Yeah de advocaten zullen druk hebben bij de rattegatequote:Op maandag 25 juni 2007 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Goed nieuws dus voor De Spongen en De Moskofietsen, lekker klussen de komende maanden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Cynix ® het volgende:
Is Henriëtte nou uiteindelijk het kwade brein achter alles of vond een meesmuilende Rob het eigenlijk wel prima dat zij die foto's maakte? En deed ze dat dan uit liefde voor Rob of was ze alleen maar gedreven door een blinde haat jegens Belinda?
Of zit-ie er toch wel degelijk gewoon zélf achter? En schaamt Belinda zich nou écht niet kapot voor haar zwijnenstal of heeft ze het zo goed voor met haar beesten dat ze het probleem niet ziet? En wat vindt Yoshi er nu zelf écht van?
Vragen, vragen, vragen.
Ja die is 38quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:10 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
Maareh... ff terzijde... die Henriette, hè.... is die echt 38???Ze lijkt minstens 10 jaar ouder, als het niet meer is.
[afbeelding]
Maar Astrid laat het er niet bij zitten:quote:Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef Suko het volgende:
Belinda eist schadevergoeding van Henriëtte
AMSTERDAM - Belinda Meuldijk heeft een grote schadevergoeding geëist van Henriëtte Koetschruiter, de aanstaande echtgenote van Rob de Nijs. "Onomstotelijk is vast komen te staan dat Henriëtte de foto’s in mijn huis heeft gemaakt en heeft geregeld dat ze via haar vriendin Astrid Collé en presentator Martijn van den Bergh bij weekblad Privé terechtkwamen. Het is een ontluisterende ontdekking.”
Belinda zegt niet te begrijpen dat Rob de Nijs de schuld op zich heeft genomen en vertelde dat hij de foto’s heeft gemaakt. " Wij hebben bewijs dat Rob op dat moment aan het zingen was. Ik ben onbeschrijfelijk verdrietig. Vooral omdat Rob en Henriëtte en mijn partner Thierry en ik heel goed met elkaar omgingen.”
De schrijfster wil van Henriëtte en haar vriendin Astrid in elk geval alle advocaatkosten en een boete voor immateriële schade. ”Dit voelt als wraak voor mijn weigering een handtekening te zetten op een echtscheidingsbrief, waarin ik het huis in Bosch en Duin moest verlaten. De beide zonen moesten dan maar ergens anders gaan wonen. Yoshi eventueel in een instituut. Ongelooflijk.” telegraaf.nl
Wij willen vooral vermaakt worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef Suko het volgende:
'Astrid Collee eist schade van Belinda Meuldijk'
AMSTERDAM - Astrid Collee, een vriendin van Rob de Nijs, eist een schadevergoeding van Belinda Meuldijk. Dat meldt SBS Shownieuws vanavond.
De vriendin heeft de foto's van Belinda's vieze huis doorgegeven aan tv-presentator Martijn van den Bergh die ze daarna doorspeelde aan weekblad Privé. Shownieuws kreeg het bericht niet rechtstreeks van Astrid. Ze praat niet zelf meer met de pers. Ze heeft een woordvoerder aangesteld, die liet weten dat de huisvriendin zich niet zomaar laat beschuldigen. Belinda Meuldijk kondigde twee weken geleden al aan een zaak te beginnen tegen Astrid. Wordt vervolgd. telegraaf.nl
Dit zag ik idd letterlijk op Shownieuws, waarbij nog even fijntjes werd gemeld dat Astrid het kennelijk nodig vond een woordvoerder aan te stellen. Ja ja, dat staat best deftig he?!![]()
Volgens mij heeft zelfs Brigitte Bardot niet zo'n vies huis, en zij staat alom bekend als dierenliefhebber pur sang.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef BVO het volgende:
Belinda, maak eerst je huis eens schoon, vies mens.
Komt van al die rattenstankquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:23 schreef Elounda het volgende:
En Terug Vind Rat.
Die vriendin van Rob haar ogen staan mij een beetje te dicht bij elkaar..
Dat is wel ontzettend triest...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Volgens Henkjan Smits bij Shownieuws lijdt Yoshi aan angstdromen en is hij bang om ontvoert te worden.
waar staat dan dat het nog steeds zo isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef BVO het volgende:
Belinda, maak eerst je huis eens schoon, vies mens.
ha ! weer iemand er met de haren bijgesleeptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Volgens Henkjan Smits bij Shownieuws lijdt Yoshi aan angstdromen en is hij bang om ontvoert te worden.
Rob heeft zich nooit om Yoshi bekommerd, hij kon er niet mee omgaanquote:”Dit voelt als wraak voor mijn weigering een handtekening te zetten op een echtscheidingsbrief, waarin ik het huis in Bosch en Duin moest verlaten. De beide zonen moesten dan maar ergens anders gaan wonen. Yoshi eventueel in een instituut. Ongelooflijk.”
Precies. je haalt me de woorden uit m`n mond..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef Suko het volgende:
Heb trouwens helemaal niet idee gehad (integendeel) dat Yoshi ongelukkig is geweest bij Belinda, ze heeft alles voor die jongens én haar beesten over gehad. Ze heeft daarbij veel songteksten geschreven waar de Nijs de vruchten van heeft geplukt. Hij heeft zich jaren geleden teruggetrokken om z'n carrière voorrang te geven, kinderen waren daarbij niet welkom. De Nijs heeft eigenlijk helemaal geen recht van spreken. Bovenal, beter een bende in huis met gelukkige kinderen (die kijken daar echt niet naar) dan een een spic- en spanhuis waar de kids doodongelukkig zijn.
Precies!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef yvonne het volgende:
~Hoe treffend:
[..]
Rob heeft zich nooit om Yoshi bekommerd, hij kon er niet mee omgaan
En voor alle "maak je huis schoon"roepers,
de foto's zijn van verleden jaar.
Hebben we al pics gezien van nu?
Dat rob moeite heeft met oud worden wist iedereen toch al langer dan vandaag?
Maar om je eigen kinderen, waarvan één met een handicap nu zó te behandelen, enkel omdat je je pikkie in een 30 jaar jongere vrouw wilt stoppen zegt me eik meer dan genoeg.
Ja en dat ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:59 schreef yvonne het volgende:
En de Nijs heeft vast wel spijt dat ie weg is gegaan![]()
-en nou breng ie 'm zonder moeite bij de lommerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef yvonne het volgende:
Rob heeft zich nooit om Yoshi bekommerd,
Geen idee, maar onder al die rommel kan best ergens een tweeling zus liggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:23 schreef Elounda het volgende:
Ja en dat ook.
Want waar vind je een tweede Belinda?
quote:Spijt betuigd aan Belinda Meuldijk
ROTTERDAM - De in opspraak geraakte presentator Martijn van den Bergh betuigt spijt over zijn actie foto's van het sterk vervuilde huis van Belinda Meuldijk door te spelen naar weekblad Privé. Hij heeft Meuldijk volledige openheid van zaken gegeven met betrekking tot de publicatie.
Dat verklaart zijn advocaat mr. Mafalda Weerts tegenover het ANP. ,,De verklaring die mijn cliënt heeft gegeven wil hij zonodig onder ede toelichten'', aldus raadsvrouw Weerts. Meuldijk neemt volgens haar genoegen met door de advocaat van Van den Bergh afgelegde verklaring. Dit zijn Weerts en mr. Fulco Blokhuis, advocaat van Meuldijk in een schikking overeengekomen. (ANP)
Bron.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geen idee, maar onder al die rommel kan best ergens een tweeling zus liggen.
quote:
hadden die niet in de openingspost gemoeten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de foto's waar het allemaal om begonnen is. Die mogen inderdaad niet ontbreken.
Ja, je hebt gelijk. Alsnog maar even gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
hadden die niet in de openingspost gemoeten?
Klopt, jij zwaait wel Olequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef Ole het volgende:
Volgends De Telegraaf van vandaag is ie al ontslagen.tv carriere
![]()
Ik ben het met je eens Haaibaaike.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt, jij zwaait wel OleMaar de hoofdschuldige zijn Henriette en Astrid .Ennnnnnnnnnn natuurlijk Rob de Nijs
zelf. Martijn is in de val gelokt. Niet goed te praten hoor
![]()
Dat moet je voor je zelf weten, nu heeft hij anderen voor schut gezet, vind ik een andere kwestie. Gewoon met je eigen zaakjes bemoeien, maar nee, dit was natuurlijk sensatiezucht. Zo'n collega zou ik ook niet willen hebben. Hij is er uiteindelijk zelf ook het slachtoffer van geworden, tja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:02 schreef BVO het volgende:
Als iemand coke snuift in zijn vrije tijd - of andere dingen waar men aanstoot aan kan nemen - ben je ook niet geschikt als presentator ofzo? Ik snap het punt echt niet.
Die anderen zetten zichzelf voor schut. Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat moet je voor je zelf weten, nu heeft hij anderen voor schut gezet, vind ik een andere kwestie. Gewoon met je eigen zaakjes bemoeien, maar nee, dit was natuurlijk sensatiezucht. Zo'n collega zou ik ook niet willen hebben. Hij is er uiteindelijk zelf ook het slachtoffer van geworden, tja.
Dat is waar, de Nijs en co houden zich zeer stil, hopend dat de bui overwaait, dream on de Nijs, 't is nog nie gedaan he?! Is je wijffie al zwanger jongen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Die anderen zetten zichzelf voor schut. Don't shoot the messenger.
Ik begrijp het el hoor, vind die hele zaak alleen opgeblazen en flauw om die jongen als zondebok te gebruiken.
Hij is een goede vriend van Rob en kent Astrid ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ratelband zal weer eens niet bij zijn![]()
Wat heeft hij met die foto's van Belinda's vervuilde huis te maken.
Je wordt er wel moe van Pfffff
Ja zag het hier staan !!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is een goede vriend van Rob en kent Astrid ook.
Is zij de dochter van Paul Verhoeven ?!!? Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:02 schreef doeka het volgende:
Oeh, oeh, oeh, Astrid Collee was net bij Shownieuws, en Emile Ratelband ook; die had een contract waarin Astrid een bedrijf van Emile zou kopen voor 1 miljoen euro;(is ze nooit mee over de brug gekomen), ook zou zij zich uitgeven als de dochter van Paul Verhoeven; Op het contract stond ook Astrid P. Verhoeven. En het houdt maar niet op.
Ik denk maar steeds aan Nol van de RTL shop.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor Cynix: dit is Martijn [afbeelding]
Bruiloft is kennelijk iets duurder dan was gepland, ouwe sok is ook al leeg, dus ja wat moet je. Van welke bekenden krijg ik nog wat euri, laten wij eens Astrid nemen, gratis publiciteit. Zo simpel is het denk ik. En ik geloof er niks van dat bij dat om de Nijs doet waar hij zogenaamd achter staat, poen is poen. Oh heerlijk allemaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:11 schreef Cynix ® het volgende:
Wat doet die Ratelband nu ineens in deze soap? Hebben ze die ergens opgegraven om ook nog even een duit in het zakje te doen?
Ongezien hoop ik dat-ie kan fluiten naar z'n centen. Hoewel, een mooie slepende rechtszaak met veel modder kan er ook nog wel bij.
*ril*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor Cynix: dit is Martijn [afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Suko het volgende:
[..]
Bruiloft is kennelijk iets duurder dan was gepland, ouwe sok is ook al leeg, dus ja wat moet je. Van welke bekenden krijg ik nog wat euri, laten wij eens Astrid nemen, gratis publiciteit. Zo simpel is het denk ik. En ik geloof er niks van dat bij dat om de Nijs doet waar hij zogenaamd achter staat, poen is poen. Oh heerlijk allemaal.Koppen moet er vallen!
![]()
Wat gaat ie verhuizen naar Madagascar ? Bye Robquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:39 schreef doeka het volgende:
[..]
En zijn huis staat ook al te koop, want hij wil verhuizen naar Madagascar.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat gaat ie verhuizen naar Madagascar ? Bye Roben Henriette
![]()
Probeert-ie nou ook nog een grijpstuiver te verdienen aan het oplaaiende fundamentalisme?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef doeka het volgende:
Dit zegt de goeroe in een interview met De Telegraaf . '98 procent van de moslims gelooft dat Allah het wel oplost. Maar ík zeg: Neem je lot in eigen handen. En geloof mij, voor die visie zijn steeds meer mensen klaar. Dat zie je aan het fundamentalisme. Niet dat ik het aanmoedig, maar het is wel een teken.'
Allemachtig, Emile Rattenband is echt erg!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Probeert-ie nou ook nog een grijpstuiver te verdienen aan het oplaaiende fundamentalisme?
Van mij mag Ratelband nú al op de lijst van ongewenste personen die nooit meer welkom zijn in Nederland.
Nou, het is een stuk afwisselender dan de Gouden Zooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:33 schreef JohnDope het volgende:
Wat mij betreft kan er wel een slotje op dit topic. Alles wat er over dit onderwerp te zeggen viel, is er wel over gezegd.
Alleen het niveau is een stuk lager dan in de Gouden Zooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, het is een stuk afwisselender dan de Gouden Zooi
Het niveau is inderdaad erg laag, maar vlak DGK niet uit. Ik denk dat die qua ranzigheid niet meer te evenaren zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef JohnDope het volgende:
Alleen het niveau is een stuk lager dan in de Gouden Zooi
Eeeh, DGK is zelfs ópgezet om dagelijks naar andermans leed te kijken. Opzettelijk leed dat geforceerd gecreëerd is. Dan weet ik wel wat erger is. Maar dat is off topic.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef JohnDope het volgende:
Ik vraag me af wat een lager niveau is: Een beetje teren op anders mans leed in het SHO-forum of het kijken naar de Gouden Kooi
Die heeft zich in het begin van Rattengate ermee bemoeit: Thierry (vriend Belinda) gaat de hond van de Breukhovens trainen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Het wachten is nu natuurlijk op La Breukhoven die zich er tegenaan gaat bemoeien.
Het is allebei laag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef JohnDope het volgende:
Ik vraag me af wat een lager niveau is: Een beetje teren op anders mans leed in het SHO-forum of het kijken naar de Gouden Kooi
Die heeft een publiciteitsstop, dus dat zal niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Het wachten is nu natuurlijk op La Breukhoven die zich er tegenaan gaat bemoeien.
Mmm. Jammer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Die heeft een publiciteitsstop, dus dat zal niet zo snel gebeuren
Da's dierenmishandelingquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef Cynix ® het volgende:
Zeg, we gaan toch niet massaal excuses aanbieden en dat alles dan weer goed komt en zo he? Straks gaat die Astrid ook nog iets doen met ezels, zul je net zien.
Daar begint het wel op te lijken. Geslijm in optima forma...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, wat een stelletje kontenlikkers allemaal.
Eerst met modder gooien en als je dan als bron wordt onthuld, je uitputten in smoezen en excuzen.
Een soort van commune dus. Met Rob als oppergoeroe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, dat hij in feite de enige serieuze kostwinner is van dat stel hippies bijelkaar en ze er dus allemaal belang bij hebben hem te vriend te houden.
Ja, verdomd: "In Bergen op Zoom wordt op 30 juli 1968 het huwelijk gesloten tussen Rob de Nijs en Elly Hesseling. Begin jaren zeventig verhuizen zij naar Alkmaar waar Rob en Elly de Nijs een eigen club openen. Dankzij het succes van de televisieserie Kunt U Ons De Weg Naar Hamelen Vertellen Meneer kunnen zij een oude pastorie in Spanbroek kopen. Die wordt door Rob de Nijs eigenhandig tot woonhuis omgebouwd. In 1981 gaan Rob en Elly de Nijs uit elkaar." Bronquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:02 schreef Kentjoer het volgende:
Dit is gewoon een smerig spel, gespeeld door Rob en zijn vriendin.
Dat ze daar een of andere dombo van een belspelletje hebben gebruikt mag wel duidelijk zijn.
Rob wilt n.l zijn huis verkopen, Belinda woont er nog in en werkt niet mee. wat doen bn ers dan; juist ze schakelen de media in om hun gelijk te halen.
Ik kan me vaag herinneren dat jaren geleden toen hij net Belinda had ontmoet, er ook iets speelde met zijn ex en een huis.......maar misschien vergis ik me wel.
Ik was effe weg. Vandaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef Cynix ® het volgende:
Het is eigenlijk wel tijd voor wat nieuwe ontwikkelingen.
Ja, die Suko is okay.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 07:23 schreef Cynix ® het volgende:
Suko heeft weer een prima stukje research gedaan om de boel weer een beetje aan de praat te krijgen.
Ja, dat was het Haaibaaike, straatvrees. Mijn familie woont er tamelijk dichtbij en wat ik nog weet is dat er veel kritiek was op de Nijs, er stonden toen ook al veel artikelen in de roddelbladen over hoe Rob omging met de ziekte van Elly. Misschien kan er een lijn worden getrokken naar zijn zoon Yoshi, daar kan hij ook al niet mee om gaan, zijn muziek (carrière) gaat boven alles. Niemand vond het erg in het voorheen zo rustige Spanbroek dat het huis (door de Nijs verbouwde parochiewoning) werd verkocht. Ik lees trouwens overal dat met name Belinda dé drijvende kracht is geweest achter zijn in het slop geraakte carrière halverwege de jaren '80. Zonder haar (alle obstakels wegnemend) en vooral haar teksten was hij waarschijnlijk nergens meer geweest.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Elly had straat vrees dacht ik.
Ze waren 12 jaar getrouwd waarvan eerste vier jaar gelukkig en acht jaar dús niet gelukkig.
Of dat met Elly's ziekte te maken had weet ik niet.
Ze deed dus wel wat meer dan "schoonmaken".quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:12 schreef Kloontjeleo het volgende:
Volgens Blaas kwam de huidige vriendin van De Nijs, Henriëtte Koetschruiter, ook regelmatig schoonmaken.
Inderdaad triest, Yoshi heeft toch altijd bij Belinda kunnen wonen, en nu moet tie weg !! Echt triest en gemeen van Robquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef static het volgende:
Triest voor de zoon, die gaat opeens van een 'normaal' huis naar een tehuis.
Ik las: 12 CD's 'om uit de kotsen te komen'quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef Cynix ® het volgende:
Sluwe Rob. Maar misschien zit er een addertje onder het gras. Dat ze hem financieel helemaal klemgezet hebben en dat hij de komende 20 jaar nog minimaal 13 CD's moet uitbrengen om uit de kosten te komen of zo.
Klinkt alsof je er al reikhalzend naar uitkijkt! Grote Rob-fan, Cynix?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef Cynix ® het volgende:
dat hij de komende 20 jaar nog minimaal 13 CD's moet uitbrengen om uit de kosten te komen of zo.
Eeeh, niet echt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er al reikhalzend naar uitkijkt! Grote Rob-fan, Cynix?
Hoe erg die beestenboel ook was, Yoshi lijkt nu uiteindelijk wel het grootste slachtoffer van alles en dat siert Rob niet bepaald.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef static het volgende:
Triest voor de zoon, die gaat opeens van een 'normaal' huis naar een tehuis.
Juist dat siert de Nijs nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hoe erg die beestenboel ook was, Yoshi lijkt nu uiteindelijk wel het grootste slachtoffer van alles en dat siert Rob niet bepaald.
Huh? Welke mooie periode?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:42 schreef Suko het volgende:
Belinda sleept Rob de Nijs voor de rechter
Het is best heel verdrietig om zo’n mooie periode op deze manier af te sluiten, maar het is niet anders.” telegraaf.nl
Volgens mij doelt ze op de mooie periode van creatieve samenwerking die ze haddenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Welke mooie periode?
Ze laat geen gelegenheid onbenut om de wereld te laten weten dat er helemaal geen mooie periodes waren met Rob en dat ze nooit verliefd op hem geweest is en nu weer dit? Heeft ze iets van hem nodig of zo?
quote:BELINDA MEULDIJK: Yoshi wil Rob de Nijs niet meer zien
Yoshi, de autistische zoon van Belinda Meuldijk en Rob de Nijs, wil helemaal niets meer met zijn vader te maken hebben. de 21-jarige Yoshi voelt zich verraden door zijn vader, beweert moeder Belinda Meuldijk.
(klik op de afbeelding voor een grotere versie)
Dat Yoshi niets meer met zijn vader te maken zou willen hebben is een rechtstreeks gevolg van het feit dat De Nijs wil dat zijn jongste zoon onder professionele begeleiding komt te staan. Dat zou betekenen dat Yoshi Belinda's huis moet verlaten en in een gespecialiseerde gaat wonen. Belinda Meuldijk heeft zich altijd fel tegen dat plan verzet. De onenigheid hierover tussen Rob en Belinda was het feitelijk begin van 'Rattengate'. Uit woede over Belinda's NEE zou De Nijs thuis bij haar foto's gemaakt hebben van haar sterk vervuilde interieur waar Yoshi dus ook in moest leven. die fot's waren niet veel later te zien in weekblad Prive.
"Yoshi heeft moeite om verschillende dimensies te zien bij gebeurtenissen. Iets is voor hem goed of slecht, zwart of wit. Dat geldt ook voor mensen. In zijn ogen wil Rob hem uit zijn vertrouwde omgeving weghalen. Dat betekent dat zijn vader slecht is. Zolang hij dat voelt is er geen enkel contact mogelijk. Yoshi wil even niets meer met hem te maken hebben", zegt Belinda in Story.
Vriendlief Thierry voegt er fijntjes aan toe: "Rob liep nooit bepaald de deur plat bij Yoshi. Eén keer per maand zag hij hem een weekend. Een beetje vader kijkt toch meer om naar zijn kind? Nee, in plaats daarvan steken hij en Henriëtte vooral tijd in het zwartmaken van ons! Gelukkig voelt Yoshi zich ondanks de situatie bij ons veilig en geliefd."
Duidelijk is inmiddels wel dat dat de hulpverlening die zich met de situatie van Yoshi bezighoudt het standpunt van vader Rob deelt en ook van mening is dat Yoshi beter naar een instelling kan.
Verhuizen moet de 21-jarige toch, want Belinda en haar vriend Thierry moeten ook vertrtekken uit het pand waar ze nu wonen. Dat is namelijk van Rob de Nijs en die wil eind van dit jaar er weer zelf gaan wonen met zijn vriendin Hneriette.
En dat komt die trut natuurlijk allemaal goed uitquote:"Yoshi heeft moeite om verschillende dimensies te zien bij gebeurtenissen. Iets is voor hem goed of slecht, zwart of wit. Dat geldt ook voor mensen. In zijn ogen wil Rob hem uit zijn vertrouwde omgeving weghalen. Dat betekent dat zijn vader slecht is. Zolang hij dat voelt is er geen enkel contact mogelijk. Yoshi wil even niets meer met hem te maken hebben", zegt Belinda in Story.
Hij komt wel heel sneu over he?quote:
Voor het kind van Rob en Henriettequote:
quote:
Oh joh dat meen je nietquote:Op woensdag 5 september 2007 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor het kind van Rob en Henriette.
Ik vond het ook wel een beetje een gek idee hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oh joh dat meen je nietOf ben ik hatelijk
dat ik zo reageerd.
*schaam*
Beetje welquote:Op woensdag 5 september 2007 23:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje een gek idee hoor.
Dat zei Martijn ook, dat het huis Rob veel geld kostte zolang zij er bleef wonen.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:30 schreef Cynix ® het volgende:
Belinda was nog niet zomaar van plan het huis af te staan aan hem en dus moest ze even 'een handje geholpen worden' met wat modder.
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:23 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
http://avelone.hyves.net/#publicgroups_default_1=1&show_reactions_1=3
de hyves van martijn
wie durft te posten?
Blootsvoets door de hondenpoep; het wordt steeds erger.quote:Rob de Nijs praat over foto's huis ex
Uitgegeven: 10 september 2007 19:21
Laatst gewijzigd: 10 september 2007 19:22
HILVERSUM - Rob de Nijs en zijn vriendin Henriëtte Koetschruiter praten dinsdag in RTL Boulevard over de kwestie rond de foto's van het vervuilde huis van Belinda Meuldijk.
De zanger maakte de beelden en zijn vriendin zou ze hebben doorgespeeld aan een tv-presentator, die de plaatjes in het weekblad Privé liet publiceren.
Het stel wil nu volledig open kaart spelen, meldt RTL4, de zender die het tv-programma op de buis brengt. Ze vertellen hoe de situatie is ontstaan, wie waaraan schuldig is, hoe Robs relatie met Belinda stuk liep en de gevolgen daarvan en hoe Yoshi, de autistische zoon van Rob en Belinda, onderwerp is geworden in de strijd.
Kort geding
Meuldijk won begin juni een kort geding tegen Privé, waarna het blad de naam van de fotograaf van de gepubliceerde interieurfoto's bekend moest maken. Dat bleek haar ex te zijn.
Later kwam naar voren dat de beelden via een kennis van de geliefde van De Nijs in de openbaarheid waren gekomen. Dat was volgens de zanger nooit de bedoeling geweest. Hij had alleen willen vastleggen onder welke omstandigheden zijn zoon leefde.
Rotzooi
"Wat mij ook opviel, en dat heb ik meerdere malen tegen Belinda gezegd, was dat het huis een rotzooi werd", aldus De Nijs in het tv-gesprek. "En dat de honden overal scheten. In de kelder, waar Yoshi, als hij bij zijn computerruimte wilde komen, op blote voeten doorheen moest.
Dat zei Rob in een klein stukje bij Boulevardquote:Op maandag 10 september 2007 21:55 schreef doeka het volgende:
[..]
Blootsvoets door de hondenpoep; het wordt steeds erger.
Ja, onze Albert heeft een grote interview gehad/gedaan met de Nijsquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:32 schreef doeka het volgende:
Zit iedereen al klaar?
nu is het, dude.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
O gets, ik heb het gemist.
Vanavond de herhaling op RTL 4quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
O gets, ik heb het gemist.
Amenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:57 schreef Suko het volgende:
verhaal
En Rob's nieuwe cd komt over een kleine maand uit... There's no such thing as bad publicity...quote:Op donderdag 6 september 2007 12:30 schreef Cynix ® het volgende:
Er moet inderdaad iets anders achter dat hele Rattengate zitten. Óf Rob maakt zich écht bezorgd om zijn kind, maar de feiten uit het verleden wijzen daar niet echt op, óf Belinda was nog niet zomaar van plan het huis af te staan aan hem en dus moest ze even 'een handje geholpen worden' met wat modder.
Een andere verklaring heb ik niet zo gauw, of het moet een simpele ego-kwestie zijn. Gedumpt worden door Belinda die daarna nota bene eindelijk écht gelukkig lijkt worden, en dat ook nog van de daken schreeuwt, doet misschien wel een beetje pijn...
Ik vind niet netjes dat de Nijs openbaar bekend maakte dat hij met Belinda niet kon vrijenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geweldig ook dat ie zegt dat ie 'niet meer met Belinda kon vrijen', ook echt ontzettend relevant voor deze zaak![]()
Dat zo'n man van een autisme-verenigingstichtingbelangengroepweetikveel zich hiervoor leent, vind ik onbegrijpelijk. Je kent een situatie ter plekke niet, maar komt wel even bij Boulevard je praatje houden. Naief, óf gewoon mediageil. Je leven lang foldertjes geschreven over en fondsen geworven voor je vereniging en dan ei-de-lijk je fifteen minutes of fame.quote:
Jawel hoor. Is juist zeer relevant.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind niet netjes dat de Nijs openbaar bekend maakte dat hij met Belinda niet kon vrijenDat hebben wij toch niks mee te maken !
snappetooknietquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is Rob!
Of Henriëtte, via Astrid! En ze hebben Het_Jodenkoek gemanipuleerd om dit te doen
En denk vooral aan dat andere kind, die wel voor de volle 100% meekrijgt wat er wordt gezegd...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind niet netjes dat de Nijs openbaar bekend maakte dat hij met Belinda niet kon vrijenDat hebben wij toch niks mee te maken !
Natuurlijk, is voor zijn oudste zoon, ook niet leuk om te horen hoe zijn vader over zijn moeder spreektquote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Principessa het volgende:
[..]
En denk vooral aan dat andere kind, die wel voor de volle 100% meekrijgt wat er wordt gezegd...![]()
mijn ouders hebben maar twee keer noodgedwongen seks gehad![]()
Ehm, dat zinnetje staat hier nu wat raar, maar dat was een keigoeie grap tegen Het_Jodenkoek wiens posts inmiddels zijn verwijderdquote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou weetje wat het is... ik kan gewoon niet met je vrijen. Dat gaat niet. En met mijn vriendje kan ik dat wel. Ik snap best dat dat pijnlijk is voor je. En dat geeft te denken natuurlijk. Maar ik kan het gewoon niet.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ehm, dat zinnetje staat hier nu wat raar, maar dat was een keigoeie grap tegen Het_Jodenkoek wiens posts inmiddels zijn verwijderd![]()
quote:BELINDA WIL DOOR MEDICI OPGEGEVEN VERPLEEGSTER DIE VERNIETIGEND YOSHI-RAPPORT SCHREEF VOOR RECHTER DAGEN!
Maria Hermens-Bartels de vrouw die het inmiddels geruchtmakende rapport opstelde over Yoshi, de autistische zoon van Belinda Meuldijk en Rob de Nijs, is opgegeven door haar artsen. De vrouw die aan kanker lijdt en door Belinda en haar vriend Thierry stelselmatig wordt aangeduid als de huishoudster aan wier rapport geen enkel belang moet worden toegedicht, dreigt inmiddels door Belinda en Thierry voor de rechter gedaagd te worden. Maar Maria Hermens-Bartels blijft ook vlak voor haar dood strijdbaar: "Als er rechtzaken van komen dan zie ik die wel verschijnen. Het zal me werkelijk een worst wezen. Het gaat mij om het kind. Ik ben een officieel geregistreerde verpleegkundige en wij hebben in ons werk bepaalde normen en waarden."
Een door de medici opgegeven aan kanker lijdende vrouw lijkt de doorslag te gaan geven wat betreft de toekomst van Yoshi, de autistische zoon van Belinda Meuldijk en Rob de Nijs. Die vrouw, Maria Hermens-Bartels, die door Belinda en haar huidige vriend Thierry, wordt omschreven als de huishoudster die twee-en een half jaar voor Yoshi zorgde, is namelijk gediplomeerd verpleegster die vorig jaar juni een voor Belinda en Thierry vernietigend rapport schreef over de omstandigheden waarin Yoshi leeft. Meuldijk en Thierry dreigen de vrouw nu voor de rechter te dagen als zij haar bevindingen openbaar maakt...
Volgens Belinda Meuldijk en haar Thierry was Maria Hermens-Bartels niet meer dan een huishoudster die de troep bij hen mocht opruimen.... Waarom het liefdesduo zich dan zo druk maakt over een vernietigend rapport Dat de dor de vrouwgeschreven werd over de omstandigheden waarin de nu 22-jarige autistische Yoshi leeft en wordt opgevoed is onduidelijk. Van een medisch rapport van de werkster zal geen rechter onder de indruk zijn. Maar Maria Hermens-Bartels is dan ook geen werkster, maar verpleegkundige.... En in die hoedanigheid zette ze haar bevindingen dan ook op papier.
Haar rapport, inmiddels in bezit van talloze redacties, laat geen spaan heel van de manier waarop Yoshi moet leven. Structuur, heel belangrijk voor autisten, kent hij niet. Zijn lichamelijke hygiëne zou ver onder de maat zijn. Zijn gedrag naar kinderen toe gevaarlijk. En et advies van Hermens-Bartels is dan ook Yoshi te laten opnemen in een zorginstelling waar hij de rest van zijn leven een veilig onderkomen kan vinden.
Yoshi's vader, Rob de Nijs, is het met dat advies eens, maar moeder Belinda Meuldijk bepaald niet.... Zij en haar vriend Thierry dreigen de voormalige, inmiddels terminaal ziek zijnde, verzorgster van hun zoon Yoshi voor de rechter te slepen.
Thierry heeft een duidelijke mening over de verpleegster: "Ze was en is niet bevoegd om dat soort dingen te beschrijven over een jongen zoals Yos en er staan ook onwaarheden in het rapport. Dit verhaal ligt bij officiële instanties en die zeggen dat ze haar zo voor de rechter halen als dit verhaal naar buiten komt."
Maar de opstelster van het rapport, verpleegkundige Maria Hermens-Bartels is ondanks het feit dat zij dan door haar eigen artsen opgegeven is, nog strijdlustig. Zij zegt op de website Sterrenstek : "Als er rechtzaken van komen dan zie ik die wel verschijnen. Het zal me werkelijk een worst wezen. Het interesseert me werkelijk helemaal niets. Dat meneer Duval zegt dat ik niet bevoegd zou zijn om een dergelijk rapport te schrijven dat zijn zijn woorden. Daar geef ik verder geen antwoord op. Ik heb 2 ½ jaar met Yoshi gewerkt en dat de ouders nu strijd hebben vanwege het rapport interesseert me niks. Het gaat mij om het kind. Ik ben een officieel geregistreerde verpleegkundige en wij hebben in ons werk bepaalde normen en waarden."
Dan: "Yoshi heeft het recht op een goede toekomst, net zoals iedereen. En ook een toekomst zonder zijn vader of moeder. Die zullen tenslotte, normaal gesproken, eerder overlijden dan hij."
Dat Belinda en Thierry haar afschilderen als hun huishoudster maakt Maria Hermens-Bartels zelfs niet boos. "Zo zijn mensen. Ieder mens heeft zijn of haar beperkingen en dit zijn van die beperkingen die je dan maar moet accepteren. De beperking waar ik in deze kwestie op doel is een ziekelijke vorm van aandacht zoeken."
En met die laatste opmerking lijkt de verpleegkundige de spijker op de kop te slaan.... Zeker Thierry lijkt alle aandacht die hij en Belinda krijgen nu het er om gaat spannen hoe Yoshi in de toekomst opgevoed zal worden -bij Belinda of in een verpleegtehuis- buitengewoon spannend te vinden. Het is niet te hopen dat de toekomst van Yoshi hierdoor op de achtergrond raakt...
Het ergste is ook, dat ik elke keer denk dat het niet meer lager kán. Om vervolgens een week later tot de ontdekking te komen dat dat dus wél kan.quote:
Inderdaad, een stuk uit een interview, de telegraaf. Het gaat verder op Privé maar naar mijn menig was ze toen niet echt verontrust hoor. "Anderhalf jaar lang werkte Maria voor Belinda Meuldijk. Ze ging met Yoshi zwemmen, fietsen en wandelen. Eind vorig jaar nam ze ontslag, toen bleek dat ze een zware ziekte had. Maria bekijkt de foto’s van Belinda’s woning in weekblad Privé, waar de afbeeldingen van het vervuilde huis werden afgedrukt. „Op het moment dat de foto’s werden gemaakt, was ik in het huis. Mijn pakje sigaretten ligt daar op tafel”, wijst ze.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:46 schreef lady-wrb het volgende:
toch vind ik het wel een beetje lijken op natrappen, want als ze zelf zegt 2,5 jaar voor yoshi gezorgd te hebben, waarom heeft ze dan niet eerder zo'n rapport opgesteld? dat had ze toch na een half jaar al voor elkaar kunnen hebben?
Eerst komt de dierenarts om te vertellen dat dieren inderdaad poepen en dat het een schande is dat mensen daar geen begrip voor hebben, ze moeten toch ook hun behoeftes doen! Dan komt de loodgieter die verteld dat hij regelmatig bij Belinda langs is geweest om de riolering te ontstoppen nadat ze had geprobeerd om de dieren op 't toilet te laten poepen/plassen. Maar dat er door de dieren zoveel wc-papier gebruikt werd het toilet regelmatig verstopte. Kortom, Belinda had er alles aan gedaan om het huis uitwerpselen vrij te houden. Als laatste komt de tuinman vertellen dat hij nu zo'n beetje de hele tuin al heeft afgegraven om de uitwerpselen maar kwijt te kunnen, maar dat de tuin nu toch echt vol is. Vandaar dat Belinda en Thierry willen/moeten verhuizen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:46 schreef lady-wrb het volgende:
toch vind ik het wel een beetje lijken op natrappen, want als ze zelf zegt 2,5 jaar voor yoshi gezorgd te hebben, waarom heeft ze dan niet eerder zo'n rapport opgesteld? dat had ze toch na een half jaar al voor elkaar kunnen hebben?
nou ja in ieder geval komen er steeds meer mensen bij die denken de beerput nog een stukje verder open te moeten trekken.
wie volgt? de dierenarts? de loodgieter? of toch de tuinman?
quote:26-09-2007 14:43:32
EINDE AAN RATTENGATE
Er is een einde gekomen aan het gehakketak op elkaar in het openbaar, zo beloven Thierry, Belinda én Rob en zijn Henriëtte hun leven te beteren.
'Ik mag niets meer zeggen,' laat Thierry weten in de nieuwe Story die deze week in de winkel ligt. 'Bij onze advocaat hebben Belinda en ik een papier ondertekend waarin we beloven niet meer met de media te praten. Rob en Henriëtte hebben datzelfde document bij hun advocaat ook getekend. Dat doen we in het belang van Yoshi. Niemand van ons wil dat hij beschadigd uit deze situatie komt en als dat betekent dat ik mijn mond moet houden, doe ik dat graag voor hem.'
Er hoeft alleen maar een stokertje a la Maria op te staan en het is weer feest.quote:
De volgende ronde. Eindelijk.quote:22.50-23.55 uur PAUW & WITTEMAN
00.10-01.05 uur HERHALING
Dagelijks programma met de urgentie van de actualiteit,de waan van de week en het gesprek van de dag. Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman.
*Belinda Meuldijk vertelt over het boek De wereld volgens Yoshi dat zij heeft geschreven over haar zoon.
Jeujquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:17 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
De volgende ronde. Eindelijk.
Zegt u dat wel, mevrouw. Zegt u dat wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Het was ook al weer te lang stil!
Ow God!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet vanavond trainen, dus ik mis het.
oooooh, ik heb nu al last van plaatsvervangende schaamtequote:
kijk je de herhaling toch of op internet laterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Wil iemand straks even verslag doen? Ik moet vanavond trainen, dus ik mis het.
Voor mijn jaarlijke uitvoering met de dansmariekesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:11 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ow God!
Trainen? Waarvoor dan?
Ik neem het voor je op.![]()
oh jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:
De ezel is dood!
Toch? Iets met een verkrachting door een niersteen?![]()
jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:
De ezel is dood!
Toch? Iets met een verkrachting door een niersteen?![]()
Albert heeft niet over Belinda Meuldijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef milagro het volgende:
zou ze de ezel meenemen
ohjeetje , ik moet nu natuurlijk ook naar RTL Boulevard kijken, daar zal Albert het er ook wel over hebben
Neequote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Albert heeft niet over Belinda Meuldijk![]()
Ah, dat klinkt positief!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:58 schreef milagro het volgende:
Nou, eerlijk is eerlijk, Belinda kwam heel sympathiek over, het ging voornamelijk over haar nieuwe boek, en heel even over het gedoe met Rob de Nijs, over wie ze benadrukte dat hij een lieve toegewijde vader was, die veel van zijn kinderen hield, die ms in het verleden vanwege zijn werk er niet altijd was, maar als hij er was er ook helemaal voor de kinderen was.
Nou, jongens, is het nu klaar dan? Vriendjes weer ?
Mooi.
Leuke verhalen overigens over Yoshi met zijn genanterietjes
Oh, en ze lieten nog een klein stukje optreden zien van Rob waar hij een door Belinda geschreven liedje zingt over Yoshi, erg mooi, idd, en volgens mij zag ik Belinda een traantje wegpinken...
Zit jij te wachten op zoveelste relletjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt positief!
Ook wel eens leuk, tussen alle modder!
Maar nu wel hopen dat Robbie er gewoon ouderwets rancuneus op gaat reagerenIk hou ervan als er een duidelijke good en bad guy is.
Ikke wel baaikequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zit jij te wachten op zoveelste relletje![]()
![]()
quote:Beslag op huis Rob de Nijs
door onze redactie
AMSTERDAM - De Belastingdienst heeft beslag laten leggen op het huis van Rob de Nijs in Bosch en Duin, de zanger zou een enorme belastingsschuld hebben. De fiscus is het zat en heeft het nu op het beruchte optrekje uit de 'rattengate'-affaire voorzien.
De Nijs zou tot ergernis van de belastingdienst aanslagen over 2000, 2002 en 2004 niet betaald hebben. Het is onbekend hoe hoog zijn schuld is maar naar verluidt gaat het om tonnen, aldus de website sterrenstek.
De manager van de 64-jarige zanger maakt zich echter geen zorgen. "Ach, we hebben sinds 1998 al een conflict met de fiscus", aldus Jansen . "Het gaat om optredens van Rob in het buitenland. We verschillen van mening met de Belastingdienst over hoe we hier met de kosten en opbrengsten om moeten gaan."
De beslaglegging op het beruchte optrekje zou volgens Jansen weer snel worden opgeheven. "Het huis is de voor de vorm als onderpand genomen" , zegt de manager. "De accountant van Rob en de Belastingdienst zijn er alweer uit."
Het huis wordt bewoond door Rob's ex Belinda Meuldijk en hun autistische zoon Yoshi. Er is veel om te doen geweest nadat foto's van de vervuilde woning eerder dit jaar in weekblad Privé waren verschenen. Meuldijk spande een kort geding aan tegen het weekblad, waardoor uiteindelijk bekend werd dat De Nijs de foto's zelf had gemaakt.
Nah, ik zie geen reactie/bevestiging van de belastingdienst en als je hondelullen zegt bedoel je de belastingdienst. Dit kan nog nasty worden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:13 schreef Cynix ® het volgende:
Het zakt een beetje in, allemaal. Gaan we dan toch naar een eind goed, al goed?
Rob sprak vooral over zijn carrière, eventjes over zijn zwak voor 'vuurwater' en de daaruit ook voortvloeiende 'mindere tijden', maar vooral over zijn carrière, die aan de hand van een reeks genummerde foto's, waarvan hij er dan steeds 1 mocht kiezen, aan ons voorbij ging... er zat 1 foto bij van Belinda, en die koos Rob dus steeds maar niet, tot blijkbaar "ongenoegen" van de heren P & W dus toen zei W "en nu mogen wij er 1 kiezen, nummer 3" en dat was dus (een filmpje van) Belinda, met een sneer over dat genoemde vuurwater, hetgeen Rob dus ook toegaf..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef Duderinnetje het volgende:
He shit gemist. Wat was er met Rob? En met Belinda?
En wisselen die twee elkaar af qua media of zo?Dat je zeg maar twee voor de prijs van één krijgt?
Ja, nee, zeg, Miel , éven: ik vind Rob toch echt óók een Lul. En breng me nou niet op andere gedachten, want ik hecht aan mijn zekerheden. Samengevat zijn die: Vic en Rob zijn Lullen. De rest van de mannen valt mee, alsmede Belinda. (De rest van de vrouwen valt niet mee.) (Hoewel Kim eigenlijk ook wel mee viel.) (Maar daar kan ze zich niets meer van herinneren.) Dat is zo'n beetje hoe ik de wereld heb ingedeeld en ik ben nét een paar maanden stabiel en ik mag onbegeleid naar buiten en zo, so work with me babyquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:09 schreef milagro het volgende:
Kan er niets aan doen, maar Rob komt me toch sympathiek over, dodelijk onzeker, wat ms ook hem die sympathie oplevert, itt tot De Lul, je weet wel, hij van het raam en het verloren geduwde geheugen
bla bla ,,, Kim viél jah!quote:
quote:Bemiddelaar voor Rob en Belinda
Uitgegeven: 30 oktober 2007 10:04
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2007 11:18
AMSTERDAM - Henk Krol is ingeschakeld als bemiddelaar tussen Rob de Nijs en Belinda Meuldijk. De hoofdredacteur van de Gaykrant is ingeroepen om de verhoudingen tussen de voormalige echtelieden weer te normaliseren na 'Rattengate'.
Hij vertelt goede hoop te hebben dat het weer goed komt. "De eerste paar dagen explodeerde mijn telefoon bijna van de ingesproken boodschappen en sms'jes van beiden", aldus Krol dinsdag in De Telegraaf.
De Nijs kwam in juni in opspraak nadat foto's van het vervuilde huis van Meuldijk in Privé waren verschenen. Meuldijk spande een kort geding aan tegen het weekblad.
Situatie
Privé moest een rectificatie plaatsen en tevens bekend maken van wie de foto's afkomstig waren. Het bleek dat Rob de Nijs zelf de foto's had gemaakt. Hij zou dit hebben gedaan omdat hij zich zorgen maakte over de situatie waarin Yoshi, de autistische zoon van het stel, opgroeit.
Relatie
Wat de rol van Krol precies inhoudt en waarom juist hij is ingeschakeld, wil geen van de partijen zeggen. Volgens Belinda is het nu vooral van belang dat haar relatie met De Nijs weer normaal wordt.
"Vooral voor Yoshi is dat belangrijk. Maar ik zeg er verder niks over, want dat hebben we afgesproken. We willen beiden dat we eruit komen."
Wat een raar verhaal.. Omdat -ie gay is kan hij zeker goed lijmen?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ole zit er weer bóven op!
Ik ga mijn best doen OKquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:10 schreef Sanne het volgende:
Onze eigen verslaggever Ole is ter plaatse.
Volgende keer foto's poppedop.
Ik zag van de week op Shownieuws het staartje over dit onderwerp, het blijkt gewoon (is ook toegegeven) dat de Nijs+vriendin die foto's hebben gemaakt voor kennissen/vrienden, Astrid heeft vervolgens de foto's aan Martijn gemaild of gestuurd, dat staat er niet duidelijk, en die weer aan Privé.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:31 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik had wel wat verwacht in Boulevard of Shownieuw maar eh, niks..
Ziezo, we zijn weer helemaal op de hoogte, of in de diepte...what ever.quote:Belinda Meuldijk heeft de aanval geopend op Henriëtte Koetschruiter, de vriendin van haar ex-man Rob de Nijs. In een rechtszitting, woensdag in Amsterdam, kwam de advocaat van Meuldijk met een rapport waaruit moet blijken dat Koetschruiter degene is die de beruchte foto's van haar vervuilde huis lekte aan weekblad Privé.
Strongwood International, een onafhankelijk recherchebureau, verzamelde in het rapport onder meer gegevens van de camera die werd gebruikt voor de foto's. Ook werd de fotograaf onder meer door middel van fotoanalyse geïdentificeerd als Henriëtte Koetschruiter, die in het rapport consequent 'Kutschruiter' wordt genoemd. Bovendien is op een van de foto's te zien dat een auto, die destijds op naam stond van Koetschruiter, op de oprit van de villa van Meuldijk stond.
Rob de Nijs verklaarde tijdens de zitting dat hij de foto's samen met Koetschruiter heeft gemaakt, zo zegt Fulco Blokhuis, de advocaat van Meuldijk, woensdag. De Nijs heeft eerder altijd beweerd alleen te hebben gehandeld. Hij wilde met de foto's laten zien dat de leefomstandigheden van zijn autistische zoon Yoshi in het vervuilde huis van zijn ex-vrouw erbarmelijk zouden zijn.
De partijen gaan nu om de tafel om te proberen er zonder tussenkomst van de rechter uit te komen, zegt Blokhuis. "Dat de waarheid boven water komt, is voor mijn cliënt het belangrijkst. De schade komt op de tweede plaats." De advocaat van De Nijs was woensdag niet bereikbaar voor commentaar.
Uit het rapport blijkt dat Astrid Collé, een vriendin van Koetschruiter die ook werd gedaagd door Meuldijk, contact heeft opgenomen met Martijn van den Bergh. Ze vroeg de voormalige presentator om vijftien foto's te 'lekken' aan weekblad Privé. Hij heeft dat gedaan, maar uit correspondentie tussen Privé en Van den Bergh blijkt dat de foto's die hij mailde van een te lage kwaliteit waren voor plaatsing in Privé. Het weekblad zou daarop aan Van den Bergh hebben laten weten dat het via andere weg aan de foto's zou komen.
Martijn van den Bergh, die eerder als zondebok werd neergezet in de zaak die wordt aangeduid als 'rattengate', wordt in het rapport gedeeltelijk vrijgepleit. De foto's die vorig jaar juni uiteindelijk werden geplaatst, waren van een hogere resolutie en bovendien werden in het artikel ook foto's uit de serie geplaatst die Van den Bergh nooit in handen zou hebben gehad, zo verklaart hij in het rapport. Bron
quote:Belinda Meuldijk op stap met Martijn van den Bergh.
Belinda Meuldijk gaat een weekendje weg met haar voormalige vijand Martijn van den Bergh. "Zaterdag is het een jaar geleden dat 'rattengate' begon en om daar een leuke draai aan te geven, gaan we samen met onze partners een paar dagen naar Euro Disney", vertelt de voormalige LiveShop-presentator aan Novum Nieuws.
Het onwaarschijnlijke duo heeft een goede band opgebouwd. "We staan tegenwoordig op goede voet", vertelt Van den Bergh. "We zijn allebei behoorlijk in een hoekje geduwd en we bellen elkaar tegenwoordig wekelijks."
Vorig jaar leerden Van den Bergh en Meuldijk elkaar kennen toen foto's van het vervuilde huis van de ex-vrouw van Rob de Nijs in weekblad Privé waren verschenen. Van den Bergh raakte betrokken bij de zaak, toen bleek dat hij de waarschijnlijk door De Nijs of diens vriendin Henriëtte Koetschruiter gemaakte foto's had doorgespeeld aan het roddelblad. De presentator zou de kiekjes hebben gekregen van Astrid Collé, een vriendin van Koetschruiter die Van den Bergh volgens hem vroeg de foto's naar Privé door te spelen.
Van den Bergh spande een rechtszaak aan om zijn naam te zuiveren. Hij vindt dat zijn rol in 'rattengate' schromelijk is overdreven en wil dat De Nijs en Koetschruiter dat onder ede bevestigen, iets dat het aanstaande bruidspaar vooralsnog weigert. Ook Meuldijk is van mening dat de rol van Van den Bergh niet zo groot is als aanvankelijk werd gedacht. Hij diende bij de rechtbank in Amsterdam het verzoek in om, behalve De Nijs en diens vriendin, Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds en Astrid Collé te laten getuigen.
Donderdag zou de rechter uitspraak doen, maar de zaak is uitgesteld naar 12 juni. "Er is nieuw bewijsmateriaal naar boven gekomen dat de rechter wil meenemen in zijn beslissing", vertelt Van den Bergh. "Twee dagen voor de uitspraak van de rechter heeft Astrid Collé een verklaring afgelegd, waarin ze mijn verhaal bevestigt." Het is nog onduidelijk wat zij precies heeft verklaard. Mocht de rechter de getuigenverhoren toestaan, dan is Van den Bergh van plan een rectificatie en een schadevergoeding te eisen.
De presentator, die vorig jaar zijn baan verloor door de affaire, is inmiddels 'helemaal klaar met 'rattengate''. "Ik wil er vanaf", zegt hij. "Dan kan ik verder met mijn leven."
*noteertquote:Donderdag zou de rechter uitspraak doen, maar de zaak is uitgesteld naar 12 juni
Rob en Henriette zijn in ondertrouw gegaan van de weekquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:52 schreef Ole het volgende:
Zeg, gaat die Rob niet binnenkort trouwen?
* Ole slaat linkje op voor later vandaag![]()
quote:29-05-2008 08:53:29
MOOI WEER BRUILOFT VOOR ROB DE NIJS
Rob de Nijs en zijn verloofde Henriëtte Koetschruiter zijn woensdagmiddag officieel in ondertrouw gegaan, zo meldt nu.nl. Ergens deze zomer zal de bruiloft plaatsvinden als het 'warm en zonnig' is.
Direct nadat begin mei de scheiding tussen Rob de Nijs en Belinda Meuldijk werd uitgesproken, heeft de 65-jarige zanger maatregelen genomen om een huwelijk met zijn geliefde Henriëtte mogelijk te maken. De ondertrouw van gisteren hoorde daar officieel bij. Maar wanneer het paar dan gaat trouwen is nog niet bekend. 'We willen trouwen als het warm is en de zon schijnt,' liet Henriëtte al eens weten. Waarop Rob het voor zich zag met: 'Geen warm broodje, maar een warm bruidje.'
Echt wel NOTquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:30 schreef Elounda het volgende:
En ze leefden nog lang en gezellig....
ja, ja, Elounda leeft ook nog
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 04:40 schreef Ole het volgende:
Ohw wacht even, ik zal jullie even verblijden met dit wereldnummer!
Origineel: Les lacs du connemara (of zo)
O jeetje, en hoe heet die Nederlandse versie dan Ole?? Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik geloof je onmiddellijk trouwens, het zal vast niet om aan te horen zijn. En Rob zingt die?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 04:51 schreef Ole het volgende:
Ja maar ik zoek naar de zo erge![]()
![]()
NL versie van dit nummer
het is echt niet om aan te horen ER
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 04:57 schreef Ole het volgende:
nou ja, hij wordt dus gezongen door Rob..
en heet
of Wieringermeer
Wieringerwaard (dat denk ik eik)
zoiets...
Maar het is wel de melodie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |