quote:Op maandag 25 juni 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
[..]
waar? mazaru? op de 10 site bedoel je? echt?
Disana. mooie OP!![]()
Nu Eric weg is heeft ze eigenlijk niemand meer waar ze mee kan bonden.. en Amanda houdt haar vriendjuh bezet. Niet voor niets hielp ze Amanda zaterdagavond fanatiek om er maar zo hoerig mogelijk uit te zien.. maar helaas voor haar (en ons) is Amanda niet in de fout gegaan en dus geen breuk tussen haar en Brian. Daar baalt Natasia enorm van.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Natas, Brrr en Amanda een beetje zat is.
dat is juist zijn enige plus punt, voorderest is 't 3x niksquote:Op maandag 25 juni 2007 18:07 schreef don_thode het volgende:
[..]
alleen jammer dat hij bij feyenoord gespeeld heeft.
Heeft je ava nou make-up op en gefotoshopte oorbellen?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef shinegoldie het volgende:
kook je.. komt je eigen vriendje niet eens aan tafel
Ja maar er zijn wel meer mensen die dennis heten. waar baseren ze dat dan op?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als de roddels kloppen, dan postte hij daar onder de naam Dennis Koot.
En hij was hartstikke anti-Huub![]()
weet ik niet is van een site. is een foto van mijn favoriet dennis!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft je ava nou make-up op en gefotoshopte oorbellen?
gossie........ het ziet er echt uit of er een potje make up en wat geshopte stukjes glas aan te pas zijn gekomen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:19 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
weet ik niet is van een site. is een foto van mijn favoriet dennis!
Klopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:20 schreef webextreme.nl het volgende:
hebben jullie vanacht trouwens nog gezien iedereen tegen lieke toen huub naar het ziekenhuis was.
echt brain maakte lieke wel 100x uit voor vieze stink hoer etc, dat was echt niet normaal, totaal geen respect voor een vrouw heeft die antiliaan.
en toen huub er weer was was iedereen muis stil.
Ik probeerde zo nu en dan te luisteren........ maar het lukte echt niet, het was lager dan laag, ordinairder kon gewoon niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:20 schreef webextreme.nl het volgende:
hebben jullie vanacht trouwens nog gezien iedereen tegen lieke toen huub naar het ziekenhuis was.
echt brain maakte lieke wel 100x uit voor vieze stink hoer etc, dat was echt niet normaal, totaal geen respect voor een vrouw heeft die antiliaan.
en toen huub er weer was was iedereen muis stil.
Ze zijn er aardig van overtuigdquote:Op maandag 25 juni 2007 18:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar er zijn wel meer mensen die dennis heten. waar baseren ze dat dan op?
hehehequote:Op maandag 25 juni 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
gossie........ het ziet er echt uit of er een potje make up en wat geshopte stukjes glas aan te pas zijn gekomen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |