En wie begon daar ooit mee?!quote:
De kwaliteit gaat sterk achteruit.quote:
Mogge!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
![]()
OA gespot in HOC Mummie topic(je volgt me?
)
Belgen zijn best aardig over het algemeen. Het land vind ik persoonlijk alleen mooi in de Ardennen, daar er mooie bergen (heuvels) zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
belgie
Kutvolk
[..]
Je leert het zo hoor, als je moet.
[..]
Ik ook.
Gebakken eieren
ik zag hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge!![]()
Ik kwam dat artikel tegen en toen bedacht ik me dat ik daar wel een topic over kon starten....![]()
Zoekwerk leverder echter al resultaat op...![]()
Dus ik ben zo vrij geweest jouw post te editten!![]()
Ze zijn idd wel aardig én typisch...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Belgen zijn best aardig over het algemeen. Het land vind ik persoonlijk alleen mooi in de Ardennen, daar er mooie bergen (heuvels) zijn.
Voor vakantie ga ik liever naar de Middellandse Zee, Atlantische Oceaan of Egeïsche Zee kust. Heerlijke temperaturen, lekker water en mooie stranden
http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
belgië
pauperversie, ik kan het origineel niet vinden.
Maar ik vind het volk kut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ze zijn idd wel aardig én typisch...
België heeft ook wel mooie (binnen)steden, zoals Gent, Brugge en Brussel.
Mijn voorkeur gaat niet perse uit naar warme landen, al heb ik daar uiteraard geen enkel probleem mee.![]()
Vorig jaar in Oostenrijk geweest, jaar daarvoor in Ierland en Hongarije... Ook prima bevallen! [afbeelding]
goed bezig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg
Zeker weten!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-IERzx5Spic
Blijft echt een tof nummer
Whehe...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar ik vind het volk kut.
Brussel bijvoorbeeld, weigeren ze vaak nederlands tegen je te spreken
Pleur toch op, ze verstaan het best, reageer dan gewoon.
En ze zijn natuurlijk dom, maar dat is algemeen bekend
Ik zou er gewoon niet willen wonen, ralle wegen die ze daar hebben, wegwijzering slaat op stront, en het stinkt er
Dat is wel zuur. Maak gewoon open en zeg dan dat je niet wist dat het voor hem wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
m'n broertjes macbook is binnen.
Op mijn naam, en ik ben té nieuwsgierig
Ik wil 'm eigenlijk open maken
whehe ,er staat niet op dat het een pakket van apple is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel zuur. Maak gewoon open en zeg dan dat je niet wist dat het voor hem was
.quote:
macbook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga trouwens ook een laptop kopen, nog suggesties?
ik heb een macbook te koop, als ze de mijne niet terug nemen. Kapot tyfus hoere-onding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |