Gezellig tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, wil ik een zwarte beer als pet (met mn lvl 10 orc hunter), moet ik daarvoor naar Dun Morogh
zegt iemand die zogenaamd t5 nodig heeft om te tanken...tot in black temple is t5 prettig, maar om nu te zeggen nodig..neequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:32 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Jammer dat 90% van de mensen geen common sense heeft
Vind je dat leuk, ik zou het gewoon overkopieren. Gaat je zo een paar uur duren voor die klote updates.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef Evertjan het volgende:
nieuwe PC dus WoW opnieuw instalerenOpnieuw dat doosje pakken met die CD's heerlijk
![]()
Het is wel een flinke verbetering over wat ik had, en het is altijd mooi meegenomen als je tanks minder (hard) geraakt worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:46 schreef mooiegek het volgende:
[..]
zegt iemand die zogenaamd t5 nodig heeft om te tanken...tot in black temple is t5 prettig, maar om nu te zeggen nodig..nee
Problem solved: Dwarf Hunter aangemaaktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:46 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Gezellig toch, ik heb een ravager gehaalt op een orc hunter op level 16 ofzo. Mag je naar dat draenei start gebied lopen en 4 tot 5x dood gaan op de pier waar de boot vandaan vertrekt
Right, net met mijn ne druid constant 3 hordes tegen mij. Cry more.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef onlogisch het volgende:
alliance zuigt -_- je kan ze nooit eens porren voor een fair & square 1on1 fight. Altijd komen ze met meerdere.
Hmmm, vreemde guild dan , wij gaan er voor mensen zo snel mogelijk op hun maximum te krijgen zodat ze meer waarde hebben voor de guild en de raids , als een hunter mee is en een betere boog (oid) dropped dan is ie voor hem , simpelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Lol wat is er dom aan ? snap het hele verhaal niet. Bij ons in de guild is een regel over needen. Als wij instance doen met guild (hebben genoeg members dus vaak guild runs) en daarbij gaat een warrior voor de 5e keer mee, omdat hij een boog wilt met +7 agi erop of zo, en er gaat een hunter mee die een crappy boog heeft, maar hij gaat voor de eerste keer mee, dan is de regel bij ons dat die warrior er als eerste recht op heeft, waarom omdat hij er al een 6e run voor doet, het is lame dat die hunter 1 run doet en meteen die boog wint als hij need ook al kan hij die boog veel beter gebruiken. Het zorgt niet voor problemen, allemaal nog even goeie vrienden, en vandaag help ik hem weer voor die pads, geen probleem zoals ik hem elke dag wel 2x boost met iets.
Van mij mocht hij hem nog needen, die pads waren 2x beter als die van mij maar ik gunde het hem wel het was beiden 50/50 kans.
Mensen moeten eens niet zo reageren als hun leven van wow afhangt :s had t allemaal beter voor me kunnen houden.
Jij bent een dr00d, en uber buffed sinds TBC, piece of cake dus voor je dr00dquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Right, net met mijn ne druid constant 3 hordes tegen mij. Cry more.
tuurlijk is het een verbetering maar de tijd dat alles om de gear van de tank draaide is gelukkig wel voorbij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het is wel een flinke verbetering over wat ik had, en het is altijd mooi meegenomen als je tanks minder (hard) geraakt worden.
Toch wel meer aan de alliance kant natuurlijk.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:28 schreef Fir3fly het volgende:
Hehe altijd grappig die Horde vs Alliance 'discussie'. Ik heb zowel horde als alliance characters, en aan beide kanten zitten evenveel vervelende spelers
.
Qua bedelen en spam misschien wel...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:57 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Toch wel meer aan de alliance kant natuurlijk.....
Bij mij is het vaak verschillend, WG wint Horde meestal, AV winnen wij meestalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij mijn server wint horde 90% van alle bg matches?
kekquote:
Mwoah, op onze server is dat denk ik niet zo. Ik speel horde, maar zie alliance veel vaker veel georganiseerdere raids uitvoeren. Eergisteren een leuke battle bekeken in het trade quarter van UC, absoluut zinloos om daar naar binnen te stormen als Alliance, maar het was een prachtig gezichtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef vogelkooi het volgende:
Maar veder, alliance het veel minder een groepgevoel en dat lijkt me bij de horde meer.
Klopt het nou dat je een lesbische World of Warcraft-speelster bent?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, op onze server is dat denk ik niet zo. Ik speel horde, maar zie alliance veel vaker veel georganiseerdere raids uitvoeren. Eergisteren een leuke battle bekeken in het trade quarter van UC, absoluut zinloos om daar naar binnen te stormen als Alliance, maar het was een prachtig gezicht
Ben jij een vrouw dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:27 schreef Pritt het volgende:
[..]
Klopt het nou dat je een lesbische World of Warcraft-speelster bent?
Kan toch eigenlijk niet veel beter.![]()
![]()
![]()
Ja, Atrimar is een meisje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:27 schreef Pritt het volgende:
Klopt het nou dat je een lesbische World of Warcraft-speelster bent?
Kan toch eigenlijk niet veel beter.![]()
![]()
![]()
Attunement kun je kopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef viezerdt het volgende:
niks geils aan want ze moeten niks van je, anyway... terug OT
? Me warrior 65 gedinged en met een random groepje van 28 man MC gecleared. Raggy nog nooit zo snel neer zien gaan
. Jammer dat k niet naxx attuned ben, de groep gaat vanaaf daar naartoe
.
Ghehehe...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als ik na de zomer mijn 1,3k euro pc heb, wordt ik een Tank en ga jullie pwnen hihi
Idd stelletje watjes waarom eingelijk uberhaupt wapens geven als ze toch alleen maar nodig zijn om tegen aan te slaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ghehehe...
tanks slaan nog geen deukje in een pakje boter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |