MacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacquote:
mijn dell laptop kan tenminste tegen een stootje, ik ben in 11 maanden tijd al 4x teruggeweest met dat halfdode macflurryquote:
Nee dat wordt me te duur. Want dan wil ik natuurlijk een top MacBook hebben en loopt het de spuigaten uitquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb een macbook te koop, als ze de mijne niet terug nemen. Kapot tyfus hoere-onding.
macbook, sinds intel er in zit zijn we betatestersquote:
mijn powerbook G4 is van de trap afgedonderd, en die is vrij hoog, en heeft niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn dell laptop kan tenminste tegen een stootje, ik ben in 11 maanden tijd al 4x teruggeweest met dat halfdode macflurry
ok, wat is er kapot aan dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
macbook, sinds intel er in zit zijn we betatesters
powerbook g4 zijn dan ook ouder, die doen het gewoon. ZOals gezegd, ik heb een macbook met intel outside. Tenminste, als ze me geen nieuwe revisie willen geven. Onding. dan weer de topcase naar de klote, dan weer random shutdown geneuzel, dan weer de monitor verbinding slecht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn powerbook G4 is van de trap afgedonderd, en die is vrij hoog, en heeft niks.
Ja, er zit een krasje op.
Maar verder geen schade.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
powerbook g4 zijn dan ook ouder, die doen het gewoon. ZOals gezegd, ik heb een macbook met intel outside. Tenminste, als ze me geen nieuwe revisie willen geven. Onding. dan weer de topcase naar d eklote, dan weer random shutwon geneuzel, dan weer de monitor verbinding slecht.![]()
Hoor je me over MacOSquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die macbooks (niet de pro) zijn van plastic toch?
Deze powerbook is dan wel van aluminium geloof ik...
Maar ik heb hier echt níets over te klagen.
Ik vind het OS honderd keer prettiger werken dan Win, alleen de besturing is effe wennen.
En compatibiliteitsproblemen heb ik ook niet.
Of minimaal.
Jij heiden!quote:
die bezig ik nu ook niet met een 1099 euro macbook (eerste revisie intel inside)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
en trouwens, een dell laptop is dan misschien wel wat robuuster, maar als jij zo'n 600 euro acer laptop bij de mediamarkt op de kop tikt, bezig jij geen stevige, goeie, robuuste laptop.
nee, maar ik vatte die opmerking over mac maar gewoon algemeen opquote:
ze zien er weer "hebben" uit. Maar ik zou eerst wat op fora kijken. Ik trap er geen tweede keer in om betatester te zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar ik vatte die opmerking over mac maar gewoon algemeen op
Weet jij toevallig of die nieuwe imacs een beetje fatsoenlijk zijn?
maar die pro's zijn ook van aluminium.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
die bezig ik nu ook niet met een 1099 euro macbook (eerste revisie intel inside)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |