Yeah de advocaten zullen druk hebben bij de rattegatequote:Op maandag 25 juni 2007 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Goed nieuws dus voor De Spongen en De Moskofietsen, lekker klussen de komende maanden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Cynix ® het volgende:
Is Henriëtte nou uiteindelijk het kwade brein achter alles of vond een meesmuilende Rob het eigenlijk wel prima dat zij die foto's maakte? En deed ze dat dan uit liefde voor Rob of was ze alleen maar gedreven door een blinde haat jegens Belinda?
Of zit-ie er toch wel degelijk gewoon zélf achter? En schaamt Belinda zich nou écht niet kapot voor haar zwijnenstal of heeft ze het zo goed voor met haar beesten dat ze het probleem niet ziet? En wat vindt Yoshi er nu zelf écht van?
Vragen, vragen, vragen.
Ja die is 38quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:10 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
Maareh... ff terzijde... die Henriette, hè.... is die echt 38???Ze lijkt minstens 10 jaar ouder, als het niet meer is.
[afbeelding]
Maar Astrid laat het er niet bij zitten:quote:Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef Suko het volgende:
Belinda eist schadevergoeding van Henriëtte
AMSTERDAM - Belinda Meuldijk heeft een grote schadevergoeding geëist van Henriëtte Koetschruiter, de aanstaande echtgenote van Rob de Nijs. "Onomstotelijk is vast komen te staan dat Henriëtte de foto’s in mijn huis heeft gemaakt en heeft geregeld dat ze via haar vriendin Astrid Collé en presentator Martijn van den Bergh bij weekblad Privé terechtkwamen. Het is een ontluisterende ontdekking.”
Belinda zegt niet te begrijpen dat Rob de Nijs de schuld op zich heeft genomen en vertelde dat hij de foto’s heeft gemaakt. " Wij hebben bewijs dat Rob op dat moment aan het zingen was. Ik ben onbeschrijfelijk verdrietig. Vooral omdat Rob en Henriëtte en mijn partner Thierry en ik heel goed met elkaar omgingen.”
De schrijfster wil van Henriëtte en haar vriendin Astrid in elk geval alle advocaatkosten en een boete voor immateriële schade. ”Dit voelt als wraak voor mijn weigering een handtekening te zetten op een echtscheidingsbrief, waarin ik het huis in Bosch en Duin moest verlaten. De beide zonen moesten dan maar ergens anders gaan wonen. Yoshi eventueel in een instituut. Ongelooflijk.” telegraaf.nl
Wij willen vooral vermaakt worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef Suko het volgende:
'Astrid Collee eist schade van Belinda Meuldijk'
AMSTERDAM - Astrid Collee, een vriendin van Rob de Nijs, eist een schadevergoeding van Belinda Meuldijk. Dat meldt SBS Shownieuws vanavond.
De vriendin heeft de foto's van Belinda's vieze huis doorgegeven aan tv-presentator Martijn van den Bergh die ze daarna doorspeelde aan weekblad Privé. Shownieuws kreeg het bericht niet rechtstreeks van Astrid. Ze praat niet zelf meer met de pers. Ze heeft een woordvoerder aangesteld, die liet weten dat de huisvriendin zich niet zomaar laat beschuldigen. Belinda Meuldijk kondigde twee weken geleden al aan een zaak te beginnen tegen Astrid. Wordt vervolgd. telegraaf.nl
Dit zag ik idd letterlijk op Shownieuws, waarbij nog even fijntjes werd gemeld dat Astrid het kennelijk nodig vond een woordvoerder aan te stellen. Ja ja, dat staat best deftig he?!![]()
Volgens mij heeft zelfs Brigitte Bardot niet zo'n vies huis, en zij staat alom bekend als dierenliefhebber pur sang.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef BVO het volgende:
Belinda, maak eerst je huis eens schoon, vies mens.
Komt van al die rattenstankquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:23 schreef Elounda het volgende:
En Terug Vind Rat.
Die vriendin van Rob haar ogen staan mij een beetje te dicht bij elkaar..
Dat is wel ontzettend triest...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Volgens Henkjan Smits bij Shownieuws lijdt Yoshi aan angstdromen en is hij bang om ontvoert te worden.
waar staat dan dat het nog steeds zo isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef BVO het volgende:
Belinda, maak eerst je huis eens schoon, vies mens.
ha ! weer iemand er met de haren bijgesleeptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Volgens Henkjan Smits bij Shownieuws lijdt Yoshi aan angstdromen en is hij bang om ontvoert te worden.
Rob heeft zich nooit om Yoshi bekommerd, hij kon er niet mee omgaanquote:”Dit voelt als wraak voor mijn weigering een handtekening te zetten op een echtscheidingsbrief, waarin ik het huis in Bosch en Duin moest verlaten. De beide zonen moesten dan maar ergens anders gaan wonen. Yoshi eventueel in een instituut. Ongelooflijk.”
Precies. je haalt me de woorden uit m`n mond..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef Suko het volgende:
Heb trouwens helemaal niet idee gehad (integendeel) dat Yoshi ongelukkig is geweest bij Belinda, ze heeft alles voor die jongens én haar beesten over gehad. Ze heeft daarbij veel songteksten geschreven waar de Nijs de vruchten van heeft geplukt. Hij heeft zich jaren geleden teruggetrokken om z'n carrière voorrang te geven, kinderen waren daarbij niet welkom. De Nijs heeft eigenlijk helemaal geen recht van spreken. Bovenal, beter een bende in huis met gelukkige kinderen (die kijken daar echt niet naar) dan een een spic- en spanhuis waar de kids doodongelukkig zijn.
Precies!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef yvonne het volgende:
~Hoe treffend:
[..]
Rob heeft zich nooit om Yoshi bekommerd, hij kon er niet mee omgaan
En voor alle "maak je huis schoon"roepers,
de foto's zijn van verleden jaar.
Hebben we al pics gezien van nu?
Dat rob moeite heeft met oud worden wist iedereen toch al langer dan vandaag?
Maar om je eigen kinderen, waarvan één met een handicap nu zó te behandelen, enkel omdat je je pikkie in een 30 jaar jongere vrouw wilt stoppen zegt me eik meer dan genoeg.
Ja en dat ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:59 schreef yvonne het volgende:
En de Nijs heeft vast wel spijt dat ie weg is gegaan![]()
-en nou breng ie 'm zonder moeite bij de lommerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef yvonne het volgende:
Rob heeft zich nooit om Yoshi bekommerd,
Geen idee, maar onder al die rommel kan best ergens een tweeling zus liggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:23 schreef Elounda het volgende:
Ja en dat ook.
Want waar vind je een tweede Belinda?
quote:Spijt betuigd aan Belinda Meuldijk
ROTTERDAM - De in opspraak geraakte presentator Martijn van den Bergh betuigt spijt over zijn actie foto's van het sterk vervuilde huis van Belinda Meuldijk door te spelen naar weekblad Privé. Hij heeft Meuldijk volledige openheid van zaken gegeven met betrekking tot de publicatie.
Dat verklaart zijn advocaat mr. Mafalda Weerts tegenover het ANP. ,,De verklaring die mijn cliënt heeft gegeven wil hij zonodig onder ede toelichten'', aldus raadsvrouw Weerts. Meuldijk neemt volgens haar genoegen met door de advocaat van Van den Bergh afgelegde verklaring. Dit zijn Weerts en mr. Fulco Blokhuis, advocaat van Meuldijk in een schikking overeengekomen. (ANP)
Bron.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geen idee, maar onder al die rommel kan best ergens een tweeling zus liggen.
quote:
hadden die niet in de openingspost gemoeten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de foto's waar het allemaal om begonnen is. Die mogen inderdaad niet ontbreken.
Ja, je hebt gelijk. Alsnog maar even gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
hadden die niet in de openingspost gemoeten?
Klopt, jij zwaait wel Olequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef Ole het volgende:
Volgends De Telegraaf van vandaag is ie al ontslagen.tv carriere
![]()
Ik ben het met je eens Haaibaaike.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt, jij zwaait wel OleMaar de hoofdschuldige zijn Henriette en Astrid .Ennnnnnnnnnn natuurlijk Rob de Nijs
zelf. Martijn is in de val gelokt. Niet goed te praten hoor
![]()
Dat moet je voor je zelf weten, nu heeft hij anderen voor schut gezet, vind ik een andere kwestie. Gewoon met je eigen zaakjes bemoeien, maar nee, dit was natuurlijk sensatiezucht. Zo'n collega zou ik ook niet willen hebben. Hij is er uiteindelijk zelf ook het slachtoffer van geworden, tja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:02 schreef BVO het volgende:
Als iemand coke snuift in zijn vrije tijd - of andere dingen waar men aanstoot aan kan nemen - ben je ook niet geschikt als presentator ofzo? Ik snap het punt echt niet.
Die anderen zetten zichzelf voor schut. Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat moet je voor je zelf weten, nu heeft hij anderen voor schut gezet, vind ik een andere kwestie. Gewoon met je eigen zaakjes bemoeien, maar nee, dit was natuurlijk sensatiezucht. Zo'n collega zou ik ook niet willen hebben. Hij is er uiteindelijk zelf ook het slachtoffer van geworden, tja.
Dat is waar, de Nijs en co houden zich zeer stil, hopend dat de bui overwaait, dream on de Nijs, 't is nog nie gedaan he?! Is je wijffie al zwanger jongen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Die anderen zetten zichzelf voor schut. Don't shoot the messenger.
Ik begrijp het el hoor, vind die hele zaak alleen opgeblazen en flauw om die jongen als zondebok te gebruiken.
Hij is een goede vriend van Rob en kent Astrid ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ratelband zal weer eens niet bij zijn![]()
Wat heeft hij met die foto's van Belinda's vervuilde huis te maken.
Je wordt er wel moe van Pfffff
Ja zag het hier staan !!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is een goede vriend van Rob en kent Astrid ook.
Is zij de dochter van Paul Verhoeven ?!!? Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:02 schreef doeka het volgende:
Oeh, oeh, oeh, Astrid Collee was net bij Shownieuws, en Emile Ratelband ook; die had een contract waarin Astrid een bedrijf van Emile zou kopen voor 1 miljoen euro;(is ze nooit mee over de brug gekomen), ook zou zij zich uitgeven als de dochter van Paul Verhoeven; Op het contract stond ook Astrid P. Verhoeven. En het houdt maar niet op.
Ik denk maar steeds aan Nol van de RTL shop.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor Cynix: dit is Martijn [afbeelding]
Bruiloft is kennelijk iets duurder dan was gepland, ouwe sok is ook al leeg, dus ja wat moet je. Van welke bekenden krijg ik nog wat euri, laten wij eens Astrid nemen, gratis publiciteit. Zo simpel is het denk ik. En ik geloof er niks van dat bij dat om de Nijs doet waar hij zogenaamd achter staat, poen is poen. Oh heerlijk allemaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:11 schreef Cynix ® het volgende:
Wat doet die Ratelband nu ineens in deze soap? Hebben ze die ergens opgegraven om ook nog even een duit in het zakje te doen?
Ongezien hoop ik dat-ie kan fluiten naar z'n centen. Hoewel, een mooie slepende rechtszaak met veel modder kan er ook nog wel bij.
*ril*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor Cynix: dit is Martijn [afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Suko het volgende:
[..]
Bruiloft is kennelijk iets duurder dan was gepland, ouwe sok is ook al leeg, dus ja wat moet je. Van welke bekenden krijg ik nog wat euri, laten wij eens Astrid nemen, gratis publiciteit. Zo simpel is het denk ik. En ik geloof er niks van dat bij dat om de Nijs doet waar hij zogenaamd achter staat, poen is poen. Oh heerlijk allemaal.Koppen moet er vallen!
![]()
Wat gaat ie verhuizen naar Madagascar ? Bye Robquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:39 schreef doeka het volgende:
[..]
En zijn huis staat ook al te koop, want hij wil verhuizen naar Madagascar.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat gaat ie verhuizen naar Madagascar ? Bye Roben Henriette
![]()
Probeert-ie nou ook nog een grijpstuiver te verdienen aan het oplaaiende fundamentalisme?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef doeka het volgende:
Dit zegt de goeroe in een interview met De Telegraaf . '98 procent van de moslims gelooft dat Allah het wel oplost. Maar ík zeg: Neem je lot in eigen handen. En geloof mij, voor die visie zijn steeds meer mensen klaar. Dat zie je aan het fundamentalisme. Niet dat ik het aanmoedig, maar het is wel een teken.'
Allemachtig, Emile Rattenband is echt erg!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Probeert-ie nou ook nog een grijpstuiver te verdienen aan het oplaaiende fundamentalisme?
Van mij mag Ratelband nú al op de lijst van ongewenste personen die nooit meer welkom zijn in Nederland.
Nou, het is een stuk afwisselender dan de Gouden Zooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:33 schreef JohnDope het volgende:
Wat mij betreft kan er wel een slotje op dit topic. Alles wat er over dit onderwerp te zeggen viel, is er wel over gezegd.
Alleen het niveau is een stuk lager dan in de Gouden Zooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, het is een stuk afwisselender dan de Gouden Zooi
Het niveau is inderdaad erg laag, maar vlak DGK niet uit. Ik denk dat die qua ranzigheid niet meer te evenaren zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef JohnDope het volgende:
Alleen het niveau is een stuk lager dan in de Gouden Zooi
Eeeh, DGK is zelfs ópgezet om dagelijks naar andermans leed te kijken. Opzettelijk leed dat geforceerd gecreëerd is. Dan weet ik wel wat erger is. Maar dat is off topic.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef JohnDope het volgende:
Ik vraag me af wat een lager niveau is: Een beetje teren op anders mans leed in het SHO-forum of het kijken naar de Gouden Kooi
Die heeft zich in het begin van Rattengate ermee bemoeit: Thierry (vriend Belinda) gaat de hond van de Breukhovens trainen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Het wachten is nu natuurlijk op La Breukhoven die zich er tegenaan gaat bemoeien.
Het is allebei laag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef JohnDope het volgende:
Ik vraag me af wat een lager niveau is: Een beetje teren op anders mans leed in het SHO-forum of het kijken naar de Gouden Kooi
Die heeft een publiciteitsstop, dus dat zal niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Het wachten is nu natuurlijk op La Breukhoven die zich er tegenaan gaat bemoeien.
Mmm. Jammer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Die heeft een publiciteitsstop, dus dat zal niet zo snel gebeuren
Da's dierenmishandelingquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef Cynix ® het volgende:
Zeg, we gaan toch niet massaal excuses aanbieden en dat alles dan weer goed komt en zo he? Straks gaat die Astrid ook nog iets doen met ezels, zul je net zien.
Daar begint het wel op te lijken. Geslijm in optima forma...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, wat een stelletje kontenlikkers allemaal.
Eerst met modder gooien en als je dan als bron wordt onthuld, je uitputten in smoezen en excuzen.
Een soort van commune dus. Met Rob als oppergoeroe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, dat hij in feite de enige serieuze kostwinner is van dat stel hippies bijelkaar en ze er dus allemaal belang bij hebben hem te vriend te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |