Dat moet je voor je zelf weten, nu heeft hij anderen voor schut gezet, vind ik een andere kwestie. Gewoon met je eigen zaakjes bemoeien, maar nee, dit was natuurlijk sensatiezucht. Zo'n collega zou ik ook niet willen hebben. Hij is er uiteindelijk zelf ook het slachtoffer van geworden, tja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:02 schreef BVO het volgende:
Als iemand coke snuift in zijn vrije tijd - of andere dingen waar men aanstoot aan kan nemen - ben je ook niet geschikt als presentator ofzo? Ik snap het punt echt niet.
Die anderen zetten zichzelf voor schut. Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat moet je voor je zelf weten, nu heeft hij anderen voor schut gezet, vind ik een andere kwestie. Gewoon met je eigen zaakjes bemoeien, maar nee, dit was natuurlijk sensatiezucht. Zo'n collega zou ik ook niet willen hebben. Hij is er uiteindelijk zelf ook het slachtoffer van geworden, tja.
Dat is waar, de Nijs en co houden zich zeer stil, hopend dat de bui overwaait, dream on de Nijs, 't is nog nie gedaan he?! Is je wijffie al zwanger jongen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Die anderen zetten zichzelf voor schut. Don't shoot the messenger.
Ik begrijp het el hoor, vind die hele zaak alleen opgeblazen en flauw om die jongen als zondebok te gebruiken.
Hij is een goede vriend van Rob en kent Astrid ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ratelband zal weer eens niet bij zijn![]()
Wat heeft hij met die foto's van Belinda's vervuilde huis te maken.
Je wordt er wel moe van Pfffff
Ja zag het hier staan !!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is een goede vriend van Rob en kent Astrid ook.
Is zij de dochter van Paul Verhoeven ?!!? Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:02 schreef doeka het volgende:
Oeh, oeh, oeh, Astrid Collee was net bij Shownieuws, en Emile Ratelband ook; die had een contract waarin Astrid een bedrijf van Emile zou kopen voor 1 miljoen euro;(is ze nooit mee over de brug gekomen), ook zou zij zich uitgeven als de dochter van Paul Verhoeven; Op het contract stond ook Astrid P. Verhoeven. En het houdt maar niet op.
Ik denk maar steeds aan Nol van de RTL shop.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor Cynix: dit is Martijn [afbeelding]
Bruiloft is kennelijk iets duurder dan was gepland, ouwe sok is ook al leeg, dus ja wat moet je. Van welke bekenden krijg ik nog wat euri, laten wij eens Astrid nemen, gratis publiciteit. Zo simpel is het denk ik. En ik geloof er niks van dat bij dat om de Nijs doet waar hij zogenaamd achter staat, poen is poen. Oh heerlijk allemaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:11 schreef Cynix ® het volgende:
Wat doet die Ratelband nu ineens in deze soap? Hebben ze die ergens opgegraven om ook nog even een duit in het zakje te doen?
Ongezien hoop ik dat-ie kan fluiten naar z'n centen. Hoewel, een mooie slepende rechtszaak met veel modder kan er ook nog wel bij.
*ril*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor Cynix: dit is Martijn [afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Suko het volgende:
[..]
Bruiloft is kennelijk iets duurder dan was gepland, ouwe sok is ook al leeg, dus ja wat moet je. Van welke bekenden krijg ik nog wat euri, laten wij eens Astrid nemen, gratis publiciteit. Zo simpel is het denk ik. En ik geloof er niks van dat bij dat om de Nijs doet waar hij zogenaamd achter staat, poen is poen. Oh heerlijk allemaal.Koppen moet er vallen!
![]()
Wat gaat ie verhuizen naar Madagascar ? Bye Robquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:39 schreef doeka het volgende:
[..]
En zijn huis staat ook al te koop, want hij wil verhuizen naar Madagascar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |