abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 juni 2007 @ 12:56:08 #201
22592 crew  Ole
pi_50516864
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:29 schreef milagro het volgende:
Milagro

De vergankelijkheid van de stoere man
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_50517735
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:
538 deejay maakt parodie op oude hit van Rob de Nijs.

De parodie: mms://media.radio538.nl/s(...)070612-robdenijs.wma
Geweldig!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:50:55 #203
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50520813
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:54 schreef Ole het volgende:
Met dat huis vergeleken is mijn huisje een toonbeeld van properheid
Maar mijn huis is ook proper invergelijking die van Belinda..
Ik zou zo niet kunnen leven . Maarja ieder zijn meug.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:55:10 #204
183090 Matthew_Star
Holy psionics!
pi_50520884
quote:
Rob houdt gewoon nog van Belinda, en wil haar stiekem terug, maar hij weet dat zij dat niet wil, want hij ging altijd vreemd en nu is hij oud en haar nieuwe vriend is jong en heeft een leuke piemel en gaat niet vreemd, en dan kijkt Rob naar zijn eigen vriendin, die weliswaas stukken jonger is, maar er uitziet alsof ze al 3 facelifts achter de rug heeft, en dan kijkt Rob weer naar een foto van Belinda, geen faceliftkop, maar gewoon Belinda en dan wordt Rob dus sipjes en weemoedig en heeft hij spijt spijt spijt en wordt iets dat hij al die tijd prima vond, namelijk dat Belinda in zijn huis is blijven wonen en het ook op haar manier onderhoudt, ineens iets om je kwaad over te maken, en dat kwaad maken moet natuurlijk weer gerechtvaardigd worden en dat doe je het beste met een "zielig kind" waar je voor opkomt
En de vriendin van Rob ziet haar Rob dus soms kijken naar die foto's van Belinda, of ziet zijn blik als Belinda op tv verschijnt en denkt verdomme verdomme, dat wijf is verlept , loopt erbij als Mamaloe met haar Nononono en die vent van haar is zo geil als Bokito en Rob wil haar terug, ik zie het aan hem, die blik, zo kijkt hij nooit naar mij, waar zijn die foto's?????!!!!!! effe Astrid bellen, effe Martijn faxen , effe Belinda dissen , dood dood dood moet ze!!!!!!!!!!!

Dat denk ik, liefde is mooi, ook als het overal een troep is
Maar haat en nijd is veel vermakelijker voor ons
Kan jij ook staand vis fileren?
pi_50543612
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:55 schreef Matthew_Star het volgende:

[..]

Kan jij ook staand vis fileren?
En deze snap ik weer even niet...
pi_50544131
Op de een of andere manier denk ik dat de Nijs een verkapte (dat wil ik niet weten-type) homosueel is. Een tijd geleden trad hij vaak op met van die leren pakjes en oorbellen, toen dacht ik dat al en dat denk ik eigenlijk nog steeds, of bi, kan ook. En dat hij zich zorgen maakt over zijn zoon vind ik ietsje overdreven. Hij heeft er altijd moeite mee gehad dat hij autisch is, dat was ook één van de redenen dat hij apart ging wonen. Ik heb veel meer sympathie voor Belinda, zij heeft geloof ik voor alles gezorgd (ook voor zijn carrière) en nog steeds, zonder haar was hij nooit zo ver gekomen.
  zondag 17 juni 2007 @ 16:48:33 #207
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_50548763
quote:
Rob houdt gewoon nog van Belinda, en wil haar stiekem terug, maar hij weet dat zij dat niet wil, want hij ging altijd vreemd en nu is hij oud en haar nieuwe vriend is jong en heeft een leuke piemel en gaat niet vreemd, en dan kijkt Rob naar zijn eigen vriendin, die weliswaas stukken jonger is, maar er uitziet alsof ze al 3 facelifts achter de rug heeft, en dan kijkt Rob weer naar een foto van Belinda, geen faceliftkop, maar gewoon Belinda en dan wordt Rob dus sipjes en weemoedig en heeft hij spijt spijt spijt en wordt iets dat hij al die tijd prima vond, namelijk dat Belinda in zijn huis is blijven wonen en het ook op haar manier onderhoudt, ineens iets om je kwaad over te maken, en dat kwaad maken moet natuurlijk weer gerechtvaardigd worden en dat doe je het beste met een "zielig kind" waar je voor opkomt
En de vriendin van Rob ziet haar Rob dus soms kijken naar die foto's van Belinda, of ziet zijn blik als Belinda op tv verschijnt en denkt verdomme verdomme, dat wijf is verlept , loopt erbij als Mamaloe met haar Nononono en die vent van haar is zo geil als Bokito en Rob wil haar terug, ik zie het aan hem, die blik, zo kijkt hij nooit naar mij, waar zijn die foto's?????!!!!!! effe Astrid bellen, effe Martijn faxen , effe Belinda dissen , dood dood dood moet ze!!!!!!!!!!!
super
You cheated on me with choreography.
pi_50555313
Rob de Nijs klaagt 'koerier' van 'vieze plaatjes' ex Belinda Meuldijk aan
quote:
Want behalve Belinda, die hem nog steeds wil aanpakken, krijgt koerier Van den Bergh ook een procedure van Rob de Nijs en Henriëtte aan zijn broek. Zij leggen een schadeclaim neer omdat zijn beweringen de carrière van zanger Rob en de reputatie van Henriëtte zou schaden.

Vraag is alleen of Rob de Nijs zijn dreigement om Van den Bergh voor de rechter te dagen ook zal waarmaken. Er klinken namelijk steeds meer geruchten dat de zanger wel degelijk -vooraf- op de hoogte is geweest van de gewraakte publicatie van zijn foto's die hj nam van de beestenboel bij Belinda thuis. Zo zou er contact zijn geweest tussen Prive's hoofdredacteur Evert Santegoeds en De Nijs zowel voor als na de publicatie van de foto's. De Nijs was vandaag niet bereikbaar voor commentaar op de geruchten die de ronde doen. zijonline
  zondag 17 juni 2007 @ 20:52:40 #209
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50555499
Martijn vd Berg is gewoon door Henriette en Astrid gebruikt hé !
Hoofdschuldige is Rob de Nijs zelf. Lekker makkelijk om hem aan te klagen.
Sorrie ik had de bron niet gelezen van zijonline
pi_50556673
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Haaibaaike het volgende:

Sorrie ik had de bron niet gelezen van zijonline
Ah joh, wat maakt het uit, Sleeze & Dirt blijft 't, en natuurlijk is R. de N. volledig schuldig. Hij had de foto's al niet mogen nemen, dat heeftie dus wél gedaan, hij had vervolgens die kieken veilig moeten opbergen en op een rustig moment deze moeten bespreken met Belinda. Onder het mom van: "kijk nou toch eens wijffie, wat een bende, dat zie je nou toch zelf wel, dat is toch niet goed voor onze zoon!" Maar ja, kennelijk had de N. (samen met z'n bijzit) een andere agenda/bedoeling. Dat mag toch wel duidelijk zijn.
pi_50556971
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:24 schreef Suko het volgende:

[..]

Ah joh, wat maakt het uit, Sleeze & Dirt blijft 't, en natuurlijk is R. de N. volledig schuldig. Hij had de foto's al niet mogen nemen, dat heeftie dus wél gedaan, hij had vervolgens die kieken veilig moeten opbergen en op een rustig moment deze moeten bespreken met Belinda. Onder het mom van: "kijk nou toch eens wijffie, wat een bende, dat zie je nou toch zelf wel, dat is toch niet goed voor onze zoon!" Maar ja, kennelijk had de N. (samen met z'n bijzit) een andere agenda/bedoeling. Dat mag toch wel duidelijk zijn.
Dat mag mijns inziens zeker wel duidelijk zijn, maar wat wil hij hiermee bereiken? Dat Yoshi bij Belinda wordt weggehaald en onder zijn toezicht wordt geplaatst?
  maandag 18 juni 2007 @ 00:14:36 #212
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_50563468
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat mag mijns inziens zeker wel duidelijk zijn, maar wat wil hij hiermee bereiken? Dat Yoshi bij Belinda wordt weggehaald en onder zijn toezicht wordt geplaatst?
Ik denk eerder dat het een financiël verhaal is; dat huis is van hem en moet verkocht worden vanwege de scheiding; dat huis is met al die bende natuurlijk een fractie waard.
En het zal ook best meespelen dat zijn zoon in die bende woont; maar het is natuurlijk niet niet in een dag zo'n grote teringzooi geworden; dus nu pas reageren op de bende is natuurlijk onzin; ik denk ook dat het jaloezie is; wat het dan ook is; het is voor ons natuurlijk wel leuk om te lezen.
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_50567652
Ik denk ook niet dat de Nijs z'n zoon nu zelf terzijde wil staan, je gaat niet voor niets pakweg 12 jaar geleden apart wonen omdat je je volledig aan je carrière wil wijden en daar was dus geen plek voor z'n zoon. Geld zal wel het hoofdmotief zijn, verweven met de analyse van Milagro! Ondertussen:
quote:
De hondenfluisteraar, zoals Thierry, wordt genoemd gaat de nieuwe hond van Connie en Hans Breukhoven trainen. Het showbizzechtpaar, dat zelf ook wel wat afleiding kan gebruiken, kocht een Cane Corso. Thierry gaat het dier zo opvoeden dat hij zich in en buiten huis keurig zal gedragen. Belinda is intussen hard bezig met een boek, dat ze schrijft samen met haar autistische zoon Yoshi. "Ik wil hoop geven aan andere ouders. Yoshi kan meer dan je denkt. Hij schrijft de laatste hoofdstukken van het boek nu zelf." telegraaf.nl
Mmm, die hond kan nog interessant worden... En weet je veel wat Yoshi nog te melden heeft?
pi_50605704
BABY VOOR ROB DE NIJS EN VRIENDIN HENRIETTE
Trouwen kunnen Rob de Nijs (65) en zijn vriendin Henriette (38) nog niet zolang de scheiding tussen Rob en ex Belinda Meuldijk nog niet rond is. En dat zou best nog eens even kunnen duren nu Rob en Belinda afstevenen op een vechtscheiding waarbij, sinds het opduiken in weekblad Prive van de door De Nijs gemaakte 'vieze plaatjes'van het interieur van zijn ex, geen middel geschuwd lijkt te worden. Maar ondanks dat een huwelijk nog wel even op zich zal laten wachten is de baby in aantocht...

Of Henriette al zwanger is is niet duidelijk, maar zeker is dat de 65-jarige Rob de Nijs op dit moment alle moeite doet om nog een keer vader te worden. Hoewel het bepaald niet de liefste wens is van de zanger om op zijn 65ste nog vader te worden wil hij uit liefde voor zijn 27-jarige jonge vriendin, die heel graag mama wil zijn, haar liefste wens in vervulling laten gaan.

Of zoals Henriette zegt: "Ik heb een kinderwens, maar Rob is al vader van twee inmiddels volwassen zoons. Nog een keer vader worden was van zijn kant dan ook geen diep verlangen. Daar hebben we uitvoerig over gepraat. Omdat het voor mij zo'n belangrijk thema is, heeft Rob gezegd: we gaan het proberen.

De aanstaande ouders kennen hun verantwoordelijkheid, want Henriette verwacht dat de opvoeding van de baby grotendeels op haar schouders zal komen, omdat de toekomstige papa, Rob de Nijs, feitelijk slechts kan fungeren als opa gezien zijn leeftijd... Henriette in ESTA: "Mocht het lukken, dan begrijp ik echt wel dat de zorg voor zo'n kleintje grotendeels op mijn schouders terechtkomt. Ik wil graag dat Rob vitaal blijft en zijn vak kan blijven uitoefenen. Dus mocht het ons gegeven zijn dat we nog een baby krijgen dan zal ik degene zijn die er 's nachts zijn bed voor uit gaat en niet hij.

De aanstaande moeder is er zich ook van bewust dat niet iedereen blij zal zijn met de komst van de baby. "Natuurlijk heb ik ook het smalende commentaar gehoord: 'Rob achter de rollator en Henriëtte achter de kinderwagen'. Daar kan ik dan ook wel weer smakelijk om lachen en erbij denken: dan rollen we tenminste gezellig samen."

In de affaire rond de dor Rob de Nijs bij ex Belinda Meuldijk gemaakte 'vieze plaatjes' van haar interieur heeft nu ook de man die de foto's bij het weekblad Prive bezorgde, Tell Sell-presentator Martjn van den Bergh, zich nu ook verzekerd van juridische steun. Hij vindt het volkomen onterecht dat hij de zwarte Piet krijgt toegespeeld in de affaire. Volgens Van den Bergh heeft hij de foto's aan Prive gegeven op uitdrukkelijk verzoek van Henriette. Die ontkent dat overigens. zijonline.

Daar kon je op wachten natuurlijk, maar is ze nou wel of niet zwanger? Of afleidingstactieken...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:30:08 #215
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50606073
Ik weet wel dat zij graag een baby wil Dat is niet toevallig omdat Rob de Nijs foto's heeft gemaakt.
Dat is langer haar wens om een baby te krijgen.
Wie weet is ze idd al zwanger.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 10:47:08 #216
43556 miss_dynastie
pi_50606547
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:16 schreef Suko het volgende:
Of zoals Henriette zegt: "Ik heb een kinderwens, maar Rob is al vader van twee inmiddels volwassen zoons. Nog een keer vader worden was van zijn kant dan ook geen diep verlangen. Daar hebben we uitvoerig over gepraat. Omdat het voor mij zo'n belangrijk thema is, heeft Rob gezegd: we gaan het proberen.
Wat leuk voor de baby om dat later te lezen : 'Papa heeft mij alleen maar gekregen zodat hij met een jong wijf kon blijven neuken'
pi_50606631
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
'Papa heeft mij alleen maar gekregen zodat hij met een jong wijf kon blijven neuken'
'Maar toch ben ik heel gelukkig zo, want als ik autistisch was geweest had hij mij misschien ook wel aan mijn lot overgelaten net als Yoshi'.
pi_50607684
Ach ach, Marijkje, ons cosmetisch lijkje, heeft ook te weinig aandacht dus....

Marijke Helwegen nieuwe speler in 'rattengate'
AMSTERDAM - Is de ziel van Henriëtte nu lelieblank of weet zij toch meer over de ’vieze foto’s’ van Belinda’s huis? De hoofdrolspelers in ’rattengate’ hielden zich gisteren afzijdig, terwijl de advocaten hun messen slepen. Zelfs klokkenluider Martijn van den Bergh heeft nu een eigen raadsman. Marijke Helwegen heeft hem daarover advies gegeven. De koningin van de plastisch chirurgie bemoeit zich er nu ook mee: „Ik vind dat Martijn erin wordt geluisd!”

Marijke heeft met de Live Shop-presentator te doen en hem geholpen bij zijn zoektocht naar een advocaat. „Dat heel Nederland nu op hem spuugt, vind ik heel slap. Wie heeft nou die foto’s gemaakt? Juist Rob de Nijs. En die foto’s zijn echt niet bij Martijn aan komen waaien. Zijn dit nu mensen met ballen? Ik vind dat Martijn er is ingeluisd. Dat worden we allemaal wel eens. Maar ik vind het erg dat niemand voor hem opkomt. Hij wordt fijngemalen. En dat is onterecht”, zegt de schoonheidskoningin tegen alle hoofdrolspelers in deze ’soap’. Zij vindt dat Rob, Henriëtte, Belinda en Thierry de pijlen niet allemaal op Martijn moeten richten. „Eerst de hand in eigen boezem steken en dan rechtvaardigheid. Daar sta ik voor.”

Martijn van den Bergh zelf wil rehabilitatie en eerherstel. De tv-presentator heeft een advocaat in de arm genomen om de aanvallen van het echtpaar in vechtscheiding, Belinda Meuldijk en Rob de Nijs, te pareren. Zijn advocaat, Mafalda Weerts, heeft de zaak in onderzoek en laat vooruitlopend op juridische stappen weten dat ze vindt dat Martijn is geschaad en ten onrechte is gemangeld. „Martijn heeft nauwelijks betrokkenheid bij deze zaak. Hij heeft alleen de foto’s geleverd. Hij lijkt nu wel alle schuld te krijgen. Dat moeten we ombuigen.”

Martijn speelde foto’s van het smerige huis van Belinda Meuldijk (de ex van Rob de Nijs) door aan weekblad Privé. Hij kreeg de door de zanger gemaakte foto’s van Astrid Collee, een huisvriendin van Rob de Nijs met het verzoek ze te lekken. De familie De Nijs zou hem dan dankbaar zijn, vertelde de presentator vorige week. Als vriendendienst voldeed hij aan het verzoek. Martijn kwam bovendien met het nieuws dat Astrid, die alle schuld op zich wil nemen, en de nieuwe vriendin van Rob de Nijs, Henriëtte, onder één hoedje spelen. Hij zou wekenlang van die twee hebben moeten aanhoren hoe vreselijk de toestand in huize Meuldijk was. Henriëtte zou hem zelfs na het per e-mail doorsturen van de bewijsfoto’s nog hebben aangemoedigd. „Het wordt tijd die heks (lees: Belinda) op haar nummer te zetten.”

De manager van presentator Martijn, Wouter Klok, laat ook voor het eerst van zich horen. Hij zegt niet blij te zijn met het doorgeven van de bewuste foto’s door Martijn: „Ik vind het dom wat Martijn gedaan heeft, maar ik twijfel niet aan zijn integriteit. Er is ook geen sprake van dat ik hem heb laten vallen als manager.” Wordt vervolgd¿ telegraaf.nl

Ik heb die Martijn op Shownieuws horen zeggen dat hij alleen op de Enter-knop heeft gedrukt zonder er bij na te denken. Geloof ik direct, empty-head hè...
pi_50608278
Dus hij geeft toe dat hij de foto's bewust heeft gelekt en toch vraagt hij "eerherstel"
Ce ne fut pas Waterloo, mais ce ne fut pas Arcole.
Ce fut l'heure où l'on regrette d'avoir manqué l'école.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:42:59 #220
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50608356
Ze heeft in principe gelijk.

En kom op zeg, als ik die foto's had gehad, zou ik ze ook doorsturen naar een blad. Tegen een aardige vergoeding mag van mij iedereen weten wat voor teringzooi het daar is hoor.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50608572
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:42 schreef BVO het volgende:
Ze heeft in principe gelijk.
Heeft ze ook.
Wellicht dat die belhomo nog een paar betrokkenen meesleept in zijn val.
Niet al te slim dat hij die mailtjes van Astrid heeft gewist doh..
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:50:36 #222
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50608660
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:48 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Heeft ze ook.
Dan heb ik het over Marijke he .

Die Belinda is een vies mens en die Rob moet niet zo miepen, hij maakte die foto's zelf, heeft ze zelf laten lekken, én het was uiteindelijk een goede vriendin die Martijn de opdracht gaf. Om dan hem tóch voor de rechter te slepen, vind ik nogal flauw.
pi_50608806
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:50 schreef BVO het volgende:
Ja ja.
quote:
Die Belinda is een vies mens en die Rob moet niet zo miepen, hij maakte die foto's zelf, heeft ze zelf laten lekken, én het was uiteindelijk een goede vriendin die Martijn de opdracht gaf. Om dan hem tóch voor de rechter te slepen, vind ik nogal flauw.
Check.

Prima voor de reputatie van de firma Rob de Nijs B.V.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 17:16:29 #224
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50620574
quote:
Ik denk dat jouw versie wel eens héél dichtbij de waarheid zou kunnen zitten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 18:40:18 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50623442
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:50 schreef BVO het volgende:

[..]

oke oke, ergens heb je wel gelijk, maar aan de andere kant: een beetje vent met ballen laat zich toch niet voor zo'n akkefietje misbruiken? hij had ook tegen die astrid kunnen zeggen: als jij dat zo graag wilt, doe je het toch lekker zelf? of zoek een ander die wel nsb-aspiraties heeft.
dus helemaal brandschoon zou ik martijn niet kunnen noemen, geen hoofdschuldige, maar wel een bijrol in de reality soap.
pi_50623560
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
dus helemaal brandschoon zou ik martijn niet kunnen noemen, geen hoofdschuldige, maar wel een bijrol in de reality soap.
Precies, dus is het niet echt fair te noemen dat hij nu als enige geplet wordt en andere betrokkenen de dans ontspringen.

Nee, de onderste steen moet boven..
pi_50624608
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:54 schreef SteveBallmer het volgende:
Prima voor de reputatie van de firma Rob de Nijs B.V.
Planning is alles.

Volgens Boulevard is vandaag de nieuwe single van Rob uitgekomen; Eén melodie.

Dames & heren, bij uw betere grammofoonplatenzaak!
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 19:16:32 #228
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50624681
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:44 schreef SteveBallmer het volgende:
Nee, de onderste steen moet boven..
Hoeveel dirt zou hier nu nog uit te peuren zijn?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_50625026
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
Hoeveel dirt zou hier nu nog uit te peuren zijn?
Geen idee Cynix ®, er komt iedere keer weer een nieuw konijn uit de hoed.
Maar ik zie het nog wel op een bitchfight uitdraaien, op een rode loper van een vaderlandse première.

Liefst Carré.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:08:06 #230
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50634128
Rob gaat vrijdag weer optreden hoorde ik bij Boulevard.
Ben benieuwd hoe zijn optreden verloopt na dat incident
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:31:55 #231
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50635265
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:40 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

oke oke, ergens heb je wel gelijk, maar aan de andere kant: een beetje vent met ballen laat zich toch niet voor zo'n akkefietje misbruiken? hij had ook tegen die astrid kunnen zeggen: als jij dat zo graag wilt, doe je het toch lekker zelf? of zoek een ander die wel nsb-aspiraties heeft.
Tuurlijk, ethisch onverantwoord, maar ik kan me in zijn situatie goed voorstellen dat hij denkt "waarom niet?". Dat hij het vor Belinda niet laat vanwege haar viesheid, en voor Rob niet vanwege zijn eigen schuld. Hij verdient er geld mee en lacht stiekem in zijn vuistje. Met nu dus wel een aanklacht aan zijn broek .
pi_50635485
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef BVO het volgende:
Met nu dus wel een aanklacht aan zijn broek .
Alleen daarom moet ie er al vol op gaan.
Wedden dat het opeens over is en je er niks meer van hoort?
Over een tijdje is het klaar en hebben ze geschikt.
pi_50635646
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Alleen daarom moet ie er al vol op gaan.
Wedden dat het opeens over is en je er niks meer van hoort?
Over een tijdje is het klaar en hebben ze geschikt.
Zoals meestal in dit soort zaken...
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:45:01 #234
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50644876
'Ik heb 'straf''

AMSTERDAM - Hoe langer Belinda Meuldijk erover nadenkt, hoe meer ze denkt te weten wat er schuilging achter de publicatie van de foto's van haar vervuilde huis. "Ik heb sterk het vermoeden dat ik 'straf' heb. De timing van het openbaar maken van de foto's, die al tien maanden bij Rob in de kast lagen, is een gerichte samenzwering om mij te schaden", vertelt ze openhartig.

Belinda vervolgt: "Ik kan me niet voorstellen dat het initiatief ze te verspreiden bij Rob lag. Dan heb ik me ontzettend in hem vergist. Ik ga naar niemand wijzen, maar het is me nu wel duidelijk dat het verspreiden van deze afbeeldingen een wapen, een wraakactie was. Maar waarom? Heb ik misschien mijn medewerking niet voldoende gegeven tijdens de scheiding? Waarom kwamen deze foto's, die Rob vorig jaar augustus al maakte, nu opeens op straat te liggen? Wie had daar baat bij? Wat was precies de rol van Rob, Henriëtte, Astrid Collee en Martijn van den Bergh? Dat wil ik weten."

Openheid

Om antwoord te krijgen op haar vragen, heeft Belinda alle betrokken partijen verzocht openheid van zaken te geven. " Vandaag verneem ik van mijn advocaat of ze dat gaan doen. Zo ja, dan hebben ze nog een week de tijd om te gaan bedenken, wat ze precies gaan zeggen. Ik ga juridisch door tot de onderste steen boven is. Uit bescherming voor mezelf en mijn kinderen Yoshi en Robert wil ik dat niet alleen aan mij maar aan heel het land duidelijk wordt gemaakt hoe de vork precies in de steel zit."

Dat Live Shop-presentator Martijn alle schuld wordt toegeschoven, is volgens Belinda volkomen onterecht. "Hij is niet de kwade genius in dit verhaal. Het is onnozelheid geweest. En dat in combinatie met onwetendheid heeft hem in deze positie gebracht. Dom, maar volgens mij geen reden om hem aan de hoogste boom op te knopen."

In deze turbulente tijd heeft Belinda veel steun aan haar vriend Thierry Duval. "Ik zou me geen raad hebben geweten als ik hem nu niet aan mijn zijde had gehad. Hij staat me met raad en daad bij en heel lief: hij kookt iedere dag voor me." Liefdevol: "Thierry is de man die ik al die jaren had moeten hebben..."

Telegraaf.nl

† In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 10:53:54 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50645184
ik heb eerlijk gezegd nu zoiets van: nu weten we het wel.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:45:01 #236
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50651688
Ja maar het komt van de telegraaf hé
Die blijven aan de gang met schrijven !
pi_50654292
En ik ben iemand die schaamteloos toegeeft dat ze alles toch steeds leest
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:31:27 #238
18026 Thelonious
le samouraï
pi_50754992
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_50755202
quote:
Toch vind ik dat Belinda zoon Yoshi niet aan het woord moet laten ondanks dat hij wel de situatie vervelend vindt. Hij is een autist en die moet je toch in bescherming nemen. Wordt nu een beetje huili-verhaal en dat zou best wel eens in het voordeel van de Nijs kunnen uitvallen. Wel dacht ik ook aan die Astrid die zo nadrukkelijk de Nijs en ook Belinda in bescherming nam in een telefonisch interview vorige week in Boulevard, op het genante af. Alsof ze dé vriendin was van die twee, sneeky tiep.

Uit het artikel van de telegaaf: "Nadenkend: „Ik twijfel ook weer of Rob, zoals hij nu volhoudt, de foto’s zelf heeft genomen. Ik zie hem toch niet met een camera door het huis scharrelen. En ik heb weer zitten nadenken over onze oude huisvriendin Astrid Collé die de foto’s zou hebben doorgesluisd. Rob kan ze niet zelf aan haar hebben gegeven. Hij waarschuwde me vorig jaar nog voor haar, toen zij hier onverwachts na jaren weer opdook. Pas op voor die artiestenvlo, zei hij letterlijk, die meid is niet te vertrouwen. Wat een slangenkuil.”
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 15:39:18 #240
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50760290
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Liefdevol: "Thierry is de man die ik al die jaren had moeten hebben..."
Goedkoop sneertje van Belinda. Ik nee maan dat niemand haar verplicht heft al die jaren bij Rob te blijven.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:43:11 #241
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50760367
Yoshi zegt met klem: „Papa, stop hiermee. We worden hier verdrietig van.”

. Wat een ranzig zaakje is het geworden zeg. Maar wel vermakelijk .
Maar hij had toch al toegegeven die foto's te hebben genomen? Nu denkt zij weer dar hij daarover liegt?

Die Thierry vnd ik ook maar een naar figuur, zo'n hippie die even uit zijn plaat wil gaan met een labiel oud wijf. Enge, vieze mensen.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 16:34:06 #242
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50761775
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:43 schreef BVO het volgende:
Die Thierry vnd ik ook maar een naar figuur, zo'n hippie die even uit zijn plaat wil gaan met een labiel oud wijf.
Hij spoort iig niet geheel.
pi_50761943
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:34 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hij spoort iig niet geheel.
hoe oud is jouw partner eigenlijk ook alweer
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 16:56:01 #244
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50762396
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:39 schreef milagro het volgende:
hoe oud is jouw partner eigenlijk ook alweer
Het leeftijdsverschil is niet eens zo erg, als ze samen gelukkig zijn moeten ze vooral doen wat ze niet laten kunnen. Van wat ik van hem gezien heb vind ik hem een zweverige josti de waarschijnlijk zelf niet weet wat-ie met Belinda moet en wat-ie van die varkensstal moet denken.
pi_50762460
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:56 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Het leeftijdsverschil is niet eens zo erg, als ze samen gelukkig zijn moeten ze vooral doen wat ze niet laten kunnen. Van wat ik van hem gezien heb vind ik hem een zweverige josti de waarschijnlijk zelf niet weet wat-ie met Belinda moet en wat-ie van die varkensstal moet denken.
ik vind dat nogal een aanname, zeg

dat wij haar nu ms zo zien, wil niet zeggen dat hij haar zo ziet en niets wijst er ook op dat hij het ms wel eens zo zou kunnen zien.

† In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 16:58:13 #246
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50762468
En wij schelen 14,5 jaar en dat is toch iets minder dan 23 en bovendien is bij ons de man ouder en dat is sociaal nog altijd iets meer geaccepteerd dan andersom.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 17:00:36 #247
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50762526
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:57 schreef milagro het volgende:
ik vind dat nogal een aanname, zeg
Tsja, ik hoor hier en daar een flard en vul de rest gewoon zelf in. Geheel in de traditie van dit forum, lijkt me.
pi_50762671
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef Cynix ® het volgende:
En wij schelen 14,5 jaar en dat is toch iets minder dan 23 en bovendien is bij ons de man ouder en dat is sociaal nog altijd iets meer geaccepteerd dan andersom.
jajaja , smoesje is goed, praatje deugt niet, hetgeen je bewijst door jezelf alsnog te verdedigen
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:11:58 #249
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50762858
Gaan jullie lekker?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50762897
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:11 schreef static het volgende:
Gaan jullie lekker?
ikke wel, Cynix wat minder, want die lult zichzelf gruwelijk vast
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:50:23 #251
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50763987
Als Belin Thierry al die jaren als haar man had gehad had ze zijn luiers nog kunnen verschonen
En feit blijft, als ze het huis gewoon had opgeruimd waren er ook geen foto's geweest heur.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 23-06-2007 21:40:03 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 18:32:21 #252
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50765289
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:13 schreef milagro het volgende:
ikke wel, Cynix wat minder, want die lult zichzelf gruwelijk vast
Jij probeert mij aan te praten dat er niks mis is met een vrouw die bijna twee keer zo oud is als haar vriendje omdat je zelf ook veel wat ouder bent dan de gemiddelde FOK!ker en niet onder ogen wilt zien dat je de kans loopt als ouwe doos gezien te worden.

Niettemin:
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:38:44 #253
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50765483
quote:
Ik heb het al gelezen in telegraaf.nl.
Belinda moet die jongen ook niet gebruiken of zie ik het verkeerd
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 18:50:51 #254
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50765771
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Belinda moet die jongen ook niet gebruiken of zie ik het verkeerd
Je ziet het goed, Belinda gaat over lijken. De muis was pas het begin...
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:00:50 #255
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50766229
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:32 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Jij probeert mij aan te praten dat er niks mis is met een vrouw die bijna twee keer zo oud is als haar vriendje omdat je zelf ook veel wat ouder bent dan de gemiddelde FOK!ker en niet onder ogen wilt zien dat je de kans loopt als ouwe doos gezien te worden.

Niettemin:
ik heb je écht geraakt, hè

net zoals Belinda geraakt is door de kritiek van Rob, hij had namelijk een punt, het wás ook een puinzooi, die zelfs voor iemand bij wie huishoudelijke klusjes geen prioriteit hebben niet nodig zou hoeven zijn.
het is onhygenisch, het trekt ongedierte aan, en het kan niet anders dan onnoemelijk stinken, die volgekwijlde en godweetwatnogmeerde kamer, de bank waar negen honden op liggen te raggen.... ik heb ooit het genoegen gehad plaats te mogen nemen in een auto waar de achterbank de plek was van twee honden en de plaid die er lag nooit gewassen werd, vergeven van de haren en opgedroogd kwijl,, mijn god wat stonk die wagen naar dooie hond, alsof die wagen was opgedrecht uit de Vliet, met nog een in verre staat van ontbinding verkerend lijk in de achterbak.

als ex zou ik dan ook aan de bel trekken met een nog thuiswonend kind, en soms zijn foto's ietsje confronterender dan de dagelijkse aanblik op de een of andere manier, dus op zich snap ik die foto's wel..... het lekken naar een roddelblad dan weer niet, maar geniet er wel van, wat een genante vertoning, heeeeeerlijk
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 21:57:41 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50770863
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 19:09 schreef milagro het volgende:
als ex zou ik dan ook aan de bel trekken met een nog thuiswonend kind, en soms zijn foto's ietsje confronterender dan de dagelijkse aanblik op de een of andere manier, dus op zich snap ik die foto's wel..... het lekken naar een roddelblad dan weer niet, maar geniet er wel van, wat een genante vertoning, heeeeeerlijk
Als ex die oprecht goede bedoelingen voor zijn kind had, zou ik éérst een goed gesprek met Belin geprobeerd hebben, dat ze dus heel gauw de keet moest schoonmaken want dat ik anders ging proberen die koter elders onder dak te krijgen.

Het kán natuurlijk zijn dat hij die aanpak ook geprobeerd heeft, maar dat ze hem of het hygiëne probleem niet echt serieus nam.

Uiteraard vind ik het óók prima dat Rob zijn toevlucht heeft gezocht tot drastischer maatregelen.
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 10:49:57 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50780983
tot het laatste artikel in de telegraaf had belinda mijn sympathie.
nu is ze wat mij betreft te ver gegaan.

een beetje je autistische zoon gebruiken om je punt te maken is triest
pi_50811500
Belinda eist schadevergoeding van Henriëtte
AMSTERDAM - Belinda Meuldijk heeft een grote schadevergoeding geëist van Henriëtte Koetschruiter, de aanstaande echtgenote van Rob de Nijs. "Onomstotelijk is vast komen te staan dat Henriëtte de foto’s in mijn huis heeft gemaakt en heeft geregeld dat ze via haar vriendin Astrid Collé en presentator Martijn van den Bergh bij weekblad Privé terechtkwamen. Het is een ontluisterende ontdekking.”

Belinda zegt niet te begrijpen dat Rob de Nijs de schuld op zich heeft genomen en vertelde dat hij de foto’s heeft gemaakt. " Wij hebben bewijs dat Rob op dat moment aan het zingen was. Ik ben onbeschrijfelijk verdrietig. Vooral omdat Rob en Henriëtte en mijn partner Thierry en ik heel goed met elkaar omgingen.”

De schrijfster wil van Henriëtte en haar vriendin Astrid in elk geval alle advocaatkosten en een boete voor immateriële schade. ”Dit voelt als wraak voor mijn weigering een handtekening te zetten op een echtscheidingsbrief, waarin ik het huis in Bosch en Duin moest verlaten. De beide zonen moesten dan maar ergens anders gaan wonen. Yoshi eventueel in een instituut. Ongelooflijk.” telegraaf.nl

Huishoudster spreekt zich uit
Alles draait om Yoshi...
Wat quotes: "Anderhalf jaar lang werkte Maria voor Belinda Meuldijk. Ze ging met Yoshi zwemmen, fietsen en wandelen. Eind vorig jaar nam ze ontslag, toen bleek dat ze een zware ziekte had. Maria bekijkt de foto’s van Belinda’s woning in weekblad Privé, waar de afbeeldingen van het vervuilde huis werden afgedrukt. „Op het moment dat de foto’s werden gemaakt, was ik in het huis. Mijn pakje sigaretten ligt daar op tafel”, wijst ze.

Dol is Maria op de zoon van Belinda en Rob. „Iedereen houdt van dat jong”, zegt ze. „Maar Yoshi is zo beïnvloedbaar¿” Bij Belinda is Yoshi zeker gelukkig, stelt ze vast. „Yoshi heeft een schitterende jeugd. Als-ie om vakantie dramde, dan kreeg hij het. En als hij in de achtbaan wil, dan gaat Belinda met hem mee. Yoshi is ook degene die gelukkig is nu. Hij gaat er niet aan onderdoor. Yoshi is al blij met zijn ijs en als hij achter de computer zit. Misschien lijdt zijn broer Robbert wél onder de situatie.” telegraaf.nl

Zijonline: "En daarbij lijkt de huishoudster de kant van vader Rob de Nijs te kiezen, want zij zegt: "Rob leeft anders dan Belinda. Zijn huis is schoner. Ik wil het niet veroordelen dat iemand met zeven honden en vier paarden leeft: iedereen moet leven hoe hij of zij wil. Vaak zat ben ik met Henriëtte aan de slag gegaan om het huis, waar Belinda woont, schoon te maken."

Dan: "Yoshi maakt het niets uit of hij in een emmer melk of in een emmer met twintig dode muizen trapt. Of dat het huis een gevaar voor zijn gezondheid is," Meuldijk heeft de werkster inmiddels aangeraden zich niet met de kwestie te bemoeien..."
pi_50811548
Ah, de huishoudster mengt zich erin
quote:
„Op het moment dat de foto’s werden gemaakt, was ik in het huis. Mijn pakje sigaretten ligt daar op tafel”, wijst ze.
Lekkere huishoudster dan
pi_50811595
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef SteveBallmer het volgende:
Geen idee Cynix ®, er komt iedere keer weer een nieuw konijn uit de hoed.
Nieuwe ster aan het firmament: huishoudster Maria.
pi_50811751
hoe zat het ook alweer met die ezel die verkracht was, maar later bleek weer dat het toch niet zo was

heel gedoe, Belinda's hart gebroken, schande schande, RTL Boulevard items, kamervragen, Wilders over de zeik. oproep tot een verbod op bezems, stichting Nononono opgericht, als een ezel nononono zegt dn bedoelt hij ook nononono en zo, en toen het allemaal een vergissing bleek was het oorverdovend stil
pi_50811878
Dat kinderen moeten opgroeien in deze ellende : http://www.yomedia.com/yomedia/7c7b666858/weecee_belinda_meuldijk vind ik echt verschrikkelijk. Rob de Nijs heeft groot gelijk.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 10:47:16 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50813114
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:59 schreef Overlast het volgende:
Dat kinderen moeten opgroeien in deze ellende : http://www.yomedia.com/yomedia/7c7b666858/weecee_belinda_meuldijk vind ik echt verschrikkelijk. Rob de Nijs heeft groot gelijk.
en dat is één van de gewraakte foto's?
  maandag 25 juni 2007 @ 10:54:15 #265
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50813315
Dit is geen reclame voor Maria.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 11:02:59 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50813555
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:54 schreef BVO het volgende:
Dit is geen reclame voor Maria.
niet echt nee, tenzij een huishoudster niet zoiets is als een schoonmaakster.

maar goed, wie kunnen we nog meer verwachten? de tuinman? de stalknecht?
pi_50813599
het wordt pas echt zorgelijk als de ezel gaat klagen natuurlijk..
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 11:12:03 #268
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50813821
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef milagro het volgende:
het wordt pas echt zorgelijk als de ezel gaat klagen natuurlijk..
ik denk dat de ezel de enige is, die iets zinnigs over de hele zaak te zeggen heeft:

iiiiiiaaaaaaaaa !

prima samenvatting van de hele soap
  maandag 25 juni 2007 @ 11:14:51 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50813916
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef milagro het volgende:
hoe zat het ook alweer met die ezel die verkracht was, maar later bleek weer dat het toch niet zo was

heel gedoe, Belinda's hart gebroken, schande schande, RTL Boulevard items, kamervragen, Wilders over de zeik. oproep tot een verbod op bezems, stichting Nononono opgericht, als een ezel nononono zegt dn bedoelt hij ook nononono en zo, en toen het allemaal een vergissing bleek was het oorverdovend stil
He!?
pi_50813948
Hebben de buren van Belinda niet nog wat good quality dirt?
Vast wel, en anders misschien de bezorger van Albert.
pi_50814180
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

He!?
nu ja, de ezel was volgens Belinda verkracht met een bezem en aan de gevolgen daarvan overleden of zoiets, nu ja, niet of zoiets, echt haske dood

later bleek na sectie dat de ezel heulegaar niet was overleden aan gepor met een bezem in den anus, maar aan nierstenen.

Belinda zag ws wat bloed bij de kont vh beest en een rondslingerende bezem, die ooit een rode steel had, maar dusdanig afgebladderd is dat het nu een blankhoute steel is met wat restjes rood, en zo trok zij haar conclusies en belde de politie, de dierenbescherming, Albert Verlinde , de Telegraaf, Rob, haar moeder, zijn moeder, de buren, de school van de kinderen, de Tweede Kamer, stichting correlatie en de Wehkamp , het waarom van dat laatste in tot op de dag van vandaag niet duidelijk.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:40:19 #272
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50816650
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef milagro het volgende:
de Wehkamp , het waarom van dat laatste in tot op de dag van vandaag niet duidelijk.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:45:31 #273
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50816801
Dus die vriendin van Rob had die foto's gemaakt.
Het verhaal wordt steeds gecompliceerder
(Un)masking for the greater good.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:56:56 #274
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50817127
Ik vind die vriendin ook valsig uit haar ogen kijken. Zal wel door de wenkbrauwen komen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_50819553
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:40 schreef Leah het volgende:

[..]

Voor een nieuwe bezem?
pi_50820103
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:56 schreef Leah het volgende:
Ik vind die vriendin ook valsig uit haar ogen kijken. Zal wel door de wenkbrauwen komen .
nee, joh, ze is gewoon vals
zij wil dat huis hebben!!!!! dat is het! hoe dan ook!

niet omdat ze het zo'n mooi huis vindt, want dat is het niet, maar omdat Belinda erin woont, wat op zich ook niet boeit, maar Belinda woont ook nog in Robs hart, al zegt hij van niet, het is wel zo, een vrouw voelt dat

Rob zegt dat vriendin en hij door deze affaire nog dichter naar elkaar toegegroeid zijn.
Zou ik ook zeggen, gezichtsverliesvoorkomenderwijs enzo en bij gebrek aan beter, ik bedoel, zelfs womanizer Rod Stewart koos op een bepaald moment eieren voor zijn geld, de leeftijd gaat tellen, en de looks ook, ik bedoel, (sleep er gewoon nog een ster bij , bij gebrek aan huishoudsters) Mick Jagger wel eens in zijn zwembroek gezien?

nu, en dat dus iedere avond in je slaapkamer, zo'n kontloos niet meer zo fit lijf, de sex appeal van weleer nog slechts een herinnering..... en dan kijk je naar zijn ex, of liever de vriend van zijn ex, of nog liever de kont van de vriend van zijn ex, en denk je verdomme
  maandag 25 juni 2007 @ 14:37:59 #277
128384 mcwops
gat in je glas
pi_50820862
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef milagro het volgende:[..]
nu, en dat dus iedere avond in je slaapkamer, zo'n kontloos niet meer zo fit lijf, de sex appeal van weleer nog slechts een herinnering..... en dan kijk je naar zijn ex, of liever de vriend van zijn ex, of nog liever de kont van de vriend van zijn ex, en denk je verdomme
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_50824762
quote:

Belinda zag ws wat bloed bij de kont vh beest en een rondslingerende bezem, die ooit een rode steel had, maar dusdanig afgebladderd is dat het nu een blankhoute steel is met wat restjes rood, en zo trok zij haar conclusies en belde de politie, de dierenbescherming, Albert Verlinde , de Telegraaf, Rob, haar moeder, zijn moeder, de buren, de school van de kinderen, de Tweede Kamer, stichting correlatie en de Wehkamp , het waarom van dat laatste in tot op de dag van vandaag niet duidelijk.
pi_50827150
Whahahahahaha...Milagro, een geweldige analyse. Zal me niks verbazen als één van die showbizz-programma's uit jouw reacties wat zinnetjes pikt.
pi_50829763
Het schijnt dat Belinda vandaag door de telefoon tegen Verlinde vertelde dat Yoshi toch naar een tehuis (zij spreken over een 'huis') gaat, eerst af en toe daar heen omdat autisten niet van veranderingen houden. En 'huishoudster' Maria blijkt een verpleegkundige te zijn. En verder vertelde de Nijs dat hij niet had verwacht dat de roddelbladen en een enkele krant zijn privé zo te grabbel zouden gooien. (of woorden van die strekking). Hij zou niets meer vertellen en hoopte dat Belinda dat ook niet meer zal doen. Verlinde meldde daarop dan ook niets meer te melden als ze niks op straat gooien.

Lekker naïef de Nijs. Hoe lang zit je nou in het vak? Nooit van de roddelpers gehoord? Of wist je die wel te vinden als er wat verkocht moest worden qua show/cd's? Of voor een gezellige kiek met z'n viertjes, pffff. En waarom schoot je die foto's dan? Voor je archief of zo? Is je PR-gevoel aan het tanen jongen, ja dat krijg als je ouder wordt...Hoe je het ook bekijkt, het blijft inderdaad een ordinaire echtscheidingskwestie met als inzet het huis over de rug van Yoshi. En verder de Nijs, lees de reacties van Milagro!
pi_50830017
Ze zijn beide een beetje hypocriet bezig, ze bellen immers zelf vaak de roddelbladen cq RTL B. ook op als het hen uitkomt volgens mij, Rob, maar ook Belinda.

en volgens mij genieten ze tot op zekere hoogte stiekem ook van negatieve publiciteit, alleen als het te wordt en het daadwerkelijk nadeel oplevert, gaan ze miepen.

natuurlijk geeft het roddelbladen geen vrijbrief om je privacy ten alle tijden te schenden , omdat je ooit eens zelf hen benaderd hebt, maar om nu ineens verbaasd te zijn over de smikkelsmulartikelen in die bladen, nu het jouzelf betreft.

als er iets positiefs in de bladen staat, komen ze toch ook al bladerend langs de negatieve zooi over collega sterren, maar dat boeit dan ineens niet, of in hun egocentrisme zien ze het niet.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:11:01 #282
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50830312
Yoshi is wel de dupe van alles, ook wel hun oudste zoon.
Maar Yoshi in het geval het meest .
Zoals die man in het filmpje zei dat autisten kinderen erg veel mee lijden..
En niet tegen veranderingen in het huis kunnen (ruzie's e.d)
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 19:35:09 #283
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50831194
In deze zaak wordt door beide partijen tot nu toe niet echt de indruk gewekt dat het welzijn van Yoshi ook maar énige rol van betekenis speelt.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:42:09 #284
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50831442
Ik houd het allemaal niet meer bij hoor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50831671
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef static het volgende:
Ik houd het allemaal niet meer bij hoor.
Maakt toch niks uit joh! Overigens meldde Shownieuws dat die zogenaamde vriendin Astrid (die mogelijk de foto's naar Martin heeft doorgespeeld) nu Belinda gaat aanklagen en zij heeft Astrid al eerder een proces aan de broek gesmeerd.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:58:00 #286
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_50831999
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:48 schreef Suko het volgende:

[..]

Maakt toch niks uit joh! Overigens meldde Shownieuws dat die zogenaamde vriendin Astrid (die mogelijk de foto's naar Martin heeft doorgespeeld) nu Belinda gaat aanklagen en zij heeft Astrid al eerder een proces aan de broek gesmeerd.
Wat dan? Wat dan? vertel; heb het gemist.
pi_50833213
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef doeka het volgende:

[..]

Wat dan? Wat dan? vertel; heb het gemist.
Wilt u wel heel goed opletten jah! In 's landsbelang zal maar zeggen... Nou ja, met zoveel woorden staat het hier beschreven. Behalve de Nijs zelf klaagt iedereen elkaar aan, daar komt het in het kort op neer, dacht ik hoor.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 21:24:56 #288
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50835562
Goed nieuws dus voor De Spongen en De Moskofietsen, lekker klussen de komende maanden.
pi_50836790
Wat de Nijs dus letterlijk meldt op z'n site, gelezen op zijonline:
quote:
Rob de Nijs laat op zijn website weten dat hij geen enkel commentaar zal geven op 'Rattengate' heet, de affaire rond het vervuilde huis van zijn ex Belinda Meuldijk.

Rob op zijn site onder het kopje : 'Privé-zaken'

Bij deze wil ik vaststellen dat de roddelbladen en een enkel landelijk dagblad de feiten uit mijn privé leven op een gewetenloze manier gebruiken om sensatie te scheppen en sensatie beluste lezers te vermaken.
Dit op een manier die in de Nederlandse showbizz nog geen precedent kent.

Aangezien deze berichten het privéleven van mijn partner, mijn gezin en mijzelf schade berokkenen zal ik geen enkele uitwisseling in de media meer hebben over privézaken.

Deze berichtgeving is slechts bedoeld om spanningen te scheppen en daarmee als vermaak te dienen.
Ik ben misschien naïef maar toch verrast over de gewetenloosheid hiervan.

Ik hoop dat de media bereid zijn over die zaken te berichten waar mijn echte publiek mij al zolang heeft gevonden. Namelijk mijn muziek. Hiervoor zal ik er ten alle tijden zijn.

Rob.
Yeah right. Wie is er begonnen met dirt te verspreiden? Daar wist de Nijs natuurlijk niks van af...en nou een beetje gaan mauwen? Misschien moet de Nijs dan eens bedenken dat het publiek niet zo naïef is om te denken dat hij geen enkele bedoeling bij dit alles had. Alle schade is je/jullie eigen schuld.
pi_50837175
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Suko het volgende:
Wat de Nijs dus letterlijk meldt op z'n site, gelezen op zijonline:
[..]

Yeah right. Wie is er begonnen met dirt te verspreiden? Daar wist de Nijs natuurlijk niks van af...en nou een beetje gaan mauwen? Misschien moet de Nijs dan eens bedenken dat het publiek niet zo naïef is om te denken dat hij geen enkele bedoeling bij dit alles had. Alle schade is je/jullie eigen schuld.
En zo is dat.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 22:01:30 #291
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50837243
Hij lijkt gvd Marco Bakker wel: eerst volledig bezopen iemand doodrijden en daarna klagen dat de roddelpers hem op z'n huid zit en zich niet alleen beperkt tot zijn liedjes. Belinda mag dan een ouwe slons zijn met haar gigolo, Rob komt hier niet mee weg.
  maandag 25 juni 2007 @ 22:03:52 #292
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_50837363
Jeetje wat een foto's!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 25 juni 2007 @ 22:13:48 #293
18026 Thelonious
le samouraï
pi_50837873
Achter wie staat het volk eigenlijk? Rob of Belinda?
Keeping an eye on the world going by my window.
  maandag 25 juni 2007 @ 22:52:45 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50839622
quote:

[..]

nu ja, de ezel was volgens Belinda verkracht met een bezem en aan de gevolgen daarvan overleden of zoiets, nu ja, niet of zoiets, echt haske dood

later bleek na sectie dat de ezel heulegaar niet was overleden aan gepor met een bezem in den anus, maar aan nierstenen.

OMG... je moet een boek gaan schrijven

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 25-06-2007 23:08:19 ]
pi_50839755
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Thelonious het volgende:
Achter Belinda.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50840648
quote:
In eerste instantie achter niemand, heb met beide niks. Maar als je de feiten neemt, wie startte dus deze smeerboel, dan sta ik achter Belinda < hoezeer ze ook nu op dit moment dom bezig is en haar kid gebruikt om haar recht te krijgen. De Nijs is vet fout, wat ik eerder als reactie gaf.
pi_50840703
Wat ik er van gelezen heb, denk ik wel dat belinda best wel een goede moeder is.

Behalve dan dat het er een bende is.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 23:19:51 #298
43556 miss_dynastie
pi_50840764
quote:
Belinda.
pi_50841230
'Astrid Collee eist schade van Belinda Meuldijk'
AMSTERDAM - Astrid Collee, een vriendin van Rob de Nijs, eist een schadevergoeding van Belinda Meuldijk. Dat meldt SBS Shownieuws vanavond.

De vriendin heeft de foto's van Belinda's vieze huis doorgegeven aan tv-presentator Martijn van den Bergh die ze daarna doorspeelde aan weekblad Privé. Shownieuws kreeg het bericht niet rechtstreeks van Astrid. Ze praat niet zelf meer met de pers. Ze heeft een woordvoerder aangesteld, die liet weten dat de huisvriendin zich niet zomaar laat beschuldigen. Belinda Meuldijk kondigde twee weken geleden al aan een zaak te beginnen tegen Astrid. Wordt vervolgd. telegraaf.nl

Dit zag ik idd letterlijk op Shownieuws, waarbij nog even fijntjes werd gemeld dat Astrid het kennelijk nodig vond een woordvoerder aan te stellen. Ja ja, dat staat best deftig he?!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:02:19 #300
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_50842304
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:03 schreef Sanne het volgende:
Jeetje wat een foto's!
Inderdaad. En dan dacht ik dat ík geen fanatieke schoonmaakster was...

Desondanks gaat mijn sympathie in deze toch meer uit naar Belinda dan naar Rob & co. Er wordt haar toch een kutgeintje geflikt. Je kunt je punt ook op een andere manier maken. Als je oprechte bedoelingen hebt, dan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')