Dat is tot op heden nog een mysterie. Zo'n goedlopende zaak maar ze kan met gemak 3 man personeel missen. Die handlezer zal de toko wel alleen kunnen runnen. Die was ook echt goed zeg in z'n vak!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:48 schreef Clank het volgende:
Amanda maakt de ene muts op en een ander zit erbij te roken en weer een ander zit er bij te...niksen.. waarom moeten ze daar met z'n drieën zijn???
En Amanda ernaast aub, die laat het zich allemaal welgevallen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef scanman01 het volgende:
heeft Brian dat echt gezegd?Die lul moesten ze opknopen.
Dat is toch als je het per ongeluk goed schrijft... ???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:43 schreef Copycat het volgende:
Weer een pareltje van Tien:
[..]
Dan schaam je je toch de ogen uit je hoofd, met zulke taalonkundige blunders?
hehquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:51 schreef SiRojK het volgende:
Dit is Amanda haar wereldbeeld:
http://schoolweb.rago.be/bs/boom/park/reiger2.jpg
Dezelfde shortcut heb ik voor het woord negeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
Heb jij een of andere shortcut voor dit zinnetje waarbij je alleen met een letter de persoon aan moet geven?
Maar Amanda heeft evenveel hersens als een goudvis. Voor haar geldt ook dat ze een rondje loopt en dan alles al weer is vergeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Amanda ernaast aub, die laat het zich allemaal welgevallen.
Dat, mijn beste, is in het geval van de redactie van DGK schering en inslag, heb ik het idee. Als ik toch teksten met zulke fouten zou afleveren, had ik binnen de kortste keren geen werk meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
Dat is toch als je het per ongeluk goed schrijft... ???![]()
da's bij de prijs inbegrepen... geen kwaliteit maar kwantiteitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:48 schreef Clank het volgende:
Amanda maakt de ene muts op en een ander zit erbij te roken en weer een ander zit er bij te...niksen.. waarom moeten ze daar met z'n drieën zijn???
zoiets doe je in 10 minuten toch? hoogstens n half uur omg 1 en n half uur. bizarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft anderhalf uur de tijd om iemand op te maken.. jémig.. wat moet je er in zoveel tijd allemaal opsmeren?!!
Het valt me op dat hij echt megastil is en altijd moe..moe moe moequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef DrsH het volgende:
Dennisje zit nu al te gapen dus dat wordt een spannende avond
Niet iedereenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
zoiets doe je in 10 minuten toch? hoogstens n half uur omg 1 en n half uur. bizar
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is toch als je het per ongeluk goed schrijft... ???![]()
Zelfs zonder streams lig ik in een deuk...........waarvoor dank streamers!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
WB staat liever aan zijn auto te sluiten dan in de keuken.
Amanda: Kun je dat, aan auto's sleutelen?
WB.: Nee.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft anderhalf uur de tijd om iemand op te maken.. jémig.. wat moet je er in zoveel tijd allemaal opsmeren?!!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef shinegoldie het volgende:
hahaha t gaat op tijd en ze zit gewoon een brief te lezen... lekker enthousiast
Hoe krijg je anders anderhalf uur volquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef shinegoldie het volgende:
hahaha t gaat op tijd en ze zit gewoon een brief te lezen... lekker enthousiast
heerlijk zulk supportive personeel in dienstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef Clank het volgende:
DOB moet zeggen van de moeder van Cora tegen Brian zeggen dat alles goed is en dat ze nog steeds fan van Brian is.
Topvoetballers kwaal. Romario had dat ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het valt me op dat hij echt megastil is en altijd moe..moe moe moe
en ik maar denken dat het alleen voor brian geldt waar amanda de kijkdoos isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:51 schreef SiRojK het volgende:
Dit is Amanda haar wereldbeeld:
http://schoolweb.rago.be/bs/boom/park/reiger2.jpg
Nou moet ik het toch toelichten, mon cher! Had ik niet gedacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat, mijn beste, is in het geval van de redactie van DGK schering en inslag, heb ik het idee. Als ik toch teksten met zulke fouten zou afleveren, had ik binnen de kortste keren geen werk meer.
wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef demins het volgende:
[..]
Nou moet ik het toch toelichten, mon cher! Had ik niet gedacht.
Je hebt taalkundige blunders en taalonkundige hoogstandjes. Taalonkundige blunders daarentegen...
Dacht ik, hoor!Maar het jouw beroep.
![]()
Oepsie poepsie Cc, pas maar op voor je baan. Taalblunders zijn echt besmettelijk en internet is een bron van besmetting.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ze vandaag onder tijdsdruk ging werken? Anderhalf uur voor om een gezicht op te maken. Wat een afgang.
is een verrassingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
Huub zit Lieke gek te maken over vanavond, maar hij heeft het toch al afgezegd?
nee huub wil het als verassing houden. een verassing dinerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef Disana het volgende:
Weet Lieke wel dat Huub niet meedoet met het groupie-gebeuren? Ze zeurt zo over zoenen en hooters.
Ja, dan is de verrassing groter als hij een date met haar heeft geregeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef lillkiss het volgende:
hij neemt haar in de maling en test haar
Oh, leuk. Zit ze hem voor niets te knijpenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
nee huub wil het als verassing houden. een verassing diner
Verklaar grote taalkundige!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef demins het volgende:
[..]
Nou moet ik het toch toelichten, mon cher! Had ik niet gedacht.
Je hebt taalkundige blunders en taalonkundige hoogstandjes. Taalonkundige blunders daarentegen...
Dacht ik, hoor!Maar het jouw beroep.
![]()
Beetje voeren, grappig toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
jaa, ik vind het wel romantish van huub. ik denk dat lieke het helemaal geweldig vind. maar ik hoop niet dat jaap enzo het gaan verpesten :/quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, leuk. Zit ze hem voor niets te knijpen![]()
Dat is zeker waar. Dat, en de spellingswijzigingen, laten mij veel vaker twijfelen dan vroeger.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Oepsie poepsie Cc, pas maar op voor je baan. Taalblunders zijn echt besmettelijk en internet is een bron van besmetting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |