Nog twee uurtjes tot de eerste thuiswedstrijd... Het zal me benieuwen. Ik schat Kozakken Boys hoog in, een ploeg die (net zoals voorgaande jaren) in staat zou moeten zijn om voor het kampioenschap te strijden. DOVO zit nog in de opstartfase, de ploeg én de club zijn hard bezig om weer terug te komen op het oude niveau. In alle gelederen wordt er hard gewerkt om dit weer te bewerktstelligen en weer als vanouds ervoor te staan april volgend jaar tijdens het 75-jarig jubileum.
Ikzelf ben ook gevraagd om mee te helpen hieraan, en dan wel aan de website. Er komt een gloednieuwe website die volgend jaar live zal moeten gaan. Nu ben ik technisch niet sterk, maar zijn gedragssturende documenten en communicative solutions door mijn opleiding wel mijn ding. Nog even overleggen over mijn rol, maar waarschijnlijk zal ik ervoor zorgen dat de boel nu wél overzichtelijk, logisch en web 2.0 op 1 site komt te staan.
Daarnaast wordt ook de tribune verbouwd, dit was ook nodig na een jaar of 20
![]()
.
Het belangrijkste moet echter van de ploeg uitkomen: Een handhaving in de hoofdklasse B en een opbouw naar een top-amateurclub die DOVO behoort te zijn. Vanmiddag dus Kozakken Boys. Bij winst mag DOVO zich koploper noemen in de hoofdklasse B, maar elk resultaat dat anders is dan een verlies met meer dan 2 doelpunten verschil ontvang ik als positief. Vanavond schijn ik mijn lichtje weer even op hetgeen dat ik gezien heb.
Iedereen succes vanmiddag!