Ik welquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef B.ertha het volgende:
vóór GA kende ik ze niet, wat ik geen schande vind
na how to save a life en over my head toch het album weten te bemachtigen. heerlijk album, had ik niet verwacht. repeat staat aanquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:44 schreef Gosjke het volgende:
Volgens mij is de kracht van de cd net dat iedereen andere favo's heeft. Tenminste, dat merk ik onder de mensen die ik ken.
Ik vind trouwens Little House en Dead Wrong het leukste.
Newton was zo te gek in Paradiso & Londen vorige maandquote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef Pascalle het volgende:
Ai... Ik baal 'n beetje... kom er vorige week pas achter dat Newton Faulkner in het voorprogramma staatThe Fray vind ik ook erg tof, maar zou vooral het vp heel graag een x zien... Alleen red ik dat nooit meer met m'n werk voor a.s. donderdag...
![]()
zooo jij bent gemotiveerd voor je werk. Kon je niet iets regelen ofzo.quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef Pascalle het volgende:
Ai... Ik baal 'n beetje... kom er vorige week pas achter dat Newton Faulkner in het voorprogramma staatThe Fray vind ik ook erg tof, maar zou vooral het vp heel graag een x zien... Alleen red ik dat nooit meer met m'n werk voor a.s. donderdag...
![]()
Ik heb net nr nu ook opstaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:10 schreef Trommeldaris het volgende:
Spongebob squarepants, Spongebox squarepants \o/
* Trommeldaris doet 70's dansje van U.F.O.
Ik heb je niet gezien,quote:Op donderdag 8 november 2007 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Het was goed!!!! zowel Newtonals the fray
en die grap was flauw
Hier ben ik het wel me eens. Ze gingen met een sneltreinvaart door de nummers heen. Het voorprogramma beviel me eigenlijk beter,quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond zijn stem goed, erg mooi. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik qua show net zo goed een cd opgezet kon hebben. Vrij weinig interactie met het publiek op die grap na, en vrij wenig apartere dingen op Route 66 na. Gewoon doorrammen en een uur volmaken.
UFO... hello you wanna take the time to say,quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:10 schreef Trommeldaris het volgende:
Spongebob squarepants, Spongebox squarepants \o/
* Trommeldaris doet 70's dansje van U.F.O.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |