Jij probeert mij aan te praten dat er niks mis is met een vrouw die bijna twee keer zo oud is als haar vriendje omdat je zelf ook veel wat ouder bent dan de gemiddelde FOK!ker en niet onder ogen wilt zien dat je de kans loopt als ouwe doos gezien te worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:13 schreef milagro het volgende:
ikke wel, Cynix wat minder, want die lult zichzelf gruwelijk vast
Ik heb het al gelezen in telegraaf.nl.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:31 schreef Thelonious het volgende:
Smullen weer: http://www.telegraaf.nl/p(...)_wonen%1D.html?p=3,1
Je ziet het goed, Belinda gaat over lijken. De muis was pas het begin...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Belinda moet die jongen ook niet gebruiken of zie ik het verkeerd![]()
ik heb je écht geraakt, hèquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jij probeert mij aan te praten dat er niks mis is met een vrouw die bijna twee keer zo oud is als haar vriendje omdat je zelf ook veel wat ouder bent dan de gemiddelde FOK!ker en niet onder ogen wilt zien dat je de kans loopt als ouwe doos gezien te worden.
Niettemin:
Als ex die oprecht goede bedoelingen voor zijn kind had, zou ik éérst een goed gesprek met Belin geprobeerd hebben, dat ze dus heel gauw de keet moest schoonmaken want dat ik anders ging proberen die koter elders onder dak te krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:09 schreef milagro het volgende:
als ex zou ik dan ook aan de bel trekken met een nog thuiswonend kind, en soms zijn foto's ietsje confronterender dan de dagelijkse aanblik op de een of andere manier, dus op zich snap ik die foto's wel..... het lekken naar een roddelblad dan weer niet, maar geniet er wel van, wat een genante vertoning, heeeeeerlijk![]()
Lekkere huishoudster danquote:„Op het moment dat de foto’s werden gemaakt, was ik in het huis. Mijn pakje sigaretten ligt daar op tafel”, wijst ze.
Nieuwe ster aan het firmament: huishoudster Maria.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef SteveBallmer het volgende:
Geen idee Cynix ®, er komt iedere keer weer een nieuw konijn uit de hoed.
en dat is één van de gewraakte foto's?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:59 schreef Overlast het volgende:
Dat kinderen moeten opgroeien in deze ellende : http://www.yomedia.com/yomedia/7c7b666858/weecee_belinda_meuldijk vind ik echt verschrikkelijk. Rob de Nijs heeft groot gelijk.
niet echt nee, tenzij een huishoudster niet zoiets is als een schoonmaakster.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:54 schreef BVO het volgende:
Dit is geen reclame voor Maria.
ik denk dat de ezel de enige is, die iets zinnigs over de hele zaak te zeggen heeft:quote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef milagro het volgende:
het wordt pas echt zorgelijk als de ezel gaat klagen natuurlijk..
He!?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef milagro het volgende:
hoe zat het ook alweer met die ezel die verkracht was, maar later bleek weer dat het toch niet zo was
heel gedoe, Belinda's hart gebroken, schande schande, RTL Boulevard items, kamervragen, Wilders over de zeik. oproep tot een verbod op bezems, stichting Nononono opgericht, als een ezel nononono zegt dn bedoelt hij ook nononono en zo, en toen het allemaal een vergissing bleek was het oorverdovend stil
nu ja, de ezel was volgens Belinda verkracht met een bezem en aan de gevolgen daarvan overleden of zoiets, nu ja, niet of zoiets, echt haske doodquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef milagro het volgende:
de Wehkamp , het waarom van dat laatste in tot op de dag van vandaag niet duidelijk.
nee, joh, ze is gewoon valsquote:Op maandag 25 juni 2007 12:56 schreef Leah het volgende:
Ik vind die vriendin ook valsig uit haar ogen kijken. Zal wel door de wenkbrauwen komen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef milagro het volgende:[..]
nu, en dat dus iedere avond in je slaapkamer, zo'n kontloos niet meer zo fit lijf, de sex appeal van weleer nog slechts een herinnering..... en dan kijk je naar zijn ex, of liever de vriend van zijn ex, of nog liever de kont van de vriend van zijn ex, en denk je verdomme
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef milagro het volgende:
Belinda zag ws wat bloed bij de kont vh beest en een rondslingerende bezem, die ooit een rode steel had, maar dusdanig afgebladderd is dat het nu een blankhoute steel is met wat restjes rood, en zo trok zij haar conclusies en belde de politie, de dierenbescherming, Albert Verlinde , de Telegraaf, Rob, haar moeder, zijn moeder, de buren, de school van de kinderen, de Tweede Kamer, stichting correlatie en de Wehkamp , het waarom van dat laatste in tot op de dag van vandaag niet duidelijk.
Maakt toch niks uit joh! Overigens meldde Shownieuws dat die zogenaamde vriendin Astrid (die mogelijk de foto's naar Martin heeft doorgespeeld) nu Belinda gaat aanklagen en zij heeft Astrid al eerder een proces aan de broek gesmeerd.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef static het volgende:
Ik houd het allemaal niet meer bij hoor.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:48 schreef Suko het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit joh! Overigens meldde Shownieuws dat die zogenaamde vriendin Astrid (die mogelijk de foto's naar Martin heeft doorgespeeld) nu Belinda gaat aanklagen en zij heeft Astrid al eerder een proces aan de broek gesmeerd.![]()
Wilt u wel heel goed opletten jah! In 's landsbelang zal maar zeggen...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef doeka het volgende:
[..]
Wat dan? Wat dan? vertel; heb het gemist.
![]()
Yeah right. Wie is er begonnen met dirt te verspreiden? Daar wist de Nijs natuurlijk niks van af...en nou een beetje gaan mauwen? Misschien moet de Nijs dan eens bedenken dat het publiek niet zo naïef is om te denken dat hij geen enkele bedoeling bij dit alles had. Alle schade is je/jullie eigen schuld.quote:Rob de Nijs laat op zijn website weten dat hij geen enkel commentaar zal geven op 'Rattengate' heet, de affaire rond het vervuilde huis van zijn ex Belinda Meuldijk.
Rob op zijn site onder het kopje : 'Privé-zaken'
Bij deze wil ik vaststellen dat de roddelbladen en een enkel landelijk dagblad de feiten uit mijn privé leven op een gewetenloze manier gebruiken om sensatie te scheppen en sensatie beluste lezers te vermaken.
Dit op een manier die in de Nederlandse showbizz nog geen precedent kent.
Aangezien deze berichten het privéleven van mijn partner, mijn gezin en mijzelf schade berokkenen zal ik geen enkele uitwisseling in de media meer hebben over privézaken.
Deze berichtgeving is slechts bedoeld om spanningen te scheppen en daarmee als vermaak te dienen.
Ik ben misschien naïef maar toch verrast over de gewetenloosheid hiervan.
Ik hoop dat de media bereid zijn over die zaken te berichten waar mijn echte publiek mij al zolang heeft gevonden. Namelijk mijn muziek. Hiervoor zal ik er ten alle tijden zijn.
Rob.
En zo is dat.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Suko het volgende:
Wat de Nijs dus letterlijk meldt op z'n site, gelezen op zijonline:
[..]
Yeah right. Wie is er begonnen met dirt te verspreiden? Daar wist de Nijs natuurlijk niks van af...en nou een beetje gaan mauwen? Misschien moet de Nijs dan eens bedenken dat het publiek niet zo naïef is om te denken dat hij geen enkele bedoeling bij dit alles had. Alle schade is je/jullie eigen schuld.![]()
OMG... je moet een boek gaan schrijvenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja, de ezel was volgens Belinda verkracht met een bezem en aan de gevolgen daarvan overleden of zoiets, nu ja, niet of zoiets, echt haske dood
later bleek na sectie dat de ezel heulegaar niet was overleden aan gepor met een bezem in den anus, maar aan nierstenen.
Belinda zag ws wat bloed bij de kont vh beest en een rondslingerende bezem, die ooit een rode steel had, maar dusdanig afgebladderd is dat het nu een blankhoute steel is met wat restjes rood, en zo trok zij haar conclusies en belde de politie, de dierenbescherming, Albert Verlinde , de Telegraaf, Rob, haar moeder, zijn moeder, de buren, de school van de kinderen, de Tweede Kamer, stichting correlatie en de Wehkamp , het waarom van dat laatste in tot op de dag van vandaag niet duidelijk.
Achter Belinda.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Thelonious het volgende:
Achter wie staat het volk eigenlijk? Rob of Belinda?
In eerste instantie achter niemand, heb met beide niks. Maar als je de feiten neemt, wie startte dus deze smeerboel, dan sta ik achter Belinda < hoezeer ze ook nu op dit moment dom bezig is en haar kid gebruikt om haar recht te krijgen. De Nijs is vet fout, wat ik eerder als reactie gaf.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Thelonious het volgende:
Belinda.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Thelonious het volgende:
Inderdaad. En dan dacht ik dat ík geen fanatieke schoonmaakster was...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |