abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83486080
Oh daarom was vd week een deel van de stad afgesloten(witte de withstraat) en nabij het museum Booijmans is dat wat en kan iemand er wat fotos van maken voor een sfeerimpressie of is dat teveel gevraagd.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_83757316
Ik ben maandagavond in Den Haag geweest.

We hebben drie voorstellingen bezocht, waarbij we beide vonden dat er een stijgende lijn in zat.

Begonnen met Irritant (met Sanne Vogel, Egbert Jan Weber en Nadja Hüpscher). Over van alles dat irritant is. Je vader die een bitterbal eet, sletjes op scooters, twitteren, etc. Vond ik wel aardig, bij vlagen grappig, maar niet super.

Vervolgens toevallig terecht gekomen bij Hark en Sleg (met o.a. John Buijsman). Twee oudere, samenwonende broers op het platteland. Een countrybandje. Afwisselend liedjes en stekelige dialogen. Vonden we erg leuk.

Tenslotte God in Frankrijk (met o.a. Raymonde de Kuyper). Dit vonden we fantastisch. Absoluut de beste voorstelling van de avond. Raymonde de Kuyper draagt het hele stuk en is perfect als de vrouw van een echtpaar dat naar Frankrijk geëmigreerd is. Ontzettend gelachen.
pi_84022500
morgen weer naar de Parade, ik moet donderdag weer werken. Gelukkig is de was gedaan en hoeft het enkel nog te drogen. Overigens is het nog redelijk rustig op wat uitschieters na, maar dat komt voornamelijk door het WK.
pi_84762936
Ik wil vrijdag naar De Parade in Amsterdam gaan. Iemand enig idee waar ik in de buurt fatsoenlijk kan parkeren zonder chipknip? Die heb ik nl. niet....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_84763058
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil vrijdag naar De Parade in Amsterdam gaan. Iemand enig idee waar ik in de buurt fatsoenlijk kan parkeren zonder chipknip? Die heb ik nl. niet....
Er kunnen toch ook munten in.
pi_84763068
Gisteren gewerkt op de laatste dag van de parade utrecht. I O+ de parade!
Voices tell me I'm the shit.
pi_84763516
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

Er kunnen toch ook munten in.
Is dat zo? Vriend van mij had automaten waar alleen chip in kon. Heb laatst ook een column daarover gelezen dacht ik...
pi_84763643
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Is dat zo? Vriend van mij had automaten waar alleen chip in kon. Heb laatst ook een column daarover gelezen dacht ik...
quote:
Betaalmogelijkheden
In het Centrum en in stadsdeel Amsterdam Noord kunt u betalen met een chip-, pinpas of creditcard. U kunt hier niet meer betalen met mungeld. In de overige delen van de stad is er altijd een munt- en/of chipautomaat in de buurt. U kunt in deze delen niet betalen met uw pinpas of creditcard.
Anders
http://www.cition.nl/main.php?obj_id=824849846
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:00:50 #84
276860 Fuzzlet
all art is quite useless
pi_84763758
Of je kunt je auto in Arena laten en dan de metro pakken naar Amstel, tis denk ik een kwartier lopen vanaf Amstel naar het Martin Luther King Park.
Truth is stranger than fiction
pi_84769495
Thanx.
pi_84793020
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Gisteren gewerkt op de laatste dag van de parade utrecht. I O+ de parade!
ik ook, jammer dat de doorzak al dicht was toen ik klaar was. Donderdag amsterdam weer opbouwen, jammer genoeg zonder fontijnbar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')