Ik vrees optie 2quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:00 schreef MrManiak het volgende:
Probleempje:
Ik heb een nieuwe externe harde schijf gekocht van 360 GB. Natuurlijk meteen allemaal games, muziek en overige zooi erop getieft. Maar nu;
Windowd Media Player 10 open gezet en hij heeft nu alle bestanden van de externe harde schijf ingeladen. Maar ik zit nu met dubbele titels, want hij heeft de externe harde schijf muziekbestanden én de "bestanden" die nog zogenaamd op de oude lokatie zaten.
Moet ik nu gewoon mijn complete Mediageschiedenis leegkeilen en de externe harde schijf audio er weer opnieuw inzetten, of is er een handige gizmo voor (ik vrees optie 1...)?
Graag zelfsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:16 schreef SpeedyRich het volgende:
Open er een nieuw topic over
Modjes mogen in dit topic: Intel E6600 en E6750 de laatste 3 post er uit
Windows Dubbele Media Playerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:16 schreef SpeedyRich het volgende:
Open er een nieuw topic over
Modjes mogen in dit topic: Intel E6600 en E6750 de laatste 3 post er uit
Zoals je waarschijnlijk weet is de FOK! policy op het gebied van illegale software nog wat strenger dan de wetgeving.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:48 schreef Riparius het volgende:
Wat is dat voor flauwekul om mijn posting over te verwijderen uit dit topic ? Xp-AntiSpy is een legitiem freeware tooltje. Bovendien is het uitzetten van de WGA notificatie ook legitiem, Microsoft heeft daar zelf instructies voor gepubliceerd. Het uitzetten van de notificatie is iets anders dan het omzeilen van de WGA check.
Er is niets illegaals aan XP-AntiSpy, dat is nu juist het punt. Dit tooltje verandert alleen gedocumenteerde registry settings, en verder niets.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zoals je waarschijnlijk weet is de FOK! policy op het gebied van illegale software nog wat strenger dan de wetgeving.
Dan had je nog beter de site van MS kunnen aanwijzen toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:54 schreef Riparius het volgende:
[..]
Er is niets illegaals aan XP-AntiSpy, dat is nu juist het punt. Dit tooltje verandert alleen gedocumenteerde registry settings, en verder niets.
Donequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:59 schreef ThE_ED het volgende:
Post dit ff in je in je sluitpost;
[afbeelding]
Is wegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:23 schreef Burner2000 het volgende:
film gedownload; allemaal kleine .rars
Hoe kan ik een illegale film uitpakken topic.
Is al gedeletequote:Op zondag 5 augustus 2007 12:29 schreef JortK het volgende:
Resizen is ook een kunst:
Het grote enige echte 'post je desktopic' topic! dl. 15
Technisch mogelijk wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:05 schreef slacker_nl het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat het Ubuntu topic (de vervolgen erop iig) met het unix topic gemerged kan worden. Vele vragen zijn niet Ubuntu specifiek, maar hebben meer met Unix in het algemeen te maken.
Ze lopen beide wel goed, dat is het punt niet. Punt is meer dat de vragen die in het Ubuntu topic gepost worden over het algemeen algemene vragen mbt tot Unix/Linux zijn. Alleen is het Unix/Linux topic voor alle distro's, BSD's, Solaris en andere.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:20 schreef Godlike02 het volgende:
Technisch mogelijk wel.
Maar daarvoor ga ik ze eerst toch even nader bestuderen.
Volgens mij lopen ze beide goed?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:10 schreef slakkie het volgende:
We doen hier niet aan slotjes als wat opgelost is (uit het hulpvaardigheidsprincipe dat iemand de search gebruikt en dat topic vind en hem kan kicken omdat ie min of meer dezelfde problemen heeft).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |