic
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef planar het volgende:
Casper?
Dus die linker is niet de enige??!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:07 schreef horstjan het volgende:
hint; oorzaak DRANK!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*je eerste hint bij het plaatje deed 't m...* Of is googlelen niet toegestaan...Tis voor mijn tijd, nl...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus die linker is niet de enige??!!
Gefint:Alles is toegestaan, ik heb het verhaal vele malen mogen horen van een ooggetuige en ieder jaar was het anders[sterker]. Abdelkader Zaaf de dronken Algerijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*je eerste hint bij het plaatje deed 't m...* Of is googlelen niet toegestaan...Tis voor mijn tijd, nl...
janneman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On the other side of the screen, it all looks so easy. - Flynn
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:55 schreef horstjan het volgende:
Carlo Pedersoli ofwel tegenwoordig BUD SPENCER van de spaghetti westerns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |