Als het weer een beetje meezit ga ik ook nog wel kijken.quote:
Nope, die heb ik niet kunnen ontdekken op de site.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef MUUS het volgende:
Nope, die heb ik niet kunnen ontdekken op de site.
Spinvis speelt toch donderdag niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:42 schreef k_man het volgende:
Ik ga komende donderdag in Den Haag.
Hendrick Jan de Stuntman is altijd wel goed, volgens mij. En Spinvis is afschuwelijk.
Wanneer gaan we...?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeet je de beelden niet te bekijken op het Lange Voorhout? Ze staan er namelijk weer.
Maakt mij niet uit, roep maar een datum.quote:
Wat ben jij een hokjesduwer zeg. Of in ieder geval, je duwt jezelf in een hokje. Je zit nu al 3 posts lang te verkondigen dat de parade zo'n rijke yuppen-feestje is, en zo anders dan de gratis vierdaagsefeesten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:59 schreef thaleia het volgende:
Dat is helemaal waar, een normaal avondje theater kost minstens evenveel. Misschien is het ook niet bedoeld om zo'n Vierdaagse-achtig festival te zijn, waar mensen elke dag komen. 1 dag kan best, ook voor non-VPRO/GroenLinks/biologische groentenpubliek
Maximaal 50 euro, zou ik zeggen. Met zes euro voor het terrein, een tientje om te eten, een tientje om te drinken en 25 euro entreegeld voor de voorstellingen kom je de avond prima door. Dus inderdaad; als je een avondje naar het theater gaat en vooraf nog wat eet, ben je dat ook kwijt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:57 schreef Liejannuh het volgende:
Entree en 2 à 3 voorstellingen kost je 20 à 25 euro. Is nog wel te overzien eigenlijk. Als je naar een theatervoorstelling gaat, dan ben je dat ook al snel kwijt.
Maar je moet nog een hapje eten, wilt wat drinken en dus ben je 50 euro kwijf. Minimaal.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:49 schreef thaleia het volgende:
Oh, ja, voor een avondje gaat het ook best, maar ik had hier in Nijmegen net een week lang Zomerfeesten gehad waar ik elke avond naartoe ging, omdat je daar gewoon gratis naar binnen loopt en gratis bandjes kijkt....en toen hoorde ik van m'n Utrechtse zusje dat meerdere avonden gaat dat die telkens die zes euro mag dokken (ja goed, er is een tienrittenkaart, dan betaal je 60 cent per avond minder, joy!)
Met zulke prijzen trek je wel nogal eenzijdig het 'correcte publiek' aan, zeg maar, dat is er een beetje jammer aan. Alhoewel ik gisteren ook wel erg veel studenten zag, dat wel.
Eeh nee, dat ie alleen nog maar erotische shows geeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
Wat zeggen je collega's dan? Dat het vergane glorie is?
Nou, ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:22 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Eeh nee, dat ie alleen nog maar erotische shows geeft![]()
HJ de stuntman is ook erg leuk. Zorg dat je niet helemaal vooraan zit, kan een beetje nat worden...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:45 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Gezien in Amsterdam:
Spinvis: heel erg goed
Droomvlucht: ook goed
Doorgestoken kaartshow: tenenkrommend, we konden er niets mee.
Deze week gaan we nog een keer, hopelijk naar Ashton Brothers, Hendrick-Jan de Stuntman en Kamagurka.
Ik ben nog steeds sprakeloos. Zijn er wel woorden die deze voorstelling kunnen omschrijven?quote:
Ja, nou wil ik het wel weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:17 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds sprakeloos. Zijn er wel woorden die deze voorstelling kunnen omschrijven?
Ik had begrepen dat de wijn veel goed had gemaakt van de voorstellingquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:17 schreef dwerg het volgende:
Ik ben nog steeds sprakeloos. Zijn er wel woorden die deze voorstelling kunnen omschrijven?
"klootzak!"quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:17 schreef dwerg het volgende:
Ook gezien, ook met volle zaal.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:31 schreef Laurabeest het volgende:
Tucht (Carver special edition): goed geacteerd en ook lachen. De zaal was alleen net iets TE vol, waardoor ik de hele voorstelling oncomfortabel opgevouwen heb gezeten. En zo groot/dik ben ik niet.
Hij speelt dus niet meer, dat was ik vergeten erbij te zeggen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:22 schreef oddman het volgende:
[..]
Ook gezien, ook met volle zaal.
BRILJANT. Als je op de parade bent, gaan!
Die zijn dan ook niet zo belangrijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:22 schreef k_man het volgende:
Lekker op tijd ben je....
In Rotterdam en Den Haag is het alweer gerweest.
Tuurlijk kan datquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:06 schreef Gripper het volgende:
Schaamteloze schop, want het is weer parade 2008, en dit topic is nog lang niet vol! Misschien kan een mod de tt even van 2007 in 2008 veranderen?
IK woon in Utrecht, niet in Den Haag of Rotterdamquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:22 schreef k_man het volgende:
Lekker op tijd ben je....
In Rotterdam en Den Haag is het alweer gerweest.
Dit jaar toch maar eens kijken, voor de eerste keerquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef Scarface2004 het volgende:
En het is weer zo ver
http://deparade.nl/
Ik ga naar die van Amsterdam
Betalen hoeft niet...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dit jaar toch maar eens kijken, voor de eerste keerZit net even op die site, en zie dat er per dag echt superveel voorstellingen zijn. Hoe kies je daar nou wat leuks uit? En begrijp ik nou goed dat je moet betalen om het terrein op te kunnen, en per voorstelling ook nog een kaartje moet kopen?
Wist ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Betalen hoeft niet...
Als je naar binnen gaat voor 3 uur en er niet meer uitkomt
Een lekker dagje van maken!!!
Lekker lunchen en drinken, misschien zelfs wel een leuke kindervoorstelling bekijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef k_man het volgende:
Dan zit je wel uren op het terrein voor er voorstellingen beginnen, hè? Of je moet met kinderen gaan, want 's middags is de Kinderparade.
Er kunnen toch ook munten in.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil vrijdag naar De Parade in Amsterdam gaan. Iemand enig idee waar ik in de buurt fatsoenlijk kan parkeren zonder chipknip? Die heb ik nl. niet....
Is dat zo? Vriend van mij had automaten waar alleen chip in kon. Heb laatst ook een column daarover gelezen dacht ik...quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dat zo? Vriend van mij had automaten waar alleen chip in kon. Heb laatst ook een column daarover gelezen dacht ik...
Andersquote:Betaalmogelijkheden
In het Centrum en in stadsdeel Amsterdam Noord kunt u betalen met een chip-, pinpas of creditcard. U kunt hier niet meer betalen met mungeld. In de overige delen van de stad is er altijd een munt- en/of chipautomaat in de buurt. U kunt in deze delen niet betalen met uw pinpas of creditcard.
ik ook, jammer dat de doorzak al dicht was toen ik klaar was. Donderdag amsterdam weer opbouwen, jammer genoeg zonder fontijnbarquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Gisteren gewerkt op de laatste dag van de parade utrecht. Ide parade!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |