Dat is clearly de nummer 2, waarvan de man wel de ballen had om de benen te nemen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:52 schreef Xebrozius het volgende:
Ik mis de hysterische vrouw met 7 katten, een voedselallergie, tuinbroek en een passie voor figuratief dansen..
so truequote:Op donderdag 28 juni 2007 08:56 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Categorie 2 is wat mij betreft nog het meest herkenbaar, maar goed het is zoals met horoscopen. Je herkent wat je wil herkennen en er zit altijd wel iets in dat je denkt 'ja...'
Vrouwen hebben ook een hokje waar je iets in kunt stoppen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:35 schreef Haushofer het volgende:
Volgens Teeuwen is er maar 1 hokje waar je vrouwen in kunt stoppen.![]()
foto's?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook een hokje waar je iets in kunt stoppen.
1- ik ben te lelijkquote:
wel op blijven letten he, "tough guy"quote:Op maandag 2 juli 2007 10:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1- ik ben te lelijk
2- ik heb geen zelfvertrouwen
3- ik heb borderline
.
.
101- Niemand wil mij!!!!!!!!!!!![]()
Je bent in de war met de posts van RealZeus.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1- ik ben te lelijk
2- ik heb geen zelfvertrouwen
.
.
.
101- Niemand wil mij!!!!!!!!!!!![]()
Door de eerste avond te zeggen dat je liever wacht met de daad. Vrouwen willen het tegenovergestelde horen. ''Schat, heb ik een dikke reet in deze broek?'' Nee mop, staat je beeldig.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:09 schreef ArendBarend het volgende:
Komen er ook tips bij om elke type vrouw zo snel mogelijk het bed in te lullen? Want daar gaat t uiteindelijk om
Ooit een psychologisch profielschetsje ingevuld voor bijvoorbeeld een baan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef cikolata het volgende:
[..]
so trueen wat er niet in staat negeer je gewoon
Nee je vergeet dus zoals ik al zei de tokkies van deze maatschappij. De domme én lelijke vrouwen.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:52 schreef kastanova het volgende:
Oftewel; elke vrouw valt in 1 van deze categorieën in te delen.
Newbiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:03 schreef Fiskus het volgende:
Altijd grappig die sjonnies die ineens het licht denken gezien te hebben.
Het is niet opgelost en het leven is ook niet veel eenvoudiger geworden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:28 schreef Xennia het volgende:
Bedankt voor het oplossen van het mysterie vrouw.
Wat kan het leven toch eenvoudig zijn.
![]()
Hé, als ze een schaap kunnen klonen zal het ooit ook nog wel mogelijk worden om even een Y-chromosoompje te injecteren... En dan zal iedereen verstandig zijn en logisch kunnen denkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:28 schreef Xennia het volgende:
Bedankt voor het oplossen van het mysterie vrouw.
Wat kan het leven toch eenvoudig zijn.
![]()
Kasta, ik denk dat een schaap of zelfs een man veel makkelijkerder te klonen is dan een vrouw...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé, als ze een schaap kunnen klonen zal het ooit ook nog wel mogelijk worden om even een Y-chromosoompje te injecteren... En dan zal iedereen verstandig zijn en logisch kunnen denken.
Naai er een penis aan vast en je hebt een relatie met jezelfquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé, als ze een schaap kunnen klonen zal het ooit ook nog wel mogelijk worden om even een Y-chromosoompje te injecteren... En dan zal iedereen verstandig zijn en logisch kunnen denken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Naai er een penis aan vast en je hebt een relatie met jezelf
Je hebt het type man dat wil neuken en de hele dag aan neuken denkt.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef Napalm het volgende:
Waar blijft de mannen-tegenhanger?
En laat die penis 3 jaar geleden ook al het struikelblok geweest zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Naai er een penis aan vast en je hebt een relatie met jezelf
Bestaan er nog andere types dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt het type man dat wil neuken en de hele dag aan neuken denkt.
Volgens mij niet, vandaar ook dat ik er niet meer weet te posten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere types dan?
jouw groep is zo algemeen, dat er werekelijk niets overeenkomt met de aseksuele man of een man met seksuele trauma'squote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij niet, vandaar ook dat ik er niet meer weet te posten.
Wat was jij toen al verbitterd zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
En laat die penis 3 jaar geleden ook al het struikelblok geweest zijn.
Bestaan die dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:01 schreef flyck het volgende:
[..]
jouw groep is zo algemeen, dat er werekelijk niets overeenkomt met de aseksuele man of een man met seksuele trauma's
Ok je punt is dat je gedachtengang en schrijfstijl in die 3 jaar niet geevolueerd is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nooo way!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ooit een psychologisch profielschetsje ingevuld voor bijvoorbeeld een baan?
Zoiets is het ook met de bovenstaande categorieën; niet álles is geheel kloppend, maar het grootste deel is wel degelijk van toepassing op je persoontje.
En míjn omschrijvingen zijn nog ietwat algemener aangezien ik geen directe, persoonlijk input heb.
Oftewel; elke vrouw valt in 1 van deze categorieën in te delen.
Zodat mannetjes zoals jij en die kansloze sjappie van een Verloren_onschuld weer eens kunnen melden hoe gefrustreerd ik overkom en dat ik eens fatsoenlijke vrouwen moet ontmoetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom je nog steeds zoveel tijd steekt in zulke lappen tekst.
Dan leg je er bij neer en vier de verschillen en als je met een iets minder zwart-witte categoriale blik de wereld zou beschouwen, zul je zien dat die vrouwen best meevallenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze vallen op zich best mee, maar een leven zonder kritische blik is zo saaiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:32 schreef Xennia het volgende:
Dan leg je er bij neer en vier de verschillen en als je met een iets minder zwart-witte categoriale blik de wereld zou beschouwen, zul je zien dat die vrouwen best meevallen
Vrouwen vallen helemaal niet mee, waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan leg je er bij neer en vier de verschillen en als je met een iets minder zwart-witte categoriale blik de wereld zou beschouwen, zul je zien dat die vrouwen best meevallen
Lees je zin nog een keer! Met anderen beschuldigen van wat jij overduidelijk vertoond, een bittere kneuzenhouding, kom je niet echt verder. Leuk geprobeerd weer, dat wel. En het draait de aandacht weer van jezelf af he. Maar goed, het valt verder niemand op hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodat mannetjes zoals jij en die kansloze sjappie van een Verloren_onschuld weer eens kunnen melden hoe gefrustreerd ik overkom en dat ik eens fatsoenlijke vrouwen moet ontmoeten.
Óhóhóf, en die kans is op zich vrij groot; ontmoet ik wel degelijk vrouwen die jij als uitermate fatsoenlijk zou bestempelen, maar kan ik het me simpelweg veroorloven om ze ietwat kritischer te benaderen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Kasta, misschien moet je toch eens kijken naar WAAROM je geen fatsoenlijke vrouwen tegenkomt. Dat zou toch een vorm van zelfkritiek zijn die je vast weer zal afwimpelen. Maar goed, kaats de bal maar terug.![]()
Kijk, we zien wederom jouw probleem, een gebrek aan zelfkritiek. Hier de grote aap spelen en straks natuurlijk weer jankend bij mammie op de bank dat de boze wereld zo gemeen is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Óhóhóf, en die kans is op zich vrij groot; ontmoet ik wel degelijk vrouwen die jij als uitermate fatsoenlijk zou bestempelen, maar kan ik het me simpelweg veroorloven om ze ietwat kritischer te benaderen...
Of, de Jip en Janneke variant: Jij zou een vrouw met een kut als een kreupel paard nog de hemel inprijzen, ik zou haar in laten slapen.
Er blijft er zo alleen geen 1 meer overquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:53 schreef kastanova het volgende:
Óhóhóf, en die kans is op zich vrij groot; ontmoet ik wel degelijk vrouwen die jij als uitermate fatsoenlijk zou bestempelen, maar kan ik het me simpelweg veroorloven om ze ietwat kritischer te benaderen...
Hmm..dus wij hebben al gedate?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:59 schreef OldJeller het volgende:
Kasta, er missen nog enkele hokjes.
Een interessante, intelligente, leuke, mooie vrouw past al niet in hokje 1 & 3. In hokje 2, introvert, überhaupt ook niet.
Je topic gaat over oppervlakkige [1 & 3], sociaal gelimiteerde [2], (uiteindelijk blijkend:) saaie [1, 2 & 3] vrouwen.
The only thing that comes to my mind reading this topic is: I've had better.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |