Gewoon de nieuwe OP invoegen. Nu kunnen we anders geen nieuws rond deze hoofdklasse plaatsenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Meestal toch pas in augustus een nieuw topic... Dan zijn de selecties definitief rond. Dus tegen die tijd maar een nieuwe met nieuwe OP of eventueel invoegen in deze dan maar?
Van Hooydonk kan ik moeilijk beoordelen, al kan ik me er niets bij voorstellen. Maar geloof mij nou maar: Van de Haar gaat zeker niet naar DOVO. Zoals ik al eerder meldde, wil hij maar voor één amateurclub spelen als hij er niet meer in slaagt om een klappertje in het buitenland te maken en dat is Spakenburg. Pas op of rond 15 juli zal hier meer duidelijkheid over komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef deejaylethal het volgende:
Vd Haar en Van Hooijdonk volgens een bron nog steeds in beprekingen met DOVO...
(ik geloof er echter weinig van)
Argon raakt veel (belangrijke) spelers kwijt, moet dus gewoon te winnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:47 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Spakenburg speelt voor de beker trouwens tegen Hercules (thuis), Argon (uit) en Loosdrecht (thuis).
Vooral de confrontatie tegen Argon op dinsdag 21 augustus belooft interessant te worden. Op 4 augustus spelen beide clubs ook al tegen elkaar, maar dan in Spakenburg. Dit oefenduel gaat gewoon door.
(bron: De gelderlander)quote:DOVO zet Van de Haar uit het hoofd
DOVO zet de toptransfer van spits Hans van de Haar uit het hoofd. De kersverse hoofdklasser uit Veenendaal heeft de aanvaller wel benaderd, maar Van de Haar wil zijn profcarrière nog niet opgeven. Van der Haar hoopt binnenkort zijn nieuwe club te presenteren. Wellicht vertrekt hij uit Nederland.
DOVO heeft zich 'enkele weken geleden' officieel bij Van de Haar (32) gemeld. "Enkele dagen nadat Ton Verkerk als trainer werd aangesteld" , vertelt de geroutineerde spits desgevraagd. "Natuurlijk ken ik Verkerk als trainer goed vanwege mijn tijd bij RKC, maar ik ben volgens mij niet op voorspraak van hem door DOVO benaderd. De link is daarentegen uiteraard wel snel gelegd."
Van de Haar is bij de Veenendaalse club in beeld na een teleurstellend seizoen bij RKC Waalwijk. De club uit Noord-Brabant is gedegradeerd naar de eerste divisie. RKC wil daarbij geen gebruik meer maken van de diensten van de Amersfoorter. DOVO is juist naarstig op zoek naar een scorende spits. Die ontbreekt in de selectie voor het volgende seizoen.
"Dat is me bekend", zegt Van de Haar, "maar ik wil actief blijven in het betaalde voetbal. Ik wil zeker nog twee jaar profvoetballer blijven. Daarom vind ik de belangstelling van DOVO leuk, maar ik kijk toch verder dan de hoofdklasse. Mijn zaakwaarnemer is bezig en ik verwacht nu snel uitsluitsel over mijn toekomst te hebben. Daarbij is een avontuur in het buitenland niet uitgesloten."
Trainer Ton Verkerk van DOVO ziet een dergelijke transfer ook eerder plaatsvinden dan een verblijf in De Vallei. "Ik wist niet dat de club Hans van de Haar heeft benaderd", reageert de coach. "Natuurlijk is hij een grote versterking voor DOVO, maar ik ga ervan uit dat er nog wel andere mogelijkheden voor hem zijn. En dan bedoel ik het betaalde voetbal. Dus als hij toch voor DOVO kiest, zal ik behoorlijk verrast zijn."
Verkerk wil niet gokken. Net als DOVO. "Daarom zetten we de zoektocht naar een spits nog altijd voort", legt hij uit. "Het is ook zonneklaar dat de selectie van DOVO een afmaker, een nummer 9, behoeft. En voor de KNVB-deadline van 15 juli presenteren we die ook. We hebben wat lijntjes uit liggen en we hebben nog ruim twee weken de tijd. Ik ben optimistisch gestemd."
Tsja, die Leitoe, nu ken ik wel wat mensen van Lisse en die zijn niet zo blij met die jongen. Die shopt volgens mij net zolang door tot hij het meeste geld binnen heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef methodmich het volgende:
Toch blijft er niet al te veel over.... Ben benieuwd waar ze mee aan komen zetten. En het blijft een gok, zie die Leitoe die naar Lisse zou gaan en nu bij Dordt toch een contract wil afdwingen.
Mwah, die wil gewoon toch zo lang mogelijk prof blijven. Valt wel wat voor te zeggen. Lijkt wel zo dat zijn prijs / kwaliteitsverhouding voor een hoofdklasser niet in orde is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, die Leitoe, nu ken ik wel wat mensen van Lisse en die zijn niet zo blij met die jongen. Die shopt volgens mij net zolang door tot hij het meeste geld binnen heeft.
Laatste wedstrijd van het seizoen kunnen we uiot bij jullie kampioen wordenquote:
Of wij zijn dan al kampioen en helpen jullie in de degradatiestrijd, lijkt mij iets logischerquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd van het seizoen kunnen we uiot bij jullie kampioen worden
Weet ik wel Tong, wilde je even uit de tent lokken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:17 schreef tong80 het volgende:
Angstgegner ik en wij weten allemaal in onze club hoe moeilijk het gaat worden. Het is ironie.
We hopen er in te blijven met ons café elftal.
.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:23 schreef F1Bas het volgende:
Angstgegner, zie het nu eerst maar eens tot het eind vol te houden met ons, dan zien we dan wel wie er kampioen wordt. Gaven jullie het afgelopen jaar niet juist weg tegen degradatiekandidaten?
Ik denk overigens dat wij(Vogels en Svs) in B de enige échte kandidaten zijn. Tevens geldt voor beide clubs dat het kunstgras best wennen zal zijn.
Ik wil het nieuwe team eerst een paar keer zien spelen maar ik heb er zeker vertrouwen in.
vvspartanijkerk.nlquote:Sparta Nijkerk versterkt zich met Dick Kooijman
Sparta Nijkerk heeft zich versterkt met Dick Kooijman. De 34-jarige Amersfoorter speelde afgelopen seizoen voor AGOVV Apeldoorn. De verdedigende middenvelder heeft 323 wedstrijden in het betaalde voetbal gespeeld waarin hij is uitgekomen voor o.a. FC Groningen, AZ, Go Ahead Eagles en De Graafschap.
Kooijman, in het bezit van TC II, zal tevens de coaching van het Beloften elftal voor zijn rekening nemen.
Met de komst van de ervaren Kooijman heeft Sparta Nijkerk de selectie voor komend seizoen rond. Een kwalitatieve en ambitieuze selectie, waarin een uitstekende balans aanwezig is van ervaren en talentvolle spelers. Een selectie waarmee Sparta Nijkerk weer een prachtig seizoen tegemoet gaat
Hoe dan ook, Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels zal een leuke eerste wedstrijd worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Met NIVO hebben jullie nog tegen hem gespeeld tong, in 2005/06 met SDVB.
Sparta Nijkerk, tja. Zie er altijd niet meer in dan een leuke subtopper die soms een leuke uitslag neerzet. Hooguit derde zeg maar, maar dan zonder de kampioenskandidaten te bedreigen. Gevoelsmatig vind ik dat geen club die de titel pakt.
quote:Joshua Brard zegt betaald voetbal (voorlopig) vaarwel
Joshua Brard had zijn pijlen de voorbije jaren op een carrière in het betaalde voetbal gericht. Maar hoewel de Ambachter pas 21 jaar oud is, heeft hij een bestaan als broodvoetballer voorlopig uit zijn hoofd gezet. Komend seizoen laat Brard het shirt van het naar de hoofdklasse gepromoveerde LRC Leerdam, dat hem overigens pas vorige week strikte, over zijn schouders glijden.
ANDRÉ VALK
HENDRIK-IDO-AMBACHT
LRC wordt de vijfde vereniging voor Joshua Brard, die op zijn zesde bij ASWH voor het eerst in clubverband tegen een bal trapte. Als zestienjarige kwam de verdedigende middenvelder één seizoen uit voor Nagoya Grampus Eight in Japan, waar zijn vader (ex-Feyenoorder Stanley) als trainer werkzaam was. ,,Een mooie ervaring,’’ kijkt Brard terug. ,,Het niveau lag ook hoger dan in de A-junioren van ASWH, het ging allemaal veel sneller. Toch verliep de aanpassing best soepel, op het laatst trainde ik met het tweede mee. Het ging er bij Nagoya professioneel aan toe. Alleen hebben de clubs daar geen accommodaties, zoals hier. Als we uit moesten spelen tegen een High School, verkleedden we ons onder een brug. En de taal was een probleem. Er spraken maar een paar jongens Engels.’’
Eenmaal terug in Nederland belandde Joshua Brard bij Sparta, waar zijn broers Bryan (nu Jong Vitesse) en Dane (nu FC Dordrecht A1) al actief waren. Hij kwam in Rotterdam twee jaar voor de A1-junioren uit, onder de huidige LRC-trainer Michel Langerak, en maakte voor de voetbalcompetitie 2005-2006 de overstap naar Jong Sparta. ,,En toen Wiljan Vloet de selectie wilde verbreden en er geen geld voor versterking was, schoof ik al snel door naar de A-selectie. In de eerste weken ging het ook daar heel goed, ik verbaasde mezelf eigenlijk. Daarna ben ik, ook door blessures, teruggevallen. Maar het was een zeer leerzaam jaar, waarin ik een keer of tien op de bank bij het eerste heb gezeten. Onder andere thuis tegen PSV, dat was wel gaaf.’’
Na zijn vertrek bij Sparta, dat niet in de beste harmonie geschiedde, ging Joshua Brard op stage bij TOP Oss. Die proefperiode mondde uit in een contract bij de Brabantse eerstedivisionist. ,,Een waardeloos seizoen,’’ stelt hij uit de grond van zijn hart. ,,Dat ik in het begin niet aan de bak kwam, viel te begrijpen. TOP had een goed seizoen gedraaid en trainer Hans de Koning bouwde op dezelfde spelers. In december kreeg ik te horen dat ik me moest verbeteren om voor contractverlenging in aanmerking te komen. Na de winterstop kwam ik door blessures en schorsingen wel aan spelen toe. Ik stond zelfs zes keer in de basis. De resultaten waren in die periode ook goed, dat gaf wel voldoening. Ik heb vervolgens niets meer van TOP gehoord. Ja, ik vernam later dat ze me toch graag gehouden hadden. Maar vanwege de financiën zou dat niet mogelijk zijn.’’
Deze zomer ging Brard op stage bij Coventry City (’Dat zocht echter grote en fysiek sterke spelers’) en een avontuur in Amerika behoorde tot de mogelijkheden. ,,Ik kon naar de University van Orlando. Maar in de College League mogen alleen voetballers uitkomen met de amateurstatus. Zodra je een keer geld hebt verdiend in de sport, kun je niet meer toegelaten worden. Later was ik in beeld bij de profclub Portland, maar om een of andere duistere reden ging dat ook niet door.’’
Daarop besloot Joshua Brard het profverhaal te vergeten. ,,Dat was aanvankelijk best moeilijk. Maar naarmate er mogelijkheden afvielen, zag ik het wel aankomen, en was de beslissing ook niet zo moeilijk meer. Eigenlijk was het niet doorgaan van het Amerika-avontuur nog de grootste teleurstelling.’’
Zijn terugkeer naar de amateurs had Joshua Brard gepland bij zijn eerste club, ASWH. Maar nadat hij ook met zijn oude trainer Michel Langerak had gesproken, koos hij op gevoel voor LRC Leerdam. ,,Ik heb al een band met hem, dat is toch fijn werken. Maar een basisplaats is me ook bij LRC niet beloofd hoor. Ik ken LRC nauwelijks, alleen uit mijn jeugdjaren bij ASWH. Daar heb ik ook nog een bijzondere herinnering aan. Ik had die week de sponsortas met tenues bij me om te wassen. Maar in Leerdam aangekomen, was ik die vergeten. Toen moesten we shirts van LRC aan. Mijn vrienden herinnerden me hier vorige week nog fijntjes aan, toen ze hoorden dat ik bij LRC ging spelen. Daar richt ik me nu volledig op. Ik wil weer elke week lekker voetballen. Ook pak ik school weer op. Ik ga communicatie studeren aan de Hogeschool Rotterdam.’’
Zeker, maar hij zou alleen maar naar Spakenburg gaanquote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef deejaylethal het volgende:
Hans vd Haar heeft de overschrijving naar DOVO aangevraagd bij de KNVB. Mocht hij echter een club in het betaald voetbal vinden, dan gaat hij daarheen.
Tot die tijd een goede aanwinst!
quote:Maar geloof mij nou maar: Van de Haar gaat zeker niet naar DOVO. Zoals ik al eerder meldde, wil hij maar voor één amateurclub spelen als hij er niet meer in slaagt om een klappertje in het buitenland te maken en dat is Spakenburg. Pas op of rond 15 juli zal hier meer duidelijkheid over komen.
Toch een goede speler.quote:Istvan Bakx vertrekt naar KV Kortrijk
HOEK - Nog voor de eerste training in de voorbereiding op het nieuwe seizoen krijgt Hoek te maken met een fikse tegenvaller. Istvan Bakx vertrekt met onmiddellijke ingang naar de Belgische 2e nationaal club KV Kortrijk. Bakx lichte vanmiddag de technische leiding in over zijn vertrek.
Istvan Bakx kwam begin vorig seizoen over van eredivisionist Sparta Rotterdam. Hij werd afgelopen seizoen door de supporters uitgeroepen tot beste speler van het seizoen.
Als ik lieg, lieg ik enkele zeer goed ingewijde personen bij Spakenburg achterna. Wat ik wel weet is dat Van de Haar in het laatste contact met de blauwen heeft gezegd dat hij er voor 100 % van overtuigd was nog een club te vinden in het betaalde voetbal. Wilde bijzonder graag komen indien dat niet lukte en dat gold niet voor DOVO, blijkens de eerdere publicatie. Als ik het goed heb begrepen heeft Spakenburg geen inspanningen meer gedaan om de aanvaller in te lijven (mocht Van de Haar geen betaalde club vinden), te meer omdat men in Wilson en vooral Houwing al twee goede centrumspitsen in huis heeft. Had gelet op zijn karakter wel goed bij de club gepast, maar om eerljk te zijn heeft hij de laatste twee seizoenen weinig tot niets gepresteerd in de betaalde sector.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeker, maar hij zou alleen maar naar Spakenburg gaan
FF de quote er maar bijgepakt:
[..]
Ja, hij liep al wat stages de laatste tijd. Kortrijk lijkt me niet direct een club van zijn niveau, die zijn toch niet gepromoveerd? Zal wel lekker betalen. Bij Hoek vreest men dat hij John Schot mee gaat nemen, nog voor die een duel voor Hoek heeft afgewerkt.quote:
Alleen de nieuwe spelers van dit seizoen waren erquote:Op maandag 23 juli 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Alleen de spelers die de titels van 2005 én 2006 meegemaakt hebben zijn nog vrij of ook de spelers van alleen 2006? Want dan zijn er inderdaad niet veel.
Komt Van de Haar nou nog naar DOVO, deejaylethal?
quote:Joshua Brard voor stage naar Japan
De kans bestaat dat Joshua Brard toch niet voor zaterdag-hoofdklasser LRC Leerdam gaat voetballen.
HENDRIK-IDO-AMBACHT
De 21-jarige Ambachter, die de voorbije seizoenen voor Sparta Rotterdam en TOP Oss uitkwam, vertrekt maandagavond voor een stageperiode van maximaal een week naar Japan. In het land van de rijzende zon gaat hij op proef bij Ventforet Kofu, een club uit de hoogste Japanse klasse (de J-League).
Joshua Brard heeft contacten in Japan sinds zijn vader Stanley daar drie jaar als (jeugd)trainer bij Nagoya Grampus Eight werkzaam was. Ook Joshua Brard speelde één seizoen voor deze club. Opvallend is dat de testwedstrijd van Brard met Ventforet Kofu uitgerekend tegen Nagoya Grampus Eight zal zijn.
Brard was overigens afgelopen donderdag nog wel van de partij op de eerste training van LRC Leerdam.
Morgen een oefenduel tegen FC Omniworld..quote:De uitslag doet er niet toe. Nunspeet heeft ons goed partij geboden. Ze maakten een sterke indruk op me. Ik denk daarom ook dat ze hoge ogen gaan gooien in de hoofdklasse.
John wil naar verluidt al terug naar Kloetinge.quote:Hoek-trainer Hofkens woedend op Schot
Geplaatst door Jack-Jan op 06-08-2007 om 07:54
HOEK, 06-08-2007 - Voor zijn dug-out, na een vriendschappelijk partijtje in Maldegem (1-1), luchtte Wim Hofkens gelijk maar zijn hart. De ergernis droop er vanaf bij de trainer van Hoek, omdat John Schot, aangetrokken als nieuwe sterspeler, zonder bericht niet was komen opdagen in België. "Ik ga hier hard tegen optreden, want dat moeten ze mij niet flikken", zei Hofkens met een grimmige blik.
John Schot zou met de auto naar Maldegem komen rijden, maar voor de wedstrijd ging al het gerucht dat hij niet zou komen. "Ze zeiden dat hij autopech had, maar wij zijn niet gebeld." En die avond bleef Schot ook spoorloos.
Het is natuurlijk geen toeval, zo wist ook Hofkens. De onberekenbare Schot heeft al langer de reputatie van enfant terrible. Bij Hoek, waar hij dit jaar is aangetrokken na één jaar Kloetinge, botst hij nu wel heel snel. "Hij laat de ploeg en mij in de steek", vond Hofkens. "Ik heb hem vorige week ook al eens gecorrigeerd, maar kennelijk is hij hardleers. Hij kan rekenen op een forse boete. Hij kan voor ons een fantastische voetballer worden, maar dit soort gedrag accepteer ik van niemand."
quote:Hofkens en Schot weer op een lijn.
Geplaatst door Jack-Jan op 06-08-2007 om 20:19
HOEK, 06-08-2007 - Trainer Wim Hofkens en John Schot hebben vanavond voorafgaand aan de training een verhelderend gesprek gevoerd. Over de inhoud van het gesprek worden in overleg met de betrokkenen verder geen mededelingen gedaan.
Tevens heeft John Schot aangegeven dat het gerucht dat hij mogelijk zou terugkeren naar Kloetinge op niets is gebaseerd. Schot vind het jammer dat er een dergelijk gerucht de ronde doet.
Gisteren tegen Kozakken boys gespeeldquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:13 schreef methodmich het volgende:
Oefenuitslagen teams uit B
Nivo Sparta - ARC 2-2 (was lang 2-0 voor ARC)
Kozakken Boys tweede op het Benevia-toernooi, na een 1-0 nederlaag tegen SHO, winst op Heinenoord en gelijkspel tegen Oranje Wit
IJsselmeervogels - Ter Leede 4-0 (o.a. 2 x Kuhlmann)
DOVO - FOZ 10-0
Spakenburg - Argon 1-1 (met de gelijkmaker van Van der Wilt in de slotminuut)
Sparta Nijkerk versloeg VVOG met 3-0 in de finale van het Veluwade toernooi en won dit dus.
Ging wel lekker ja, he maar geen spelers van nivo in je manager.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik heb al een team gemaakt.
Sven Taberima
Mamadou Kaba - Jeroen Rijsdijk - Roy van Velzen
Joshua Brard - Niels Buijtenhuis - Martin van der Meijden - Michael Thé
John Schot - Daniël Kops - Marruchen Zimmermann
Doe je ook mee met het spel deejaylethal? Hoopgevende resultaten voor jullie.
En Nivo valt zeker niet tegen, 1-0 tegen KB valt alles mee!
gaat je punten kosten met kaartenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, ik heb er wel eentje!!
Niels Blom
En nu wel opstellen dus!
(maar ja, liever spelers van niveau dan van nivo) (sorry, ik móest het doen).
Waar speelt Ruitenburg ook alweer? Geinoord toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:24 schreef deejaylethal het volgende:
Dit is trouwens mijn team:
Sven Taberima
Karsten Wierenga
Niels Blom
Bryan Simons
Martin van der Meijen
Martijn Ruitenburg
Matthieu van Tienhoven
Dick Kooijman
Dennis van Meegdenburg
John Schot
Leo Koswal
]quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Dat klinkt wel cool.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef deejaylethal het volgende:
Nivo Sparta zal denk ik de, noem het, mazzelaar of verrassing van het seizoen zijn.
Das wel interessant nieuws!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:19 schreef F1Bas het volgende:
Lok wordt assistent bij Twente en Leushuis waarschijnlijk weer terug.
Zuidvogels dus, ben er nog niet helemaal bij haha.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:10 schreef methodmich het volgende:
Valleivogels, ik las elders Zuidvogels. Welke vogels waren het nou?
En ben benieuwd of Leushuis het inderdaad overneemt of dat er een andere kandidaat komt.
Ben benieuwd wat je van Hoek vindt. Wordt onze eerste tegenstander.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef methodmich het volgende:
Wat een stunt. Die komt dus sowieso niet mee vanmiddag, denk dat we wel zullen winnen van Hoek vandaag.
Hoek heeft gewoon aardige spelers Tong, dat gaat heel moeilijk voor jullie worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je van Hoek vindt. Wordt onze eerste tegenstander.
Oh das lekker dan... verkeerd geinformeerd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:18 schreef F1Bas het volgende:
Waarom Bovo? Hij is waarschijnlijk de reservekeeper.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:55 schreef F1Bas het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst, uit naar Ado'20.
www.zondaghoofdklasse.nlquote:Stefan Koster (ADO'20) zwaar gewond na ongeval
Stefan Koster van ADO'20 is dinsdagmiddag zwaar gewond geraakt bij een auto-ongeluk in Heemskerk. Koster is in zorgwekkende toestand naar het ziekenhuis in Alkmaar vervoerd. De situatie is inmiddels stabiel. Koster is buiten levensgevaar.
De geplande bekerwedstrijd van ADO'20 tegen ODIN'59 ging dinsdagavond logischerwijs niet door.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:49 schreef methodmich het volgende:
Jazeker, die gaat in Duitsland voetballen voor VfB Oldenburg. Anders had Kozakken Boys hem willen halen.
Zie ook http://www.brabantsdagbla(...)b/article1745697.ece
En hier zie je hem in het shirt van de Duitsers:
http://www.vfb-oldenburg.de/magazin/artikel.php?artikel=2180&type=&menuid=42&topmenu=42
Was jij nog bij Ado 20 ? ik welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:48 schreef F1Bas het volgende:
Mooi werk MM, zal proberen vandaag of morgen de logo's proberen te regelen.
Ik ook! Was jij aan het filmen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Was jij nog bij Ado 20 ? ik wel
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ook! Was jij aan het filmen?
Kon je goed zien dan.
Ik hoorde een paar van Ado praten over TV West dus ik dacht daar zal jij niet bijzittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jeweets, jullie nog gek worden toen ik jullie filmde haha , SBS SBS !!
TV West was er niet eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik hoorde een paar van Ado praten over TV West dus ik dacht daar zal jij niet bijzitten
Oke dan, ben je ook voor de blauwen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben zaterdag bij spakenburg present
Nee ik ben onpartijdig ik ga naar allesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Oke dan, ben je ook voor de blauwen?
Nunspeet mocht trouwens van de week trainen op het kunstgrasveld van Spakenburg.
hier voorbeschouwing op die wedstrijd en op de overige wedstrijden uit de Hoofdklasse B...
Ja zou wel weer een stunt zijn. Vorig jaar lukte het ook, waarom nu niet?! Jammer dat van Twillert niet meedoet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:21 schreef F1Bas het volgende:
Succes Tong tegen Hoek.
En Hpayne, maak die blauwen ff een kopje kleiner. Dan winnen wij wel in Nijkerk, al zal dat lastig worden.
Mwah, is hun angstgegner wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:54 schreef HPayne het volgende:
Vogels toch wel verrassend onderuit...
Heeft die jongen een basisplaats?? Wat een wonder, die zat bij ons niet eens bij de A-selectie( 9 van de 10 keer dan).quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:06 schreef deejaylethal het volgende:
Beste speler DOVO: Tom Gesgartz
Waar blijft je verslag?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:28 schreef tong80 het volgende:
NIVO de eerste wedstrijd helaas verloren van Hoek met 0-2.
Vet inderdaad!quote:
Ja, maar blijkbaar over het hoofd gezien bij jullie. Speelde zeer goed, is razendsnel en met een beetje coaching een aanwinst voor je team. Maar goed dat jullie m niet meer nodig haddenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heeft die jongen een basisplaats?? Wat een wonder, die zat bij ons niet eens bij de A-selectie( 9 van de 10 keer dan).
Heej das leuk nieuws! vriend van me speelt daar bij thardequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef Dennus-F het volgende:
Hoort hier dan wel niemaar doskampen onderuit tegen 3e klassers t Harde 2-0 voor de beker
3-4 weken. Dennis van der Steen wellicht tot de winterstop. Na 1 ronde al meteen van de brede selectie af. Alhoewel Jeffrey weer spoedig zal gaan mee trainen en spelen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:28 schreef uitje4life het volgende:
Joost 4-6 weken eruit hoorde ik?
Ziet er smerig uit zegquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
3-4 weken. Dennis van der Steen wellicht tot de winterstop. Na 1 ronde al meteen van de brede selectie af. Alhoewel Jeffrey weer spoedig zal gaan mee trainen en spelen.
Nee hoor geen penalty, resultaat een gescheurde enkelband
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
Manus, LRC - Nivo Sparta is dit weekend wedstrijd van de week op VoZ!!
Tegen Bennekom moet dat kunnenquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:20 schreef deejaylethal het volgende:
Iedereen verwacht DOVO nog steeds aan kop na zaterdag zie ik?!
Ik naar Amsterdam. Zouden we daar na 3 wedstrijden eindelijk eens weten te scoren?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga naar Bennekom - Dovo
Lastig voor jou je bent voor ajax en ijsselmeervogelsquote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik naar Amsterdam. Zouden we daar na 3 wedstrijden eindelijk eens weten te scoren?
Ga jij naar bennekom ? zoja PM ffquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:56 schreef deejaylethal het volgende:
Ohh, oke! Leuk! Ik hoop dat het een beetje een open wedstrijd wordt en Bennekom niet in de verdediging gaat hangen. Ben zelf ook benieuwd naar hoe DOVO met de fysieke kracht van de Bennekommers omgaat en hoe van Meegdenburg nog speelt. Het blijft een gevaarlijke spits namelijk!
Erwin deed het heel goed tegen de wat mindere tegenstanders in de voorbereiding. Tegen Spakenburg en NIVO was hij wat onzichtbaar. Ook al scoorde hij wel een intikker.quote:Op zondag 16 september 2007 11:55 schreef F1Bas het volgende:
Hoe doet Erwin Schouten het bij jullie?
Tja, eerste wedstrijd ben je voor rust heer en meester, maar staat het slechts 0-1, waardoor een vroege rode kaart na rust en een penalty tegen betekent dat je met 10 man nog 40 minuten met 1-1 verder moet....quote:Op woensdag 19 september 2007 08:09 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, moet een beetje snel gebeuren, kan je t ook niet vergeten heh...
ASWH draait helaas nog niet zo lekker Mich, of vallen enkel de resultaten een beetje tegen?
Opmerkelijk, want in zijn periode bij Kozakken Boys was Wilson niet best. Draait nu wel erg goed bij Spakenburg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:53 schreef deejaylethal het volgende:
Vooral de beer voorin (de Spakenburgse Alves) wist elk duel te winnen en nagenoeg elke kans te promoveren tot doelpunt.
Het was wel lekker druk, jammer dat de toeschouwers geen echte wedstrijd te zien kregen.
Kom je volgende week naar de rode Westmaat deejaylethal?quote:Op zondag 23 september 2007 10:41 schreef deejaylethal het volgende:
Het verbaast me vooral dat GVVV zo bagger draait... 1 punt uit 4 wedstrijden, dat wordt echt paniek aan de blauwe kant van Veenendaal.
Ja, hopen dat t dan iets beter gaatquote:Op zondag 23 september 2007 10:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom je volgende week naar de rode Westmaat deejaylethal?
Ja joh, ik word er ook een beetje moe van. Maar goed, geen biertje in de rust is ook een beetje jammerquote:Op maandag 24 september 2007 17:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee Bas maak je site weer eens ipv al dat bier gedoe
http://www.ijsselmeervogels.com/
Ja foutje, woensdag bedoelde ik...morgen ben ik bij Lisse - AGOVV.quote:Op maandag 24 september 2007 17:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Neen zaterdag ben ik er wel bij
Jammer dat ze die wedstrijd niet live uitzenden
Edit: huh ijsselmeervogels is toch op woensdag?
Moet werken woensdagavond, anders had ik wel gekomenquote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja joh, ik word er ook een beetje moe van. Maar goed, geen biertje in de rust is ook een beetje jammer
Kom je woensdag nog naar IJsselmeervogels - FC Groningen? Hpayne wellicht?
Nope, hoezo??quote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
We gaan al hard richting deel 2 zeg en dat na net vier speelronden.
http://www.hoofdklasse.net/forum/showthread.php?t=278
Wel een aardig topic elders. En deejaylethal, zit jij ook wel eens op het forum Forzablauwe??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |