Je kunt ook een ban op verzoek krijgen, als je even perse zonder fok wil zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n ban trouwens. Dan kan ik mijn tijd wat beter gaan besteden![]()
Niet nodig. Ik kan zelf wel besluiten of ik minder moet internetten of nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt ook een ban op verzoek krijgen, als je even perse zonder fok wil zitten
Dat was 6 jaar geleden al niet eens grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tubgirl posten.
Nee, klopt. Het levert je in 1 keer een ban op. Vooral in ONZ vinden ze dat grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat was 6 jaar geleden al niet eens grappig.
Doe dan op z'n minst de pain serie, dan heb je meer waar voor je pixel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Autodidact het volgende:
Ach, als mensen zo graag een plaatje willen zien van een vrouw die over zichzelf drukt, wie is Fok! om niet in die vraag te voorzien?
Stap 1 is gezet. Volgende week intakegesprek (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Reya het volgende:
Hoe gaat het met je WW, Sjors?
En dan mag je een maandje later weer. Gezellig je sollicitatiebrieven doorsprekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stap 1 is gezet. Volgende week intakegesprek (), daarna kan pas feitelijk WW aangevraagd worden...
Wee degene die zelfs maar een link plaatstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst de pain serie, dan heb je meer waar voor je pixel.
linkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Wee degene die zelfs maar een link plaatst.
Zwangerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
'avond, altesaam. Ik ben ziek, moe & shaggerijnig.
Dan is het al weer voorbij... Begint de nieuwe baan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan mag je een maandje later weer. Gezellig je sollicitatiebrieven doorspreken
Laiverd, ik weet waar Abraham de mosterd haalt. Ik heb keelontsteking, geen rammelende eierstokken.quote:
duidelijk de verkeerde opening gebruikt. Dan krijg je dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef sigme het volgende:
Ik heb keelontsteking, geen rammelende eierstokken.
Verkeerd, verkeerd, dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
duidelijk de verkeerde opening gebruikt. Dan krijg je dit.
mijn keel doet geen pijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Verkeerd, verkeerd, dat zijn jouw woorden.
Het bewijs dat werken slecht voor de mens is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
'avond, altesaam. Ik ben ziek, moe & shaggerijnig.
moest je er weer tussen gaan staanquote:
sexismequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef Napalm het volgende:
trouwens, kan je ziek worden als je een gekookt ei eet dat misschien een beetje (veel) over datum was ?
Zo ja, wat zijn de verschijnselen?
Tuurlijk niet. Je kotst het hooguit uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef Napalm het volgende:
trouwens, kan je ziek worden als je een gekookt ei eet dat misschien een beetje (veel) over datum was ?
Zo ja, wat zijn de verschijnselen?
Ik geef toe, vandaag niet werken heeft mijn gestel geen kwaad gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Het bewijs dat werken slecht voor de mens is.
Je politieke voorkeur is meteen duidelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Het bewijs dat werken slecht voor de mens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |