Die zijn dan ook niet zo belangrijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:22 schreef k_man het volgende:
Lekker op tijd ben je....
In Rotterdam en Den Haag is het alweer gerweest.
Tuurlijk kan datquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:06 schreef Gripper het volgende:
Schaamteloze schop, want het is weer parade 2008, en dit topic is nog lang niet vol! Misschien kan een mod de tt even van 2007 in 2008 veranderen?
IK woon in Utrecht, niet in Den Haag of Rotterdamquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:22 schreef k_man het volgende:
Lekker op tijd ben je....
In Rotterdam en Den Haag is het alweer gerweest.
Dit jaar toch maar eens kijken, voor de eerste keerquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef Scarface2004 het volgende:
En het is weer zo ver
http://deparade.nl/
Ik ga naar die van Amsterdam
Betalen hoeft niet...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dit jaar toch maar eens kijken, voor de eerste keerZit net even op die site, en zie dat er per dag echt superveel voorstellingen zijn. Hoe kies je daar nou wat leuks uit? En begrijp ik nou goed dat je moet betalen om het terrein op te kunnen, en per voorstelling ook nog een kaartje moet kopen?
Wist ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Betalen hoeft niet...
Als je naar binnen gaat voor 3 uur en er niet meer uitkomt
Een lekker dagje van maken!!!
Lekker lunchen en drinken, misschien zelfs wel een leuke kindervoorstelling bekijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef k_man het volgende:
Dan zit je wel uren op het terrein voor er voorstellingen beginnen, hè? Of je moet met kinderen gaan, want 's middags is de Kinderparade.
Er kunnen toch ook munten in.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil vrijdag naar De Parade in Amsterdam gaan. Iemand enig idee waar ik in de buurt fatsoenlijk kan parkeren zonder chipknip? Die heb ik nl. niet....
Is dat zo? Vriend van mij had automaten waar alleen chip in kon. Heb laatst ook een column daarover gelezen dacht ik...quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dat zo? Vriend van mij had automaten waar alleen chip in kon. Heb laatst ook een column daarover gelezen dacht ik...
Andersquote:Betaalmogelijkheden
In het Centrum en in stadsdeel Amsterdam Noord kunt u betalen met een chip-, pinpas of creditcard. U kunt hier niet meer betalen met mungeld. In de overige delen van de stad is er altijd een munt- en/of chipautomaat in de buurt. U kunt in deze delen niet betalen met uw pinpas of creditcard.
ik ook, jammer dat de doorzak al dicht was toen ik klaar was. Donderdag amsterdam weer opbouwen, jammer genoeg zonder fontijnbarquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Gisteren gewerkt op de laatste dag van de parade utrecht. Ide parade!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |