Erwin deed het heel goed tegen de wat mindere tegenstanders in de voorbereiding. Tegen Spakenburg en NIVO was hij wat onzichtbaar. Ook al scoorde hij wel een intikker.quote:Op zondag 16 september 2007 11:55 schreef F1Bas het volgende:
Hoe doet Erwin Schouten het bij jullie?
Tja, eerste wedstrijd ben je voor rust heer en meester, maar staat het slechts 0-1, waardoor een vroege rode kaart na rust en een penalty tegen betekent dat je met 10 man nog 40 minuten met 1-1 verder moet....quote:Op woensdag 19 september 2007 08:09 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, moet een beetje snel gebeuren, kan je t ook niet vergeten heh...
ASWH draait helaas nog niet zo lekker Mich, of vallen enkel de resultaten een beetje tegen?
Opmerkelijk, want in zijn periode bij Kozakken Boys was Wilson niet best. Draait nu wel erg goed bij Spakenburg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:53 schreef deejaylethal het volgende:
Vooral de beer voorin (de Spakenburgse Alves) wist elk duel te winnen en nagenoeg elke kans te promoveren tot doelpunt.
Het was wel lekker druk, jammer dat de toeschouwers geen echte wedstrijd te zien kregen.
Kom je volgende week naar de rode Westmaat deejaylethal?quote:Op zondag 23 september 2007 10:41 schreef deejaylethal het volgende:
Het verbaast me vooral dat GVVV zo bagger draait... 1 punt uit 4 wedstrijden, dat wordt echt paniek aan de blauwe kant van Veenendaal.
Ja, hopen dat t dan iets beter gaatquote:Op zondag 23 september 2007 10:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom je volgende week naar de rode Westmaat deejaylethal?
Ja joh, ik word er ook een beetje moe van. Maar goed, geen biertje in de rust is ook een beetje jammerquote:Op maandag 24 september 2007 17:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee Bas maak je site weer eens ipv al dat bier gedoe
http://www.ijsselmeervogels.com/
Ja foutje, woensdag bedoelde ik...morgen ben ik bij Lisse - AGOVV.quote:Op maandag 24 september 2007 17:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Neen zaterdag ben ik er wel bij
Jammer dat ze die wedstrijd niet live uitzenden
Edit: huh ijsselmeervogels is toch op woensdag?
Moet werken woensdagavond, anders had ik wel gekomenquote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja joh, ik word er ook een beetje moe van. Maar goed, geen biertje in de rust is ook een beetje jammer
Kom je woensdag nog naar IJsselmeervogels - FC Groningen? Hpayne wellicht?
Nope, hoezo??quote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
We gaan al hard richting deel 2 zeg en dat na net vier speelronden.
http://www.hoofdklasse.net/forum/showthread.php?t=278
Wel een aardig topic elders. En deejaylethal, zit jij ook wel eens op het forum Forzablauwe??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |