Het was gisteren de eerste keer dat ik naar een concert van the Fray ging. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nou niet een eeeeeeeenorme fan ben, maar dat ik het gewoon goede muziek vindt. Ze speelden eigenlijk simpelweg gewoon de nummers van hun cd's. Aan de ene kant heel leuk, want het klonk ook live gewoon HEEL erg goed.
Aan de andere kant vond ik het wat jammer dat ze weinig extra's toevoegden. Ik vind het juist leuk als bands hun nummers een beetje veranderen, veel interactie hebben met het publiek, etc. Gelukkig hadden ze wel een paar van die dingen erin zitten:
Een verhaaltje tussendoor (met 2 zinnen in het Nederlands)
Een cover van Heartless (van Kanye West)
Het beste gedeelte van het concert vond ik de encore. Eerst kwam alleen Joe terug om in z'n eentje Heaven Forbid te doen.

Hier kon ik alleen maar een klein stukje van op youtube vinden, over een paar dagen staan er vast wel veel meer op.
En ze hadden nog wat geouwehoer met Moederdag; We moesten allemaal onze moeders bellen enzo. Is vast ook wel op youtube te vinden.
How to save a life is natuurlijk sowieso geweldig, al zouden ze alleen het pianostukje maar spelen. Ik vind het wel superjammer dat ze Vienna niet gedaan hebben!

Als ik m'n post zo teruglees lijkt het alsof ik het eigenlijk niet zo'n geweldig concert vond, maar dat is totaal niet waar. Het concert was erg leuk, maar had gewoon op sommige puntjes net wat beter gekund.
(Over beter kunnen gesproken. Meneer de conducteur van de NS had ook wel wat beter gekund, doordat hij me vertelde dat er nog een laatste trein naar Groningen zou gaan om een uur of 1 was ik bijna bij Zwolle blijven wachten op die trein in plaats van die naar Heerenveen te nemen. Op het laatste moment kwam ik erachter dat die extra trein naar Groningen toch niet bestond. Had ik bijna de hele nacht op het station van Zwolle moeten rondhangen in m'n eentje!)