Dat is toch als je het per ongeluk goed schrijft... ???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:43 schreef Copycat het volgende:
Weer een pareltje van Tien:
[..]
Dan schaam je je toch de ogen uit je hoofd, met zulke taalonkundige blunders?
hehquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:51 schreef SiRojK het volgende:
Dit is Amanda haar wereldbeeld:
http://schoolweb.rago.be/bs/boom/park/reiger2.jpg
Dezelfde shortcut heb ik voor het woord negeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
Heb jij een of andere shortcut voor dit zinnetje waarbij je alleen met een letter de persoon aan moet geven?
Maar Amanda heeft evenveel hersens als een goudvis. Voor haar geldt ook dat ze een rondje loopt en dan alles al weer is vergeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Amanda ernaast aub, die laat het zich allemaal welgevallen.
Dat, mijn beste, is in het geval van de redactie van DGK schering en inslag, heb ik het idee. Als ik toch teksten met zulke fouten zou afleveren, had ik binnen de kortste keren geen werk meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
Dat is toch als je het per ongeluk goed schrijft... ???![]()
da's bij de prijs inbegrepen... geen kwaliteit maar kwantiteitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:48 schreef Clank het volgende:
Amanda maakt de ene muts op en een ander zit erbij te roken en weer een ander zit er bij te...niksen.. waarom moeten ze daar met z'n drieën zijn???
zoiets doe je in 10 minuten toch? hoogstens n half uur omg 1 en n half uur. bizarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft anderhalf uur de tijd om iemand op te maken.. jémig.. wat moet je er in zoveel tijd allemaal opsmeren?!!
Het valt me op dat hij echt megastil is en altijd moe..moe moe moequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef DrsH het volgende:
Dennisje zit nu al te gapen dus dat wordt een spannende avond
Niet iedereenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
zoiets doe je in 10 minuten toch? hoogstens n half uur omg 1 en n half uur. bizar
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is toch als je het per ongeluk goed schrijft... ???![]()
Zelfs zonder streams lig ik in een deuk...........waarvoor dank streamers!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
WB staat liever aan zijn auto te sluiten dan in de keuken.
Amanda: Kun je dat, aan auto's sleutelen?
WB.: Nee.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft anderhalf uur de tijd om iemand op te maken.. jémig.. wat moet je er in zoveel tijd allemaal opsmeren?!!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef shinegoldie het volgende:
hahaha t gaat op tijd en ze zit gewoon een brief te lezen... lekker enthousiast
Hoe krijg je anders anderhalf uur volquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef shinegoldie het volgende:
hahaha t gaat op tijd en ze zit gewoon een brief te lezen... lekker enthousiast
heerlijk zulk supportive personeel in dienstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef Clank het volgende:
DOB moet zeggen van de moeder van Cora tegen Brian zeggen dat alles goed is en dat ze nog steeds fan van Brian is.
Topvoetballers kwaal. Romario had dat ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het valt me op dat hij echt megastil is en altijd moe..moe moe moe
en ik maar denken dat het alleen voor brian geldt waar amanda de kijkdoos isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:51 schreef SiRojK het volgende:
Dit is Amanda haar wereldbeeld:
http://schoolweb.rago.be/bs/boom/park/reiger2.jpg
Nou moet ik het toch toelichten, mon cher! Had ik niet gedacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat, mijn beste, is in het geval van de redactie van DGK schering en inslag, heb ik het idee. Als ik toch teksten met zulke fouten zou afleveren, had ik binnen de kortste keren geen werk meer.
wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef demins het volgende:
[..]
Nou moet ik het toch toelichten, mon cher! Had ik niet gedacht.
Je hebt taalkundige blunders en taalonkundige hoogstandjes. Taalonkundige blunders daarentegen...
Dacht ik, hoor!Maar het jouw beroep.
![]()
Oepsie poepsie Cc, pas maar op voor je baan. Taalblunders zijn echt besmettelijk en internet is een bron van besmetting.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ze vandaag onder tijdsdruk ging werken? Anderhalf uur voor om een gezicht op te maken. Wat een afgang.
is een verrassingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
Huub zit Lieke gek te maken over vanavond, maar hij heeft het toch al afgezegd?
nee huub wil het als verassing houden. een verassing dinerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef Disana het volgende:
Weet Lieke wel dat Huub niet meedoet met het groupie-gebeuren? Ze zeurt zo over zoenen en hooters.
Ja, dan is de verrassing groter als hij een date met haar heeft geregeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef lillkiss het volgende:
hij neemt haar in de maling en test haar
Oh, leuk. Zit ze hem voor niets te knijpenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
nee huub wil het als verassing houden. een verassing diner
Verklaar grote taalkundige!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef demins het volgende:
[..]
Nou moet ik het toch toelichten, mon cher! Had ik niet gedacht.
Je hebt taalkundige blunders en taalonkundige hoogstandjes. Taalonkundige blunders daarentegen...
Dacht ik, hoor!Maar het jouw beroep.
![]()
Beetje voeren, grappig toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
jaa, ik vind het wel romantish van huub. ik denk dat lieke het helemaal geweldig vind. maar ik hoop niet dat jaap enzo het gaan verpesten :/quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, leuk. Zit ze hem voor niets te knijpen![]()
Dat is zeker waar. Dat, en de spellingswijzigingen, laten mij veel vaker twijfelen dan vroeger.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Oepsie poepsie Cc, pas maar op voor je baan. Taalblunders zijn echt besmettelijk en internet is een bron van besmetting.
Ohhh Lieffffffquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, dan is de verrassing groter als hij een date met haar heeft geregeld.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
groot taalkundige, verklaart u zich ook nog even nader!
leuk....ik dacht alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
nee huub wil het als verassing houden. een verassing diner
shinegoldie heeft de denkbeeldige leeftijd van amanda...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Van die foto kan je echt een boel zeggen.... maar cute?????????
Ik ben dol op Cc.quote:
Geheel off-topic natuurlijk, maar ja: internet is wat dat betreft een ramp. Waar vroeger 99% van je leesvoer door professionals geschreven was, is inmiddels de meerderheid door taalkneuzen neergekalkt. Ergo je hele woordbeeld gaat naar zijn grootje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Dat, en de spellingswijzigingen, laten mij veel vaker twijfelen dan vroeger.
Cc is een dame.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
groot taalkundige, verklaart u zich ook nog even nader!
U is mijn held!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Geheel off-topic natuurlijk, maar ja: internet is wat dat betreft een ramp. Waar vroeger 99% van je leesvoer door professionals geschreven was, is inmiddels de meerderheid door taalkneuzen neergekalkt. Ergo je hele woordbeeld gaat naar zijn grootje.
Voor jonge mensen die nooit anders zien, moet dit nog veel erger zijn. Sowiezo, zowieso en zowiezo zie je sowieso vaker dan de correcte spelling.
is het mierenneuker of miereneukerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Geheel off-topic natuurlijk, maar ja: internet is wat dat betreft een ramp. Waar vroeger 99% van je leesvoer door professionals geschreven was, is inmiddels de meerderheid door taalkneuzen neergekalkt. Ergo je hele woordbeeld gaat naar zijn grootje.
Voor jonge mensen die nooit anders zien, moet dit nog veel erger zijn. Sowiezo, zowieso en zowiezo zie je sowieso vaker dan de correcte spelling.
dennis is poepquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef petraa het volgende:
B: Dennis is cool, dennis is oke, dennis is snel geagiteerd ofzo. duwen trekken.
A: Dat is niet snel over de zeik Huub loopt op hem af met zulke ogen.
Denk dat niemand het nog weet....prachtige strategische zet van hemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef petraa het volgende:
Weten er nog meer in het huis dat de groupie dag van Huub niet doorgaat. Of heeft Huub het voor zichzelf gehouden ?
En helemaal terecht! Ik wens je alle geluk op het glibberige liefdespad!quote:
Dat woord doe ik ook vaak fout, maar vanaf nu niet meer, bedankt he, taalhoer!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar Brian en Amanda niet.quote:
Allemaal waar. En ook de professionals maken er steeds meer een potje van omdat ze niet beter weten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Tot voor kort hing dat van je libido af, gelijk kippensoep alleen bij rijke mensen gegeten werd, maar helaas is daar ook een spellingshervorming over heen gegaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
is het mierenneuker of miereneuker![]()
Ja super, iedereen denkt yes vanavond gaat het kapot tussen Huub en Lieke en dan hebben ze zelf een date.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef riri het volgende:
[..]
Denk dat niemand het nog weet....prachtige strategische zet van hem
ach ..... met alles wat je in huis hebt gehaald heb je een dolle avondquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Werkelijk belachelijk als er vanavond 2 streams op Huub en Liekes saaie etentje gericht zouden staan.
Dat is verspilling.
Klopt. Daarbij heb je echter ook zoiets als 'artistieke vrijheid' en 'spelen met taal'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef demins het volgende:
Dacht ik, hoor!Maar het is jouw beroep.
![]()
En dan heb je ook nog zoiets als domme blundersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef voyeur het volgende:
Oepsie poepsie Cc, pas maar op voor je baan. Taalblunders zijn echt besmettelijk en internet is een bron van besmetting.
Huub noemt Sharon Olga.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:16 schreef Ning het volgende:
Iemand al http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/gelezen. Palma heet dus Olga
Is ook eng voor zo'n jongen. Hij moet ook nog kiezen of hij een roze of een turquoise onderbroek aantrekt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:17 schreef mootie het volgende:
Dennis vraagt zich af hoe laat 'die vrouwtjes' komen...
nee jaap, lieke der weblog stond er nog opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:19 schreef Clank het volgende:
Heeft Dennis nou in spullen van Lieke lopen te neuzen op de pc... of is hij dat van plan?
Heeft Palma echt water over Lieke heen gegooid tijdens het interview ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:16 schreef Ning het volgende:
Iemand al http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/gelezen. Palma heet dus Olga
Hij heeft het gedaan en noemt Lieke een kutwijf. Ze heeft iets over Dennis geschreven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:19 schreef Clank het volgende:
Heeft Dennis nou in spullen van Lieke lopen te neuzen op de pc... of is hij dat van plan?
die sharon heeft dat gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Palma echt water over Lieke heen gegooid tijdens het interview ?
Nee, Huub noemt Sharon Olga, vandaar de verwarring.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, dat heeft die Olga dus gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Klopt..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Iemand zei gisteren dat Palma Josefina heet.
ik doe gezellig mee met de collateral damage van het internetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef voyeur het volgende:
[..]
Tot voor kort hing dat van je libido af, gelijk kippensoep alleen bij rijke mensen gegeten werd, maar helaas is daar ook een spellingshervorming over heen gegaan![]()
Waarom deed ze dat danquote:
Wie is Sharon dan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, Huub noemt Sharon Olga, vandaar de verwarring.
De ene poets is Herma, de andere is Sharon. Brenda komt niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |