Hij gebruikt ook al die o zo spitsvondige benaming voor Lieke?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
Dennis: Waar is Slieko?
Amanda: In de private, ik ruik haar vanaf hier.
Alles om erbij te horenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij gebruikt ook al die o zo spitsvondige benaming voor Lieke?
Ja, we weten allemaal hoe schoon Amanda is en hoe vaak ze onder de douche staatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
Dennis: Waar is Slieko?
Amanda: In de private, ik ruik haar vanaf hier.
Hoe vaak zeggen Brian en Natasia niet tegen Amanda ; je stinkt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, we weten allemaal hoe schoon Amanda is en hoe vaak ze onder de douche staat
Misschien moet ze gewoon niet meer praten en zich gewoon buiten beeld weer anaal laten penetreren door Brian.
Wat ik tot nu toe gezien heb gaan lol hebben en Dennis inderdaad niet samen. Wat een lamzak zeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:25 schreef itsme het volgende:
Goede zet van huub om niet mee te doen aan de groupie dag. pakt hij indirect ook jaap mee want kan me niet voorstellen dat hij met dennis zo veel lol zou hebben als met Huub.
die weten zich alletwee geen houding te geven, dus ik ben benieuwd wat dat moet worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:25 schreef itsme het volgende:
Goede zet van huub om niet mee te doen aan de groupie dag. pakt hij indirect ook jaap mee want kan me niet voorstellen dat hij met dennis zo veel lol zou hebben als met Huub.
En het is nu een mooie test voor Dennis om te kijken uit welk hout hij gesneden is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:25 schreef itsme het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef noekje het volgende:
Ja, daar kwam een jongen naar me toe op de wc. Mijn vriendin is fan van jou..en ben ik met haar gaan zoenen.
Wil de echte hoer nu opstaan? Amanda is een groupie van haar fans ipv andersom.
Jaap gaat ws een show opvoeren dat de groupies zijn slaven moeten zijn en Dennis zal er wel wat dom bij gaan zitten lachen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef 2live het volgende:
[..]
die weten zich alletwee geen houding te geven, dus ik ben benieuwd wat dat moet worden.
Waarschijnlijk is hij niet voor de vrouwen besneden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
En het is nu een mooie test voor Dennis om te kijken uit welk hout hij gesneden is.
De vorige keer mocht hij aan het feesten buiten het oog van de camera
Amanda is het levende bewijs van de stelling: Wat je zegt ben je zelf.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Grappig, Amanda moet nog eens iets over Lieke zeggen.
http://www.at5soap.nl/2006/07/17/figuranten-gezocht/
Amanda Balk:
Hierbij wil ik me opgeven als figurante,
ik ben 18 jaar en woon al me hele leven in amsterdam.Het lijkt mij hartstikke leuk om hier aan mee te doen.
Vriendelijke Groet Amanda Balk
dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:39pm
Speurneus!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Grappig, Amanda moet nog eens iets over Lieke zeggen.
http://www.at5soap.nl/2006/07/17/figuranten-gezocht/
Amanda Balk:
Hierbij wil ik me opgeven als figurante,
ik ben 18 jaar en woon al me hele leven in amsterdam.Het lijkt mij hartstikke leuk om hier aan mee te doen.
Vriendelijke Groet Amanda Balk
dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:39pm
je bedoelt dat hoge uithaaltje aan het einde van iedere zin? Leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda praat ook zo leuk.![]()
Het is echt net of ze constant kreten aan het slaken is.
Precies. Ik ben enorm benieuwd hoe dit gaat worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
En het is nu een mooie test voor Dennis om te kijken uit welk hout hij gesneden is.
De vorige keer mocht hij aan het feesten buiten het oog van de camera
"ik heb vandaag geen zin om het te wassen"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef shinegoldie het volgende:
gister wou ze t ook al nie wasssen
precies, volgens mij is amanda viezer dan lieke. ze heeft nog steeds jam op der laarzen van vrijdagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef noekje het volgende:
[..]
"ik heb vandaag geen zin om het te wassen"
Dikke muil over Lieke.
Aan de telefoon sprankelde hij echt. Toen kwam echt even zijn persoonlijkheid naar boven. Ik heb dus ook hoge verwachtingen van vanavond.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik ben enorm benieuwd hoe dit gaat worden.
Eens kijken hoe die praatjesmaker zich gaat manifesteren.
De 24 jarige snol Amanda kan zich beter zorgen gaan maken om haar eigen obsessie voor Lieke. (8) Zelfkennisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:28 schreef noekje het volgende:
Amanda: over z'n obsessie met Brian komt die toch nooit heen.
mwoah..
jajaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Aan de telefoon sprankelde hij echt. Toen kwam echt even zijn persoonlijkheid naar boven. Ik heb dus ook hoge verwachtingen van vanavond.![]()
Bianca gaat liever voor Tatjanabruin.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef noekje het volgende:
"Dan ga ik nog liever voor zwart!"
DOB prutsers: ZWART?????
Ik zat al te denken dat ze helemaal confuus zou kunnen worden: de kapster zegt 'geen vet', DOB zegt 'olie'. Maar ja, DOB zijn prutsers en Amanda houdt van vet, dus daar zal ze wel voor gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:30 schreef noekje het volgende:
Zegt die gozer dat ze er olie in moet doen! Alleen dieselolie kan haar redden.
Tatjana was/is écht een lekkere meid.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bianca gaat liever voor Tatjanabruin.![]()
precies en Tatjana is 43 of zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tatjana was/is écht een lekkere meid. Amanda komt daar nog niet eens een heel klein beetje in de buurt.
Tatjana is dan ook al over de 40 en kan voor eind 20 doorgaan, Amanda is 19 en kan zo voor 35 doorgaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tatjana was/is écht een lekkere meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |