abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:50:23 #251
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50763987
Als Belin Thierry al die jaren als haar man had gehad had ze zijn luiers nog kunnen verschonen
En feit blijft, als ze het huis gewoon had opgeruimd waren er ook geen foto's geweest heur.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 23-06-2007 21:40:03 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 18:32:21 #252
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50765289
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:13 schreef milagro het volgende:
ikke wel, Cynix wat minder, want die lult zichzelf gruwelijk vast
Jij probeert mij aan te praten dat er niks mis is met een vrouw die bijna twee keer zo oud is als haar vriendje omdat je zelf ook veel wat ouder bent dan de gemiddelde FOK!ker en niet onder ogen wilt zien dat je de kans loopt als ouwe doos gezien te worden.

Niettemin:
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:38:44 #253
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50765483
quote:
Ik heb het al gelezen in telegraaf.nl.
Belinda moet die jongen ook niet gebruiken of zie ik het verkeerd
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 18:50:51 #254
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50765771
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Belinda moet die jongen ook niet gebruiken of zie ik het verkeerd
Je ziet het goed, Belinda gaat over lijken. De muis was pas het begin...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:00:50 #255
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50766229
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:32 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Jij probeert mij aan te praten dat er niks mis is met een vrouw die bijna twee keer zo oud is als haar vriendje omdat je zelf ook veel wat ouder bent dan de gemiddelde FOK!ker en niet onder ogen wilt zien dat je de kans loopt als ouwe doos gezien te worden.

Niettemin:
ik heb je écht geraakt, hè

net zoals Belinda geraakt is door de kritiek van Rob, hij had namelijk een punt, het wás ook een puinzooi, die zelfs voor iemand bij wie huishoudelijke klusjes geen prioriteit hebben niet nodig zou hoeven zijn.
het is onhygenisch, het trekt ongedierte aan, en het kan niet anders dan onnoemelijk stinken, die volgekwijlde en godweetwatnogmeerde kamer, de bank waar negen honden op liggen te raggen.... ik heb ooit het genoegen gehad plaats te mogen nemen in een auto waar de achterbank de plek was van twee honden en de plaid die er lag nooit gewassen werd, vergeven van de haren en opgedroogd kwijl,, mijn god wat stonk die wagen naar dooie hond, alsof die wagen was opgedrecht uit de Vliet, met nog een in verre staat van ontbinding verkerend lijk in de achterbak.

als ex zou ik dan ook aan de bel trekken met een nog thuiswonend kind, en soms zijn foto's ietsje confronterender dan de dagelijkse aanblik op de een of andere manier, dus op zich snap ik die foto's wel..... het lekken naar een roddelblad dan weer niet, maar geniet er wel van, wat een genante vertoning, heeeeeerlijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 21:57:41 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50770863
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 19:09 schreef milagro het volgende:
als ex zou ik dan ook aan de bel trekken met een nog thuiswonend kind, en soms zijn foto's ietsje confronterender dan de dagelijkse aanblik op de een of andere manier, dus op zich snap ik die foto's wel..... het lekken naar een roddelblad dan weer niet, maar geniet er wel van, wat een genante vertoning, heeeeeerlijk
Als ex die oprecht goede bedoelingen voor zijn kind had, zou ik éérst een goed gesprek met Belin geprobeerd hebben, dat ze dus heel gauw de keet moest schoonmaken want dat ik anders ging proberen die koter elders onder dak te krijgen.

Het kán natuurlijk zijn dat hij die aanpak ook geprobeerd heeft, maar dat ze hem of het hygiëne probleem niet echt serieus nam.

Uiteraard vind ik het óók prima dat Rob zijn toevlucht heeft gezocht tot drastischer maatregelen.
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 10:49:57 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50780983
tot het laatste artikel in de telegraaf had belinda mijn sympathie.
nu is ze wat mij betreft te ver gegaan.

een beetje je autistische zoon gebruiken om je punt te maken is triest
pi_50811500
Belinda eist schadevergoeding van Henriëtte
AMSTERDAM - Belinda Meuldijk heeft een grote schadevergoeding geëist van Henriëtte Koetschruiter, de aanstaande echtgenote van Rob de Nijs. "Onomstotelijk is vast komen te staan dat Henriëtte de foto’s in mijn huis heeft gemaakt en heeft geregeld dat ze via haar vriendin Astrid Collé en presentator Martijn van den Bergh bij weekblad Privé terechtkwamen. Het is een ontluisterende ontdekking.”

Belinda zegt niet te begrijpen dat Rob de Nijs de schuld op zich heeft genomen en vertelde dat hij de foto’s heeft gemaakt. " Wij hebben bewijs dat Rob op dat moment aan het zingen was. Ik ben onbeschrijfelijk verdrietig. Vooral omdat Rob en Henriëtte en mijn partner Thierry en ik heel goed met elkaar omgingen.”

De schrijfster wil van Henriëtte en haar vriendin Astrid in elk geval alle advocaatkosten en een boete voor immateriële schade. ”Dit voelt als wraak voor mijn weigering een handtekening te zetten op een echtscheidingsbrief, waarin ik het huis in Bosch en Duin moest verlaten. De beide zonen moesten dan maar ergens anders gaan wonen. Yoshi eventueel in een instituut. Ongelooflijk.” telegraaf.nl

Huishoudster spreekt zich uit
Alles draait om Yoshi...
Wat quotes: "Anderhalf jaar lang werkte Maria voor Belinda Meuldijk. Ze ging met Yoshi zwemmen, fietsen en wandelen. Eind vorig jaar nam ze ontslag, toen bleek dat ze een zware ziekte had. Maria bekijkt de foto’s van Belinda’s woning in weekblad Privé, waar de afbeeldingen van het vervuilde huis werden afgedrukt. „Op het moment dat de foto’s werden gemaakt, was ik in het huis. Mijn pakje sigaretten ligt daar op tafel”, wijst ze.

Dol is Maria op de zoon van Belinda en Rob. „Iedereen houdt van dat jong”, zegt ze. „Maar Yoshi is zo beïnvloedbaar¿” Bij Belinda is Yoshi zeker gelukkig, stelt ze vast. „Yoshi heeft een schitterende jeugd. Als-ie om vakantie dramde, dan kreeg hij het. En als hij in de achtbaan wil, dan gaat Belinda met hem mee. Yoshi is ook degene die gelukkig is nu. Hij gaat er niet aan onderdoor. Yoshi is al blij met zijn ijs en als hij achter de computer zit. Misschien lijdt zijn broer Robbert wél onder de situatie.” telegraaf.nl

Zijonline: "En daarbij lijkt de huishoudster de kant van vader Rob de Nijs te kiezen, want zij zegt: "Rob leeft anders dan Belinda. Zijn huis is schoner. Ik wil het niet veroordelen dat iemand met zeven honden en vier paarden leeft: iedereen moet leven hoe hij of zij wil. Vaak zat ben ik met Henriëtte aan de slag gegaan om het huis, waar Belinda woont, schoon te maken."

Dan: "Yoshi maakt het niets uit of hij in een emmer melk of in een emmer met twintig dode muizen trapt. Of dat het huis een gevaar voor zijn gezondheid is," Meuldijk heeft de werkster inmiddels aangeraden zich niet met de kwestie te bemoeien..."
pi_50811548
Ah, de huishoudster mengt zich erin
quote:
„Op het moment dat de foto’s werden gemaakt, was ik in het huis. Mijn pakje sigaretten ligt daar op tafel”, wijst ze.
Lekkere huishoudster dan
pi_50811595
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef SteveBallmer het volgende:
Geen idee Cynix ®, er komt iedere keer weer een nieuw konijn uit de hoed.
Nieuwe ster aan het firmament: huishoudster Maria.
pi_50811751
hoe zat het ook alweer met die ezel die verkracht was, maar later bleek weer dat het toch niet zo was

heel gedoe, Belinda's hart gebroken, schande schande, RTL Boulevard items, kamervragen, Wilders over de zeik. oproep tot een verbod op bezems, stichting Nononono opgericht, als een ezel nononono zegt dn bedoelt hij ook nononono en zo, en toen het allemaal een vergissing bleek was het oorverdovend stil
pi_50811878
Dat kinderen moeten opgroeien in deze ellende : http://www.yomedia.com/yomedia/7c7b666858/weecee_belinda_meuldijk vind ik echt verschrikkelijk. Rob de Nijs heeft groot gelijk.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 10:47:16 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50813114
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:59 schreef Overlast het volgende:
Dat kinderen moeten opgroeien in deze ellende : http://www.yomedia.com/yomedia/7c7b666858/weecee_belinda_meuldijk vind ik echt verschrikkelijk. Rob de Nijs heeft groot gelijk.
en dat is één van de gewraakte foto's?
  maandag 25 juni 2007 @ 10:54:15 #265
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50813315
Dit is geen reclame voor Maria.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 11:02:59 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50813555
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:54 schreef BVO het volgende:
Dit is geen reclame voor Maria.
niet echt nee, tenzij een huishoudster niet zoiets is als een schoonmaakster.

maar goed, wie kunnen we nog meer verwachten? de tuinman? de stalknecht?
pi_50813599
het wordt pas echt zorgelijk als de ezel gaat klagen natuurlijk..
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 11:12:03 #268
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50813821
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef milagro het volgende:
het wordt pas echt zorgelijk als de ezel gaat klagen natuurlijk..
ik denk dat de ezel de enige is, die iets zinnigs over de hele zaak te zeggen heeft:

iiiiiiaaaaaaaaa !

prima samenvatting van de hele soap
  maandag 25 juni 2007 @ 11:14:51 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50813916
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef milagro het volgende:
hoe zat het ook alweer met die ezel die verkracht was, maar later bleek weer dat het toch niet zo was

heel gedoe, Belinda's hart gebroken, schande schande, RTL Boulevard items, kamervragen, Wilders over de zeik. oproep tot een verbod op bezems, stichting Nononono opgericht, als een ezel nononono zegt dn bedoelt hij ook nononono en zo, en toen het allemaal een vergissing bleek was het oorverdovend stil
He!?
pi_50813948
Hebben de buren van Belinda niet nog wat good quality dirt?
Vast wel, en anders misschien de bezorger van Albert.
pi_50814180
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

He!?
nu ja, de ezel was volgens Belinda verkracht met een bezem en aan de gevolgen daarvan overleden of zoiets, nu ja, niet of zoiets, echt haske dood

later bleek na sectie dat de ezel heulegaar niet was overleden aan gepor met een bezem in den anus, maar aan nierstenen.

Belinda zag ws wat bloed bij de kont vh beest en een rondslingerende bezem, die ooit een rode steel had, maar dusdanig afgebladderd is dat het nu een blankhoute steel is met wat restjes rood, en zo trok zij haar conclusies en belde de politie, de dierenbescherming, Albert Verlinde , de Telegraaf, Rob, haar moeder, zijn moeder, de buren, de school van de kinderen, de Tweede Kamer, stichting correlatie en de Wehkamp , het waarom van dat laatste in tot op de dag van vandaag niet duidelijk.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:40:19 #272
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50816650
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef milagro het volgende:
de Wehkamp , het waarom van dat laatste in tot op de dag van vandaag niet duidelijk.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:45:31 #273
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50816801
Dus die vriendin van Rob had die foto's gemaakt.
Het verhaal wordt steeds gecompliceerder
(Un)masking for the greater good.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:56:56 #274
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50817127
Ik vind die vriendin ook valsig uit haar ogen kijken. Zal wel door de wenkbrauwen komen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_50819553
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:40 schreef Leah het volgende:

[..]

Voor een nieuwe bezem?
pi_50820103
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:56 schreef Leah het volgende:
Ik vind die vriendin ook valsig uit haar ogen kijken. Zal wel door de wenkbrauwen komen .
nee, joh, ze is gewoon vals
zij wil dat huis hebben!!!!! dat is het! hoe dan ook!

niet omdat ze het zo'n mooi huis vindt, want dat is het niet, maar omdat Belinda erin woont, wat op zich ook niet boeit, maar Belinda woont ook nog in Robs hart, al zegt hij van niet, het is wel zo, een vrouw voelt dat

Rob zegt dat vriendin en hij door deze affaire nog dichter naar elkaar toegegroeid zijn.
Zou ik ook zeggen, gezichtsverliesvoorkomenderwijs enzo en bij gebrek aan beter, ik bedoel, zelfs womanizer Rod Stewart koos op een bepaald moment eieren voor zijn geld, de leeftijd gaat tellen, en de looks ook, ik bedoel, (sleep er gewoon nog een ster bij , bij gebrek aan huishoudsters) Mick Jagger wel eens in zijn zwembroek gezien?

nu, en dat dus iedere avond in je slaapkamer, zo'n kontloos niet meer zo fit lijf, de sex appeal van weleer nog slechts een herinnering..... en dan kijk je naar zijn ex, of liever de vriend van zijn ex, of nog liever de kont van de vriend van zijn ex, en denk je verdomme
  maandag 25 juni 2007 @ 14:37:59 #277
128384 mcwops
gat in je glas
pi_50820862
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef milagro het volgende:[..]
nu, en dat dus iedere avond in je slaapkamer, zo'n kontloos niet meer zo fit lijf, de sex appeal van weleer nog slechts een herinnering..... en dan kijk je naar zijn ex, of liever de vriend van zijn ex, of nog liever de kont van de vriend van zijn ex, en denk je verdomme
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_50824762
quote:

Belinda zag ws wat bloed bij de kont vh beest en een rondslingerende bezem, die ooit een rode steel had, maar dusdanig afgebladderd is dat het nu een blankhoute steel is met wat restjes rood, en zo trok zij haar conclusies en belde de politie, de dierenbescherming, Albert Verlinde , de Telegraaf, Rob, haar moeder, zijn moeder, de buren, de school van de kinderen, de Tweede Kamer, stichting correlatie en de Wehkamp , het waarom van dat laatste in tot op de dag van vandaag niet duidelijk.
pi_50827150
Whahahahahaha...Milagro, een geweldige analyse. Zal me niks verbazen als één van die showbizz-programma's uit jouw reacties wat zinnetjes pikt.
pi_50829763
Het schijnt dat Belinda vandaag door de telefoon tegen Verlinde vertelde dat Yoshi toch naar een tehuis (zij spreken over een 'huis') gaat, eerst af en toe daar heen omdat autisten niet van veranderingen houden. En 'huishoudster' Maria blijkt een verpleegkundige te zijn. En verder vertelde de Nijs dat hij niet had verwacht dat de roddelbladen en een enkele krant zijn privé zo te grabbel zouden gooien. (of woorden van die strekking). Hij zou niets meer vertellen en hoopte dat Belinda dat ook niet meer zal doen. Verlinde meldde daarop dan ook niets meer te melden als ze niks op straat gooien.

Lekker naïef de Nijs. Hoe lang zit je nou in het vak? Nooit van de roddelpers gehoord? Of wist je die wel te vinden als er wat verkocht moest worden qua show/cd's? Of voor een gezellige kiek met z'n viertjes, pffff. En waarom schoot je die foto's dan? Voor je archief of zo? Is je PR-gevoel aan het tanen jongen, ja dat krijg als je ouder wordt...Hoe je het ook bekijkt, het blijft inderdaad een ordinaire echtscheidingskwestie met als inzet het huis over de rug van Yoshi. En verder de Nijs, lees de reacties van Milagro!
pi_50830017
Ze zijn beide een beetje hypocriet bezig, ze bellen immers zelf vaak de roddelbladen cq RTL B. ook op als het hen uitkomt volgens mij, Rob, maar ook Belinda.

en volgens mij genieten ze tot op zekere hoogte stiekem ook van negatieve publiciteit, alleen als het te wordt en het daadwerkelijk nadeel oplevert, gaan ze miepen.

natuurlijk geeft het roddelbladen geen vrijbrief om je privacy ten alle tijden te schenden , omdat je ooit eens zelf hen benaderd hebt, maar om nu ineens verbaasd te zijn over de smikkelsmulartikelen in die bladen, nu het jouzelf betreft.

als er iets positiefs in de bladen staat, komen ze toch ook al bladerend langs de negatieve zooi over collega sterren, maar dat boeit dan ineens niet, of in hun egocentrisme zien ze het niet.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:11:01 #282
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50830312
Yoshi is wel de dupe van alles, ook wel hun oudste zoon.
Maar Yoshi in het geval het meest .
Zoals die man in het filmpje zei dat autisten kinderen erg veel mee lijden..
En niet tegen veranderingen in het huis kunnen (ruzie's e.d)
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 19:35:09 #283
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50831194
In deze zaak wordt door beide partijen tot nu toe niet echt de indruk gewekt dat het welzijn van Yoshi ook maar énige rol van betekenis speelt.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:42:09 #284
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50831442
Ik houd het allemaal niet meer bij hoor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50831671
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef static het volgende:
Ik houd het allemaal niet meer bij hoor.
Maakt toch niks uit joh! Overigens meldde Shownieuws dat die zogenaamde vriendin Astrid (die mogelijk de foto's naar Martin heeft doorgespeeld) nu Belinda gaat aanklagen en zij heeft Astrid al eerder een proces aan de broek gesmeerd.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:58:00 #286
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_50831999
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:48 schreef Suko het volgende:

[..]

Maakt toch niks uit joh! Overigens meldde Shownieuws dat die zogenaamde vriendin Astrid (die mogelijk de foto's naar Martin heeft doorgespeeld) nu Belinda gaat aanklagen en zij heeft Astrid al eerder een proces aan de broek gesmeerd.
Wat dan? Wat dan? vertel; heb het gemist.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_50833213
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef doeka het volgende:

[..]

Wat dan? Wat dan? vertel; heb het gemist.
Wilt u wel heel goed opletten jah! In 's landsbelang zal maar zeggen... Nou ja, met zoveel woorden staat het hier beschreven. Behalve de Nijs zelf klaagt iedereen elkaar aan, daar komt het in het kort op neer, dacht ik hoor.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 21:24:56 #288
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50835562
Goed nieuws dus voor De Spongen en De Moskofietsen, lekker klussen de komende maanden.
pi_50836790
Wat de Nijs dus letterlijk meldt op z'n site, gelezen op zijonline:
quote:
Rob de Nijs laat op zijn website weten dat hij geen enkel commentaar zal geven op 'Rattengate' heet, de affaire rond het vervuilde huis van zijn ex Belinda Meuldijk.

Rob op zijn site onder het kopje : 'Privé-zaken'

Bij deze wil ik vaststellen dat de roddelbladen en een enkel landelijk dagblad de feiten uit mijn privé leven op een gewetenloze manier gebruiken om sensatie te scheppen en sensatie beluste lezers te vermaken.
Dit op een manier die in de Nederlandse showbizz nog geen precedent kent.

Aangezien deze berichten het privéleven van mijn partner, mijn gezin en mijzelf schade berokkenen zal ik geen enkele uitwisseling in de media meer hebben over privézaken.

Deze berichtgeving is slechts bedoeld om spanningen te scheppen en daarmee als vermaak te dienen.
Ik ben misschien naïef maar toch verrast over de gewetenloosheid hiervan.

Ik hoop dat de media bereid zijn over die zaken te berichten waar mijn echte publiek mij al zolang heeft gevonden. Namelijk mijn muziek. Hiervoor zal ik er ten alle tijden zijn.

Rob.
Yeah right. Wie is er begonnen met dirt te verspreiden? Daar wist de Nijs natuurlijk niks van af...en nou een beetje gaan mauwen? Misschien moet de Nijs dan eens bedenken dat het publiek niet zo naïef is om te denken dat hij geen enkele bedoeling bij dit alles had. Alle schade is je/jullie eigen schuld.
pi_50837175
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Suko het volgende:
Wat de Nijs dus letterlijk meldt op z'n site, gelezen op zijonline:
[..]

Yeah right. Wie is er begonnen met dirt te verspreiden? Daar wist de Nijs natuurlijk niks van af...en nou een beetje gaan mauwen? Misschien moet de Nijs dan eens bedenken dat het publiek niet zo naïef is om te denken dat hij geen enkele bedoeling bij dit alles had. Alle schade is je/jullie eigen schuld.
En zo is dat.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 22:01:30 #291
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50837243
Hij lijkt gvd Marco Bakker wel: eerst volledig bezopen iemand doodrijden en daarna klagen dat de roddelpers hem op z'n huid zit en zich niet alleen beperkt tot zijn liedjes. Belinda mag dan een ouwe slons zijn met haar gigolo, Rob komt hier niet mee weg.
  maandag 25 juni 2007 @ 22:03:52 #292
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_50837363
Jeetje wat een foto's!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 25 juni 2007 @ 22:13:48 #293
18026 Thelonious
le samouraï
pi_50837873
Achter wie staat het volk eigenlijk? Rob of Belinda?
Keeping an eye on the world going by my window.
  maandag 25 juni 2007 @ 22:52:45 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50839622
quote:

[..]

nu ja, de ezel was volgens Belinda verkracht met een bezem en aan de gevolgen daarvan overleden of zoiets, nu ja, niet of zoiets, echt haske dood

later bleek na sectie dat de ezel heulegaar niet was overleden aan gepor met een bezem in den anus, maar aan nierstenen.

OMG... je moet een boek gaan schrijven

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 25-06-2007 23:08:19 ]
pi_50839755
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Thelonious het volgende:
Achter Belinda.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50840648
quote:
In eerste instantie achter niemand, heb met beide niks. Maar als je de feiten neemt, wie startte dus deze smeerboel, dan sta ik achter Belinda < hoezeer ze ook nu op dit moment dom bezig is en haar kid gebruikt om haar recht te krijgen. De Nijs is vet fout, wat ik eerder als reactie gaf.
pi_50840703
Wat ik er van gelezen heb, denk ik wel dat belinda best wel een goede moeder is.

Behalve dan dat het er een bende is.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 23:19:51 #298
43556 miss_dynastie
pi_50840764
quote:
Belinda.
pi_50841230
'Astrid Collee eist schade van Belinda Meuldijk'
AMSTERDAM - Astrid Collee, een vriendin van Rob de Nijs, eist een schadevergoeding van Belinda Meuldijk. Dat meldt SBS Shownieuws vanavond.

De vriendin heeft de foto's van Belinda's vieze huis doorgegeven aan tv-presentator Martijn van den Bergh die ze daarna doorspeelde aan weekblad Privé. Shownieuws kreeg het bericht niet rechtstreeks van Astrid. Ze praat niet zelf meer met de pers. Ze heeft een woordvoerder aangesteld, die liet weten dat de huisvriendin zich niet zomaar laat beschuldigen. Belinda Meuldijk kondigde twee weken geleden al aan een zaak te beginnen tegen Astrid. Wordt vervolgd. telegraaf.nl

Dit zag ik idd letterlijk op Shownieuws, waarbij nog even fijntjes werd gemeld dat Astrid het kennelijk nodig vond een woordvoerder aan te stellen. Ja ja, dat staat best deftig he?!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:02:19 #300
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_50842304
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:03 schreef Sanne het volgende:
Jeetje wat een foto's!
Inderdaad. En dan dacht ik dat ík geen fanatieke schoonmaakster was...

Desondanks gaat mijn sympathie in deze toch meer uit naar Belinda dan naar Rob & co. Er wordt haar toch een kutgeintje geflikt. Je kunt je punt ook op een andere manier maken. Als je oprechte bedoelingen hebt, dan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')