Alleen de nieuwe spelers van dit seizoen waren erquote:Op maandag 23 juli 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Alleen de spelers die de titels van 2005 én 2006 meegemaakt hebben zijn nog vrij of ook de spelers van alleen 2006? Want dan zijn er inderdaad niet veel.
Komt Van de Haar nou nog naar DOVO, deejaylethal?
quote:Joshua Brard voor stage naar Japan
De kans bestaat dat Joshua Brard toch niet voor zaterdag-hoofdklasser LRC Leerdam gaat voetballen.
HENDRIK-IDO-AMBACHT
De 21-jarige Ambachter, die de voorbije seizoenen voor Sparta Rotterdam en TOP Oss uitkwam, vertrekt maandagavond voor een stageperiode van maximaal een week naar Japan. In het land van de rijzende zon gaat hij op proef bij Ventforet Kofu, een club uit de hoogste Japanse klasse (de J-League).
Joshua Brard heeft contacten in Japan sinds zijn vader Stanley daar drie jaar als (jeugd)trainer bij Nagoya Grampus Eight werkzaam was. Ook Joshua Brard speelde één seizoen voor deze club. Opvallend is dat de testwedstrijd van Brard met Ventforet Kofu uitgerekend tegen Nagoya Grampus Eight zal zijn.
Brard was overigens afgelopen donderdag nog wel van de partij op de eerste training van LRC Leerdam.
Morgen een oefenduel tegen FC Omniworld..quote:De uitslag doet er niet toe. Nunspeet heeft ons goed partij geboden. Ze maakten een sterke indruk op me. Ik denk daarom ook dat ze hoge ogen gaan gooien in de hoofdklasse.
John wil naar verluidt al terug naar Kloetinge.quote:Hoek-trainer Hofkens woedend op Schot
Geplaatst door Jack-Jan op 06-08-2007 om 07:54
HOEK, 06-08-2007 - Voor zijn dug-out, na een vriendschappelijk partijtje in Maldegem (1-1), luchtte Wim Hofkens gelijk maar zijn hart. De ergernis droop er vanaf bij de trainer van Hoek, omdat John Schot, aangetrokken als nieuwe sterspeler, zonder bericht niet was komen opdagen in België. "Ik ga hier hard tegen optreden, want dat moeten ze mij niet flikken", zei Hofkens met een grimmige blik.
John Schot zou met de auto naar Maldegem komen rijden, maar voor de wedstrijd ging al het gerucht dat hij niet zou komen. "Ze zeiden dat hij autopech had, maar wij zijn niet gebeld." En die avond bleef Schot ook spoorloos.
Het is natuurlijk geen toeval, zo wist ook Hofkens. De onberekenbare Schot heeft al langer de reputatie van enfant terrible. Bij Hoek, waar hij dit jaar is aangetrokken na één jaar Kloetinge, botst hij nu wel heel snel. "Hij laat de ploeg en mij in de steek", vond Hofkens. "Ik heb hem vorige week ook al eens gecorrigeerd, maar kennelijk is hij hardleers. Hij kan rekenen op een forse boete. Hij kan voor ons een fantastische voetballer worden, maar dit soort gedrag accepteer ik van niemand."
quote:Hofkens en Schot weer op een lijn.
Geplaatst door Jack-Jan op 06-08-2007 om 20:19
HOEK, 06-08-2007 - Trainer Wim Hofkens en John Schot hebben vanavond voorafgaand aan de training een verhelderend gesprek gevoerd. Over de inhoud van het gesprek worden in overleg met de betrokkenen verder geen mededelingen gedaan.
Tevens heeft John Schot aangegeven dat het gerucht dat hij mogelijk zou terugkeren naar Kloetinge op niets is gebaseerd. Schot vind het jammer dat er een dergelijk gerucht de ronde doet.
Gisteren tegen Kozakken boys gespeeldquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:13 schreef methodmich het volgende:
Oefenuitslagen teams uit B
Nivo Sparta - ARC 2-2 (was lang 2-0 voor ARC)
Kozakken Boys tweede op het Benevia-toernooi, na een 1-0 nederlaag tegen SHO, winst op Heinenoord en gelijkspel tegen Oranje Wit
IJsselmeervogels - Ter Leede 4-0 (o.a. 2 x Kuhlmann)
DOVO - FOZ 10-0
Spakenburg - Argon 1-1 (met de gelijkmaker van Van der Wilt in de slotminuut)
Sparta Nijkerk versloeg VVOG met 3-0 in de finale van het Veluwade toernooi en won dit dus.
Ging wel lekker ja, he maar geen spelers van nivo in je manager.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik heb al een team gemaakt.
Sven Taberima
Mamadou Kaba - Jeroen Rijsdijk - Roy van Velzen
Joshua Brard - Niels Buijtenhuis - Martin van der Meijden - Michael Thé
John Schot - Daniël Kops - Marruchen Zimmermann
Doe je ook mee met het spel deejaylethal? Hoopgevende resultaten voor jullie.
En Nivo valt zeker niet tegen, 1-0 tegen KB valt alles mee!
gaat je punten kosten met kaartenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, ik heb er wel eentje!!
Niels Blom
En nu wel opstellen dus!
(maar ja, liever spelers van niveau dan van nivo) (sorry, ik móest het doen).
Waar speelt Ruitenburg ook alweer? Geinoord toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:24 schreef deejaylethal het volgende:
Dit is trouwens mijn team:
Sven Taberima
Karsten Wierenga
Niels Blom
Bryan Simons
Martin van der Meijen
Martijn Ruitenburg
Matthieu van Tienhoven
Dick Kooijman
Dennis van Meegdenburg
John Schot
Leo Koswal