Holy, al zijn goede shadowpriests altijd welkomquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:56 schreef Baret het volgende:
Wat word er eigenlijk meer gebruikt bij raids, een shadow of een holy priest?
Wat raad je me aan, ik denk dat ik tot 40-50 holy ga speccen voor instances. En daarna op naar de shadow specced human priest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Holy, al zijn goede shadowpriests altijd welkom
Kungen zit in mijn battlegroup en die slaat best hard voor een tankquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd stelletje watjes waarom eingelijk uberhaupt wapens geven als ze toch alleen maar nodig zijn om tegen aan te slaan.
Na 20 keer is het niet grappig meer, allang een game-card gekocht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:13 schreef tonks het volgende:
tot je trial voorbij is of?
tot dat het 50x gezegt is, dan word het weer leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:15 schreef Baret het volgende:
[..]
Na 20 keer is het niet grappig meer, allang een game-card gekocht.
Lolquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:04 schreef Baret het volgende:
[..]
Wat raad je me aan, ik denk dat ik tot 40-50 holy ga speccen voor instances. En daarna op naar de shadow specced human priest.
Het wachten is nu op de post dat z'n account is geblokkeerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Blizzard is lief! Volgens me account management heb ik betaald en volgens me bankafschriften niet
![]()
Zit er zelf ook half op te wachten jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wachten is nu op de post dat z'n account is geblokkeerd.
Ben je straks gebanned voor 3 wekenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit er zelf ook half op te wachten jadit kan nooit goed zijn
![]()
"working as intended"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:30 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ben je straks gebanned voor 3 weken!
Je vergat de "untill we fix it"quote:
Weet het al het duurt 4 dagen voordat het verwerkt is, was vorige maand ook zo zie ik net. geboekt op de 27e van de rekening af op de 31equote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vergat de "untill we fix it"
Maar dat zou wel balen zijn als je account wordt geblokkeerd, misschien even bellen met financial support?
Hij is arms hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Kungen zit in mijn battlegroup en die slaat best hard voor een tank
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef tonks het volgende:
Maar weer rerollen he baretje!
rofl ik wist nie eens dat die shit nog bestondquote:Op zondag 1 juli 2007 14:32 schreef tonks het volgende:Net the fishing extravaganza gewonnen in STV kreeg ik een fishing rod met +35 fishing skill en toen ving ik ook nog die rare fish! Dus ik heb nu 515 fishing buffed
[afbeelding]
In een 25 man raid wordt meestal 1 holy priest gebruikt en 2 shadowpriests, voornamelijk om spirit te buffenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Holy, al zijn goede shadowpriests altijd welkom
een Spriest is heerlijk om te hebben als off-healer naast mijzelf (holy paladin)quote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef Nealz het volgende:
[..]
In een 25 man raid wordt meestal 1 holy priest gebruikt en 2 shadowpriests, voornamelijk om spirit te buffen
En als je lekker snel lvl 70 wil worden blijf lekker shadow, en in de eerste outlands instancen kan je ook prima met je dmg build spelen, met VE en en VT.. alleen ffies een andere main healer zoeken.
Een shadowpriest in je groep, eigen totems en buffed +190mp5 is ook wel erg lekkerquote:Op maandag 2 juli 2007 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een Spriest is heerlijk om te hebben als off-healer naast mijzelf (holy paladin)
ik raak dan ZELDEN oom. ik heb imp BoW op mezelf, dik 100 mp/5 en VT op de mobs.. is gewoon een walk in the park.
mijn lolladin heeft mn main (warlock) ingehaald en is nu 70. bezit een 60% flying mount. erg leuk. makkelijk minen..
had zo zaterdag een horde boos gemaakt. die liep op zn 100% walkmount, ik achtervolgde em. vond hij een vein. hij minen, ik van mn mount af. Doe een Hammer of Justice (5 sec stun) op zn dak, en jat zn vein. kon hij niet om lachen. stuurt ie zn pet op me af. uiteindelijk had ik em bijna dood, maar toen deed ie icetrap. ben ik maar gevlucht en weggevlogen
Zet die afkoritingen hier neer die je niet begrijpt en er zal vast uitleg komenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp nog steeds de helft van alle afkortingen niet.
Dat deed het hem welquote:Op maandag 2 juli 2007 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
een Spriest is heerlijk om te hebben als off-healer naast mijzelf (holy paladin)
ik raak dan ZELDEN oom. ik heb imp BoW op mezelf, dik 100 mp/5 en VT op de mobs.. is gewoon een walk in the park.
mijn lolladin heeft mn main (warlock) ingehaald en is nu 70. bezit een 60% flying mount. erg leuk. makkelijk minen..
had zo zaterdag een horde boos gemaakt. die liep op zn 100% walkmount, ik achtervolgde em. vond hij een vein. hij minen, ik van mn mount af. Doe een Hammer of Justice (5 sec stun) op zn dak, en jat zn vein. kon hij niet om lachen. stuurt ie zn pet op me af. uiteindelijk had ik em bijna dood, maar toen deed ie icetrap. ben ik maar gevlucht en weggevlogen
oom = out of manaquote:Op maandag 2 juli 2007 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat deed het hem wel![]()
En lolladin kan ik nog interpreteren, maar spriest niet meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |