groen/geel - dat bedenk je toch nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:35 schreef shinegoldie het volgende:
gatver 2 kleuren? wordt vast heel lelijk
Al dat gezweet onder de dekens tijdens het 'neuken' met Brian gaat toch ontzettend op je hoofd jeuken? Met nog geen meterslange stok aanraken, dat vieze wijf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:35 schreef noekje het volgende:
Amanda wast het één keer in de 3/4 dagen.
Lul niet muts. Zeker in de begintijd, toen was het soms wel 2 weken later.
Echt belachelijk dat ze geen kritiek op dat haar geven, echt van die sukkels die alles wat de klant doet allemachtig prachtig vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Waarom, waaaaaarom zeggen die mutsen van DOB niet dat dit haar echt niet meer kan, ze loopt toch zo voor joker.
Zou het zo zijn dat die synthetische rotzooi wat haar moet voorstellen, het enige is dat ze hebben?
Van die charmante kloddertjes wit op zn nagels...... stylo typex!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
DOB gaan toch zeker wel Jaap z'n nagels lakken en mascara op Jaap z'n wimpers doen voor zijn bruiloft? God, wat zag die man er goed uit zeg toen! Oooooh..écht waar he!
adel zou haar haar echt flink moeten laten uitdunnen, kan ze weer eens goed zien hoe haar gezicht zich steeds meer vormt tot een rond bolletjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat ze geen kritiek op dat haar geven, echt van die sukkels die alles wat de klant doet allemachtig prachtig vinden.
Een echte professional durft ook kritiek te geven.
ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap speelt of hij twijfelt aan zijn huwelijk.
Ik geloof er niets van, 6 juli gaat gewoon door.
Natuurlijk krijgt hij wat extra aandacht dmv zijn op televisie zijn, maar om daarvoor Cora te laten schieten.
Ik hoop maar dat hij zich beheerst, vanavond.
Cora heeft immers ook grote borsten.
Over 5 jaar pas? Volgens mij is ze dat nu al.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
Over 5 jaar is Amanda een verlopen, verneukt, verrookt, verrot, uitgelubberd, uitgekotst meisje
ze is al 24, maakt haar 29 tegen die tijd - niet erg belangrijk, maar ze liegt over haar leeftijd - al dan niet in opdracht vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
Over 5 jaar is Amanda een verlopen, verneukt, verrookt, verrot, uitgelubberd, uitgekotst meisje van 24......
Hoe oud zal ze dan lijken?
Weet je wat het is....... ze is gewoon niet in staat om dat lange haar te verzorgen. Dus het moet gewoon niet langer dan schouderlang.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
adel zou haar haar echt flink moeten laten uitdunnen, kan ze weer eens goed zien hoe haar gezicht zich steeds meer vormt tot een rond bolletje
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze is al 24, maakt haar 29 tegen die tijd - niet erg belangrijk, maar ze liegt over haar leeftijd - al dan niet in opdracht van
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Van die charmante kloddertjes wit op zn nagels...... stylo typex!![]()
Dan schaam je je toch de ogen uit je hoofd, met zulke taalonkundige blunders?quote:14:16 - Brian zegt tsjakkááááá!
Amanda dobbert de laatste tijd een beetje stuurloos rond in de Villa. De blondine vindt het tijd voor actie. Brian helpt zijn vriendinnetje om weer op koers te komen. Samen maken ze een actielijstje. Nou ja samen. Brian vertelt aan Amanda wat ze moet opschrijven. “Certificaat halen, tijdsindicatie opvragen bij Tilly!”, zij hij opgeruimd. Amanda pent alles braaf neer. Zelfs haar overgewicht wordt aangepakt. “Ik vind mijzelf te dik worden”, zegt de 19-jarige. “Ik ook”, beaamt Brian. Het is duidelijk wie hier aan de touwtjes trekt...
Dat kan je niet maken! Die krijgt binnen no time wat drains in haar hoofd gepropt van wat onwillekeurige voorbijgangers.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
adel zou haar haar echt flink moeten laten uitdunnen, kan ze weer eens goed zien hoe haar gezicht zich steeds meer vormt tot een rond bolletje
dat haar is een flinke centimeter te dik, echt - adel zou het eens "naturel" moeten gaan proberen - verbazingwekkend dat ze daar inmiddels niet eens behoefte aan krijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat het is....... ze is gewoon niet in staat om dat lange haar te verzorgen. Dus het moet gewoon niet langer dan schouderlang.
Gelukkig heb je het alternatief gitaarspel nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat NU op MUTE, ik trek het echt niet meer.![]()
Amanda snapt niet dat ze het over zichzelf heeft...ik zeg toch...hersenen van dat kind passen in een vingerhoedjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:43 schreef akveor het volgende:
Het enige wat Lieke kan is op d'r rig liggen en ze geeft dat ook toe volgens Amanda... hoe naief kan iemand zijn.
de pot verwijt.......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:43 schreef akveor het volgende:
Het enige wat Lieke kan is op d'r rig liggen en ze geeft dat ook toe volgens Amanda... hoe naief kan iemand zijn.
Weet je nog dat er een tijd was dat we medelijden met haar hadden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Treed binnen in de wondere wereld van DOB.quote:
Cc als je haar nu hoorde praten............ je zou haar zo door het beeldscherm willen trekken en een paar knallen verkopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je nog dat er een tijd was dat we medelijden met haar hadden?
Kan het me nu niet meer voorstellen.
Ongelooflijk. Ik heb echt nog nooit zo een enorm dom kind meegemaakt. Geen woorden voor. Zo'n opmerking van het kind dat duidelijk in de villa is gezet omdat ze geen probleem heeft met haar blote tieten in beeld te komen (de regie zoomt er ook gewoon steeds op in).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:43 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda: het enige dat Lieke kan is op haar rug liggen
ik ook niet, moment van zwakte geweest.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik weet het nog.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat interesseert haar 0,0.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef mootie het volgende:
Volgens Amanda vinden Lieke en Huub elkaar helemaal niet leuk meer, het enige wat Lieke kan is op haar rug liggen...
Meisje meisje........ als je eens wist hoe de streamers over je denken...
Ik heb dat niet snel, maar ik hoop echt dat Huub met een schaar rondloopt en perongeluk op Amanda valt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Cc als je haar nu hoorde praten............ je zou haar zo door het beeldscherm willen trekken en een paar knallen verkopen.
je naïviteit begint adeliaanse vormen aan te nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat stond zeker ook in het script.
van wanneer is dit?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
Nu we toch bezig zijn met de portfolio van DOB.
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb jij een of andere shortcut voor dit zinnetje waarbij je alleen met een letter de persoon aan moet geven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
mediageilquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:48 schreef Clank het volgende:
Amanda maakt de ene muts op en een ander zit erbij te roken en weer een ander zit er bij te...niksen.. waarom moeten ze daar met z'n drieën zijn???
was dat op de streams?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
De voorbereiding van de nacht van Likkende Lassie.
heeft Brian dat echt gezegd?quote:“Ik vind mijzelf te dik worden”, zegt de 19-jarige. “Ik ook”, beaamt Brian. Het is duidelijk wie hier aan de touwtjes trekt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |