Dat is ook nooit de bedoeling geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
misschien had hij dat niet gewild, niet iedereen is gecharmeerd van huub en lieke
Heeft ie een hele dag nodig om dat sudokutje op te lossen?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef mootie het volgende:
En Brian ligt nog steeds te puzzelen....
sudoku hequote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef mootie het volgende:
En Brian ligt nog steeds te puzzelen....
Zo kan hij vanavond weer 'leveren'quote:Op maandag 25 juni 2007 17:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft ie een hele dag nodig om dat sudokutje op te lossen?
Ik snap de toevoeging van de gehele huishouding, butlers en wannabe-miljonairs eigenlijk nietquote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef mazaru het volgende:
De toevoeging van Ellie snap ik eigenlijk ook helemaal niet
Bij Delley lukt het ook al niet. Droeftoeter die rat...quote:Op maandag 25 juni 2007 17:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft ie een hele dag nodig om dat sudokutje op te lossen?
Ik krijg het idee dat Natas, Brrr en Amanda een beetje zat is.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef ericahysterica het volgende:
N had het over borsten die van A die van haar of van hen beiden. Dellie zei dat die opmerking haar irriteerde dat beviel N niet die begon toen in haar oren te krijsen.
Sint Natasia uit DGK de supermoeder, zij die leeft voor anderenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef Gigageil het volgende:
Wie denkt die gore trol wel dat ze is ????????![]()
huh? dennis is geen ZE toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef Gigageil het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef 2live het volgende:
amanda heeft het gevoel dat hoornvliezen zijn beschadigd en grijpt naar haar oor!
Een gore trol dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef Gigageil het volgende:
Mitch, Melissa en Dimitri snap ik nog wel, die zouden nog voor overspel kunnen zorgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik snap de toevoeging van de gehele huishouding, butlers en wannabe-miljonairs eigenlijk niet
Maar de kijkcijfers zijn hoog, dus blijkbaar is er een markt voor...
Arme Amanda snapte er niets van, en voor een keertje terechtquote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef mootie het volgende:
over opgefokte kutpubers!
Kijkcijfers hoog? Ten opzichte van de enorme investering en vaste kosten? Mhuwahahaha.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik snap de toevoeging van de gehele huishouding, butlers en wannabe-miljonairs eigenlijk niet
Maar de kijkcijfers zijn hoog, dus blijkbaar is er een markt voor...
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:48 schreef 2live het volgende:
op de achterkant van Brian zijn sudoku staat rechtsonder al een fout!
och dat lijkt me ook wel wat, jaap die in een dronken bui op haar kruiptquote:Op maandag 25 juni 2007 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mitch, Melissa en Dimitri snap ik nog wel, die zouden nog voor overspel kunnen zorgen.
Maar die Ellie voegt toch helemaal niets toe? Zelfs Huub zou daar niet op kruipen![]()
haar hoornvliezen zei ze [horenvliezen voor amanda]quote:Op maandag 25 juni 2007 17:49 schreef ericahysterica het volgende:
N heeft haar gram niet kunnen halen en zit gefrustreerd te wezen en dellie is gezelli op rat gedoken met de medeling dat haar oor beschadigd was en dat zij 2 maal een duw kreeg van N. Rat zat wat te grinniken
Dan pakt hij dus de volgende, doet hij de hele dag al.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:48 schreef 2live het volgende:
op de achterkant van Brian zijn sudoku staat rechtsonder al een fout!
Natasia trok een eenvoudige opmerking van Amanda over een kledingstuk in een blad naar zichzelf toe. Amanda kon dat even niet volgen, en dat werd zwaar afgestraft.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef ericahysterica het volgende:
N had het over borsten die van A die van haar of van hen beiden. Dellie zei dat die opmerking haar irriteerde dat beviel N niet die begon toen in haar oren te krijsen.
Je meent het?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:51 schreef Mika25 het volgende:
Net een voorstukje van Dr.Phil's volgende uitzending gezien.
6 personen die elkaar nog nooit gezien hebben, maar elkaar toch haten worden voor een week in dr.phil's huis gezet ter observatie.
Hmz...waar doet dit concept me ook al weer aan denken?![]()
Tis toch focking niet normaal! Echt de hele dag!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom loopt Dennis toch de hele dag met zijn handen in zijn zak?
Om zijn ballen op temperatuur te houdenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Die jongen weet zich geen houding te geven, zonder al die in katzwijm vallende vrouwen aan zijn voeten.....quote:Op maandag 25 juni 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
broektennissenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Leuk idee, maar fysiek is sex onmogelijk met die 2quote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
och dat lijkt me ook wel wat, jaap die in een dronken bui op haar kruipt![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:55 schreef DrsH het volgende:
Mensen even genieten van die kop van Natasja jees nog nooit zo'n lelijke surinaamse gezien
levert wel gouden tv opquote:Op maandag 25 juni 2007 17:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Leuk idee, maar fysiek is sex onmogelijk met die 2![]()
![]()
Jij wordt vast uitgenodigd met die mooie oorbellen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:00 schreef shinegoldie het volgende:
ik wil ook naar dennis zn groupie dag
waar? mazaru? op de 10 site bedoel je? echt?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook nooit de bedoeling geweest.
Dendie is uitgekozen door Tien vanwege zijn teksten die hij daar schreef.
Die waren allemaal pro BAN, en anti-Huub-Lieke
ben jij nooit in zuid-oost geweest, amsterdamse poort?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:55 schreef DrsH het volgende:
Mensen even genieten van die kop van Natasja jees nog nooit zo'n lelijke surinaamse gezien
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:51 schreef 2live het volgende:
[..]
zie je het 2 keer een 3! thnx voor de cap
Dankjewel!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
[..]
waar? mazaru? op de 10 site bedoel je? echt?
Disana. mooie OP!![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:56 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Die jongen weet zich geen houding te geven, zonder al die in katzwijm vallende vrouwen aan zijn voeten.....![]()
ikzelf vind dennis wel een aanvulling, alleen jammer dat hij bij feyenoord gespeeld heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:00 schreef webextreme.nl het volgende:
Ik vind die dennis dus echt 10x niks, hij vult nix aan en hij is gewoon een fan van de gouden kooi, meer niet.
Jammer dat jaap hem zo helpt. Ik had wel eens willen zien hoe meneertje had gereageerd als hij net zo een treatment had gekregen als Huub toen ontving.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:00 schreef webextreme.nl het volgende:
Ik vind die dennis dus echt 10x niks, hij vult nix aan en hij is gewoon een fan van de gouden kooi, meer niet.
Jep, zag het. Heb inmiddels ff een Photobucket account aangemaakt..quote:Op maandag 25 juni 2007 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Kikkers Sev, ImageShack werkt niet... Tinypick.com of photobucket.com werken wel.
Dan kunnen wij met zijn allen in onze eigen kots rollenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
[..]
waar? mazaru? op de 10 site bedoel je? echt?
Disana. mooie OP!![]()
Nu Eric weg is heeft ze eigenlijk niemand meer waar ze mee kan bonden.. en Amanda houdt haar vriendjuh bezet. Niet voor niets hielp ze Amanda zaterdagavond fanatiek om er maar zo hoerig mogelijk uit te zien.. maar helaas voor haar (en ons) is Amanda niet in de fout gegaan en dus geen breuk tussen haar en Brian. Daar baalt Natasia enorm van.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Natas, Brrr en Amanda een beetje zat is.
dat is juist zijn enige plus punt, voorderest is 't 3x niksquote:Op maandag 25 juni 2007 18:07 schreef don_thode het volgende:
[..]
alleen jammer dat hij bij feyenoord gespeeld heeft.
Heeft je ava nou make-up op en gefotoshopte oorbellen?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef shinegoldie het volgende:
kook je.. komt je eigen vriendje niet eens aan tafel
Ja maar er zijn wel meer mensen die dennis heten. waar baseren ze dat dan op?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als de roddels kloppen, dan postte hij daar onder de naam Dennis Koot.
En hij was hartstikke anti-Huub![]()
weet ik niet is van een site. is een foto van mijn favoriet dennis!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft je ava nou make-up op en gefotoshopte oorbellen?
gossie........ het ziet er echt uit of er een potje make up en wat geshopte stukjes glas aan te pas zijn gekomen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:19 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
weet ik niet is van een site. is een foto van mijn favoriet dennis!
Klopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:20 schreef webextreme.nl het volgende:
hebben jullie vanacht trouwens nog gezien iedereen tegen lieke toen huub naar het ziekenhuis was.
echt brain maakte lieke wel 100x uit voor vieze stink hoer etc, dat was echt niet normaal, totaal geen respect voor een vrouw heeft die antiliaan.
en toen huub er weer was was iedereen muis stil.
Ik probeerde zo nu en dan te luisteren........ maar het lukte echt niet, het was lager dan laag, ordinairder kon gewoon niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:20 schreef webextreme.nl het volgende:
hebben jullie vanacht trouwens nog gezien iedereen tegen lieke toen huub naar het ziekenhuis was.
echt brain maakte lieke wel 100x uit voor vieze stink hoer etc, dat was echt niet normaal, totaal geen respect voor een vrouw heeft die antiliaan.
Ze zijn er aardig van overtuigdquote:Op maandag 25 juni 2007 18:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar er zijn wel meer mensen die dennis heten. waar baseren ze dat dan op?
hehehequote:Op maandag 25 juni 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
gossie........ het ziet er echt uit of er een potje make up en wat geshopte stukjes glas aan te pas zijn gekomen.![]()
Was gewoon walgelijk om naar te kijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:20 schreef webextreme.nl het volgende:
Ze mag zelf niet koken van Dr. Clavan.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:21 schreef Rotterdammert het volgende:
natasia zou toch niet eten als lieke kookt?
Hou eens op....... 3 keer op 1 dag?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
zie za ziekenhuis
bron: huubfeedsyourhead.web-log.nl
Hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Rotterdammert het volgende:
gisteren was een echte afgang voor huub en lieke
Amen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was gewoon walgelijk om naar te kijken.
Zou graag willen zien hoe het zou gaan als de bangroep zo werd gepakt.
Maar zoals gewoonlijk blijven die weer buiten schot.
En daar baal ik als kijker het meest van.
Wat raar, die plukken watten uit zijn oren!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:19 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
weet ik niet is van een site. is een foto van mijn favoriet dennis!![]()
Vond het meer een afgang voor de rest.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Rotterdammert het volgende:
Stop daar eens mee. We weten wel dat je Jaap bovenaan wilt hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
zie za ziekenhuis
Het was voor heel veel mensen een afgang, maar niet voor Huub en Liekequote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Rotterdammert het volgende:
Precies.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het was voor heel veel mensen een afgang, maar niet voor Huub en Lieke![]()
Wat doe je vervelend Suikeroom...quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
zie za ziekenhuis
Heb het filmpje net ff gekeken, idd een afgang voor Huub en kuthoer Liekequote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Rotterdammert het volgende:
WTF. Daarom is hij dus gekozen?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn er aardig van overtuigd
http://kleinefrankie.web-(...)moet_huub_oplet.html
blij om te zien dat je je taalgebruik hebt aangepast aan het nivo van enkele bewoners uit dgkquote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef CoT het volgende:
[..]
Heb het filmpje net ff gekeken, idd een afgang voor Huub en kuthoer Lieke
huub stond bijna te janken, net goed dat die zn vinger heeft gebroken
toen eric werd uitgescholden liepen lieke en huub wel vooraanquote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was gewoon walgelijk om naar te kijken.
Zou graag willen zien hoe het zou gaan als de bangroep zo werd gepakt.
Maar zoals gewoonlijk blijven die weer buiten schot.
En daar baal ik als kijker het meest van.
Ja, ben je blij?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:38 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
blij om te zien dat je je taalgebruik hebt aangepast aan het nivo van enkele bewoners uit dgk![]()
Beter kijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef CoT het volgende:
[..]
Heb het filmpje net ff gekeken, idd een afgang voor Huub en kuthoer Lieke
huub stond bijna te janken, net goed dat die zn vinger heeft gebroken
gelukkig heeft Amanda dat nooit gedaan; Eric uitschelden, dat is zo laag.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
toen eric werd uitgescholden liepen lieke en huub wel vooraan
Ik heb gekeken, heb het gister ook gezien, op een gegeven moment heeft die echt een jankkopquote:
Snap dan dat het nooit zal gebeuren dat Natasja en Brian worden aangevallen. En dat irriteert heel veel mensen hier.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
toen eric werd uitgescholden liepen lieke en huub wel vooraan
Ik zag dat je bij de buren ook al uitgebreid aan het spammen was?quote:
Jaap kan dat op eigen kracht niet voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zag dat je bij de buren ook al uitgebreid aan het spammen was?
Zeker weten.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:41 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Snap dan dat het nooit zal gebeuren dat Natasja en Brian worden aangevallen. En dat irriteert heel veel mensen hier.
Wat jammer nou voor Suikeroomquote:Op maandag 25 juni 2007 18:44 schreef farscapevr6 het volgende:
jaap z n blog zakt wel in bezoekers zie ik
net goed, die aktie van gister sloeg ook weer nergens op.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:44 schreef farscapevr6 het volgende:
jaap z n blog zakt wel in bezoekers zie ik
Ik moet eerlijk zeggen 1 keer was leuk maar dan si het wel leuk geweest ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Stop daar eens mee. We weten wel dat je Jaap bovenaan wilt hebben.
Vond ik ook, maar 1 vraag daarover. Lieke sloeg Jaap toch niet? Voor mijn gevoel namelijk nietquote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
net goed, die aktie van gister sloeg ook weer nergens op.
hullie worden steeds beschermd?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Het gaat om een aardige hoofdprijs en vind het gemeen dat er bij hun nooit iets mag.
Hun worden steeds beschermd.
nou, niet zoals lieke en huub hebben gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:40 schreef 2live het volgende:
[..]
gelukkig heeft Amanda dat nooit gedaan; Eric uitschelden, dat is zo laag.![]()
wel geslagen maar t was meer een tikquote:Op maandag 25 juni 2007 18:50 schreef Ning het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar 1 vraag daarover. Lieke sloeg Jaap toch niet? Voor mijn gevoel namelijk niet
Dank jequote:Op maandag 25 juni 2007 18:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wel geslagen maar t was meer een tik
vind ik een redelijk verschil inzitten
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Sev het volgende:
Voor de mensen die alles vanochtend gemist hebben (waaronder ik)
http://youtube.com/watch?v=nnPW2jH0lm4
Ik ben benieuwd, ga nu zelf ook ff kijken..
Weet je nog die keer dat Eric aangifte bij de politie ging doen, en de politie op huisbezoek kwam? Waarom was dat ook alweer?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou, niet zoals lieke en huub hebben gedaan.
ze had die avond dat eric echt extreem werd gepest niet eens meegedaan.
Het was een oorverdovend gekrijs, niet te verdragen, mijn hoor-vliezen gingen er stuk van dus ik heb hem tenslotte maar uitgezetquote:Op maandag 25 juni 2007 18:56 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
No way dat ik dat zou willen zien. Heb er ook even helemaal genoeg van. Stelletje asocialen bij elkaar incl. personeel en een redactie/programmamakers die zowaar nog asocialer zijn.![]()
aah bah!! eerste paar seconden alleen al, brain over lieke weer hoer lullen, terwijl ie zelf met de grootste van de villa een relatie heeftquote:Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Sev het volgende:
Voor de mensen die alles vanochtend gemist hebben (waaronder ik)
http://youtube.com/watch?v=nnPW2jH0lm4
Ik ben benieuwd, ga nu zelf ook ff kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |